yup, mijn noten voelen zich ook genaaid.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
Genaaid en niet genoten:?
jep, ff passmailer en gaaaaaaan!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Re het volgende:
[..]
hey heyouwe account uit het stof gehaald?
uhmmmm ja alles ok denk ik, zit op wat nieuws te wachtenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef donnahvh het volgende:
[..]
jep, ff passmailer en gaaaaaaan!
verveelde me dood net , ff topic geopend in onz .......foutje haha
alles ok?
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Jij altijdleuk
me mams ( die is hier) helemaal oooooh leuk dan willen wij die foto;s ook
![]()
misschien komen we ook wel naar de meet eind januari maar dat ligt er ana hoe het gaat![]()
goedzo lekker genieten , kraamtijd is geweldigquote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Donnaik heb genoeg hulp en daar mak ik lekker gebruik van
![]()
Re![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geef maar toe...je had gewoon geen zin!
feli Nevaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Donnaik heb genoeg hulp en daar mak ik lekker gebruik van
![]()
Re![]()
![]()
Ik kon al niks vinden over eind januariquote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verkeerde meet-topic
[29-01-2006] Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet
Die toch niet? Toch die in Utrecht van fotografen en modellen? [29-01-2006] Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeetquote:
Oeps ja, was iets te snel...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verkeerde meet-topic
[29-01-2006] Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:23 schreef Mauro het volgende:
Kan ik me hier aanmelden op de "Waarschijnlijk aanwezig-lijst" als fotograaf?
Dat maken wij wel uit jequote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef Mauro het volgende:
Ik wil ook wel modellen alleen ben ik niet zo fotogeniek
spannend, en ja is leuk topic hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 22:18 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmmm ja alles ok denk ik, zit op wat nieuws te wachten
zag je topic ja, kun je verwachten he
Die is nieuw ingedeeldquote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Jelleee het volgende:
de/het Forumindex doet vague. :/
Ja ben nu al de weg kwijt in de nieuwe volgordequote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Jelleee het volgende:
Ik hoor het al, al dat gekreun.. Het Keldertje en Sexualiteit zit boven ons![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Jelleee het volgende:
Ik hoor het al, al dat gekreun.. Het Keldertje en Sexualiteit zit boven ons![]()
ja spannend is het wel maar gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:56 schreef donnahvh het volgende:
[..]
spannend, en ja is leuk topic hoor
ik hoop t , enne ouwetjequote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
ja spannend is het wel maar gaat helemaal goedkomenleuke usericoon trouwens
Mijn IQ ligt zelfs te laag voor de Dr. Denker van het Dagblad van het Noorden. Als je de oplossingen ziet zijn ze zó simpel maar ik kom er nooit op!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:47 schreef Jelleee het volgende:
Mijn iq ligt echt té laag voor King William Testpaper![]()
Hmmmm....en dat zijn dan onze toekomstige TU-ers / ingenieursquote:Op woensdag 28 december 2005 23:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mijn IQ ligt zelfs te laag voor de Dr. Denker van het Dagblad van het Noorden. Als je de oplossingen ziet zijn ze zó simpel maar ik kom er nooit op!
Jup!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....en dat zijn dan onze toekomstige TU-ers / ingenieurs
hey eff op S&Gquote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....en dat zijn dan onze toekomstige TU-ers / ingenieurs
Krijg jij nog een ir. titel dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jup!
Wen er maar vast aan. ir. Subhuman!
Nouja, ik mag kiezen, ir. of M.Sc.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Krijg jij nog een ir. titel dan?
Groet,
ir. k_man
Dat vermoeden had ik al toen ik wat beter zat te kijkenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey eff op S&G
denk je dat die catsuite van zigzelf zo'n inkijk heeft?
vandaar krampachtig.
tja was eff kiezen of delen
Je moet dat zien als pragmatisch ingenieur. Wij van het HBO zijn graag praktisch bezig, in tegenstelling tot TU-ers die een theoretische opleiding krijgenquote:
Inderdaad, wij echte ingenieurs denken alles tot in details uit en geven jullie HBO-ers opdracht om het uit te voeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet dat zien als pragmatisch ingenieur. Wij van het HBO zijn graag praktisch bezig, in tegenstelling tot TU-ers die een theoretische opleiding krijgen![]()
waarom verdienen jullie zoveel voor zulk slecht werk?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Inderdaad, wij echte ingenieurs denken alles tot in details uit en geven jullie HBO-ers opdracht om het uit te voeren.
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
waarom verdienen jullie zoveel voor zulk slecht werk?
meestal klopt er niks van.
ja in grote lijnen maar verders .........
Generalisatie!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
Generalisatie is goedquote:
Oja, daar zeg je wat!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Generalisatie is goedModellen maken en zo
Generalisatie betekent dat het in de meerderheid van de gevallen zo is, en in een minderheid niet. Dus heeft BB gelijk.quote:
Daar zijn wij goed in: de grote lijnen uitzetten. Voor de details heb je mannetjes.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |