heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:dalijk een nieuwe binnenkomert van Sinatra
Met dank aan Robbie W. ongetwijveld
yepquote:heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?
hij heeft het nummer gezongen in de Albert Hall, Swing when your winning.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
heeft die It was a very good year ook gecoverd dan?
das een complot om je aan het illegaal downloaden te krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef MrBadGuy het volgende:
en waarom kent mijn mp3 winkel de White Plains niet![]()
die was leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef Jane het volgende:
Met dit clipje
[afbeelding]
Wooden heart dus. Want hij was alweer afgelopen.
ah ok, dat verklaard het misschien. Homer Simpson heeft ook een stukje ervan gezongen in een oude aflevering (It was a very good year, I drank a very good beer, When I was seventeen, I staid up listing to Queen, when i was seventeen (zoiets danquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ah ok, dat verklaard het misschien. Homer Simpson heeft ook een stukje ervan gezongen in een oude aflevering (It was a very good year, I drank a very good beer, When I was seventeen, I staid up listing to Queen, when i was seventeen (zoiets dan))
Roland heeft zijn panlfuit midi geluid hiermee een flinke zwaai gegeven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef domokun. het volgende:
sadness - enigma
prachtig en lekkere muziek om bij te leren
Of bij andere gelegenheden waarbij een rustige achtergrondmuziek gewenst is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef domokun. het volgende:
sadness - enigma
prachtig en lekkere muziek om bij te leren
bij mijn 'mp3 winkel' hoef ik niet te betalenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
das een complot om je aan het illegaal downloaden te krijgen![]()
die van jou is die in je profiel?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:35 schreef Jane het volgende:
Sinatra.... prachtig!
En MrBadGuy, je hebt geen MSN toevallig, he?
Yep. Zal hem ff aanslingeren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
die van jou is die in je profiel?![]()
Ik ook hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit hier echt in mijn eentje een feestje te vieren met de Top 2000 aan!
Het was voor mij ook een nummer dat ik pas (veel) later ontdekte dan hun andere klassiekers. Jamergenoeg aan de korte kant, maar het doet niet onder voor de andere nummers van hen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:48 schreef Vogel87 het volgende:
Kende dit nummer van S&G nog niet, maar inderdaad prachtig![]()
ik vind het leuke afwisseling, ik zou het zelf niet snel aan zetten, maar die oude muziek (van voor de jaren 50) geeft toch een bepaald mooi gevoelquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:51 schreef Jane het volgende:
Marlene Dietrich - Lili Marlene
Uit 1946. Is toch tof dat dit er in staat? Vind ik dan.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:51 schreef Jane het volgende:
Marlene Dietrich - Lili Marlene
Uit 1946. Is toch tof dat dit er in staat? Vind ik dan.
Council.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En de Style Counsil, blijft een supervervolg van the Jam.
quote:
Ik heb hem lekker op LP.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:54 schreef dwerg het volgende:
Alhoewel My ever changing moods niet op dit album staat, wil ik toch even zeggen dat ik EINDELIJK My favourite shop van The Style Council op cd heb gekocht. Voor 7 Euro bij De Waterput in Bergen op Zoom.
Ik ben een blinde en kritiekloze fan van Paul Weller. Maar dat wist je al, denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:55 schreef Jane het volgende:
Vind ik ook een geweldig nummer van The Style Council.
Da's helemaal een schande!quote:
Ben Oracle programmeur.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:59 schreef Zw0rld het volgende:
Jane
software engineer
Wat doe je dan?
* Zw0rld werkt ook in de ict....
Cool!!!!!!!!!!quote:
Ik vond die stem al zo bekend.quote:
Nee, ben geen DBA'er, ben programmeur.quote:
Nou, nee.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:06 schreef Zw0rld het volgende:
Ik vond die stem al zo bekend.
Jon Anderson tochof zo iets?
Gij zijt een echte Genesis fan.quote:
OOPSquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, ben geen DBA'er, ben programmeur.
Nou, ik maak software (schermen, scripts enz.) die vanalles met gegevens uit de database doet, maar zeg maar het onderhoud van die database zelf, dat ligt in handen van de DBA'ers.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:09 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
OOPS
Wat is het verschil dan?![]()
![]()
* Zw0rld weet het niet eens, zit meer in de netwerk hoek.![]()
Aha je maakt aplicaties.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, ik maak software (schermen, scripts enz.) die vanalles met gegevens uit de database doet, maar zeg maar het onderhoud van die database zelf, dat ligt in handen van de DBA'ers.
Die is van Yes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:06 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Ik vond die stem al zo bekend.
Jon Anderson tochof zo iets?
quote:
Mittt!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |