Dat is niet de bedoeling. De top 2000 moet leuk zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:42 schreef Jane het volgende:
He bah, ik krijg ineens helemaal een wee gevoel in mijn buik van Up Where We Belong.
*virtuele knuffel*quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:44 schreef Jane het volgende:
En dan Jessie er ook nog eens achteraan...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:44 schreef MaJo het volgende:
Sinds Jim het gezongen heeft bij Idols moet ik altijd aan hem denken
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef MaJo het volgende:
Dat is niet de bedoeling. De top 2000 moet leuk zijn![]()
De mooie nummers zijn soms de moeilijkste om naar te luisteren...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:46 schreef Jane het volgende:
Voor de goede orde, mensen. Ik vind Up Where We Belong en Jessie allebei erg mooi hoor.
Dat was een mooi item idd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:55 schreef Gatalin het volgende:
Soldiers Who Want To Be Heroes![]()
Ben dit nummer nog meer gaan waarderen naar aanleiding van een item in de Top2000 A Gogo van ik geloof afgelopen jaar.
"Soldiers Who Want To Be Heroes number practically zero
But there are millions who want to be civilians"
Nog steeds actueel...
Ik snap de tekst nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:55 schreef Gatalin het volgende:
Soldiers Who Want To Be Heroes![]()
Ben dit nummer nog meer gaan waarderen naar aanleiding van een item in de Top2000 A Gogo van ik geloof afgelopen jaar.
"Soldiers Who Want To Be Heroes number practically zero
But there are millions who want to be civilians"
Nog steeds actueel...
'Tis een anti-oorlogsliedje.quote:
Het stond op de eerste plaats toen ik geboren werd, en ik vind het nog steeds een zeiknummer.quote:
Dat snapte ik wel ja, maar als ik de tekst letterlijk vertaal snap ik het niet goed. Ik snap de boodschap dan weer wel. Lekker vaagquote:
Ik krijg af en toe ook een brok in me keel van al die filesquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:03 schreef MaJo het volgende:
haha de fileberichtenvoorleesman had een brok in zijn keel
eigenlijk welquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:09 schreef Jane het volgende:
Als een maahaahaagd....
Klinkt toch minder, he?
Mij ook, geef mij ook maar die van Elvis..quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:11 schreef Jane het volgende:
En nu komt er toch een zeiknummer, mensen...
Althans... in de versie van UB40 dan...Geef mij Elvis maar.
Dat wist ik nog!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:59 schreef dwerg het volgende:
[..]
Het stond op de eerste plaats toen ik geboren werd, en ik vind het nog steeds een zeiknummer.
Ik heb niet het idee dat ik iets mis als ik de komende uren niet luister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |