Makro is een overkoepelende organisatie vanquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]bij welke inkooporganisatie zitten ze dan?
hele dag niks gedaan en dan nog slecht voelen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat Bo zich niet al te dandy voelt
wel een 24v hequote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, aan de Aldi leveren we wel ja
Worden ze dan ook bevoorraad vanuit de Aldi DC's? Nee toch?
[afbeelding]
Dat bovenste bericht
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah, aan de Aldi leveren we wel ja
Worden ze dan ook bevoorraad vanuit de Aldi DC's? Nee toch?
[afbeelding]
Dat bovenste bericht
denk dat het steengrillen gisteren verkeerd gevallen is, heb de hele dag last van m'n maag en nu koortsquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hele dag niks gedaan en dan nog slecht voelen?![]()
Verrot is datdaarom ook zo aan de schijt?
LOLquote:
Ze zijn al bijna onlinequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel een 24v he![]()
@baracuda, ff op msn komen, heb ze opgeslagen
zal ik de cash niet voor hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel een 24v he![]()
@baracuda, ff op msn komen, heb ze opgeslagen
Dat is kutquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
denk dat het steengrillen gisteren verkeerd gevallen is, heb de hele dag last van m'n maag en nu koorts![]()
mjah geen idee, heb het wel goed gebakken denk ik... wellicht vlees zelf niet helemaal koosjer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is kutdaar ben ik ook altijd bang voor, dat ik het vlees niet lang genoeg laat liggen en dan ziek wordt
ze zijn zo weg, mn msn liep vastquote:
wat hebben jullie slechte smaakquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou waar is dat zusjeIk heb me broek al open hangen
![]()
Edit: Ja daar is opzich niks mis mee
?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:06 schreef BoJo het volgende:
wie had eigenlijk die geposte foto's van mij weg gehaald ?![]()
mjah maar ineens waren ze ook pleite uit m'n posts, moet er dan niet normaal een dode link komen ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
?
Ik heb alleen een hele zooi weggehaald uit mijn opendir.
Neuk hij vind gewoon geen plaatje en geeft ook niets weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar ineens waren ze ook pleite uit m'n posts, moet er dan niet normaal een dode link komen ?
De Automutulatie 155, DE pimpmobiel voor iedere gothicquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Alfa met krassen?![]()
Zelf weten hoor
ik zag ze nog staan hoor.. vuurvosje?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah maar ineens waren ze ook pleite uit m'n posts, moet er dan niet normaal een dode link komen ?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Automutulatie 155, DE pimpmobiel voor iedere gothic
naja ik bedoel ze is niet oer lelijk maar echt *fap* waardig ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Alfa met krassen?![]()
Zelf weten hoor
Nee naja dat moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
naja ik bedoel ze is niet oer lelijk maar echt *fap* waardig ook niet![]()
jup, vandaar dat ik de cache ook niet hebquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag ze nog staan hoor.. vuurvosje?
quote:
jawel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet niet zo kieskeurig zijn bojo
zal ik ze even uppen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
jup, vandaar dat ik de cache ook niet heb![]()
naja was wel ff lachen
Peu... teringquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]maak je bril een schoon ofso, ze heeft een lekker figuurtje, mooie handzame borstjes en alleen dr kontje had wat groter gemogen maar verder niks op aan te merken. En van dr hoofd zou ik ook niet schrikken 's ochtends hoor
zij wel van jou hoofdquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]maak je bril een schoon ofso, ze heeft een lekker figuurtje, mooie handzame borstjes en alleen dr kontje had wat groter gemogen maar verder niks op aan te merken. En van dr hoofd zou ik ook niet schrikken 's ochtends hoor
Dude kan je dat niet via msn vertellen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |