het staat er als het goed is op, anders moet je het ff op het forum van de 106 club vragen er heeft vast iemand wel een garage handboek denk ik?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:39 schreef BazzoS het volgende:
Ja perfect, morgen greenstuff blokken ophalen en misschien monteren als de schijven nog dik genoeg zijn.
Weet jij wat de minimum dikte van geventileerde schijven is?
ik heb vandaag ook een kilo carbid gehaaldquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
Kut zooi, mn broertje heeft aan een vriendin van zijn vriendin beloofd dat ik oudjaarsdag langskombij carbit schieten, daar heb ik niet zo'n moeite mee, maar wel dat ZIJ erbij is
![]()
Ik ben vrij ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het staat er als het goed is op, anders moet je het ff op het forum van de 106 club vragen er heeft vast iemand wel een garage handboek denk ik?
Ben je vrij deze week?
Ik had haar ooit eens beloofd nog langs te komen dit jaar (hélè tijd terug al) en mn broertje had haar daar fijntjes ff aan herinnerdquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook een kilo carbid gehaald
Maare gaat je broertje dingen voor jou beloven?
moet je maar ff kijken, het kan zijn dat het er al af gesleten is ondertussen, of niet meer leesbaar hoor, dus het is verstandig om het van te voren al te weten, telefoontje naar de Peugeot dealer wil soms ook helpenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik ben vrij ja.Morgen dan maar even het wieltje eraf draaien en goed bekijken
't zal geen fijne deerne zijn zeker?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had haar ooit eens beloofd nog langs te komen dit jaar (hélè tijd terug al) en mn broertje had haar daar fijntjes ff aan herinnerd![]()
![]()
1) ze is 16quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't zal geen fijne deerne zijn zeker?!
Maar elke keer ga je er wél heen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) ze is 16
2) haar zus heeft bij Xtreem in de klas gezeten![]()
3) ze is zo dom als de pest
4) ze lacht om de stomste grappen
5) Weet ik zo ff niet
6) ik heb gewoon geen zin om bij haar in de buurt te zijn
7) ze pakte me de laatste keer vol op mn mond terwijl ik toen ook al 20 was en zij nog maar 15
redenen genoeg dacht ik zo![]()
Afgelopen zaterdag ja. ( kerstavond ) Was op eerste kerstdag met grote tegenzin om 8 uur thuis en om 10 uur zat ik aan het kerstontbijt. Ik had heel graag door willen stappenquote:
ik zou vakantie hebben maar een collega is weer eens zienquote:Op woensdag 28 december 2005 08:24 schreef M5 het volgende:
zo vroeg.. en ik heb gewoon vakantieook_gek
Je hebt het overleefdquote:
Het was heel gezelling, Limburgers vallen heel erg mee.quote:
Hmm, beterschapquote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef BoJo het volgende:
* BoJo is ziek
hele avond/nacht koorts gehad, ben nu helemaal uitgeschakeld.![]()
Beterschep mênquote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef BoJo het volgende:
* BoJo is ziek
hele avond/nacht koorts gehad, ben nu helemaal uitgeschakeld.![]()
Maand geleden al een topic over geweestquote:Op woensdag 28 december 2005 11:05 schreef Fwnk het volgende:
Ik kijk een filmpje over de S-Klasse van mercedes, met het automatische remsysteem met een redacteur van de autobild erin.
Hij komt daat op de mistbamnk afgereden, verwacht dat die auto rem, maar die remt niet... KLATS dag s klasse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |