yeps, maar dan vaak een zwart kunstof geval met aan beide kanten een slang erop.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Dit is er een op een 850.... Zou daar mijn huidige dumpvalve ook moeten zitten ergens?
Ik heb begrepen dat ie op de turbo zit die je dan moet afdoppen ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
yeps, maar dan vaak een zwart kunstof geval met aan beide kanten een slang erop.
Nee toevallig nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet jij je hond niet uitalten? En dat dan 18 keer achter elkaar?
t is echt niet moeilijk baraquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ie op de turbo zit die je dan moet afdoppen ofzoKlinkt allemaal ingewikkeld
Zolang hij sneller is dan een BMW 325 6 cil ben ik tevredenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:39 schreef Youp het volgende:
[..]
t is echt niet moeilijk bara
trouwens... een 850... neppe bak.... 5cilinder turboeen V12 hoort er in te liggen ja!
e90 wordt moeilijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zolang hij sneller is dan een BMW 325 6 cil ben ik tevreden![]()
Je moet de retourslang die normaal weer terug loopt naar het luchtfilterhuis afdoppen, klinkt allemaal veel moelijker dan het isquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ie op de turbo zit die je dan moet afdoppen ofzoKlinkt allemaal ingewikkeld
het staat er als het goed is op, anders moet je het ff op het forum van de 106 club vragen er heeft vast iemand wel een garage handboek denk ik?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:39 schreef BazzoS het volgende:
Ja perfect, morgen greenstuff blokken ophalen en misschien monteren als de schijven nog dik genoeg zijn.
Weet jij wat de minimum dikte van geventileerde schijven is?
ik heb vandaag ook een kilo carbid gehaaldquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:38 schreef PeuRac het volgende:
Kut zooi, mn broertje heeft aan een vriendin van zijn vriendin beloofd dat ik oudjaarsdag langskombij carbit schieten, daar heb ik niet zo'n moeite mee, maar wel dat ZIJ erbij is
![]()
Ik ben vrij ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het staat er als het goed is op, anders moet je het ff op het forum van de 106 club vragen er heeft vast iemand wel een garage handboek denk ik?
Ben je vrij deze week?
Ik had haar ooit eens beloofd nog langs te komen dit jaar (hélè tijd terug al) en mn broertje had haar daar fijntjes ff aan herinnerdquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook een kilo carbid gehaald
Maare gaat je broertje dingen voor jou beloven?
moet je maar ff kijken, het kan zijn dat het er al af gesleten is ondertussen, of niet meer leesbaar hoor, dus het is verstandig om het van te voren al te weten, telefoontje naar de Peugeot dealer wil soms ook helpenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik ben vrij ja.Morgen dan maar even het wieltje eraf draaien en goed bekijken
't zal geen fijne deerne zijn zeker?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had haar ooit eens beloofd nog langs te komen dit jaar (hélè tijd terug al) en mn broertje had haar daar fijntjes ff aan herinnerd![]()
![]()
1) ze is 16quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:44 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't zal geen fijne deerne zijn zeker?!
Maar elke keer ga je er wél heen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) ze is 16
2) haar zus heeft bij Xtreem in de klas gezeten![]()
3) ze is zo dom als de pest
4) ze lacht om de stomste grappen
5) Weet ik zo ff niet
6) ik heb gewoon geen zin om bij haar in de buurt te zijn
7) ze pakte me de laatste keer vol op mn mond terwijl ik toen ook al 20 was en zij nog maar 15
redenen genoeg dacht ik zo![]()
Afgelopen zaterdag ja. ( kerstavond ) Was op eerste kerstdag met grote tegenzin om 8 uur thuis en om 10 uur zat ik aan het kerstontbijt. Ik had heel graag door willen stappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |