De cijfers spreken wat dat betreft in het voordeel van Ajax idd. Hopen dat we daar eens verandering in kunnen brengenquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gelukkig bakken jullie er buitenshuis helemaal niks van, dus we hoeven niks te vrezen.
quote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef clauwheee het volgende:
Das waarMaar dat ging de laatste twee uitwedstrijden iets beter
We zullen zien
Drent mag iig wel even scoren, zolang wij er maar meer intrappenquote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef HeyFreak het volgende:
zou toch wel lachen zijn als jullie op de 7e van ons gaan verliezen
quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Drent mag iig wel even scoren, zolang wij er maar meer intrappen
Dat was de voorbereidingquote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
![]()
In Winschoten was het ook wel leuk. "Ach, we speelden met het tweede elftal" etc. Zou leuk zijn als dat nog een keer zou gebeuren in het nieuwe stadion
Tja het was eerst een werknaam die onderhand is ingeburgerd. Maar echt mooiquote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef DrDentz het volgende:
vanwaar die naam Euroborg, klinkt zo goedkoopnet een discounter
Inderdaad, beetje jammer. Maar ja.quote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het was eerst een werknaam die onderhand is ingeburgerd. Maar echt mooi.
Yeap.quote:
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:04 schreef The_Verve het volgende:
[Centraal]FC Groningen #8 Op naar de Euroborg! goed vervolg op:
[Centraal]FC Groningen #7 Goodbye Oosterpark O+
(t.v.p.)
Koentje doet het de laatste paar wedstrijden best aardig. Maar hij heeft natuurlijk nog niet heel veel gespeeld, dus we hopen dat ie het een beetje door kan trekken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe doet Koentje het?
Bron: FC Groningen.quote:“Afgelopen zaterdag is de verkoopdag voor halve seizoenkaarten uitermate succesvol verlopen. Bijna vijfhonderd kaarten gingen over de toonbank. Eén en ander houdt in dat de kans reëel is dat we straks de gehele tweede seizoenshelft uitverkocht zullen zijn. Alleen achter het doel aan de Noordzijde (de Supporterscurve) zijn op dit moment nog seizoenkaarten te koop. Het gaat hierbij echt om de laatste halve seizoenkaarten.”
“Normaal gesproken zouden we op zaterdag 7 januari starten met de voorverkoop voor het thuisduel met SC Heerenveen, maar gezien het bovenstaande is het nog maar zeer de vraag of er voorverkoop zal zijn.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:48 schreef Joagertje het volgende:
Ik hoop dat we gewoon 3 punten pakken. Al die arogantie van die Ajaxieden dat ze wel ff met een nulletje of 4 gaan winnen.
![]()
Ajacieden please.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:48 schreef Joagertje het volgende:
Ik hoop dat we gewoon 3 punten pakken. Al die arogantie van die Ajaxieden dat ze wel ff met een nulletje of 4 gaan winnen.
![]()
Alle gekheid op een stokkie: zal heus niet makkelijk worden maar ik denk en hoop ook niet dat Ajakkes simpel zal winnen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ajakkesieden please.
0-3 komt eerder in de buurt btw
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokkie: zal heus niet makkelijk worden maar ik denk en hoop ook niet dat Ajakkes simpel zal winnen.
Ach zo snap je me ook in ieder gevalquote:
Dank!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Goede OP!
Vanavond met Lindgren in de basis, rancuneus?
Seizoenkaart?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:56 schreef pekel het volgende:
Thuis tegen NAC, Feyenoord, Ajax en Vitesse ga ik dit seizoen waarschijnlijk bezoeken bij FCG, Feyenoord en Ajax in ieder geval![]()
Okay, zal me vader even opbellenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Seizoenkaart?
Lijkt me dat het helemaal vol gaat lopen elke wedstrijd. Jajong, ik zou wel een scc halen als je nog wedstrijden wilt bezoeken want ik denk dat het helemaal uitverkocht gaat worden.
Niet zo aanstellen. Daar zijn de centrale Ajax-topics voor.quote:
Als je 5 van die 6 wedstrijden bezoekt heb je het geld van een SCC er al uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:56 schreef pekel het volgende:
Thuis tegen NAC, Feyenoord, Ajax en Vitesse ga ik dit seizoen waarschijnlijk bezoeken bij FCG, Feyenoord en Ajax in ieder geval![]()
Ja jammer...van mij had Nevvie die 3e dr in mogen schoppen, maar goed. Misschien onverdiend, maar terecht als Ajax ineens zo nonchalant doet en de jongens er in de slotfase nog echt voor willen gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef Prosac het volgende:
damn.. 3-2 verliezen is kut, hoewel het na een 3-0 achterstand weer niet zo slecht is
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Goede OP!
Vanavond met Lindgren in de basis, rancuneus?
Nooit echt het spectaculaire gezien van broertje Seedorf eigenlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 18:13 schreef clauwheee het volgende:
Seedorf is volgens de berichten enkele weken uit de running ivm een fikse enkelblessure. Hij en Matthijs (schorsing) zijn morgen dus niet van de partij (als de wedstrijd door gaat). Silva zit wel weer bij de selectie.
Neefje iddquote:
Het hele stuk achter het doel is wel bedoelt voor de 'fanatieke' aanhang, maar ik vraag me af of de harde kern daar allemaal gaat zitten. Denk ook erboven op EE en DD... ben benieuwd of het gaat werken met de curve achter het doel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:43 schreef PLAE@ het volgende:
Gaat de harde kern op/rond vak E staan in dat prachtige nieuwe stadion?
Ik hoop dat we als 5e eindigen en de beker winnen. Zo, komt dat ook meteen uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef Noca het volgende:
hoop op een 1-3 overwinning.
Gedeeld 5equote:Op vrijdag 30 december 2005 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Netjes van de FC! 6e plek voorlopig
Deze sla ik opquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd hoor - jullie doen het echt heel goed momenteel.
Wordt de 13e niet alleen een echte derby maar ook gewoon een serieuze topper zo!
Die hoop is precies uitgekomen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef Noca het volgende:
Wedstrijd kan alle kanten op, hoop op een 1-3 overwinning.
hetzelfdequote:Op zondag 1 januari 2006 06:38 schreef Joagertje het volgende:
Bij deze wil ik iedereen een gelukkig en vooral een sportief 2006 wensen. En moge de FC Europa in gaan![]()
Waren we ook niet, maar ik had een vermoeden dat je dat bedoeldequote:Op maandag 2 januari 2006 11:55 schreef SCH het volgende:
Okay, ik wist nog niet dat we het daar al over eens waren - hij is wel makkelijk te bereiken voor ons westerlingen al hoorde ik dat er nauwelijks parkeerplaatsen zijn.
* SCH heeft in het DVHN ook al een kijkje in de skyboxen gezien.
Dat vind ik idd ook minder en velen met mij. Stuk aan de lange zijde, terwijl juist daar veel mensen willen zitten. Maar wat niet is kan later nog komen.quote:
Minimaal 10 jaar dus. Oftewel een levenslang stadionverbod waarbij na 10 jaar een evaluatiemoment is en je kans hebt dat het verbod opgeheven wordt. Denk dat iedereen het nu wel uit zijn hoofd laat om het veld te betreden.quote:Het speelveld in de Euroborg is heilig. Op de grasmat van het nieuwe onderkomen van FC Groningen horen geen supporters thuis. Iedereen die zich toch ongeoorloofd op het veld begeeft krijgt onherroepelijk een stadionverbod van minimaal tien jaar. FC Groningen hanteert hiermee een keihard lik-op-stuk-beleid zoals dat bijvoorbeeld in Engeland al langer van kracht is.
bron: trotsvanhetnoorden
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef dndiek het volgende:
Bij PSV is dit ook het geval als ik het goed heb
Ik deed dat sowieso al...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:55 schreef Noca het volgende:
Denk dat iedereen het nu wel uit zijn hoofd laat om het veld te betreden.
Bedoel je de oefenpot tegen Veendam of de wedstrijd tegen Hoerenveen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:56 schreef manou het volgende:
nog iets speciaals in de planning voor de eerste match in de euroborg?
quote:Robben verricht officiële openingshandeling
5 januari, 16:31 uur
Arjen Robben zal op vrijdag 13 januari de officiële openingshandeling verrichten voorafgaand aan de eerste officiële thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. Vanmiddag werd het voorprogramma bij de wedstrijd bekend gemaakt in de Hattrick’s Pub in Euroborg.
Op vrijdagavond 13 januari opent het stadion voor publiek tweeëneenhalf uur voor de wedstrijd, om 18.00 uur. Een kwartier eerder zal voor driehonderd genodigden een zestal sprekers onder leiding van Jacques d’Ancona een toespraak houden: Ron Jans (trainer/coach), Ed Zijp (voorzitter Raad van Commissarissen), Hans Alders (CdK Groningen), Jacques Wallage (burgemeester Groningen), Henk Kesler (directeur KNVB), Dietmar Werner (bouwcombinatie).
Veldprogramma
Op het veld zal vanaf 18.45 uur het randprogramma voortgezet worden. Zo is er een optreden van Jannes en zal presentator Wilfred Genée rond kwart over zeven een speler interviewen. Om 19.25 uur staat een spectaculaire lasershow gepland. Vijf minuten later betreedt de Drum- en showfanfare “Door Vriendschap Sterk” het veld. Dit fanfarekorps werd onlangs wereldkampioen.
Vanaf 20.00 uur komen directeur Hans Nijland en trainer Ron Jans op het speelveld aan het woord. Tien minuten voor aanvang van de wedstrijd betreden alle spelers en trainers van Jong FC Groningen tot en met FC Groningen D2 het speelveld. Zij symboliseren de toekomst die de club in Euroborg voor zich heeft. Vijf minuten voor de wedstrijd zal Arjen Robben de officiële openingshandeling verrichten. Hij wordt speciaal vanuit Londen ingevlogen.
In de rust van de wedstrijd is er opnieuw een optreden van “Door Vriendschap Sterk” en zal de Gasunie Trofee voor het eerst worden gehouden in Euroborg. Na het hoofdbestandsdeel, de wedstrijd in de negentiende speelronde van de Eredivisie tussen FC Groningen en SC Heerenveen, is er geen officieel programma meer gepland. Uiteraard hebben alle aanwezigen natuurlijk nog uitgebreid de mogelijkheid op de omloop en in diverse ruimten in het stadion na te praten over de wedstrijd.
Kaartverkoop
Met de verkoop van halve seizoenkaarten gaat het uitstekend. Inmiddels zijn alleen nog kaarten te koop in de vakken F en G. De laatste telling wees gisteren uit dat er nog negenhonderd kaarten te koop zijn. Prijs van halve seizoenkaarten is 75 euro. Deze zijn op werkdagen van 10.00 uur tot 18.00 uur te koop in de toekomstige fanshop van FC Groningen in Euroborg (ingang 1). Indien er nog losse kaarten over zijn, zullen deze op vrijdag 13 januari vanaf 9.00 uur via TicketBox verkocht worden.
Bron: FC Groningen
Jaquote:
Je hangt aan mijn lippen natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef Noca het volgende:
De opening door Robben is ok. De rest zal me een worst wezen, ik ben dan toch waarschijnlijk mn ogen aan het uitkijken en op de omloop een biertje aan het drinken met een hamburgertje erbij
Je geeft me er 1 cadeau? Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Noca het volgende:
Ow SCH, als je nog een scc wil moet je snel zijn. Er zijn nog 900 kaarten over namelijk
sch wel denk je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kom niet in het uitvak! En ik zit er ook niet al te dichtbij.
Dat zei ik net ook al, was veel leuker geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:05 schreef The_Verve het volgende:
Regel dan nog één keer Pé Daalemmer en Rooie Rinus nu we eindelijk een goede geluidsinstallatie hebben. Godverdomme!![]()
hier nog zo één trouwens... (zal ik worden herkend?)quote:
Ja, zonder Huntelaar zeker.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
We gaan die opening natuurlijk heerlijk vergallen met dezelfde uitslag als in het ALS
Ja daarom sta ik op dat moment ook op de omloop een biertje te drinken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:05 schreef The_Verve het volgende:
"Vijf minuten later betreedt de Drum- en showfanfare “Door Vriendschap Sterk” het veld. Dit fanfarekorps werd onlangs wereldkampioen."
[afbeelding]
En die Jannes?
Regel dan nog één keer Pé Daalemmer en Rooie Rinus nu we eindelijk een goede geluidsinstallatie hebben. Godverdomme!![]()
En toen werd je badend in het zweet wakken van deze nachtmerriequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
We gaan die opening natuurlijk heerlijk vergallen met dezelfde uitslag als in het ALS
met Danko (ja, ik blijf wel dromen...) erbij gaat dat zeker lukkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:58 schreef Joagertje het volgende:
[..]
En toen werd je badend in het zweet wakken van deze nachtmerrie![]()
![]()
Die laatste drie waren wel érg mooi eigenlijk. Maar toch wint Groningenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
met Danko (ja, ik blijf wel dromen...) erbij gaat dat zeker lukken
zo lang het maar een mooie wedstrijd wordt ben ik al snel tevreden. en als we de punten mee naar 't Fean nemen al helemaal. maar anders ook niet getreurd, die 4-0 staat nog wel even. voor de liefhebbers: http://media.putfile.com/heerenveen33
Ik weet niet wat het is, maar die werden in het Oosterpark ook zelden nog gedraaid. Het is tegenwoordig allemaal Jantje Smit (tegen Volendam 3x zelfs), Jannes en weet ik veel hoe die andere B-artiesten mogen heten. Best jammer. Ik ben altijd vrij vroeg in het stadion. Als ik elke keer wanneer er zo'n nummer gedraaid wordt een biertje ga halen ben ik voor de wedstrijd al smoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef Noca het volgende:
Ja daarom sta ik op dat moment ook op de omloop een biertje te drinken.
Pé en Rinus was idd geweldig geweest, dat ze dat zelf niet snappen...
quote:Robben opent nieuwe stadion Groningen
6/1/2006 14:09
Arjen Robben doet op 13 januari de officiële opening van het Euroborg, het nieuwe stadion van FC Groningen. De huidige aanvaller van Chelsea geeft de vervanger van Het Oosterpark voor het duel met SC Heerenveen zijn zegening.
Robben debuteerde op 3 december 2000 voor FC Groningen in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. Hij liet in de hoofdmacht vrijwel direct zien een grote belofte te zijn. Via PSV kwam hij bij Chelsea terecht. Robben groeide uit tot een van de grote sterren en is zeker van een basisplaats in het Nederlands elftal.
Voor de plichtplegingen houden nog een zestal coryfeeën, onder wie coach Ron Jans, toespraken. De deuren van het Euroborg openen om 18.00 uur. De wedstrijd staat voor 20.30 uur op het programma.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is 22 uur geleden in dit topic gepost en er is al uitvoerig over geouwehoerd
Wie wie wie. Kom op Joagertje, je hebt nu genoeg tijd om dat uit te vogelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef Joagertje het volgende:
Hoorde net een gerucht dat er een transfer op komst is bij de FC. Weet alleen nog niet of het een aankoop of verkoop isWe wachten dus ff af.
Ja, zou raar zijn als die het ineens wel is...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Age Hains Boersma niet meer, die wachtte te lang.
Bron: RTV Noordquote:FC haalt international Uruguay
GRONINGEN - FC Groningen heeft de Uruguayaanse international pablo Lima gecontracteerd.
De 24-jarige Lima is afkomstig van de club Danubio waar ook Groningenverdediger Bruno Silva voor uitkwam. Lima heeft tien interlands op zijn naam en is inzetbaar als linker middenvelder en verdediger.
De verwachting is dat hij in de thuiswedstrijd tegen NAC op 29 januari al inzetbaar is.
Lima was eens afgetest bij Ajax...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:47 schreef Cruoninga het volgende:
Lima, naam komt me bekend voor. Als 10-voudig international misschien ook niet zo gek. Goed bezig lijkt me. Ben benieuwd morgen. Kom netjes op de fiets en ruim van te voren, zoals de heren beleidsmakers dat graag zien.
Jannesquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:05 schreef The_Verve het volgende:
"Vijf minuten later betreedt de Drum- en showfanfare “Door Vriendschap Sterk” het veld. Dit fanfarekorps werd onlangs wereldkampioen."
[afbeelding]
En die Jannes?
Vi.nlquote:Groningen denkt de nieuwe aanwinst op 29 januari in de thuiswedstrijd tegen NAC Breda voor het eerst op te kunnen stellen.
Vanavond is de generale repetitie voor aanstaande vrijdag. Zo kunnen ze nog even zien of alles werkt zoals men denkt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanavond de officiële opening dus? Ben er erg benieuwd naar
Waarom zit je ook 2e ring, zo kunnen we niet op de omloop even eenbiertje drinkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:41 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Vanavond is de generale repetitie voor aanstaande vrijdag. Zo kunnen ze nog even zien of alles werkt zoals men denkt.
De officiele opening is dus tegen Hoerenveen.
BV Veendam. 5-0.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Tegen wie speelden ze?
Je kunt het amper een scorebord noemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef heinl het volgende:
Wat was er met het scorebord?
En iemand foto's? Kon er helaas niet bijzijn, moest zelf voetballen (Leekster Voetbal Gala)
Ik ben bang dat alles al uitverkocht is, mochten er nog kaarten in de vrije verkoop komen dan zijn het er zeker niet veel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:31 schreef gelly het volgende:
Oh, Heerenveen was wel leuk geweest. Nou ja, ander keertje.
Whehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef F1Bas het volgende:
hahah die stoeltjes op die foto op VI.nl
Er moeten altijd een x aantal (afhankelijk van de stadioncapaciteit) kaarten beschikbaar zijn voor vrije verkoop.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben bang dat alles al uitverkocht is, mochten er nog kaarten in de vrije verkoop komen dan zijn het er zeker niet veel.
Dat dacht ik ook altijd, maar ik kan het echt nergens vinden (dat regeltje). Jij een idee waar ik dat kan vinden? KNVB site kon ik het ook niet vinden, vraag me ook echt af of het wel zo is.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er moeten altijd een x aantal (afhankelijk van de stadioncapaciteit) kaarten beschikbaar zijn voor vrije verkoop.
Ik weet het nagenoeg zeker, uit de periode dat ik nog bij FC Den Bosch werkte. En de Graafschap had ook vorig jaar. Die waren uitverkocht in seizoenkaarten maar moesten ook een x aantal overlaten voor vrije verkoop. Ik kan het zo snel ook niet vinden om internet. Zou goed kunnen dat het niet openbaar is verder. Het is immers ook gewoon een regel voor de clubs, waar de supporters in principe niet zoveel mee te maken hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar ik kan het echt nergens vinden (dat regeltje). Jij een idee waar ik dat kan vinden? KNVB site kon ik het ook niet vinden, vraag me ook echt af of het wel zo is.
Dus buffervakken, zullen tegen NAC wél open voor het publiek zijn, verwacht ik..quote:Vanmiddag om kwart voor twee ging de laatste halve seizoenkaart voor Vak G over de toonbank. Daarmee raakten de laatste 120 beschikbare plekken voor FC Groningen - BV Veendam en FC Groningen - SC Heerenveen in minder dan een uur uitverkocht.
Dit betekent dat voor de duels tegen BV Veendam (zaterdag 7 januari) en SC Heerenveen (vrijdag 13 januari) geen losse kaarten meer beschikbaar zijn. Na beide duels wordt bekeken of kaarten voor de zogenaamde buffervakken - die uit veiligheidsoverwegingen worden vrijgehouden - ook nog in de verkoop zullen gaan voor de thuisduels vanaf FC Groningen - NAC Breda op zondag 29 januari.
Dat weet ik wel zeker. Hier mag menig club wel een beetje jaloers op zijn (zeg ik als chauvinistische Groninger)quote:Volgens mij een aanwinst voor de NL stadions
Ik snap trouwens niet waarom er bij een wedstrijd als gister buffervakken zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 13:51 schreef heinl het volgende:
[..]
Dus buffervakken, zullen tegen NAC wél open voor het publiek zijn, verwacht ik..
Het ziet er echt mooi uit zeg.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef clauwheee het volgende:
Dank, Eilanden!
De kleurfoto:
[afbeelding]
![]()
De omloop isquote:Op zondag 8 januari 2006 14:31 schreef mordradead het volgende:
Hoe beviel dat loopding eigenlij, het is natuurlijk wel een beetje apart
Ik vind dat ik als Utrechter ook niet echt over het stadion te klagen hebquote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Hier mag menig club wel een beetje jaloers op zijn (zeg ik als chauvinistische Groninger)![]()
![]()
Volgens NOS Langs de Lijn lag de mat er zo goed bij dat de Arena er een puntje aan kon zuigen (letterlijke tekst)quote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef VoreG het volgende:
Zelfs het veld is groen
Agh het lokale boerenknollen veld ligt er beter bij dan in de Arenaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens NOS Langs de Lijn lag de mat er zo goed bij dat de Arena er een puntje aan kon zuigen (letterlijke tekst)![]()
De Arena kan zelfs een puntje zuigen aan het veld van FC Hup Vooruit dat door de week door de koeien van boer Koekoek gebruikt wordt, dus dat zegt nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens NOS Langs de Lijn lag de mat er zo goed bij dat de Arena er een puntje aan kon zuigen (letterlijke tekst)![]()
Eigenlijk was dat ook geen moeilijke opgave, neequote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh het lokale boerenknollen veld ligt er beter bij dan in de Arena
Maar jullie hebben geen dakquote:Op zondag 8 januari 2006 14:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat ook geen moeilijke opgave nee
Het stadion is idd uitverkocht. Alleen was dat gister nog niet echt te zien. Maar het was dan ook maar een oefenwedstrijd. Vrijdag zal er denk ik geen leeg stoeltje te vinden zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi hoor
Enkel, het was toch uitverkocht?
20.500 gekke boeren die Grunn Europa in schreeuwenquote:Hoeveel mensen kunnen er in dit gedrocht![]()
Neuh, want wij zijn echte bikkelsquote:
20.500 ofzo.quote:Hoeveel mensen kunnen er in dit gedrocht![]()
Bij het ontwerp heeft men besloten om hier geen snelkookpan van te maken zoals in Amsterdam en Arnhem wel het geval isquote:
Hier ben ik het mee eenSCHquote:
Stadion met dak is voor de elite.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Bij het ontwerp heeft men besloten om hier geen snelkookpan van te maken zoals in Amsterdam en Arnhem wel het geval is![]()
Denk eerder voor mietjesquote:
Op de hoofdtribune gingen veel mensen tijdens de wedstrijd op de omloop de wedstrijd kijken. Dat is dan weer het nadeel dat je vanaf daar uitstekend de wedstrijd kan volgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef heinl het volgende:
Dan was her inderdaad nog flink leeg.. Wel een erg mooi stadion hoor![]()
Overdrijven is ook een vak. Wil het graag zien, maar het moet wel fantastisch mooi zijn om bv mooier te zijn dan de Kuipquote:Op zondag 8 januari 2006 17:20 schreef The_Verve het volgende:
Het is waarschijnlijk het mooiste stadion van Nederland, maar het is wel erg wennen na zoveel jaren Oosterpark.
1 na mooiste, de kuip is het mooiste.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:20 schreef The_Verve het volgende:
Het is waarschijnlijk het mooiste stadion van Nederland, maar het is wel erg wennen na zoveel jaren Oosterpark.
Na de Kuip is het toch zeker het mooiste stadion. Maar persoonlijk vind ik de Euroborg toch net even mooierquote:Op zondag 8 januari 2006 17:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Wil het graag zien, maar het moet wel fantastisch mooi zijn om bv mooier te zijn dan de Kuip
Jij bent nog nooit in het Oosterpark geweest dusquote:Op zondag 8 januari 2006 20:47 schreef VoreG het volgende:
whehe ze krijgen wc's in Groningen en dat noemen ze luxe
Het is ook fantastisch mooi...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:21 schreef Eilanden het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Wil het graag zien, maar het moet wel fantastisch mooi zijn om bv mooier te zijn dan de Kuip
Ach, als Ajacieden de Arena al een lelijke grafbak noemenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat er weinig écht objectieve mensen hier zijn
't schijnt dat 'ie de dubbele cijfers nog niet aankan en daarom uit het zicht moet blijven...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb gehoord dat ze dat scorebord heel bewust pas op zaterdag 14 januari op een goede plek gaan zetten
idd om nou een stadion meteen qua capaciteit te gaan verdubbelen lijkt me ook wat overdreven...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Prosac het volgende:
@fokkersdelight.
Laten we eerst maar eens zien hoeveel mensen er volgend seizoen daadwerkelijk nog een seizoenskaart hebben. Ik denk dat we met 15000 dan ook al heel erg blij mogen zijn
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't schijnt dat 'ie de dubbele cijfers nog niet aankan en daarom uit het zicht moet blijven...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Ik zie het ook niet gebeuren, hoewel AZ dat nu blijkbaar wel gaat doen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat we daar in de toekomst wel een half leeg stadion gaan zien, met misschien alle gevolgen van dien. Want of AZ de komende jaren elke twee weken 30-35000 mensen weet te trekken vraag ik me ook af. Ik vraag me af of ze daar niet een te grote broek aantrekken. Maar we kunnen eens kijken hoe Heerenveen het doet en daarna AZ. Als blijkt dat het daar kan moet het ook in Groningen kunnen. Groningen heeft toch een grotere achterban dan AZ?? Misschien als de prestaties zo blijven of zelfs nog iets beter worden en ook structureel, wie weet hoeveel mensen er dan komen. Vroegah, met de staanplaatsen hebben er volgens mij ook regelmatig dik boven de 20000 in het Oosterpark gezeten, toch???quote:Op maandag 9 januari 2006 16:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
idd om nou een stadion meteen qua capaciteit te gaan verdubbelen lijkt me ook wat overdreven...
anders krijg je zo'n gezellig sfeervol halfleeg stadion.
gewoon via eigenschappen/properties even zelf kopiëren in je browser, enter en refresh.. dan moeten ze het doen (althans bij mij wel..)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef PLAE@ het volgende:
ze moeten even ergens ander sgehost worden. Of geef ons even de urls![]()
http://img344.imageshack.us/img344/6766/euroborggroter34dd.jpgquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef PLAE@ het volgende:
ze moeten even ergens ander sgehost worden. Of geef ons even de urls![]()
Omdat de ervaring leert dat je nogal eens onzin verkoopt bijvoorbeeld ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
Waarom vragen mensen altijd "hoe weet je dat?"
Niet in Vitesse/Groningen/SCH topics. Alleen af en toe in Ajax/Feyenoord topicsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat de ervaring leert dat je nogal eens onzin verkoopt bijvoorbeeld ?
Idd. Ik zag reacties voorbij komen van schorsen enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef Prosac het volgende:
Te sneu voor woorden, die reacties van de Veendam supporters
Is meer provinciaal bepaaldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:30 schreef pekel het volgende:
Veendam-supporters zijn niet de snuggerste...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef -Hans- het volgende:
Eindelijk bevestigd: Robben komt vrijdag met de helikopter!!!!!!!!! bron: Noord Nieuws
Ik ookquote:
Alles kan. 0-4 bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:16 schreef clauwheee het volgende:
Ow als je het maar laat SCHat, niet ziek worden ja!Dat kan natuurlijk niet
Ik heb een gegadigde voor je kaartjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook
Ben alleen ziek aan het worden maar denk steeds: mag niet, kan niet: vrijdag, vrijdag, vrijdag.![]()
Uit de vele 'provo-plagerige' opmerkingen in dit topic over FCG-SCH kwam je aandoenlijke, kinderlijke enthousiasme al wel duidelijk naar voren, inderdaad. Ik hoop maar dat het niet op een teleurstelling voor je gaat uitlopen. Of nou ja... eigenlijk hoop ik dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Ben alleen ziek aan het worden maar denk steeds: mag niet, kan niet: vrijdag, vrijdag, vrijdag.![]()
Laat die gast alstjeblieft in Rotterdam blijven. Ik vind het een waardeloze speler. In de wedstrijden die ik van hem gezien heb was hij alleen maar aan het blunderen in de verdediging.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:18 schreef clauwheee het volgende:
We schijnen weer/nog steeds interesse te hebben in de Fauw, is te lezen op RTV Noord en vi.nl.
Al SCHijn ik een zwak voor hem te hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:06 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Uit de vele 'provo-plagerige' opmerkingen in dit topic over FCG-SCH kwam je aandoenlijke, kinderlijke enthousiasme al wel duidelijk naar voren, inderdaad. Ik hoop maar dat het niet op een teleurstelling voor je gaat uitlopen. Of nou ja... eigenlijk hoop ik dat wel natuurlijk.
Het zou denk ik geen vaste waarde worden in het eerste elftal met een fitte Silva, Luirink, Kruiswijk, Lima/Floren/vdLinden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Laat die gast alstjeblieft in Rotterdam blijven. Ik vind het een waardeloze speler. In de wedstrijden die ik van hem gezien heb was hij alleen maar aan het blunderen in de verdediging.
hoe lang is een Gijs Luirink nog te behouden? en ook Arnold Kruiswijk heeft, alhoewel ik hem dit seizoen niet echt vind uitblinken, zeker de potentie om het hogerop te zoeken... 't kan dus ook een aankoop met het oog op het volgende seizoen zijn.. maar hoe doet Sankoh het trouwens tegenwoordig? ik vond hem in de eerste wedstrijden van dit seizoen best redelijk verdedigen, al maakte hij wel regelmatig een slippertje.. momenteel in het 2e elftal? of is 'ie geblesseerd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef clauwheee het volgende:
Dat denk ik inderdaad ook niet, of de FC moet iets weten wat wij niet weten, dat er iemand weg gaat?
Op 29 januari pas, als jullie tegen NAC spelen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Geeft niks, ik bel jou wel als we hebben gescoord![]()
![]()
Sinds wanneer haalt SCH punten in uitwedstrijden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
morgen een teleurstelling voor SCH? mwoah.. misschien halen we inderdaad de dubbele cijfers niet, na die 4-0 zou een 0-6 inderdaad wel wat teleurstellend zijn![]()
sinds de eerste speelronde, 2-2 tegen Vitesse... vervolgens uit slechts verloren van Feyenoord (5-1), ADO (1-0) en AZ (2-1)... overige punten gehaald tegen Ajax (0-0 )en RKC (2-2), Sparta (1-2)en NAC (0-3) denk dat je daar (9 punten in 8 uitwedstrijden) niet eens echt over mag klagen... slechts de uitnederlaag tegen ADO is iets om je voor te schamen, voor de rest prima uitresultaten, toch...?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sinds wanneer haalt SCH punten in uitwedstrijden?![]()
Wat een humor ook altijd hèquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Op 29 januari pas, als jullie tegen NAC spelen?
Denk dat dit keer de punten in Groningen blijven, Heerenveen valt me dit seizoen eigenlijk best wel tegen tot nog toe deze competitie, vooral de verdediging is vrij zwak te noemen en ik denk dat Heerenveen het verlies van Huntelaar die verantwoordelijk was voor bijna de helft van alle doelpunten niet snel boven komt. De verdediging van Groningen vind ik dit seizoen die op 3 wedstrijden na goed stond wel een verassing, zeker thuis met maar 2 doelpunten tegen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
verder hebben wij thuis onnodig punten verloren tegen Willem II (3-3), FC Utrecht (1-1) en Heracles (1-2), PSV (2-3) mag je verliezen.. (had niet gehoeven). daar doet Groningen het (vooralsnog) beter met slechts puntverlies tegen AZ (0-0) en Sparta (0-1). maar we zullen morgenavond wel zien met hoeveel doelpunten verschil de punten mee terug naar 't Fean gaan![]()
Ben wel in Groningen maar of ik naar de wedstrijd ga weet ik nog niet, zou een leuk verjaardagskado zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:12 schreef SCH het volgende:
Kom je ook morgen Chewie?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:26 schreef Chewie het volgende:
een leuk verjaardagskado
Tussen dat bioscooppubliekquote:
Dank jequote:Alvast gefeliciteerd,
Welke spits moet dan scoren? Als Samaras ook nog een keer naar Arsenal vertrektquote:ik zal de spelers vragen jullie nederlaag niet te groot te maken
Je zult het merken morgenquote:
Bij ons kan iedereen scorenquote:Welke spits moet dan scoren? Als Samaras ook nog een keer naar Arsenal vertrekt![]()
Zou wel leuk zijn veel herrie vanaf de tribunes.quote:
Ook tijdens een wedstrijdquote:Bij ons kan iedereen scoren![]()
quote:GRONINGEN - 'Ron Jans is de beste voetbaltrainer van Nederland in de eerste helft van dit seizoen.'
Dat vindt althans oud-international Ruud Gullit, die tegenwoordig meewerkt aan de voetbalprogramma’s van Talpa en columnist is van het blad Sportweek.
Jans heeft op de lijst van Gullit twee zeer gewaardeerde collega’s achter zich gelaten: Guus Hiddink is nummer twee en Louis van Gaal staat op de derde plaats.
Bron: RTV Noord
Dit vind ik nog niet eens zo'n heel rare mening van Gullit, al zou ik zelf Erwin Koeman genoemd hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
En willen de mensen die tegenwoordig nog enige waarde hechten aan een mening van Ruud Gullit, nu opstaan?
Tarvajarvi is een hele goede en Nilsson is ook aardig en Samaras gaat niet eerder dan de zomer weg en dan kunnen we weer verder kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:50 schreef Chewie het volgende:
Maar serieus, voor Heerenveen lijkt het me bijhoorlijk problematisch als Arsenal echt serieus gaat bieden op Samaras, dan hou je zo'n speler nooit. Veel spitsen houden ze dan niet meer over en die Boersma lijkt me nog iets te onervaren.
Daarom zei ik ook dat als Arsenal serieus gaat bieden, wil Arsenal hem per direct dan is hij natuurlijk niet houdbaar voor Heerenveen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:55 schreef SCH het volgende:
Samaras gaat niet eerder dan de zomer weg en dan kunnen we weer verder kijken.
Heerenveen laat hem niet gaan voor de zomer en die transfertijd is toch ook al weer om?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat als Arsenal serieus gaat bieden, wil Arsenal hem per direct dan is hij natuurlijk niet houdbaar voor Heerenveen.
*sidder* *beef*quote:Maar goed morgen zal hij zeker nog wel meedoen, mag hij zich stuklopen op de onneembare verdediging die Groningen (thuis) heeft.![]()
Loopt nog tot eind januari dacht ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:11 schreef SCH het volgende:
en die transfertijd is toch ook al weer om?
Goed zoquote:*sidder* *beef*
Jarig op vrijdag de 13e.... als dat maar geen voorbode is....quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben wel in Groningen maar of ik naar de wedstrijd ga weet ik nog niet, zou een leuk verjaardagskado zijn.
Ofwel je moet even over het spoor klimmen bij het skaterspleintje (kruizing helperzoom/helperbrink), of je moet over de spoorwegoverweg lodewijklaan...quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
weet iemand trouwens of de Euroborg vanuit Helpman al via de Helperzoom bereikbaar is? dan kan ik namelijk lopen ipv op de fiets
Gaat staanquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
En willen de mensen die tegenwoordig nog enige waarde hechten aan een mening van Ruud Gullit, nu opstaan?
Ik vind Tarvajarvi niet zo goed. Heb hem wel eens zien spelen, die wedstrijd scoorde hij wel. Hij is fysiek zeer sterk en ook in de lucht is hij meer dan uitstekend, maar hij is traag en komt voetballend te kort.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Tarvajarvi is een hele goede en Nilsson is ook aardig en Samaras gaat niet eerder dan de zomer weg en dan kunnen we weer verder kijken.
Is nog niet zeker. Ook Lindgren is geblesseerd trouwens.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:33 schreef Jeroen_M het volgende:
Balen dat Luirink geblesseerd is, iemand een idee voor hoe lang?
Klopt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:45 schreef mordradead het volgende:
En dat geldt ook voor Seedorf, Luirink was geloof ik ook de enige die was geschorst voor het duel morgen.
De kans dat je dan spoorwegpolitie tegenkomt is erg groot. Hier hebben ze zaterdag ook al heel veel bekeurd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:01 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Ofwel je moet even over het spoor klimmen bij het skaterspleintje (kruizing helperzoom/helperbrink)
Idd en ik geloof dat ze daar morgen nog erger op gaan controleren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Joagertje het volgende:
[..]
De kans dat je dan spoorwegpolitie tegenkomt is erg groot. Hier hebben ze zaterdag ook al heel veel bekeurd.
Inderdaad. En als je het zo graag kwijt wilt wil ik je mijn rekeningnummer ook wel ff mailen. Kun je het daar ook wel heensturenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
En dat zijn toch weer 75 euro's die je vast veel beter kan besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |