Met die enge rednecks.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Ondertussen wel Top 2000 a-go-go gekeken.
Ik ook niet. Stond er nochtans vorig jaar ook al in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef Jane het volgende:
Fijne vibratie heeft Bryan Ferry in zijn stem in dit nummer.
Ik ken het trouwens totáál niet...
haha, het was wel een echte redneck hèquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Met die enge rednecks.
Ik vind The devil went down to Georgia ineens een stuk minder leuk.
En dat was ik dus, onder het account van mijn meisje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Stond er nochtans vorig jaar ook al in.
Wel een leuk nummer.
Met bijpassend publiek.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef MrBadGuy het volgende:
haha, het was wel een echte redneck hè![]()
![]()
Ook opmerkelijk dat dat nummer destijds praktisch alleen in Nederland aardig scoorde in de hitparade.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef Vogel87 het volgende:
Toto blijft goed![]()
Ik zat trouwens net ff te kijken en zag dat 'Stop loving you' ongeveer ergens op nummer 500 staat... toch wel opmerkelijk laag voor zo'n goed nummer, vind ik dan
het leek bijna een persiflagequote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef dwerg het volgende:
[..]
Met bijpassend publiek.
Ik vond het echt heel erg, maar bleef toch kijken.
'We're winning the war in Irak!' Ja hoor.
mee eensquote:Ik zat trouwens net ff te kijken en zag dat 'Stop loving you' ongeveer ergens op nummer 500 staat... toch wel opmerkelijk laag voor zo'n goed nummer, vind ik dan![]()
heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:dalijk een nieuwe binnenkomert van Sinatra
Met dank aan Robbie W. ongetwijveld
yepquote:heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?
hij heeft het nummer gezongen in de Albert Hall, Swing when your winning.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?
das een complot om je aan het illegaal downloaden te krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
en waarom kent mijn mp3 winkel de White Plains niet![]()
die was leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef Jane het volgende:
Met dit clipje
[afbeelding]
Wooden heart dus. Want hij was alweer afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |