Oud genoeg om nu een lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou...
Oké, ik ben oud.Maar hoe oud denk je dat iedereen is hier dan?
Denk dat dat eigenlijk wel meevalt... sommigen wel, maar veel ook niet.quote:
Zelfs het slechtste Beatles nummer is nog briljantquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef Jane het volgende:
Hola, en zomaar ineens Ob La Di Ob La Da!
Het slechtste nummer aller tijden (zoals hij laatst eens uit een lijstje kwam) heeft het toch maar weer tot de Top 2000 geschopt.
Ik vind hem gewoon leuk trouwens.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:39 schreef MaJo het volgende:
En daar hebben we een Beatles niemendalletje![]()
Life goes onquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef mitt het volgende:
Voor welke tv-serie werd die ook alweer gebruikt?
Er staan minstens 500 slechtere in deze lijst, anders.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef Jane het volgende:
Hola, en zomaar ineens Ob La Di Ob La Da!
Het slechtste nummer aller tijden (zoals hij laatst eens uit een lijstje kwam) heeft het toch maar weer tot de Top 2000 geschopt.
Ik vind hem gewoon leuk trouwens.
Zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dit is alleen nog een waarschuwing
Met 15 cm hoge hakken of zo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef Jane het volgende:
Wat een leuk blokje!
Tigerfeet!!!!
* Jane trekt haar plateauzolen even aan
Vandaar dat ik het liedje nu echt meer kan horenquote:
Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je buiten de Beatles ook andere nummers mooi vindtquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Jane het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind dit echt prachtig van The Bee Gees.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Jane het volgende:
Sorry hoor,
Ik vind Time after timequote:maar ik vind dit echt prachtig van The Bee Gees.
Nee, het is meer dat sommige mensen The Bee Gees niet kunnen uitstaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je buiten de Beatles ook andere nummers mooi vindt
Ik houd het vooralsnog vooral bij het lezen van dit topic maar volgens mij val ik met mijn 18 jaar aardig uit de toon hierquote:
Nee hoor, maar als je dat wilt, kunnen we dat best reglen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Ik houd het vooralsnog vooral bij het lezen van dit topic maar volgens mij val ik met mijn 18 jaar aardig uit de toon hier
IJdele hoopquote:Nu Dire Straitshopen op de full-version van 8 minuten, maar dat zal wel niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |