dat zegt sandra wel eens tegen mequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je me vermoord kom ik terug als je kwelgeest
Ballebek zag ik laatst nog posten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beide verdwenen.. beide in de zelfde regio woonachtig....
Ballebek in Den Haag en lipje in delft.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
beide verdwenen.. beide in de zelfde regio woonachtig....
even de kwoot aan je niveau aangepastquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:35 schreef Fwnk het volgende:
heeft iemand zin in een potje olvarit?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
even de kwoot aan je niveau aangepast
\quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ballebek in Den Haag en lipje in delft.
Voordat ie opgeslagen word jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef BoJo het volgende:
ahhh flauw, hij heeft hem offline gehaald![]()
![]()
![]()
goed dat je het zegt, stond nog in mn cache, en nu op mn harde schijfquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef BoJo het volgende:
ahhh flauw, hij heeft hem offline gehaald![]()
![]()
![]()
Dat is fwnk toch?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, stond nog in mn cache, en nu op mn harde schijf
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:45 schreef Fwnk het volgende:
WTF ZIJN JULLIE AAN HET DOEN?!?!?!
ik vond er eigenlijk weinig aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:45 schreef PeuRac het volgende:
trouwens, ik weet t niet, maar vond de foto's van z'n zusje interessanter (en die staan er nog wel)
Inderdaadquote:
ik deed niks, alleen door je plaatjes browsenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Op de een of andere manier wil apache niet meer starten.
Je kunt zeggen wat je wil, maar ze is niet lelijkquote:
Niks tegen de Makro he?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan Fwnk achter de kassa bij de macro
Peuquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar ze is niet lelijk
ik weet geeneens wat de makro is behlave dat ze er kassa's hebben en dat ijsmeis er miniatuurauto's kooptquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niks tegen de Makro he?!Daar heb ik ook 5 jaar gewerkt toen ik op school zat
![]()
Watquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat![]()
@Alexxxx, ze hebben er wel beschuid en dergelijke hoorzie het als een grote supermarkt en warenhuis (een budget versie) ineen waar je alleen mag kopen als je een bedrijf hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik weet geeneens wat de makro is behlave dat ze er kassa's hebben en dat ijsmeis er miniatuurauto's koopt
ze hebben in ieder geval geen beschuit en toast
Door mijn filmpje wil ik een 3.0 V6quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De Makro heeft alles dus ook beschuit en toast!![]()
En nu wil ik ook die foto's van die zus van Fwnk zien want ik mis het hele zooitje weer![]()
En Bojo door dat filmpje moet ik echt chippen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |