dat kan twee redenen hebben:quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:01 schreef Fwnk het volgende:
pprrrfftttttrrrrrrrr
Het probleem is dat het onscherpe foto's zijn.
Je vergeet optie 3:quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kan twee redenen hebben:
1: slechte fotograaf
2: belabberde fotograaf
Lipje ruilen voor Fwnk?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
leeft lipje nog btw? Of is hij op zoek naar ballebek?
Nee, das gewoonoptie 1quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je vergeet optie 3:
Lange afstand, veel zoom en veel rook (waardoor me cam moeite heeft met focussen)
Een goeie fotograaf zorgt voor de ideale afstand tussen hem en het opjectquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je vergeet optie 3:
Lange afstand, veel zoom en veel rook (waardoor me cam moeite heeft met focussen)
Kom ik nooit, dus lijkt me primaquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan Fwnk achter de kassa bij de macro
Mukie staat onder de douchequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent bij Mukie en dan zit je gelijk achter de pc? Je zit aan de verkeerde knopjes dude![]()
Als jij je daar prettig bij voeltquote:
quote:
kaart met het hartje met zwarte viltstift heel groot SJOEWE op kalkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En jij snel de uitkomst van de kaartelgging manipuleren natuurlijk
Duhquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En jij snel de uitkomst van de kaartelgging manipuleren natuurlijk
dooie lul dat je bentquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Dat soort streken flik je maar bij je moeder, bengel
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen uitslapen trouwensHoef pas om 8 uur te beginnen
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
kaart met het hartje met zwarte viltstift heel groot SJOEWE op kalken![]()
Moet je me effe aanspreken, ik ben luiquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Hey fwnk, pleur die foto eens over msn hierheen dan
mes.. geweer.. man met de zeis (magere hein?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:12 schreef Sjoewe het volgende:
Heeft er iemand verstand van kaartleggen? Er ligt hier een man en een konijn, een mes, een geweer, en een kaart van een man met een zeis...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Moet je me effe aanspreken, ik ben lui
Aaaahw, de kansloze rukkertjes hebben elkaar gevondenquote:
Sandraquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:12 schreef Sjoewe het volgende:
Heeft er iemand verstand van kaartleggen? Er ligt hier een man en een konijn, een mes, een geweer, en een kaart van een man met een zeis...
Wordt lekker rustigquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef M5 het volgende:
[..]
mes.. geweer.. man met de zeis (magere hein?). volgens mij kom je niet meer levend terug uit limburg...
Dus ik hoef Fwnk niet te waarschuwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra
oh, en de man met de zeis betekent neit de dood, maar het eind van een tijdperk
mijn interpretatie: Mukie word harde kern ipv wannabe
Als ik ooit de pijp uitga kom ik terug als je kwelgeestquote:
Wat heeft ballebek met lipje te maken danquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
leeft lipje nog btw? Of is hij op zoek naar ballebek?
Nou lachen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:22 schreef Fwnk het volgende:
Bwhahahahha ik kijk op de msn-space van me zusjedas echt de kleine-tieten-club mên
Upload em? Ik heb wel ruimtequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef ook_gek het volgende:
hey Hugster ik kom net een filmpje in mij collectie tegen waar de F40 van marin in actie te zien is en waar je Dennis voor bij zit rijden in de lamo![]()
Die F40 hoor je een paar keer HEERLIJK vol gas en hoog in de toeren voor bij rijden![]()
Op de ring wel te verstaan
beide verdwenen.. beide in de zelfde regio woonachtig....quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heeft ballebek met lipje te maken dan![]()
dat zegt sandra wel eens tegen mequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je me vermoord kom ik terug als je kwelgeest
Ballebek zag ik laatst nog posten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beide verdwenen.. beide in de zelfde regio woonachtig....
Ballebek in Den Haag en lipje in delft.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beide verdwenen.. beide in de zelfde regio woonachtig....
even de kwoot aan je niveau aangepastquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:35 schreef Fwnk het volgende:
heeft iemand zin in een potje olvarit?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
even de kwoot aan je niveau aangepast
\quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ballebek in Den Haag en lipje in delft.
Voordat ie opgeslagen word jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef BoJo het volgende:
ahhh flauw, hij heeft hem offline gehaald![]()
![]()
![]()
goed dat je het zegt, stond nog in mn cache, en nu op mn harde schijfquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef BoJo het volgende:
ahhh flauw, hij heeft hem offline gehaald![]()
![]()
![]()
Dat is fwnk toch?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, stond nog in mn cache, en nu op mn harde schijf
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:45 schreef Fwnk het volgende:
WTF ZIJN JULLIE AAN HET DOEN?!?!?!
ik vond er eigenlijk weinig aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:45 schreef PeuRac het volgende:
trouwens, ik weet t niet, maar vond de foto's van z'n zusje interessanter (en die staan er nog wel)
Inderdaadquote:
ik deed niks, alleen door je plaatjes browsenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wil apache niet meer starten.
Je kunt zeggen wat je wil, maar ze is niet lelijkquote:
Niks tegen de Makro he?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan Fwnk achter de kassa bij de macro
Peuquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar ze is niet lelijk
ik weet geeneens wat de makro is behlave dat ze er kassa's hebben en dat ijsmeis er miniatuurauto's kooptquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks tegen de Makro he?!Daar heb ik ook 5 jaar gewerkt toen ik op school zat
![]()
Watquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat![]()
@Alexxxx, ze hebben er wel beschuid en dergelijke hoorzie het als een grote supermarkt en warenhuis (een budget versie) ineen waar je alleen mag kopen als je een bedrijf hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet geeneens wat de makro is behlave dat ze er kassa's hebben en dat ijsmeis er miniatuurauto's koopt
ze hebben in ieder geval geen beschuit en toast
Door mijn filmpje wil ik een 3.0 V6quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De Makro heeft alles dus ook beschuit en toast!![]()
En nu wil ik ook die foto's van die zus van Fwnk zien want ik mis het hele zooitje weer![]()
En Bojo door dat filmpje moet ik echt chippen!
Makro is een overkoepelende organisatie vanquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]bij welke inkooporganisatie zitten ze dan?
hele dag niks gedaan en dan nog slecht voelen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat Bo zich niet al te dandy voelt
wel een 24v hequote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, aan de Aldi leveren we wel ja
Worden ze dan ook bevoorraad vanuit de Aldi DC's? Nee toch?
[afbeelding]
Dat bovenste bericht
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, aan de Aldi leveren we wel ja
Worden ze dan ook bevoorraad vanuit de Aldi DC's? Nee toch?
[afbeelding]
Dat bovenste bericht
denk dat het steengrillen gisteren verkeerd gevallen is, heb de hele dag last van m'n maag en nu koortsquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hele dag niks gedaan en dan nog slecht voelen?![]()
Verrot is datdaarom ook zo aan de schijt?
LOLquote:
Ze zijn al bijna onlinequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel een 24v he![]()
@baracuda, ff op msn komen, heb ze opgeslagen
zal ik de cash niet voor hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel een 24v he![]()
@baracuda, ff op msn komen, heb ze opgeslagen
Dat is kutquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
denk dat het steengrillen gisteren verkeerd gevallen is, heb de hele dag last van m'n maag en nu koorts![]()
mjah geen idee, heb het wel goed gebakken denk ik... wellicht vlees zelf niet helemaal koosjer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is kutdaar ben ik ook altijd bang voor, dat ik het vlees niet lang genoeg laat liggen en dan ziek wordt
ze zijn zo weg, mn msn liep vastquote:
wat hebben jullie slechte smaakquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou waar is dat zusjeIk heb me broek al open hangen
![]()
Edit: Ja daar is opzich niks mis mee
?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:06 schreef BoJo het volgende:
wie had eigenlijk die geposte foto's van mij weg gehaald ?![]()
mjah maar ineens waren ze ook pleite uit m'n posts, moet er dan niet normaal een dode link komen ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
?
Ik heb alleen een hele zooi weggehaald uit mijn opendir.
Neuk hij vind gewoon geen plaatje en geeft ook niets weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar ineens waren ze ook pleite uit m'n posts, moet er dan niet normaal een dode link komen ?
De Automutulatie 155, DE pimpmobiel voor iedere gothicquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Alfa met krassen?![]()
Zelf weten hoor
ik zag ze nog staan hoor.. vuurvosje?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar ineens waren ze ook pleite uit m'n posts, moet er dan niet normaal een dode link komen ?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Automutulatie 155, DE pimpmobiel voor iedere gothic
naja ik bedoel ze is niet oer lelijk maar echt *fap* waardig ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Alfa met krassen?![]()
Zelf weten hoor
Nee naja dat moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja ik bedoel ze is niet oer lelijk maar echt *fap* waardig ook niet![]()
jup, vandaar dat ik de cache ook niet hebquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag ze nog staan hoor.. vuurvosje?
quote:
jawel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet niet zo kieskeurig zijn bojo
zal ik ze even uppen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
jup, vandaar dat ik de cache ook niet heb![]()
naja was wel ff lachen
Peu... teringquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]maak je bril een schoon ofso, ze heeft een lekker figuurtje, mooie handzame borstjes en alleen dr kontje had wat groter gemogen maar verder niks op aan te merken. En van dr hoofd zou ik ook niet schrikken 's ochtends hoor
zij wel van jou hoofdquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]maak je bril een schoon ofso, ze heeft een lekker figuurtje, mooie handzame borstjes en alleen dr kontje had wat groter gemogen maar verder niks op aan te merken. En van dr hoofd zou ik ook niet schrikken 's ochtends hoor
Dude kan je dat niet via msn vertellen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet niet zo kieskeurig zijn bojo
DANquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moest eens wetenIk ken bloedmooie vrouwen welke minder kieskeurig zijn als Bo
Sponsor me een .nlquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
fwnkdude heb jij een.be acount omdat dat gratis is?
Kom op man je wil toch niet gezien worden als belg?![]()
Is toch niks negatiefs? Of leest je zusje mee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dude kan je dat niet via msn vertellen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
net de vengaboys.. een foto uppen van iemand met het syndroom van Down
is dat frustratie omdat ik gelijk heb?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
DAN
DAAAAAAAAAAAAAAN
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAn
NIET ALS GVD!!
DAN
Sloeberquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sponsor me een .nl
Ik heb er momenteel te weinig geld voor
NEE OMDAT JE HET GVD AL-TIJD VERKEERD DOET!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is dat frustratie omdat ik gelijk heb?![]()
![]()
je wild ook geen beschuidje med hem eten zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
NEE OMDAT JE HET GVD AL-TIJD VERKEERD DOET!!!
mail Googolplexian even, die heeft goede webhosting. met .nl en/of .comquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mja
Ik reg er misschien wel een
Weet jij wat goedkoops toevallig?
Nee ik fuck je maarquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mja
Ik reg er misschien wel een
Weet jij wat goedkoops toevallig?
mwha valt wel mee volgens mij, nog nooit meegemaakt in iedergevalquote:
en altijd fout zal blijven doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
NEE OMDAT JE HET GVD AL-TIJD VERKEERD DOET!!!
ZELFSPOT, GAST!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mwha valt wel mee volgens mij, nog nooit meegemaakt in iedergeval
heeft hij 3 weken elke ochtend gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je wild ook geen beschuidje med hem eten zeker?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:18 schreef BoJo het volgende:
enne ik ben kieskeurig, so what het is mijn zaak dat ik hem niet in elke lelijke hork hang![]()
![]()
3 weken = 21 dagen is 42 beschuitebnquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heeft hij 3 weken elke ochtend gedaan![]()
duhh, was alleen het PI weer vergetenquote:
<insert door hoofdschiet smiley>quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heeft hij 3 weken elke ochtend gedaan![]()
Ik geef je groot gelijk, ik zeg alleen ook altijd dat er meer is als alleen uiterlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:18 schreef BoJo het volgende:
enne ik ben kieskeurig, so what het is mijn zaak dat ik hem niet in elke lelijke hork hang![]()
![]()
wees wat minder irritant, ik smeek je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
duhh, was alleen het PI weer vergetenga ff rondje rijden om je af te reageren
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
wees wat minder irritant, ik smeek je.
mag ik je 155quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag ik je 155
om hem tegen een vrachtwagen te parkeren zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag ik je 155
welterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
om hem tegen een vrachtwagen te parkeren zeker![]()
zoiets doe je niet met opzetquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]NOOIT, alleen als het een Opel, VW, 'Chevrolet' oid was
Nee lekker, ik mag niet irritant doen, en jij welquote:
Jij wou Opel, of deawoo een auto noemen?quote:
denk je dat ik dat met opzet gedaan heb?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wou Opel, of deawoo een auto noemen?![]()
en volgens mij staat er bij jou nog wat in de schuur wat ook een muurtje gezien heeft
hoest met de Beemer dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:34 schreef Youp het volgende:
klopt, druk leven he... en aan het einde van de dag meestal geen zin meer om me te verdiepen in de slowchat voor zover je je daar in verdiepen kan
je had nog wat te goed.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee lekker, ik mag niet irritant doen, en jij wel![]()
Die 2 projecten ken ik niet, heb wel eens mn vorige auto tegen de boom gezet, Volvo 440quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:36 schreef Youp het volgende:
[..]
denk je dat ik dat met opzet gedaan heb?
maarja "crash daihatsu" en "cabrio subaru" projecten zijn natuurlijk wat anders...
Slaap lekker, beterschapquote:
bimmer, anyway die staat zonder schade in de schuur, moet alleen nog steeds opgebouwd worden... ook daar heb ik geen tijd en zin voor... en aangezien ik toch niet meer in de winter met dat ding wil gaan rijden omdat dat niet bepaald bevorderend is voor het plaatwerk heeft het momenteel ook niet echt veel haast...quote:
voorbeeldje...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 2 projecten ken ik niet, heb wel eens mn vorige auto tegen de boom gezet, Volvo 440![]()
LOL, dat is wel lache zoietsquote:
psst, als je er nu aan werkt, is hij met de lente klaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:40 schreef Youp het volgende:
[..]
bimmer, anyway die staat zonder schade in de schuur, moet alleen nog steeds opgebouwd worden... ook daar heb ik geen tijd en zin voor... en aangezien ik toch niet meer in de winter met dat ding wil gaan rijden omdat dat niet bepaald bevorderend is voor het plaatwerk heeft het momenteel ook niet echt veel haast...
ik ben bijna klaar met stage misschien krijg ik er dan weer zin in en tijd voor
tijd en zin en gelegenheid enzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
psst, als je er nu aan werkt, is hij met de lente klaar![]()
Hey dumpvalve dudequote:
eeh nee, 10 minuten werkquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hey dumpvalve dudeIk moest van Bojo vragen of zo'n dumpvalve lastig was om te installen op mijn auto
Want ik moest van hem er 1 tje kopen
ik was eerstquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:volk
ik haal jaap en bojo niet uit elkaar met die rode letter
Hoe werkt dat dan ongeveer? Is dat per merk een ander onderdeel enzo? Vertel vertelquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
eeh nee, 10 minuten werk( als je er fatsoenlijk bij kan tenminste
)
Meestal zit er al ergens een plastic recirculatie exemplaar, deze vervang je door een open versie en klaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan ongeveer? Is dat per merk een ander onderdeel enzo? Vertel vertel
170 dollar?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Meestal zit er al ergens een plastic recirculatie exemplaar, deze vervang je door een open versie en klaarMeestal loopt er vanaf het inlaatspruitstuk achter de luchtmassa meter een dun slangetje naar zo'n plastic ding toe, even volgen en kijken waar hij heen gaat.
http://forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=2303&product=FMFK050
Hmm dat vind ik beetje veel geld voor beetje geluidquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:55 schreef Alfisti het volgende:
eh.. ja...........
ik heb 140 euro voor mijn dubbel membraam exemplaat betaald.
Och, heb nu mijn zinnen gezet op een sequentiele versie van dik 200 euroquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik beetje veel geld voor beetje geluid
Nouja ik lees op 850 forum dat er mensen zijn met problemen enzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Och, heb nu mijn zinnen gezet op een sequentiele versie van dik 200 euro![]()
Zijn vaak enkel membraam dingen ( dingen van onder de 100 euro ) en dat geeft naast grote kans op druk verlies door lekkage ook vaak troubles met de ECU.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja ik lees op 850 forum dat er mensen zijn met problemen enzo
Ah vandaar de 170 euroquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zijn vaak enkel membraam dingen ( dingen van onder de 100 euro ) en dat geeft naast grote kans op druk verlies door lekkage ook vaak troubles met de ECU.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:11 schreef Fwnk het volgende:
Ik zie me al de wijk in komen rijden
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
.....ieeee.....
*bots*
daar dacht ik ook al aanquote:
Trustequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
waar zijn de leuke mensen gebleven?
ik ga op bed, truste
val dood rotfriesquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
waar zijn de leuke mensen gebleven?
ik ga op bed, truste
yeps, maar dan vaak een zwart kunstof geval met aan beide kanten een slang erop.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Dit is er een op een 850.... Zou daar mijn huidige dumpvalve ook moeten zitten ergens?
Ik heb begrepen dat ie op de turbo zit die je dan moet afdoppen ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
yeps, maar dan vaak een zwart kunstof geval met aan beide kanten een slang erop.
Nee toevallig nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet jij je hond niet uitalten? En dat dan 18 keer achter elkaar?
t is echt niet moeilijk baraquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ie op de turbo zit die je dan moet afdoppen ofzoKlinkt allemaal ingewikkeld
Zolang hij sneller is dan een BMW 325 6 cil ben ik tevredenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:39 schreef Youp het volgende:
[..]
t is echt niet moeilijk bara
trouwens... een 850... neppe bak.... 5cilinder turboeen V12 hoort er in te liggen ja!
e90 wordt moeilijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zolang hij sneller is dan een BMW 325 6 cil ben ik tevreden![]()
Je moet de retourslang die normaal weer terug loopt naar het luchtfilterhuis afdoppen, klinkt allemaal veel moelijker dan het isquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ie op de turbo zit die je dan moet afdoppen ofzoKlinkt allemaal ingewikkeld
het staat er als het goed is op, anders moet je het ff op het forum van de 106 club vragen er heeft vast iemand wel een garage handboek denk ik?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:39 schreef BazzoS het volgende:
Ja perfect, morgen greenstuff blokken ophalen en misschien monteren als de schijven nog dik genoeg zijn.
Weet jij wat de minimum dikte van geventileerde schijven is?
ik heb vandaag ook een kilo carbid gehaaldquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
Kut zooi, mn broertje heeft aan een vriendin van zijn vriendin beloofd dat ik oudjaarsdag langskombij carbit schieten, daar heb ik niet zo'n moeite mee, maar wel dat ZIJ erbij is
![]()
Ik ben vrij ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het staat er als het goed is op, anders moet je het ff op het forum van de 106 club vragen er heeft vast iemand wel een garage handboek denk ik?
Ben je vrij deze week?
Ik had haar ooit eens beloofd nog langs te komen dit jaar (hélè tijd terug al) en mn broertje had haar daar fijntjes ff aan herinnerdquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook een kilo carbid gehaald
Maare gaat je broertje dingen voor jou beloven?
moet je maar ff kijken, het kan zijn dat het er al af gesleten is ondertussen, of niet meer leesbaar hoor, dus het is verstandig om het van te voren al te weten, telefoontje naar de Peugeot dealer wil soms ook helpenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik ben vrij ja.Morgen dan maar even het wieltje eraf draaien en goed bekijken
't zal geen fijne deerne zijn zeker?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had haar ooit eens beloofd nog langs te komen dit jaar (hélè tijd terug al) en mn broertje had haar daar fijntjes ff aan herinnerd![]()
![]()
1) ze is 16quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't zal geen fijne deerne zijn zeker?!
Maar elke keer ga je er wél heen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) ze is 16
2) haar zus heeft bij Xtreem in de klas gezeten![]()
3) ze is zo dom als de pest
4) ze lacht om de stomste grappen
5) Weet ik zo ff niet
6) ik heb gewoon geen zin om bij haar in de buurt te zijn
7) ze pakte me de laatste keer vol op mn mond terwijl ik toen ook al 20 was en zij nog maar 15
redenen genoeg dacht ik zo![]()
Afgelopen zaterdag ja. ( kerstavond ) Was op eerste kerstdag met grote tegenzin om 8 uur thuis en om 10 uur zat ik aan het kerstontbijt. Ik had heel graag door willen stappenquote:
ik zou vakantie hebben maar een collega is weer eens zienquote:Op woensdag 28 december 2005 08:24 schreef M5 het volgende:
zo vroeg.. en ik heb gewoon vakantieook_gek
Je hebt het overleefdquote:
Het was heel gezelling, Limburgers vallen heel erg mee.quote:
Hmm, beterschapquote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef BoJo het volgende:
* BoJo is ziek
hele avond/nacht koorts gehad, ben nu helemaal uitgeschakeld.![]()
Beterschep mênquote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef BoJo het volgende:
* BoJo is ziek
hele avond/nacht koorts gehad, ben nu helemaal uitgeschakeld.![]()
Maand geleden al een topic over geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 11:05 schreef Fwnk het volgende:
Ik kijk een filmpje over de S-Klasse van mercedes, met het automatische remsysteem met een redacteur van de autobild erin.
Hij komt daat op de mistbamnk afgereden, verwacht dat die auto rem, maar die remt niet... KLATS dag s klasse
Hmm ja, de laatste keren dat ik haar zag, was omdat ze OF hier was (kwam ze met mn broertje mee) of omdat ik bij de vriendin van mn broertjes was en zij daar ook kwam. Ook leuk, kom je onder de douche vandaan, loop je in je boxer over de gang (zoals altijd), staat er ineens iemand voor je die je rustig staat te bekijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar elke keer ga je er wél heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |