Ik denk dat, als ik ga, het toch Blijdorp gaat wordenquote:
Hoiquote:
WAT LEUK!!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef _evenstar_ het volgende:
ik wordt vrijdag mama![]()
![]()
is dat nou eens een tvp of nie![]()
Da's een Terug Vind Babyquote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Woeiii...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Ai, sterkte...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef _evenstar_ het volgende:helaas via een KS maar tis niet anders.. nu ben ik alleen wel rete zenuwachtig
en blij
![]()
ik ga ff lekker douchen![]()
![]()
![]()
lijkt me idd wel apart om al te weten wanneer je mamma word maar hou je wel aan de regels he , niet eerder gaan sjouwen enzo dat is niet zo gers met keizersnedequote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef _evenstar_ het volgende:helaas via een KS maar tis niet anders.. nu ben ik alleen wel rete zenuwachtig
en blij
![]()
ik ga ff lekker douchen![]()
![]()
![]()
Heeee, ze is terug!!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef donnahvh het volgende:
[..]
lijkt me idd wel apart om al te weten wanneer je mamma word maar hou je wel aan de regels he , niet eerder gaan sjouwen enzo dat is niet zo gers met keizersnede
verder is t best goed te doen als ik mn vriendinnen moet geloven suc6 iig
ow ja als je denkt wie is dit , dit was mother-mother haha
Jazeker, daar ook???quote:Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja en weer pleite zo ,kan ff ergens anders internet vandaar
alles ok?
Joh, maar waar is je andere gebleven dan???quote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja hoor, enne idd die username......das mn eerste![]()
sisaschredder, ging ff niet helemaal goedquote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Joh, maar waar is je andere gebleven dan???![]()
Awwwquote:Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef donnahvh het volgende:
[..]
sisaschredder, ging ff niet helemaal goed![]()
Dat is ook de meest berucht HOAX die er in Nederland rondzweeft.. Al een jaar of 2 ongeveerquote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef Mauro het volgende:
@ Pea:
A7, 157,3 Hoogkerk Lijkt me stug. Da afslag Hoogkerk ligt in de buurt van 196 km
A6, 207,4 Groningen Lijkt me ook stug. De A6 ligt niet eens in de buurt van Groningen.
Da's van die niet detecteerbare flitpalen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is ook de meest berucht HOAX die er in Nederland rondzweeft.. Al een jaar of 2 ongeveer![]()
Aha, jij vind het ok dat mensen zich niet aan de maximum snelheid houden en daardoor zichzelf en anderen potentieel in gevaar brengen door roekeloos rijgedrag (afgezien van de wet breken)?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:42 schreef pea4fun het volgende:
Nog ff wat anders voor ik ff offline ga. Er zijn nieuwe flitspalen. Ik heb een word doc voor jullie met de lokaties op lycos gezet.
http://www.members.lycos.nl/erwtjesfotoos/nieuweflitspalen22_.doc
Een gewaarschuwd mensch telt voor 2
Ja, want die dingen zorgen voor veel meer levensgevaarlijke rem-acties van normaalquote:Op woensdag 28 december 2005 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha, jij vind het ok dat mensen zich niet aan de maximum snelheid houden en daardoor zichzelf en anderen potentieel in gevaar brengen door roekeloos rijgedrag (afgezien van de wet breken)?
s-c-h-a-n-d-e!
TomTom will do the trick.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, want die dingen zorgen voor veel meer levensgevaarlijke rem-acties van normaal![]()
![]()
![]()
Ik hoef geen verklikker of ander nerveus ding in mijn auto... Ik neem de verantwoording op mij... EN ik let goed op...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
TomTom will do the trick.
Alle flitspalen en alle mogelijke locaties van mobiele flitsers staan erin en die waarschuwt mij als ik er 1 nader
Ik heb mijn lesje wel geleerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik hoef geen verklikker of ander nerveus ding in mijn auto... Ik neem de verantwoording op mij... EN ik let goed op...
En ik spaar waarschuwingeneentje voor 40 km/h boven max. de hoofdcommisaris in zijn politie Golf ingehaald. eentje voor 30km/h te hard rijden op ringweg.
![]()
![]()
Het werkt andersom sharkie, als mensen weten dat er palen staan rijden ze langzamer als dat ze het niet weten. Maar khebbum al weggehaald. Kreeg ik eerder nog wel eens betrouwbare info, ik krijg nu allemaal hoaxgillers op mijn dak.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha, jij vind het ok dat mensen zich niet aan de maximum snelheid houden en daardoor zichzelf en anderen potentieel in gevaar brengen door roekeloos rijgedrag (afgezien van de wet breken)?
s-c-h-a-n-d-e!
En? zit ie lekker?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dat te hard rijden allang afgeleerdKost mij teveel geld
![]()
Mijn eten was te laat klaarquote:
Ik heb 1 kamer over hier in huis.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn eten was te laat klaarDus ik ben niet meer geweest, anders wordt het zo'n race en zo
Morgenavond dan maar
En dan vrijdag kijken of ik wat stof kan scoren voor een achtergrond zodat ik hier de huiskamer kan misbruiken voor een foto-actie binnenkort
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:40 schreef Shark.Bait het volgende:
je windows verneuken...is dat raamprostitutie?
In dat geval voel ik me toch wel genaaidquote:
dan wordt het een spoed keizersnedequote:Op woensdag 28 december 2005 21:24 schreef pea4fun het volgende:
@ evenstar en als de kleine zich nou zelf eerder aankondigd?
@ donna, welcome back
Je moet ook van Windows afblijvenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval voel ik me toch wel genaaid
Geef maar toe...je had gewoon geen zin!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn eten was te laat klaarDus ik ben niet meer geweest, anders wordt het zo'n race en zo
Morgenavond dan maar
En dan vrijdag kijken of ik wat stof kan scoren voor een achtergrond zodat ik hier de huiskamer kan misbruiken voor een foto-actie binnenkort
Genaaid en niet genoten:?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval voel ik me toch wel genaaid
Nou alvast veel succesquote:Op woensdag 28 december 2005 21:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dan wordt het een spoed keizersnededie freggel is in stuit gaan liggen
kindje lijkt op mama en papa
Jij altijdquote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou alvast veel succesMag ik een keer fotootjes komen maken als de kleine er is?
na een week of 6 ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |