Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet niet zo kieskeurig zijn bojo
DANquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moest eens wetenIk ken bloedmooie vrouwen welke minder kieskeurig zijn als Bo
Sponsor me een .nlquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
fwnkdude heb jij een.be acount omdat dat gratis is?
Kom op man je wil toch niet gezien worden als belg?![]()
Is toch niks negatiefs? Of leest je zusje mee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dude kan je dat niet via msn vertellen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
net de vengaboys.. een foto uppen van iemand met het syndroom van Down
is dat frustratie omdat ik gelijk heb?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
DAN
DAAAAAAAAAAAAAAN
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAn
NIET ALS GVD!!
DAN
Sloeberquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sponsor me een .nl
Ik heb er momenteel te weinig geld voor
NEE OMDAT JE HET GVD AL-TIJD VERKEERD DOET!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is dat frustratie omdat ik gelijk heb?![]()
![]()
je wild ook geen beschuidje med hem eten zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
NEE OMDAT JE HET GVD AL-TIJD VERKEERD DOET!!!
mail Googolplexian even, die heeft goede webhosting. met .nl en/of .comquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mja
Ik reg er misschien wel een
Weet jij wat goedkoops toevallig?
Nee ik fuck je maarquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mja
Ik reg er misschien wel een
Weet jij wat goedkoops toevallig?
mwha valt wel mee volgens mij, nog nooit meegemaakt in iedergevalquote:
en altijd fout zal blijven doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
NEE OMDAT JE HET GVD AL-TIJD VERKEERD DOET!!!
ZELFSPOT, GAST!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mwha valt wel mee volgens mij, nog nooit meegemaakt in iedergeval
heeft hij 3 weken elke ochtend gedaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je wild ook geen beschuidje med hem eten zeker?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:18 schreef BoJo het volgende:
enne ik ben kieskeurig, so what het is mijn zaak dat ik hem niet in elke lelijke hork hang![]()
![]()
3 weken = 21 dagen is 42 beschuitebnquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heeft hij 3 weken elke ochtend gedaan![]()
duhh, was alleen het PI weer vergetenquote:
<insert door hoofdschiet smiley>quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heeft hij 3 weken elke ochtend gedaan![]()
Ik geef je groot gelijk, ik zeg alleen ook altijd dat er meer is als alleen uiterlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:18 schreef BoJo het volgende:
enne ik ben kieskeurig, so what het is mijn zaak dat ik hem niet in elke lelijke hork hang![]()
![]()
wees wat minder irritant, ik smeek je.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
duhh, was alleen het PI weer vergetenga ff rondje rijden om je af te reageren
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
wees wat minder irritant, ik smeek je.
mag ik je 155quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag ik je 155
om hem tegen een vrachtwagen te parkeren zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mag ik je 155
welterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
om hem tegen een vrachtwagen te parkeren zeker![]()
zoiets doe je niet met opzetquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]NOOIT, alleen als het een Opel, VW, 'Chevrolet' oid was
Nee lekker, ik mag niet irritant doen, en jij welquote:
Jij wou Opel, of deawoo een auto noemen?quote:
denk je dat ik dat met opzet gedaan heb?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij wou Opel, of deawoo een auto noemen?![]()
en volgens mij staat er bij jou nog wat in de schuur wat ook een muurtje gezien heeft
hoest met de Beemer dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:34 schreef Youp het volgende:
klopt, druk leven he... en aan het einde van de dag meestal geen zin meer om me te verdiepen in de slowchat voor zover je je daar in verdiepen kan
je had nog wat te goed.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee lekker, ik mag niet irritant doen, en jij wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |