Haha ik zat er stiekem op te wachtenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef Jane het volgende:
Dat is lekker snel met een nieuw deel!
Nog steeds Margriet met Black Pearl.
Goed nummer.quote:
Mwa, dat tragische vind ik weer mooier van Roy.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Goed nummer.
Heb ik liever dan dat tragische It's Over.
Dit nummer is ook zonder Young. Maar hoe dat precies zat, weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef I_doubt het volgende:
Marrakesh express
Dat is oud. Deed Young al niet meer mee?
HIj staat niet op de foto![]()
jep verbaasde mij ook dat we hem nog niet gehoord haddenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:46 schreef Jane het volgende:
Hee, was dat pas de eerste Elvis-plaat? Da's bijzonder dan.
Revival van Elvis?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:46 schreef Jane het volgende:
Hee, was dat pas de eerste Elvis-plaat? Da's bijzonder dan.
ik ben het toch wel aardig eens met Fritsquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:49 schreef I_doubt het volgende:
Een of ander Frits Spits noemt dit de beste band van Nederland.
Familie?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik ben het toch wel aardig eens met Frits![]()
De oude vakbondquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:51 schreef Jane het volgende:
Greenfield & Cook - Only lies
Nederlands duo toch, dacht ik?Groeneveld en Kok?
Het lijkt me dat iedereen hier het daar wel over eens isquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:02 schreef Annemiek78 het volgende:
Zo komen 'the boots" er aan...
Veel betere versie dan die bagger-cover van afgelopen jaar (Jessica Simpson.)
Helloo Helloooquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:28 schreef Jane het volgende:
En dan NU.....!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:34 schreef SunChaser het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa, lekker 5 dagen vrij
Dat is niet de bedoeling. De top 2000 moet leuk zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:42 schreef Jane het volgende:
He bah, ik krijg ineens helemaal een wee gevoel in mijn buik van Up Where We Belong.
*virtuele knuffel*quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:44 schreef Jane het volgende:
En dan Jessie er ook nog eens achteraan...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:44 schreef MaJo het volgende:
Sinds Jim het gezongen heeft bij Idols moet ik altijd aan hem denken
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef MaJo het volgende:
Dat is niet de bedoeling. De top 2000 moet leuk zijn![]()
De mooie nummers zijn soms de moeilijkste om naar te luisteren...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:46 schreef Jane het volgende:
Voor de goede orde, mensen. Ik vind Up Where We Belong en Jessie allebei erg mooi hoor.
Dat was een mooi item idd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:55 schreef Gatalin het volgende:
Soldiers Who Want To Be Heroes![]()
Ben dit nummer nog meer gaan waarderen naar aanleiding van een item in de Top2000 A Gogo van ik geloof afgelopen jaar.
"Soldiers Who Want To Be Heroes number practically zero
But there are millions who want to be civilians"
Nog steeds actueel...
Ik snap de tekst nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:55 schreef Gatalin het volgende:
Soldiers Who Want To Be Heroes![]()
Ben dit nummer nog meer gaan waarderen naar aanleiding van een item in de Top2000 A Gogo van ik geloof afgelopen jaar.
"Soldiers Who Want To Be Heroes number practically zero
But there are millions who want to be civilians"
Nog steeds actueel...
'Tis een anti-oorlogsliedje.quote:
Het stond op de eerste plaats toen ik geboren werd, en ik vind het nog steeds een zeiknummer.quote:
Dat snapte ik wel ja, maar als ik de tekst letterlijk vertaal snap ik het niet goed. Ik snap de boodschap dan weer wel. Lekker vaagquote:
Ik krijg af en toe ook een brok in me keel van al die filesquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:03 schreef MaJo het volgende:
haha de fileberichtenvoorleesman had een brok in zijn keel
eigenlijk welquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:09 schreef Jane het volgende:
Als een maahaahaagd....
Klinkt toch minder, he?
Mij ook, geef mij ook maar die van Elvis..quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:11 schreef Jane het volgende:
En nu komt er toch een zeiknummer, mensen...
Althans... in de versie van UB40 dan...Geef mij Elvis maar.
Dat wist ik nog!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:59 schreef dwerg het volgende:
[..]
Het stond op de eerste plaats toen ik geboren werd, en ik vind het nog steeds een zeiknummer.
Ik heb niet het idee dat ik iets mis als ik de komende uren niet luister.
HIj zingt hoog. Heel hoog.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef Jane het volgende:
Don't leave me this way
De hoge stem is van Jimmy Sommerville, mensen.
Idd!quote:
Ik ben vandaag aan het bijkomen van de kerstfestiviteiten, mitt. Morgen mag ik weer werken, maak je niet druk.quote:
Ik wil net zeggen... op zich zou dit wel een mooi moment zijn om te gaan leven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:50 schreef mitt het volgende:
leuk liedje hoor van John Legend, maar dit hoort er toch echt niet in![]()
mee eens (2e deel)quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:50 schreef mitt het volgende:
leuk liedje hoor van John Legend, maar dit hoort er toch echt niet in![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen... op zich zou dit wel een mooi moment zijn om te gaan leven.
Klassebak dit, vooral de achtergrondtekstenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:54 schreef I_doubt het volgende:
Sugar baby love
Weer heerlijke ordinaire popmuziek![]()
Alleen gehoord. Nooit gezien. Het doemdenken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:06 schreef Jane het volgende:
Dancing with tears in my eyes... met die beklemmende clip over de laatste momenten voordat 'de bom' valt.
Echt jaren 80 jeugdsentiment.
Nou ja... het best levensechte gevaar dat ons toen boven het hoofd (no pun intendedquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Alleen gehoord. Nooit gezien. Het doemdenken?
Weet ik niet? Ben wel benieuwd. Was dat zo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef axis303 het volgende:
Was dit niet die plaat van de begrafenis van Kennedy?
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef axis303 het volgende:
Was dit niet die plaat van de begrafenis van Kennedy?
Hey dolle_hond!quote:
Mee eens hij is heel mooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef mitt het volgende:
schitterende Lennon.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:25 schreef axis303 het volgende:
Mooie plaat. Al vind ik hem in de versie van Bryan Ferry & Roxy Music toch mooier.
Vloeken in de kerk
Nou...quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:35 schreef MaJo het volgende:
Dit is voor mij jeugdsentimentBen ietsje jonger dan de meesten hier
![]()
Boven de dertig in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou...
Oké, ik ben oud.Maar hoe oud denk je dat iedereen is hier dan?
Oud genoeg om nu een lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou...
Oké, ik ben oud.Maar hoe oud denk je dat iedereen is hier dan?
Denk dat dat eigenlijk wel meevalt... sommigen wel, maar veel ook niet.quote:
Zelfs het slechtste Beatles nummer is nog briljantquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef Jane het volgende:
Hola, en zomaar ineens Ob La Di Ob La Da!
Het slechtste nummer aller tijden (zoals hij laatst eens uit een lijstje kwam) heeft het toch maar weer tot de Top 2000 geschopt.
Ik vind hem gewoon leuk trouwens.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:39 schreef MaJo het volgende:
En daar hebben we een Beatles niemendalletje![]()
Life goes onquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef mitt het volgende:
Voor welke tv-serie werd die ook alweer gebruikt?
Er staan minstens 500 slechtere in deze lijst, anders.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef Jane het volgende:
Hola, en zomaar ineens Ob La Di Ob La Da!
Het slechtste nummer aller tijden (zoals hij laatst eens uit een lijstje kwam) heeft het toch maar weer tot de Top 2000 geschopt.
Ik vind hem gewoon leuk trouwens.
Zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dit is alleen nog een waarschuwing
Met 15 cm hoge hakken of zo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef Jane het volgende:
Wat een leuk blokje!
Tigerfeet!!!!
* Jane trekt haar plateauzolen even aan
Vandaar dat ik het liedje nu echt meer kan horenquote:
Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je buiten de Beatles ook andere nummers mooi vindtquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Jane het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit echt prachtig van The Bee Gees.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Jane het volgende:
Sorry hoor,
Ik vind Time after timequote:maar ik vind dit echt prachtig van The Bee Gees.
Nee, het is meer dat sommige mensen The Bee Gees niet kunnen uitstaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je buiten de Beatles ook andere nummers mooi vindt
Ik houd het vooralsnog vooral bij het lezen van dit topic maar volgens mij val ik met mijn 18 jaar aardig uit de toon hierquote:
Nee hoor, maar als je dat wilt, kunnen we dat best reglen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Ik houd het vooralsnog vooral bij het lezen van dit topic maar volgens mij val ik met mijn 18 jaar aardig uit de toon hier
IJdele hoopquote:Nu Dire Straitshopen op de full-version van 8 minuten, maar dat zal wel niet!
quote:
Nee dankje geen leeftijdsdiscriminatie graagquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je dat wilt, kunnen we dat best reglen.![]()
[..]
IJdele hoop
Met die enge rednecks.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Ondertussen wel Top 2000 a-go-go gekeken.
Ik ook niet. Stond er nochtans vorig jaar ook al in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef Jane het volgende:
Fijne vibratie heeft Bryan Ferry in zijn stem in dit nummer.
Ik ken het trouwens totáál niet...
haha, het was wel een echte redneck hèquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Met die enge rednecks.
Ik vind The devil went down to Georgia ineens een stuk minder leuk.
En dat was ik dus, onder het account van mijn meisje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Stond er nochtans vorig jaar ook al in.
Wel een leuk nummer.
Met bijpassend publiek.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef MrBadGuy het volgende:
haha, het was wel een echte redneck hè![]()
![]()
Ook opmerkelijk dat dat nummer destijds praktisch alleen in Nederland aardig scoorde in de hitparade.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef Vogel87 het volgende:
Toto blijft goed![]()
Ik zat trouwens net ff te kijken en zag dat 'Stop loving you' ongeveer ergens op nummer 500 staat... toch wel opmerkelijk laag voor zo'n goed nummer, vind ik dan
het leek bijna een persiflagequote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef dwerg het volgende:
[..]
Met bijpassend publiek.
Ik vond het echt heel erg, maar bleef toch kijken.
'We're winning the war in Irak!' Ja hoor.
mee eensquote:Ik zat trouwens net ff te kijken en zag dat 'Stop loving you' ongeveer ergens op nummer 500 staat... toch wel opmerkelijk laag voor zo'n goed nummer, vind ik dan![]()
heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:dalijk een nieuwe binnenkomert van Sinatra
Met dank aan Robbie W. ongetwijveld
yepquote:heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?
hij heeft het nummer gezongen in de Albert Hall, Swing when your winning.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?
das een complot om je aan het illegaal downloaden te krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
en waarom kent mijn mp3 winkel de White Plains niet![]()
die was leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef Jane het volgende:
Met dit clipje
[afbeelding]
Wooden heart dus. Want hij was alweer afgelopen.
ah ok, dat verklaard het misschien. Homer Simpson heeft ook een stukje ervan gezongen in een oude aflevering (It was a very good year, I drank a very good beer, When I was seventeen, I staid up listing to Queen, when i was seventeen (zoiets danquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ah ok, dat verklaard het misschien. Homer Simpson heeft ook een stukje ervan gezongen in een oude aflevering (It was a very good year, I drank a very good beer, When I was seventeen, I staid up listing to Queen, when i was seventeen (zoiets dan))
Roland heeft zijn panlfuit midi geluid hiermee een flinke zwaai gegeven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef domokun. het volgende:
sadness - enigma
prachtig en lekkere muziek om bij te leren
Of bij andere gelegenheden waarbij een rustige achtergrondmuziek gewenst is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef domokun. het volgende:
sadness - enigma
prachtig en lekkere muziek om bij te leren
bij mijn 'mp3 winkel' hoef ik niet te betalenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
das een complot om je aan het illegaal downloaden te krijgen![]()
die van jou is die in je profiel?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:35 schreef Jane het volgende:
Sinatra.... prachtig!
En MrBadGuy, je hebt geen MSN toevallig, he?
Yep. Zal hem ff aanslingeren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
die van jou is die in je profiel?![]()
Ik ook hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit hier echt in mijn eentje een feestje te vieren met de Top 2000 aan!
Het was voor mij ook een nummer dat ik pas (veel) later ontdekte dan hun andere klassiekers. Jamergenoeg aan de korte kant, maar het doet niet onder voor de andere nummers van hen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:48 schreef Vogel87 het volgende:
Kende dit nummer van S&G nog niet, maar inderdaad prachtig![]()
ik vind het leuke afwisseling, ik zou het zelf niet snel aan zetten, maar die oude muziek (van voor de jaren 50) geeft toch een bepaald mooi gevoelquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:51 schreef Jane het volgende:
Marlene Dietrich - Lili Marlene
Uit 1946. Is toch tof dat dit er in staat? Vind ik dan.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:51 schreef Jane het volgende:
Marlene Dietrich - Lili Marlene
Uit 1946. Is toch tof dat dit er in staat? Vind ik dan.
Council.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En de Style Counsil, blijft een supervervolg van the Jam.
quote:
Ik heb hem lekker op LP.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:54 schreef dwerg het volgende:
Alhoewel My ever changing moods niet op dit album staat, wil ik toch even zeggen dat ik EINDELIJK My favourite shop van The Style Council op cd heb gekocht. Voor 7 Euro bij De Waterput in Bergen op Zoom.
Ik ben een blinde en kritiekloze fan van Paul Weller. Maar dat wist je al, denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:55 schreef Jane het volgende:
Vind ik ook een geweldig nummer van The Style Council.
Da's helemaal een schande!quote:
Ben Oracle programmeur.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:59 schreef Zw0rld het volgende:
Jane
software engineer
Wat doe je dan?
* Zw0rld werkt ook in de ict....
Cool!!!!!!!!!!quote:
Ik vond die stem al zo bekend.quote:
Nee, ben geen DBA'er, ben programmeur.quote:
Nou, nee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:06 schreef Zw0rld het volgende:
Ik vond die stem al zo bekend.
Jon Anderson tochof zo iets?
Gij zijt een echte Genesis fan.quote:
OOPSquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, ben geen DBA'er, ben programmeur.
Nou, ik maak software (schermen, scripts enz.) die vanalles met gegevens uit de database doet, maar zeg maar het onderhoud van die database zelf, dat ligt in handen van de DBA'ers.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:09 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
OOPS
Wat is het verschil dan?![]()
![]()
* Zw0rld weet het niet eens, zit meer in de netwerk hoek.![]()
Aha je maakt aplicaties.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, ik maak software (schermen, scripts enz.) die vanalles met gegevens uit de database doet, maar zeg maar het onderhoud van die database zelf, dat ligt in handen van de DBA'ers.
Die is van Yes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:06 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ik vond die stem al zo bekend.
Jon Anderson tochof zo iets?
quote:
Mittt!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:23 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Mittt!!!!!
We doen weer gezellig de top2000![]()
Gaan we weer door op 31 december?
Forum Opties | |
---|---|