De cijfers spreken wat dat betreft in het voordeel van Ajax idd. Hopen dat we daar eens verandering in kunnen brengenquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gelukkig bakken jullie er buitenshuis helemaal niks van, dus we hoeven niks te vrezen.
quote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef clauwheee het volgende:
Das waarMaar dat ging de laatste twee uitwedstrijden iets beter
We zullen zien
Drent mag iig wel even scoren, zolang wij er maar meer intrappenquote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef HeyFreak het volgende:
zou toch wel lachen zijn als jullie op de 7e van ons gaan verliezen
quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Noca het volgende:
[..]
Drent mag iig wel even scoren, zolang wij er maar meer intrappen
Dat was de voorbereidingquote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
![]()
In Winschoten was het ook wel leuk. "Ach, we speelden met het tweede elftal" etc. Zou leuk zijn als dat nog een keer zou gebeuren in het nieuwe stadion
Tja het was eerst een werknaam die onderhand is ingeburgerd. Maar echt mooiquote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef DrDentz het volgende:
vanwaar die naam Euroborg, klinkt zo goedkoopnet een discounter
Inderdaad, beetje jammer. Maar ja.quote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het was eerst een werknaam die onderhand is ingeburgerd. Maar echt mooi.
Yeap.quote:
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:04 schreef The_Verve het volgende:
[Centraal]FC Groningen #8 Op naar de Euroborg! goed vervolg op:
[Centraal]FC Groningen #7 Goodbye Oosterpark O+
(t.v.p.)
Koentje doet het de laatste paar wedstrijden best aardig. Maar hij heeft natuurlijk nog niet heel veel gespeeld, dus we hopen dat ie het een beetje door kan trekken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoe doet Koentje het?
Bron: FC Groningen.quote:“Afgelopen zaterdag is de verkoopdag voor halve seizoenkaarten uitermate succesvol verlopen. Bijna vijfhonderd kaarten gingen over de toonbank. Eén en ander houdt in dat de kans reëel is dat we straks de gehele tweede seizoenshelft uitverkocht zullen zijn. Alleen achter het doel aan de Noordzijde (de Supporterscurve) zijn op dit moment nog seizoenkaarten te koop. Het gaat hierbij echt om de laatste halve seizoenkaarten.”
“Normaal gesproken zouden we op zaterdag 7 januari starten met de voorverkoop voor het thuisduel met SC Heerenveen, maar gezien het bovenstaande is het nog maar zeer de vraag of er voorverkoop zal zijn.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:48 schreef Joagertje het volgende:
Ik hoop dat we gewoon 3 punten pakken. Al die arogantie van die Ajaxieden dat ze wel ff met een nulletje of 4 gaan winnen.
![]()
Ajacieden please.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:48 schreef Joagertje het volgende:
Ik hoop dat we gewoon 3 punten pakken. Al die arogantie van die Ajaxieden dat ze wel ff met een nulletje of 4 gaan winnen.
![]()
Alle gekheid op een stokkie: zal heus niet makkelijk worden maar ik denk en hoop ook niet dat Ajakkes simpel zal winnen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ajakkesieden please.
0-3 komt eerder in de buurt btw
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokkie: zal heus niet makkelijk worden maar ik denk en hoop ook niet dat Ajakkes simpel zal winnen.
Ach zo snap je me ook in ieder gevalquote:
Dank!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Goede OP!
Vanavond met Lindgren in de basis, rancuneus?
Seizoenkaart?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:56 schreef pekel het volgende:
Thuis tegen NAC, Feyenoord, Ajax en Vitesse ga ik dit seizoen waarschijnlijk bezoeken bij FCG, Feyenoord en Ajax in ieder geval![]()
Okay, zal me vader even opbellenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Seizoenkaart?
Lijkt me dat het helemaal vol gaat lopen elke wedstrijd. Jajong, ik zou wel een scc halen als je nog wedstrijden wilt bezoeken want ik denk dat het helemaal uitverkocht gaat worden.
Niet zo aanstellen. Daar zijn de centrale Ajax-topics voor.quote:
Als je 5 van die 6 wedstrijden bezoekt heb je het geld van een SCC er al uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:56 schreef pekel het volgende:
Thuis tegen NAC, Feyenoord, Ajax en Vitesse ga ik dit seizoen waarschijnlijk bezoeken bij FCG, Feyenoord en Ajax in ieder geval![]()
Ja jammer...van mij had Nevvie die 3e dr in mogen schoppen, maar goed. Misschien onverdiend, maar terecht als Ajax ineens zo nonchalant doet en de jongens er in de slotfase nog echt voor willen gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef Prosac het volgende:
damn.. 3-2 verliezen is kut, hoewel het na een 3-0 achterstand weer niet zo slecht is
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Goede OP!
Vanavond met Lindgren in de basis, rancuneus?
Nooit echt het spectaculaire gezien van broertje Seedorf eigenlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 18:13 schreef clauwheee het volgende:
Seedorf is volgens de berichten enkele weken uit de running ivm een fikse enkelblessure. Hij en Matthijs (schorsing) zijn morgen dus niet van de partij (als de wedstrijd door gaat). Silva zit wel weer bij de selectie.
Neefje iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |