HIj zingt hoog. Heel hoog.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef Jane het volgende:
Don't leave me this way
De hoge stem is van Jimmy Sommerville, mensen.
Idd!quote:
Ik ben vandaag aan het bijkomen van de kerstfestiviteiten, mitt. Morgen mag ik weer werken, maak je niet druk.quote:
Ik wil net zeggen... op zich zou dit wel een mooi moment zijn om te gaan leven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:50 schreef mitt het volgende:
leuk liedje hoor van John Legend, maar dit hoort er toch echt niet in![]()
mee eens (2e deel)quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:50 schreef mitt het volgende:
leuk liedje hoor van John Legend, maar dit hoort er toch echt niet in![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen... op zich zou dit wel een mooi moment zijn om te gaan leven.
Klassebak dit, vooral de achtergrondtekstenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:54 schreef I_doubt het volgende:
Sugar baby love
Weer heerlijke ordinaire popmuziek![]()
Alleen gehoord. Nooit gezien. Het doemdenken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:06 schreef Jane het volgende:
Dancing with tears in my eyes... met die beklemmende clip over de laatste momenten voordat 'de bom' valt.
Echt jaren 80 jeugdsentiment.
Nou ja... het best levensechte gevaar dat ons toen boven het hoofd (no pun intendedquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Alleen gehoord. Nooit gezien. Het doemdenken?
Weet ik niet? Ben wel benieuwd. Was dat zo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef axis303 het volgende:
Was dit niet die plaat van de begrafenis van Kennedy?
Dat kan ik me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef axis303 het volgende:
Was dit niet die plaat van de begrafenis van Kennedy?
Hey dolle_hond!quote:
Mee eens hij is heel mooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef mitt het volgende:
schitterende Lennon.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:25 schreef axis303 het volgende:
Mooie plaat. Al vind ik hem in de versie van Bryan Ferry & Roxy Music toch mooier.
Vloeken in de kerk
Nou...quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:35 schreef MaJo het volgende:
Dit is voor mij jeugdsentimentBen ietsje jonger dan de meesten hier
![]()
Boven de dertig in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou...
Oké, ik ben oud.Maar hoe oud denk je dat iedereen is hier dan?
Oud genoeg om nu een lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou...
Oké, ik ben oud.Maar hoe oud denk je dat iedereen is hier dan?
Denk dat dat eigenlijk wel meevalt... sommigen wel, maar veel ook niet.quote:
Zelfs het slechtste Beatles nummer is nog briljantquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef Jane het volgende:
Hola, en zomaar ineens Ob La Di Ob La Da!
Het slechtste nummer aller tijden (zoals hij laatst eens uit een lijstje kwam) heeft het toch maar weer tot de Top 2000 geschopt.
Ik vind hem gewoon leuk trouwens.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:39 schreef MaJo het volgende:
En daar hebben we een Beatles niemendalletje![]()
Life goes onquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef mitt het volgende:
Voor welke tv-serie werd die ook alweer gebruikt?
Er staan minstens 500 slechtere in deze lijst, anders.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef Jane het volgende:
Hola, en zomaar ineens Ob La Di Ob La Da!
Het slechtste nummer aller tijden (zoals hij laatst eens uit een lijstje kwam) heeft het toch maar weer tot de Top 2000 geschopt.
Ik vind hem gewoon leuk trouwens.
Zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dit is alleen nog een waarschuwing
Met 15 cm hoge hakken of zo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef Jane het volgende:
Wat een leuk blokje!
Tigerfeet!!!!
* Jane trekt haar plateauzolen even aan
Vandaar dat ik het liedje nu echt meer kan horenquote:
Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je buiten de Beatles ook andere nummers mooi vindtquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Jane het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit echt prachtig van The Bee Gees.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Jane het volgende:
Sorry hoor,
Ik vind Time after timequote:maar ik vind dit echt prachtig van The Bee Gees.
Nee, het is meer dat sommige mensen The Bee Gees niet kunnen uitstaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je buiten de Beatles ook andere nummers mooi vindt
Ik houd het vooralsnog vooral bij het lezen van dit topic maar volgens mij val ik met mijn 18 jaar aardig uit de toon hierquote:
Nee hoor, maar als je dat wilt, kunnen we dat best reglen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Ik houd het vooralsnog vooral bij het lezen van dit topic maar volgens mij val ik met mijn 18 jaar aardig uit de toon hier
IJdele hoopquote:Nu Dire Straitshopen op de full-version van 8 minuten, maar dat zal wel niet!
quote:
Nee dankje geen leeftijdsdiscriminatie graagquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je dat wilt, kunnen we dat best reglen.![]()
[..]
IJdele hoop
Met die enge rednecks.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Ondertussen wel Top 2000 a-go-go gekeken.
Ik ook niet. Stond er nochtans vorig jaar ook al in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:11 schreef Jane het volgende:
Fijne vibratie heeft Bryan Ferry in zijn stem in dit nummer.
Ik ken het trouwens totáál niet...
haha, het was wel een echte redneck hèquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef dwerg het volgende:
[..]
Met die enge rednecks.
Ik vind The devil went down to Georgia ineens een stuk minder leuk.
En dat was ik dus, onder het account van mijn meisje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Stond er nochtans vorig jaar ook al in.
Wel een leuk nummer.
Met bijpassend publiek.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:14 schreef MrBadGuy het volgende:
haha, het was wel een echte redneck hè![]()
![]()
Ook opmerkelijk dat dat nummer destijds praktisch alleen in Nederland aardig scoorde in de hitparade.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef Vogel87 het volgende:
Toto blijft goed![]()
Ik zat trouwens net ff te kijken en zag dat 'Stop loving you' ongeveer ergens op nummer 500 staat... toch wel opmerkelijk laag voor zo'n goed nummer, vind ik dan
het leek bijna een persiflagequote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef dwerg het volgende:
[..]
Met bijpassend publiek.
Ik vond het echt heel erg, maar bleef toch kijken.
'We're winning the war in Irak!' Ja hoor.
mee eensquote:Ik zat trouwens net ff te kijken en zag dat 'Stop loving you' ongeveer ergens op nummer 500 staat... toch wel opmerkelijk laag voor zo'n goed nummer, vind ik dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |