Die 2 projecten ken ik niet, heb wel eens mn vorige auto tegen de boom gezet, Volvo 440quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:36 schreef Youp het volgende:
[..]
denk je dat ik dat met opzet gedaan heb?
maarja "crash daihatsu" en "cabrio subaru" projecten zijn natuurlijk wat anders...
Slaap lekker, beterschapquote:
bimmer, anyway die staat zonder schade in de schuur, moet alleen nog steeds opgebouwd worden... ook daar heb ik geen tijd en zin voor... en aangezien ik toch niet meer in de winter met dat ding wil gaan rijden omdat dat niet bepaald bevorderend is voor het plaatwerk heeft het momenteel ook niet echt veel haast...quote:
voorbeeldje...quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die 2 projecten ken ik niet, heb wel eens mn vorige auto tegen de boom gezet, Volvo 440![]()
LOL, dat is wel lache zoietsquote:
psst, als je er nu aan werkt, is hij met de lente klaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:40 schreef Youp het volgende:
[..]
bimmer, anyway die staat zonder schade in de schuur, moet alleen nog steeds opgebouwd worden... ook daar heb ik geen tijd en zin voor... en aangezien ik toch niet meer in de winter met dat ding wil gaan rijden omdat dat niet bepaald bevorderend is voor het plaatwerk heeft het momenteel ook niet echt veel haast...
ik ben bijna klaar met stage misschien krijg ik er dan weer zin in en tijd voor
tijd en zin en gelegenheid enzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
psst, als je er nu aan werkt, is hij met de lente klaar![]()
Hey dumpvalve dudequote:
eeh nee, 10 minuten werkquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hey dumpvalve dudeIk moest van Bojo vragen of zo'n dumpvalve lastig was om te installen op mijn auto
Want ik moest van hem er 1 tje kopen
ik was eerstquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:volk
ik haal jaap en bojo niet uit elkaar met die rode letter
Hoe werkt dat dan ongeveer? Is dat per merk een ander onderdeel enzo? Vertel vertelquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
eeh nee, 10 minuten werk( als je er fatsoenlijk bij kan tenminste
)
Meestal zit er al ergens een plastic recirculatie exemplaar, deze vervang je door een open versie en klaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan ongeveer? Is dat per merk een ander onderdeel enzo? Vertel vertel
170 dollar?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Meestal zit er al ergens een plastic recirculatie exemplaar, deze vervang je door een open versie en klaarMeestal loopt er vanaf het inlaatspruitstuk achter de luchtmassa meter een dun slangetje naar zo'n plastic ding toe, even volgen en kijken waar hij heen gaat.
http://forgemotorsport.com/content.asp?inc=product&cat=2303&product=FMFK050
Hmm dat vind ik beetje veel geld voor beetje geluidquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:55 schreef Alfisti het volgende:
eh.. ja...........
ik heb 140 euro voor mijn dubbel membraam exemplaat betaald.
Och, heb nu mijn zinnen gezet op een sequentiele versie van dik 200 euroquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hmm dat vind ik beetje veel geld voor beetje geluid
Nouja ik lees op 850 forum dat er mensen zijn met problemen enzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Och, heb nu mijn zinnen gezet op een sequentiele versie van dik 200 euro![]()
Zijn vaak enkel membraam dingen ( dingen van onder de 100 euro ) en dat geeft naast grote kans op druk verlies door lekkage ook vaak troubles met de ECU.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nouja ik lees op 850 forum dat er mensen zijn met problemen enzo
Ah vandaar de 170 euroquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zijn vaak enkel membraam dingen ( dingen van onder de 100 euro ) en dat geeft naast grote kans op druk verlies door lekkage ook vaak troubles met de ECU.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:11 schreef Fwnk het volgende:
Ik zie me al de wijk in komen rijden
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
.....ieeee.....
*bots*
daar dacht ik ook al aanquote:
Trustequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
waar zijn de leuke mensen gebleven?
ik ga op bed, truste
val dood rotfriesquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
waar zijn de leuke mensen gebleven?
ik ga op bed, truste
yeps, maar dan vaak een zwart kunstof geval met aan beide kanten een slang erop.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Dit is er een op een 850.... Zou daar mijn huidige dumpvalve ook moeten zitten ergens?
Ik heb begrepen dat ie op de turbo zit die je dan moet afdoppen ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Alfisti het volgende:
[..]
yeps, maar dan vaak een zwart kunstof geval met aan beide kanten een slang erop.
Nee toevallig nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet jij je hond niet uitalten? En dat dan 18 keer achter elkaar?
t is echt niet moeilijk baraquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ie op de turbo zit die je dan moet afdoppen ofzoKlinkt allemaal ingewikkeld
Zolang hij sneller is dan een BMW 325 6 cil ben ik tevredenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:39 schreef Youp het volgende:
[..]
t is echt niet moeilijk bara
trouwens... een 850... neppe bak.... 5cilinder turboeen V12 hoort er in te liggen ja!
e90 wordt moeilijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zolang hij sneller is dan een BMW 325 6 cil ben ik tevreden![]()
Je moet de retourslang die normaal weer terug loopt naar het luchtfilterhuis afdoppen, klinkt allemaal veel moelijker dan het isquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ie op de turbo zit die je dan moet afdoppen ofzoKlinkt allemaal ingewikkeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |