Waren we ook niet, maar ik had een vermoeden dat je dat bedoeldequote:Op maandag 2 januari 2006 11:55 schreef SCH het volgende:
Okay, ik wist nog niet dat we het daar al over eens waren - hij is wel makkelijk te bereiken voor ons westerlingen al hoorde ik dat er nauwelijks parkeerplaatsen zijn.
* SCH heeft in het DVHN ook al een kijkje in de skyboxen gezien.
Dat vind ik idd ook minder en velen met mij. Stuk aan de lange zijde, terwijl juist daar veel mensen willen zitten. Maar wat niet is kan later nog komen.quote:
Minimaal 10 jaar dus. Oftewel een levenslang stadionverbod waarbij na 10 jaar een evaluatiemoment is en je kans hebt dat het verbod opgeheven wordt. Denk dat iedereen het nu wel uit zijn hoofd laat om het veld te betreden.quote:Het speelveld in de Euroborg is heilig. Op de grasmat van het nieuwe onderkomen van FC Groningen horen geen supporters thuis. Iedereen die zich toch ongeoorloofd op het veld begeeft krijgt onherroepelijk een stadionverbod van minimaal tien jaar. FC Groningen hanteert hiermee een keihard lik-op-stuk-beleid zoals dat bijvoorbeeld in Engeland al langer van kracht is.
bron: trotsvanhetnoorden
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef dndiek het volgende:
Bij PSV is dit ook het geval als ik het goed heb
Ik deed dat sowieso al...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:55 schreef Noca het volgende:
Denk dat iedereen het nu wel uit zijn hoofd laat om het veld te betreden.
Bedoel je de oefenpot tegen Veendam of de wedstrijd tegen Hoerenveen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:56 schreef manou het volgende:
nog iets speciaals in de planning voor de eerste match in de euroborg?
quote:Robben verricht officiële openingshandeling
5 januari, 16:31 uur
Arjen Robben zal op vrijdag 13 januari de officiële openingshandeling verrichten voorafgaand aan de eerste officiële thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. Vanmiddag werd het voorprogramma bij de wedstrijd bekend gemaakt in de Hattrick’s Pub in Euroborg.
Op vrijdagavond 13 januari opent het stadion voor publiek tweeëneenhalf uur voor de wedstrijd, om 18.00 uur. Een kwartier eerder zal voor driehonderd genodigden een zestal sprekers onder leiding van Jacques d’Ancona een toespraak houden: Ron Jans (trainer/coach), Ed Zijp (voorzitter Raad van Commissarissen), Hans Alders (CdK Groningen), Jacques Wallage (burgemeester Groningen), Henk Kesler (directeur KNVB), Dietmar Werner (bouwcombinatie).
Veldprogramma
Op het veld zal vanaf 18.45 uur het randprogramma voortgezet worden. Zo is er een optreden van Jannes en zal presentator Wilfred Genée rond kwart over zeven een speler interviewen. Om 19.25 uur staat een spectaculaire lasershow gepland. Vijf minuten later betreedt de Drum- en showfanfare “Door Vriendschap Sterk” het veld. Dit fanfarekorps werd onlangs wereldkampioen.
Vanaf 20.00 uur komen directeur Hans Nijland en trainer Ron Jans op het speelveld aan het woord. Tien minuten voor aanvang van de wedstrijd betreden alle spelers en trainers van Jong FC Groningen tot en met FC Groningen D2 het speelveld. Zij symboliseren de toekomst die de club in Euroborg voor zich heeft. Vijf minuten voor de wedstrijd zal Arjen Robben de officiële openingshandeling verrichten. Hij wordt speciaal vanuit Londen ingevlogen.
In de rust van de wedstrijd is er opnieuw een optreden van “Door Vriendschap Sterk” en zal de Gasunie Trofee voor het eerst worden gehouden in Euroborg. Na het hoofdbestandsdeel, de wedstrijd in de negentiende speelronde van de Eredivisie tussen FC Groningen en SC Heerenveen, is er geen officieel programma meer gepland. Uiteraard hebben alle aanwezigen natuurlijk nog uitgebreid de mogelijkheid op de omloop en in diverse ruimten in het stadion na te praten over de wedstrijd.
Kaartverkoop
Met de verkoop van halve seizoenkaarten gaat het uitstekend. Inmiddels zijn alleen nog kaarten te koop in de vakken F en G. De laatste telling wees gisteren uit dat er nog negenhonderd kaarten te koop zijn. Prijs van halve seizoenkaarten is 75 euro. Deze zijn op werkdagen van 10.00 uur tot 18.00 uur te koop in de toekomstige fanshop van FC Groningen in Euroborg (ingang 1). Indien er nog losse kaarten over zijn, zullen deze op vrijdag 13 januari vanaf 9.00 uur via TicketBox verkocht worden.
Bron: FC Groningen
Jaquote:
Je hangt aan mijn lippen natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef Noca het volgende:
De opening door Robben is ok. De rest zal me een worst wezen, ik ben dan toch waarschijnlijk mn ogen aan het uitkijken en op de omloop een biertje aan het drinken met een hamburgertje erbij
Je geeft me er 1 cadeau? Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Noca het volgende:
Ow SCH, als je nog een scc wil moet je snel zijn. Er zijn nog 900 kaarten over namelijk
sch wel denk je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kom niet in het uitvak! En ik zit er ook niet al te dichtbij.
Dat zei ik net ook al, was veel leuker geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:05 schreef The_Verve het volgende:
Regel dan nog één keer Pé Daalemmer en Rooie Rinus nu we eindelijk een goede geluidsinstallatie hebben. Godverdomme!![]()
hier nog zo één trouwens... (zal ik worden herkend?)quote:
Ja, zonder Huntelaar zeker.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
We gaan die opening natuurlijk heerlijk vergallen met dezelfde uitslag als in het ALS
Ja daarom sta ik op dat moment ook op de omloop een biertje te drinken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:05 schreef The_Verve het volgende:
"Vijf minuten later betreedt de Drum- en showfanfare “Door Vriendschap Sterk” het veld. Dit fanfarekorps werd onlangs wereldkampioen."
[afbeelding]
En die Jannes?
Regel dan nog één keer Pé Daalemmer en Rooie Rinus nu we eindelijk een goede geluidsinstallatie hebben. Godverdomme!![]()
En toen werd je badend in het zweet wakken van deze nachtmerriequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
We gaan die opening natuurlijk heerlijk vergallen met dezelfde uitslag als in het ALS
met Danko (ja, ik blijf wel dromen...) erbij gaat dat zeker lukkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:58 schreef Joagertje het volgende:
[..]
En toen werd je badend in het zweet wakken van deze nachtmerrie![]()
![]()
Die laatste drie waren wel érg mooi eigenlijk. Maar toch wint Groningenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
met Danko (ja, ik blijf wel dromen...) erbij gaat dat zeker lukken
zo lang het maar een mooie wedstrijd wordt ben ik al snel tevreden. en als we de punten mee naar 't Fean nemen al helemaal. maar anders ook niet getreurd, die 4-0 staat nog wel even. voor de liefhebbers: http://media.putfile.com/heerenveen33
Ik weet niet wat het is, maar die werden in het Oosterpark ook zelden nog gedraaid. Het is tegenwoordig allemaal Jantje Smit (tegen Volendam 3x zelfs), Jannes en weet ik veel hoe die andere B-artiesten mogen heten. Best jammer. Ik ben altijd vrij vroeg in het stadion. Als ik elke keer wanneer er zo'n nummer gedraaid wordt een biertje ga halen ben ik voor de wedstrijd al smoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef Noca het volgende:
Ja daarom sta ik op dat moment ook op de omloop een biertje te drinken.
Pé en Rinus was idd geweldig geweest, dat ze dat zelf niet snappen...
quote:Robben opent nieuwe stadion Groningen
6/1/2006 14:09
Arjen Robben doet op 13 januari de officiële opening van het Euroborg, het nieuwe stadion van FC Groningen. De huidige aanvaller van Chelsea geeft de vervanger van Het Oosterpark voor het duel met SC Heerenveen zijn zegening.
Robben debuteerde op 3 december 2000 voor FC Groningen in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. Hij liet in de hoofdmacht vrijwel direct zien een grote belofte te zijn. Via PSV kwam hij bij Chelsea terecht. Robben groeide uit tot een van de grote sterren en is zeker van een basisplaats in het Nederlands elftal.
Voor de plichtplegingen houden nog een zestal coryfeeën, onder wie coach Ron Jans, toespraken. De deuren van het Euroborg openen om 18.00 uur. De wedstrijd staat voor 20.30 uur op het programma.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is 22 uur geleden in dit topic gepost en er is al uitvoerig over geouwehoerd
Wie wie wie. Kom op Joagertje, je hebt nu genoeg tijd om dat uit te vogelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:25 schreef Joagertje het volgende:
Hoorde net een gerucht dat er een transfer op komst is bij de FC. Weet alleen nog niet of het een aankoop of verkoop isWe wachten dus ff af.
Ja, zou raar zijn als die het ineens wel is...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:32 schreef methodmich het volgende:
Age Hains Boersma niet meer, die wachtte te lang.
Bron: RTV Noordquote:FC haalt international Uruguay
GRONINGEN - FC Groningen heeft de Uruguayaanse international pablo Lima gecontracteerd.
De 24-jarige Lima is afkomstig van de club Danubio waar ook Groningenverdediger Bruno Silva voor uitkwam. Lima heeft tien interlands op zijn naam en is inzetbaar als linker middenvelder en verdediger.
De verwachting is dat hij in de thuiswedstrijd tegen NAC op 29 januari al inzetbaar is.
Lima was eens afgetest bij Ajax...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:47 schreef Cruoninga het volgende:
Lima, naam komt me bekend voor. Als 10-voudig international misschien ook niet zo gek. Goed bezig lijkt me. Ben benieuwd morgen. Kom netjes op de fiets en ruim van te voren, zoals de heren beleidsmakers dat graag zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |