Hier in Rottterdam zijn wel op meer plekken samenscholingsverboden. Op Zuidplein bijvoorbeeld hangen bordjes dat je niet met groepjes van meer dan drie personen in hal mag staanquote:Op donderdag 29 december 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Samenscholing? sinds wanneer mag dat niet? Straks ga je naar een Fok!meet en dan word je opgepakt
Bron
ook?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Was jij ook al zo'n irritant betwetertje?
Tuurlijk kunnen we datquote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik zo dom mijn om mijn camera vanochtend niet mee te nemen?
Ik ontken nietsquote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ook?
Nee. Soms was ik dat, de rest van de tijd was ik heel braaf. Jij was dus wel een irritant betwetertje!
Meer het type: doe wat de leraar wil, vergeet het na het laatste proefwerk.
Ik meen restjes blond in je feauteaubouque te ontwaren.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik zo dom mijn om mijn camera vanochtend niet mee te nemen?
menquote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik achter liepSchiet je wel ff op
We wachten nu al lang genoeg
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Was jij ook al zo'n irritant betwetertje?
anders had je deze post niet kunnen maken. En je postaantallen ophogen is veeeeel belangrijker dan foto's makenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
Kom maar op danquote:Op donderdag 29 december 2005 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we datWeet jij wel zeker dat je dat wilt horen
![]()
Volgens mij heeft hij z´n Fok! leven op een laag pitje gezet..quote:Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
Waar is Fles eigenlijk?
In Uterechquote:Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
Waar is Fles eigenlijk?
Ik merk hetquote:Op donderdag 29 december 2005 16:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In Uterech![]()
Maar dat bedoel je niet natuurlijk...Hij heeft het wel ff gezien op fok, of andere fora trouwens. Maar op msn babbelt ie nog net zo gezellig hoor
fles is geheel gestopt met Fok na aanleiding van GCCSquote:Op donderdag 29 december 2005 14:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij z´n Fok! leven op een laag pitje gezet..
hij is 6 dagen al niet op FOK! geweest (of niet ingelogged iig)...
hij is wel nog op msn altijd
Dat klinkt als een collega... ITer?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:03 schreef Mauro het volgende:
Ik ga morgen het nuttige met het aangename verenigen.
Morgen moet mag ik mijn auto halen en moet ik mijn leaseauto inleveren.
Vriend van me gaat mee en hij is ook al fotograaf. Gaan we samen Amsterdam in om foto's te maken.
De leaseauto moet ik in Diemen achterlaten namelijk.
Da's dus niet juist. Krokodilachtigen en schildpadden zijn de enige nog levende dino's. Zowel vogels als zoogdieren zijn een doorontwikkeling van specifieke dinosoorten.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
vogels zijn de enige nog levende dinosaurussen![]()
Da's een serieus grote hagedis.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:08 schreef pea4fun het volgende:
Deze vind ik altijd heel erg dinobeest
[afbeelding]
Die serieus grote hagedis is ook serieus gevaarlijk...heb ik me laten vertellen door discovery/Animal Planet/NGC. Ik zou ze geloof ik niet echt opzoeken. Zit er niet 1 ergens in een kooitje in een dierentuinquote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's een serieus grote hagedis.Ik zou ze graag eens in het echt fotograferen, maar Komodo is zo'n takke end vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |