BV Veendam. 5-0.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Tegen wie speelden ze?
Je kunt het amper een scorebord noemenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:25 schreef heinl het volgende:
Wat was er met het scorebord?
En iemand foto's? Kon er helaas niet bijzijn, moest zelf voetballen (Leekster Voetbal Gala)
Ik ben bang dat alles al uitverkocht is, mochten er nog kaarten in de vrije verkoop komen dan zijn het er zeker niet veel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:31 schreef gelly het volgende:
Oh, Heerenveen was wel leuk geweest. Nou ja, ander keertje.
Whehequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:36 schreef F1Bas het volgende:
hahah die stoeltjes op die foto op VI.nl
Er moeten altijd een x aantal (afhankelijk van de stadioncapaciteit) kaarten beschikbaar zijn voor vrije verkoop.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:34 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ben bang dat alles al uitverkocht is, mochten er nog kaarten in de vrije verkoop komen dan zijn het er zeker niet veel.
Dat dacht ik ook altijd, maar ik kan het echt nergens vinden (dat regeltje). Jij een idee waar ik dat kan vinden? KNVB site kon ik het ook niet vinden, vraag me ook echt af of het wel zo is.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er moeten altijd een x aantal (afhankelijk van de stadioncapaciteit) kaarten beschikbaar zijn voor vrije verkoop.
Ik weet het nagenoeg zeker, uit de periode dat ik nog bij FC Den Bosch werkte. En de Graafschap had ook vorig jaar. Die waren uitverkocht in seizoenkaarten maar moesten ook een x aantal overlaten voor vrije verkoop. Ik kan het zo snel ook niet vinden om internet. Zou goed kunnen dat het niet openbaar is verder. Het is immers ook gewoon een regel voor de clubs, waar de supporters in principe niet zoveel mee te maken hebben.quote:Op zondag 8 januari 2006 00:49 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar ik kan het echt nergens vinden (dat regeltje). Jij een idee waar ik dat kan vinden? KNVB site kon ik het ook niet vinden, vraag me ook echt af of het wel zo is.
Dus buffervakken, zullen tegen NAC wél open voor het publiek zijn, verwacht ik..quote:Vanmiddag om kwart voor twee ging de laatste halve seizoenkaart voor Vak G over de toonbank. Daarmee raakten de laatste 120 beschikbare plekken voor FC Groningen - BV Veendam en FC Groningen - SC Heerenveen in minder dan een uur uitverkocht.
Dit betekent dat voor de duels tegen BV Veendam (zaterdag 7 januari) en SC Heerenveen (vrijdag 13 januari) geen losse kaarten meer beschikbaar zijn. Na beide duels wordt bekeken of kaarten voor de zogenaamde buffervakken - die uit veiligheidsoverwegingen worden vrijgehouden - ook nog in de verkoop zullen gaan voor de thuisduels vanaf FC Groningen - NAC Breda op zondag 29 januari.
Dat weet ik wel zeker. Hier mag menig club wel een beetje jaloers op zijn (zeg ik als chauvinistische Groninger)quote:Volgens mij een aanwinst voor de NL stadions
Ik snap trouwens niet waarom er bij een wedstrijd als gister buffervakken zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 13:51 schreef heinl het volgende:
[..]
Dus buffervakken, zullen tegen NAC wél open voor het publiek zijn, verwacht ik..
Het ziet er echt mooi uit zeg.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef clauwheee het volgende:
Dank, Eilanden!
De kleurfoto:
[afbeelding]
![]()
De omloop isquote:Op zondag 8 januari 2006 14:31 schreef mordradead het volgende:
Hoe beviel dat loopding eigenlij, het is natuurlijk wel een beetje apart
Ik vind dat ik als Utrechter ook niet echt over het stadion te klagen hebquote:Op zondag 8 januari 2006 14:28 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Hier mag menig club wel een beetje jaloers op zijn (zeg ik als chauvinistische Groninger)![]()
![]()
Volgens NOS Langs de Lijn lag de mat er zo goed bij dat de Arena er een puntje aan kon zuigen (letterlijke tekst)quote:Op zondag 8 januari 2006 14:32 schreef VoreG het volgende:
Zelfs het veld is groen
Agh het lokale boerenknollen veld ligt er beter bij dan in de Arenaquote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens NOS Langs de Lijn lag de mat er zo goed bij dat de Arena er een puntje aan kon zuigen (letterlijke tekst)![]()
De Arena kan zelfs een puntje zuigen aan het veld van FC Hup Vooruit dat door de week door de koeien van boer Koekoek gebruikt wordt, dus dat zegt nietsquote:Op zondag 8 januari 2006 14:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Volgens NOS Langs de Lijn lag de mat er zo goed bij dat de Arena er een puntje aan kon zuigen (letterlijke tekst)![]()
Eigenlijk was dat ook geen moeilijke opgave, neequote:Op zondag 8 januari 2006 14:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh het lokale boerenknollen veld ligt er beter bij dan in de Arena
Maar jullie hebben geen dakquote:Op zondag 8 januari 2006 14:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eigenlijk was dat ook geen moeilijke opgave nee
Het stadion is idd uitverkocht. Alleen was dat gister nog niet echt te zien. Maar het was dan ook maar een oefenwedstrijd. Vrijdag zal er denk ik geen leeg stoeltje te vinden zijnquote:Op zondag 8 januari 2006 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi hoor
Enkel, het was toch uitverkocht?
20.500 gekke boeren die Grunn Europa in schreeuwenquote:Hoeveel mensen kunnen er in dit gedrocht![]()
Neuh, want wij zijn echte bikkelsquote:
20.500 ofzo.quote:Hoeveel mensen kunnen er in dit gedrocht![]()
Bij het ontwerp heeft men besloten om hier geen snelkookpan van te maken zoals in Amsterdam en Arnhem wel het geval isquote:
Hier ben ik het mee eenSCHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |