dat kan twee redenen hebben:quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:01 schreef Fwnk het volgende:
pprrrfftttttrrrrrrrr
Het probleem is dat het onscherpe foto's zijn.
Je vergeet optie 3:quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat kan twee redenen hebben:
1: slechte fotograaf
2: belabberde fotograaf
Lipje ruilen voor Fwnk?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
leeft lipje nog btw? Of is hij op zoek naar ballebek?
Nee, das gewoonoptie 1quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je vergeet optie 3:
Lange afstand, veel zoom en veel rook (waardoor me cam moeite heeft met focussen)
Een goeie fotograaf zorgt voor de ideale afstand tussen hem en het opjectquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je vergeet optie 3:
Lange afstand, veel zoom en veel rook (waardoor me cam moeite heeft met focussen)
Kom ik nooit, dus lijkt me primaquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan Fwnk achter de kassa bij de macro
Mukie staat onder de douchequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
je bent bij Mukie en dan zit je gelijk achter de pc? Je zit aan de verkeerde knopjes dude![]()
Als jij je daar prettig bij voeltquote:
quote:
kaart met het hartje met zwarte viltstift heel groot SJOEWE op kalkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En jij snel de uitkomst van de kaartelgging manipuleren natuurlijk
Duhquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En jij snel de uitkomst van de kaartelgging manipuleren natuurlijk
dooie lul dat je bentquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]Dat soort streken flik je maar bij je moeder, bengel
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
morgen uitslapen trouwensHoef pas om 8 uur te beginnen
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
kaart met het hartje met zwarte viltstift heel groot SJOEWE op kalken![]()
Moet je me effe aanspreken, ik ben luiquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:08 schreef PeuRac het volgende:
Hey fwnk, pleur die foto eens over msn hierheen dan
mes.. geweer.. man met de zeis (magere hein?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:12 schreef Sjoewe het volgende:
Heeft er iemand verstand van kaartleggen? Er ligt hier een man en een konijn, een mes, een geweer, en een kaart van een man met een zeis...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Moet je me effe aanspreken, ik ben lui
Aaaahw, de kansloze rukkertjes hebben elkaar gevondenquote:
Sandraquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:12 schreef Sjoewe het volgende:
Heeft er iemand verstand van kaartleggen? Er ligt hier een man en een konijn, een mes, een geweer, en een kaart van een man met een zeis...
Wordt lekker rustigquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef M5 het volgende:
[..]
mes.. geweer.. man met de zeis (magere hein?). volgens mij kom je niet meer levend terug uit limburg...
Dus ik hoef Fwnk niet te waarschuwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra
oh, en de man met de zeis betekent neit de dood, maar het eind van een tijdperk
mijn interpretatie: Mukie word harde kern ipv wannabe
Als ik ooit de pijp uitga kom ik terug als je kwelgeestquote:
Wat heeft ballebek met lipje te maken danquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
leeft lipje nog btw? Of is hij op zoek naar ballebek?
Nou lachen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:22 schreef Fwnk het volgende:
Bwhahahahha ik kijk op de msn-space van me zusjedas echt de kleine-tieten-club mên
Upload em? Ik heb wel ruimtequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef ook_gek het volgende:
hey Hugster ik kom net een filmpje in mij collectie tegen waar de F40 van marin in actie te zien is en waar je Dennis voor bij zit rijden in de lamo![]()
Die F40 hoor je een paar keer HEERLIJK vol gas en hoog in de toeren voor bij rijden![]()
Op de ring wel te verstaan
beide verdwenen.. beide in de zelfde regio woonachtig....quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heeft ballebek met lipje te maken dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |