Het hele stuk achter het doel is wel bedoelt voor de 'fanatieke' aanhang, maar ik vraag me af of de harde kern daar allemaal gaat zitten. Denk ook erboven op EE en DD... ben benieuwd of het gaat werken met de curve achter het doel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:43 schreef PLAE@ het volgende:
Gaat de harde kern op/rond vak E staan in dat prachtige nieuwe stadion?
Ik hoop dat we als 5e eindigen en de beker winnen. Zo, komt dat ook meteen uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef Noca het volgende:
hoop op een 1-3 overwinning.
Gedeeld 5equote:Op vrijdag 30 december 2005 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Netjes van de FC! 6e plek voorlopig
Deze sla ik opquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd hoor - jullie doen het echt heel goed momenteel.
Wordt de 13e niet alleen een echte derby maar ook gewoon een serieuze topper zo!
Die hoop is precies uitgekomen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:35 schreef Noca het volgende:
Wedstrijd kan alle kanten op, hoop op een 1-3 overwinning.
hetzelfdequote:Op zondag 1 januari 2006 06:38 schreef Joagertje het volgende:
Bij deze wil ik iedereen een gelukkig en vooral een sportief 2006 wensen. En moge de FC Europa in gaan![]()
Waren we ook niet, maar ik had een vermoeden dat je dat bedoeldequote:Op maandag 2 januari 2006 11:55 schreef SCH het volgende:
Okay, ik wist nog niet dat we het daar al over eens waren - hij is wel makkelijk te bereiken voor ons westerlingen al hoorde ik dat er nauwelijks parkeerplaatsen zijn.
* SCH heeft in het DVHN ook al een kijkje in de skyboxen gezien.
Dat vind ik idd ook minder en velen met mij. Stuk aan de lange zijde, terwijl juist daar veel mensen willen zitten. Maar wat niet is kan later nog komen.quote:
Minimaal 10 jaar dus. Oftewel een levenslang stadionverbod waarbij na 10 jaar een evaluatiemoment is en je kans hebt dat het verbod opgeheven wordt. Denk dat iedereen het nu wel uit zijn hoofd laat om het veld te betreden.quote:Het speelveld in de Euroborg is heilig. Op de grasmat van het nieuwe onderkomen van FC Groningen horen geen supporters thuis. Iedereen die zich toch ongeoorloofd op het veld begeeft krijgt onherroepelijk een stadionverbod van minimaal tien jaar. FC Groningen hanteert hiermee een keihard lik-op-stuk-beleid zoals dat bijvoorbeeld in Engeland al langer van kracht is.
bron: trotsvanhetnoorden
Volgens mij ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef dndiek het volgende:
Bij PSV is dit ook het geval als ik het goed heb
Ik deed dat sowieso al...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:55 schreef Noca het volgende:
Denk dat iedereen het nu wel uit zijn hoofd laat om het veld te betreden.
Bedoel je de oefenpot tegen Veendam of de wedstrijd tegen Hoerenveen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:56 schreef manou het volgende:
nog iets speciaals in de planning voor de eerste match in de euroborg?
quote:Robben verricht officiële openingshandeling
5 januari, 16:31 uur
Arjen Robben zal op vrijdag 13 januari de officiële openingshandeling verrichten voorafgaand aan de eerste officiële thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen. Vanmiddag werd het voorprogramma bij de wedstrijd bekend gemaakt in de Hattrick’s Pub in Euroborg.
Op vrijdagavond 13 januari opent het stadion voor publiek tweeëneenhalf uur voor de wedstrijd, om 18.00 uur. Een kwartier eerder zal voor driehonderd genodigden een zestal sprekers onder leiding van Jacques d’Ancona een toespraak houden: Ron Jans (trainer/coach), Ed Zijp (voorzitter Raad van Commissarissen), Hans Alders (CdK Groningen), Jacques Wallage (burgemeester Groningen), Henk Kesler (directeur KNVB), Dietmar Werner (bouwcombinatie).
Veldprogramma
Op het veld zal vanaf 18.45 uur het randprogramma voortgezet worden. Zo is er een optreden van Jannes en zal presentator Wilfred Genée rond kwart over zeven een speler interviewen. Om 19.25 uur staat een spectaculaire lasershow gepland. Vijf minuten later betreedt de Drum- en showfanfare “Door Vriendschap Sterk” het veld. Dit fanfarekorps werd onlangs wereldkampioen.
Vanaf 20.00 uur komen directeur Hans Nijland en trainer Ron Jans op het speelveld aan het woord. Tien minuten voor aanvang van de wedstrijd betreden alle spelers en trainers van Jong FC Groningen tot en met FC Groningen D2 het speelveld. Zij symboliseren de toekomst die de club in Euroborg voor zich heeft. Vijf minuten voor de wedstrijd zal Arjen Robben de officiële openingshandeling verrichten. Hij wordt speciaal vanuit Londen ingevlogen.
In de rust van de wedstrijd is er opnieuw een optreden van “Door Vriendschap Sterk” en zal de Gasunie Trofee voor het eerst worden gehouden in Euroborg. Na het hoofdbestandsdeel, de wedstrijd in de negentiende speelronde van de Eredivisie tussen FC Groningen en SC Heerenveen, is er geen officieel programma meer gepland. Uiteraard hebben alle aanwezigen natuurlijk nog uitgebreid de mogelijkheid op de omloop en in diverse ruimten in het stadion na te praten over de wedstrijd.
Kaartverkoop
Met de verkoop van halve seizoenkaarten gaat het uitstekend. Inmiddels zijn alleen nog kaarten te koop in de vakken F en G. De laatste telling wees gisteren uit dat er nog negenhonderd kaarten te koop zijn. Prijs van halve seizoenkaarten is 75 euro. Deze zijn op werkdagen van 10.00 uur tot 18.00 uur te koop in de toekomstige fanshop van FC Groningen in Euroborg (ingang 1). Indien er nog losse kaarten over zijn, zullen deze op vrijdag 13 januari vanaf 9.00 uur via TicketBox verkocht worden.
Bron: FC Groningen
Jaquote:
Je hangt aan mijn lippen natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:41 schreef Noca het volgende:
De opening door Robben is ok. De rest zal me een worst wezen, ik ben dan toch waarschijnlijk mn ogen aan het uitkijken en op de omloop een biertje aan het drinken met een hamburgertje erbij
Je geeft me er 1 cadeau? Hoeft niet hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Noca het volgende:
Ow SCH, als je nog een scc wil moet je snel zijn. Er zijn nog 900 kaarten over namelijk
sch wel denk je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik kom niet in het uitvak! En ik zit er ook niet al te dichtbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |