heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:dalijk een nieuwe binnenkomert van Sinatra
Met dank aan Robbie W. ongetwijveld
yepquote:heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?
hij heeft het nummer gezongen in de Albert Hall, Swing when your winning.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?
das een complot om je aan het illegaal downloaden te krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
en waarom kent mijn mp3 winkel de White Plains niet![]()
die was leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef Jane het volgende:
Met dit clipje
[afbeelding]
Wooden heart dus. Want hij was alweer afgelopen.
ah ok, dat verklaard het misschien. Homer Simpson heeft ook een stukje ervan gezongen in een oude aflevering (It was a very good year, I drank a very good beer, When I was seventeen, I staid up listing to Queen, when i was seventeen (zoiets danquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ah ok, dat verklaard het misschien. Homer Simpson heeft ook een stukje ervan gezongen in een oude aflevering (It was a very good year, I drank a very good beer, When I was seventeen, I staid up listing to Queen, when i was seventeen (zoiets dan))
Roland heeft zijn panlfuit midi geluid hiermee een flinke zwaai gegeven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef domokun. het volgende:
sadness - enigma
prachtig en lekkere muziek om bij te leren
Of bij andere gelegenheden waarbij een rustige achtergrondmuziek gewenst is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef domokun. het volgende:
sadness - enigma
prachtig en lekkere muziek om bij te leren
bij mijn 'mp3 winkel' hoef ik niet te betalenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
das een complot om je aan het illegaal downloaden te krijgen![]()
die van jou is die in je profiel?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:35 schreef Jane het volgende:
Sinatra.... prachtig!
En MrBadGuy, je hebt geen MSN toevallig, he?
Yep. Zal hem ff aanslingeren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
die van jou is die in je profiel?![]()
Ik ook hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit hier echt in mijn eentje een feestje te vieren met de Top 2000 aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |