Stadion met dak is voor de elite.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:41 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Bij het ontwerp heeft men besloten om hier geen snelkookpan van te maken zoals in Amsterdam en Arnhem wel het geval is![]()
Denk eerder voor mietjesquote:
Op de hoofdtribune gingen veel mensen tijdens de wedstrijd op de omloop de wedstrijd kijken. Dat is dan weer het nadeel dat je vanaf daar uitstekend de wedstrijd kan volgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:07 schreef heinl het volgende:
Dan was her inderdaad nog flink leeg.. Wel een erg mooi stadion hoor![]()
Overdrijven is ook een vak. Wil het graag zien, maar het moet wel fantastisch mooi zijn om bv mooier te zijn dan de Kuipquote:Op zondag 8 januari 2006 17:20 schreef The_Verve het volgende:
Het is waarschijnlijk het mooiste stadion van Nederland, maar het is wel erg wennen na zoveel jaren Oosterpark.
1 na mooiste, de kuip is het mooiste.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:20 schreef The_Verve het volgende:
Het is waarschijnlijk het mooiste stadion van Nederland, maar het is wel erg wennen na zoveel jaren Oosterpark.
Na de Kuip is het toch zeker het mooiste stadion. Maar persoonlijk vind ik de Euroborg toch net even mooierquote:Op zondag 8 januari 2006 17:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Wil het graag zien, maar het moet wel fantastisch mooi zijn om bv mooier te zijn dan de Kuip
Jij bent nog nooit in het Oosterpark geweest dusquote:Op zondag 8 januari 2006 20:47 schreef VoreG het volgende:
whehe ze krijgen wc's in Groningen en dat noemen ze luxe
Het is ook fantastisch mooi...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:21 schreef Eilanden het volgende:
Overdrijven is ook een vak. Wil het graag zien, maar het moet wel fantastisch mooi zijn om bv mooier te zijn dan de Kuip
Ach, als Ajacieden de Arena al een lelijke grafbak noemenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef mordradead het volgende:
Ik denk dat er weinig écht objectieve mensen hier zijn
't schijnt dat 'ie de dubbele cijfers nog niet aankan en daarom uit het zicht moet blijven...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb gehoord dat ze dat scorebord heel bewust pas op zaterdag 14 januari op een goede plek gaan zetten
idd om nou een stadion meteen qua capaciteit te gaan verdubbelen lijkt me ook wat overdreven...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:23 schreef Prosac het volgende:
@fokkersdelight.
Laten we eerst maar eens zien hoeveel mensen er volgend seizoen daadwerkelijk nog een seizoenskaart hebben. Ik denk dat we met 15000 dan ook al heel erg blij mogen zijn
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't schijnt dat 'ie de dubbele cijfers nog niet aankan en daarom uit het zicht moet blijven...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Ik zie het ook niet gebeuren, hoewel AZ dat nu blijkbaar wel gaat doen. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat we daar in de toekomst wel een half leeg stadion gaan zien, met misschien alle gevolgen van dien. Want of AZ de komende jaren elke twee weken 30-35000 mensen weet te trekken vraag ik me ook af. Ik vraag me af of ze daar niet een te grote broek aantrekken. Maar we kunnen eens kijken hoe Heerenveen het doet en daarna AZ. Als blijkt dat het daar kan moet het ook in Groningen kunnen. Groningen heeft toch een grotere achterban dan AZ?? Misschien als de prestaties zo blijven of zelfs nog iets beter worden en ook structureel, wie weet hoeveel mensen er dan komen. Vroegah, met de staanplaatsen hebben er volgens mij ook regelmatig dik boven de 20000 in het Oosterpark gezeten, toch???quote:Op maandag 9 januari 2006 16:49 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
idd om nou een stadion meteen qua capaciteit te gaan verdubbelen lijkt me ook wat overdreven...
anders krijg je zo'n gezellig sfeervol halfleeg stadion.
gewoon via eigenschappen/properties even zelf kopiëren in je browser, enter en refresh.. dan moeten ze het doen (althans bij mij wel..)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef PLAE@ het volgende:
ze moeten even ergens ander sgehost worden. Of geef ons even de urls![]()
http://img344.imageshack.us/img344/6766/euroborggroter34dd.jpgquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef PLAE@ het volgende:
ze moeten even ergens ander sgehost worden. Of geef ons even de urls![]()
Omdat de ervaring leert dat je nogal eens onzin verkoopt bijvoorbeeld ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
Waarom vragen mensen altijd "hoe weet je dat?"
Niet in Vitesse/Groningen/SCH topics. Alleen af en toe in Ajax/Feyenoord topicsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat de ervaring leert dat je nogal eens onzin verkoopt bijvoorbeeld ?
Idd. Ik zag reacties voorbij komen van schorsen enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef Prosac het volgende:
Te sneu voor woorden, die reacties van de Veendam supporters
Is meer provinciaal bepaaldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:30 schreef pekel het volgende:
Veendam-supporters zijn niet de snuggerste...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef -Hans- het volgende:
Eindelijk bevestigd: Robben komt vrijdag met de helikopter!!!!!!!!! bron: Noord Nieuws
Ik ookquote:
Alles kan. 0-4 bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:16 schreef clauwheee het volgende:
Ow als je het maar laat SCHat, niet ziek worden ja!Dat kan natuurlijk niet
Ik heb een gegadigde voor je kaartjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook
Ben alleen ziek aan het worden maar denk steeds: mag niet, kan niet: vrijdag, vrijdag, vrijdag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |