gewoon via eigenschappen/properties even zelf kopiëren in je browser, enter en refresh.. dan moeten ze het doen (althans bij mij wel..)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef PLAE@ het volgende:
ze moeten even ergens ander sgehost worden. Of geef ons even de urls![]()
http://img344.imageshack.us/img344/6766/euroborggroter34dd.jpgquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:55 schreef PLAE@ het volgende:
ze moeten even ergens ander sgehost worden. Of geef ons even de urls![]()
Omdat de ervaring leert dat je nogal eens onzin verkoopt bijvoorbeeld ?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:22 schreef cultheld het volgende:
Waarom vragen mensen altijd "hoe weet je dat?"
Niet in Vitesse/Groningen/SCH topics. Alleen af en toe in Ajax/Feyenoord topicsquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat de ervaring leert dat je nogal eens onzin verkoopt bijvoorbeeld ?
Idd. Ik zag reacties voorbij komen van schorsen enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:28 schreef Prosac het volgende:
Te sneu voor woorden, die reacties van de Veendam supporters
Is meer provinciaal bepaaldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:30 schreef pekel het volgende:
Veendam-supporters zijn niet de snuggerste...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:06 schreef -Hans- het volgende:
Eindelijk bevestigd: Robben komt vrijdag met de helikopter!!!!!!!!! bron: Noord Nieuws
Ik ookquote:
Alles kan. 0-4 bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:16 schreef clauwheee het volgende:
Ow als je het maar laat SCHat, niet ziek worden ja!Dat kan natuurlijk niet
Ik heb een gegadigde voor je kaartjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook
Ben alleen ziek aan het worden maar denk steeds: mag niet, kan niet: vrijdag, vrijdag, vrijdag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |