quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:05 schreef cyberrobin het volgende:
Heb sinds dinsdag een nieuwe camera, ben er wat mee aan het spelen geweest:
Een halloween heksje:
2e keer dat ik m'n blauwe bloempje "Campanula scheuchzer" probeer maar dan van wat dichterbij:![]()
En m'n telefoon:en nu weer verder met oefenen en klooien
![]()
Misschien een nieuw be-oordeel-topic aanmakenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:14 schreef Gizz het volgende:
Vraagje: waar kan ik m'n foto's dan wel laten beoordelen?
nee, dat is "Veroordeel mijn foto" wat jij bedoeltquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:19 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Dat kan nog steeds hier, maar de TT (en de reacties op foto's) is meer in de aard van tips voor eventuele verbetering. "Beoordeel" klinkt nogal streng en niet echt aantrekkelijk voor iemand die net z'n eerste foto heeft gemaakt.
mss dat sommige mensen die TT idd verkeerd lazenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, dat is "Veroordeel mijn foto" wat jij bedoelt
Dit topic bewees ook dat niet "beoordeel ..." en "help ..." naast elkaar kunnen overleven.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Dit is eigenlijk deel twee, modjes
[CENTRAAL]Help me mijn foto verbeteren!
ja, als je al wat langer hier rondhangt, dan onthou je bepaalde zaken
zow, dan ff op de nieuwe manier beoordelen... wat en kutfotos zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:12 schreef Vliegvrager het volgende:
Whats in a 'name![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb er zelf namelijk ook wel last vandat je foto's individueel loopt aan te passen en ze dan ineens naast elkaar legt en wel erg grote verschillen zietquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:23 schreef Vliegvrager het volgende:
@Re: jeezus man, hou je bek, plaats dan zelf eens een foto je hebt gelijk, ik zit nog een beetje te zoeken naar de juiste toning
Iemand nog?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:02 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Laatste foto's uit het gesloten topic
[..]
er zit wel leuke scherptediepte in je foto'squote:
Dit zijn 2 foto's waarbij ik me afvraag is het knap soepwerk, of zijn het knappe foto'squote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:36 schreef elmarz het volgende:
hier nog maar 2 fotootjes van mijn kant![]()
graag op- en of aanmerkingen!
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
Grtz,
el Marz.
oke maar verlies je dan niet aan kwaliteit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:40 schreef elmarz het volgende:
@ suus21 -> het makkelijkst lijkt me auto-focus! zo stelt de camera zich automatisch scherp op je onderwerp zonder dat je dat zelf hoeft te doen (manual focus)
Wat voor camera heb je, en wat wil je op de foto zetten, wil je een speciaal effect in de foto? Dat zijn dingen die tellen. De kwaliteit van de foto blijft hetzelfde, het scherptevlak veranderd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:37 schreef suus21 het volgende:
[..]
oke maar verlies je dan niet aan kwaliteit?
haha dankje. Geen soepwerk. 35 ct voor de ansichtkaart die binnen 5 minuten verscheurd was. Positie zoeken en schieten. Bovenkant van de toren klopt aardig, onder niet helemaal (vind ik dus jammer).quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dit zijn 2 foto's waarbij ik me afvraag is het knap soepwerk, of zijn het knappe foto's
Bij die eerste had ik denk ik de benen wat meer naar onder in de foto mooier gevonden. En het witte uitgebeten vlak vind ik wat jammer, vooral omdat het aan de benen grenst. Wel een ontzettend leuk idee.
Als de tweede echt zo gemaakt is en niet met PS vind ik hem ontzettend knap! Als het soepwerk is vind ik het nog steeds een leuk idee, en leuk uitgevoerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |