Heel veel succesquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Lieve fotters tot schnellpea maurice vertelt je op msn wel de details
![]()
En toch blijf ik bij mijn standpunt.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef RonaldV het volgende:
Da's dus niet juist. Krokodilachtigen en schildpadden zijn de enige nog levende dino's. Zowel vogels als zoogdieren zijn een doorontwikkeling van specifieke dinosoorten.
Je kijkt te veel Discovery/Animal Planet/NGC !!![]()
De zus van mijn ex heeft daar wel foto's van gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's een serieus grote hagedis.Ik zou ze graag eens in het echt fotograferen, maar Komodo is zo'n takke end vliegen.
Ik heb niet zo'n verstand van computers.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:47 schreef RonaldV het volgende:
Dat klinkt als een collega... ITer?
Succes Evenstar!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
succes danquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
werpsequote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Ow, dan dus geen collega. Milieukundige, werkzaam in Diemen. Bij Diemervijver toevallig?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n verstand van computers.
Ik weet hoe ik ze in elkaar moet zetten en een OS erop te zetten maar dan houdt het op.
Milieukundige.
Nee, ik werkte bij Yacht, in Groningen.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, dan dus geen collega. Milieukundige, werkzaam in Diemen. Bij Diemervijver toevallig?
Live, met audio en webcam?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Ah, ok. Bij Diemervijver zit het Min v LNV. Ik dacht dat je daar werkte.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, ik werkte bij Yacht, in Groningen.
En ik moet mijn auto inleveren bij het hoofdkantoor van Randstad.
Diemermere 25 Amsterdam Zuidoost.
Daar werkt mijn ex.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, ok. Bij Diemervijver zit het Min v LNV. Ik dacht dat je daar werkte.
quote:
Moet je hiernaartoe komenquote:
Heb je nog ruimte in je tas?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Ik ga over een week naar Zuid Amerika.
Nee, maar ik moet nog poepen naar het toiletquote:Op donderdag 29 december 2005 22:16 schreef k_man het volgende:
Ben jij lichter dan 20 kg?
En hoelang zijn we dan van je verlostquote:Op donderdag 29 december 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Ow, maar dan kun je nog net op tijd terug zijn voor de modellenmeet!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, maar dan kun je nog net op tijd terug zijn voor de modellenmeet!
Whehe, PdeHoog zal blij zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, maar dan kun je nog net op tijd terug zijn voor de modellenmeet!
Mijn camera gaat mee jaquote:
Dat staat wel in de titel van het topic jaquote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Ymke het volgende:
Die meet was de 29e he?
Ja en in Utrecht, dus lekker dichtbij voor jequote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Ymke het volgende:
Die meet was de 29e he?
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat staat wel in de titel van het topic ja
quote:
Lichtend pad zijn aardige lui. Ga ze eens opzoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Ik link even naar het juiste topicquote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef Ymke het volgende:
Het staat er niet , puh
Nu maar snel de slaap uit mn ogen wrijven
Zie je eigen signaturequote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik link even naar het juiste topic: [29-01-2006] Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet
uiteraard zeg ik niets over de titel
Speaking of which:quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lichtend pad zijn aardige lui. Ga ze eens opzoeken
Je hebt gelijkquote:
pirana's zijn lieve visjes. erg aanhankelijk. vooral die grote rode zijn extreem aaibaarquote:Op donderdag 29 december 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
ik zat te twijfelen of ik 't al zou zeggen... of dat ik zou wachten tot je er zelf achter kwamquote:
Open jij nou maar een nieuwe SCquote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Xilantof het volgende:
ik zat te twijfelen of ik 't al zou zeggen... of dat ik zou wachten tot je er zelf achter kwam
Dan vul jij deze?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Open jij nou maar een nieuwe SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |