Uit de vele 'provo-plagerige' opmerkingen in dit topic over FCG-SCH kwam je aandoenlijke, kinderlijke enthousiasme al wel duidelijk naar voren, inderdaad. Ik hoop maar dat het niet op een teleurstelling voor je gaat uitlopen. Of nou ja... eigenlijk hoop ik dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Ben alleen ziek aan het worden maar denk steeds: mag niet, kan niet: vrijdag, vrijdag, vrijdag.![]()
Laat die gast alstjeblieft in Rotterdam blijven. Ik vind het een waardeloze speler. In de wedstrijden die ik van hem gezien heb was hij alleen maar aan het blunderen in de verdediging.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:18 schreef clauwheee het volgende:
We schijnen weer/nog steeds interesse te hebben in de Fauw, is te lezen op RTV Noord en vi.nl.
Al SCHijn ik een zwak voor hem te hebbenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:06 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Uit de vele 'provo-plagerige' opmerkingen in dit topic over FCG-SCH kwam je aandoenlijke, kinderlijke enthousiasme al wel duidelijk naar voren, inderdaad. Ik hoop maar dat het niet op een teleurstelling voor je gaat uitlopen. Of nou ja... eigenlijk hoop ik dat wel natuurlijk.
Het zou denk ik geen vaste waarde worden in het eerste elftal met een fitte Silva, Luirink, Kruiswijk, Lima/Floren/vdLinden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:15 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Laat die gast alstjeblieft in Rotterdam blijven. Ik vind het een waardeloze speler. In de wedstrijden die ik van hem gezien heb was hij alleen maar aan het blunderen in de verdediging.
hoe lang is een Gijs Luirink nog te behouden? en ook Arnold Kruiswijk heeft, alhoewel ik hem dit seizoen niet echt vind uitblinken, zeker de potentie om het hogerop te zoeken... 't kan dus ook een aankoop met het oog op het volgende seizoen zijn.. maar hoe doet Sankoh het trouwens tegenwoordig? ik vond hem in de eerste wedstrijden van dit seizoen best redelijk verdedigen, al maakte hij wel regelmatig een slippertje.. momenteel in het 2e elftal? of is 'ie geblesseerd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:58 schreef clauwheee het volgende:
Dat denk ik inderdaad ook niet, of de FC moet iets weten wat wij niet weten, dat er iemand weg gaat?
Op 29 januari pas, als jullie tegen NAC spelen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Geeft niks, ik bel jou wel als we hebben gescoord![]()
![]()
Sinds wanneer haalt SCH punten in uitwedstrijden?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
morgen een teleurstelling voor SCH? mwoah.. misschien halen we inderdaad de dubbele cijfers niet, na die 4-0 zou een 0-6 inderdaad wel wat teleurstellend zijn![]()
sinds de eerste speelronde, 2-2 tegen Vitesse... vervolgens uit slechts verloren van Feyenoord (5-1), ADO (1-0) en AZ (2-1)... overige punten gehaald tegen Ajax (0-0 )en RKC (2-2), Sparta (1-2)en NAC (0-3) denk dat je daar (9 punten in 8 uitwedstrijden) niet eens echt over mag klagen... slechts de uitnederlaag tegen ADO is iets om je voor te schamen, voor de rest prima uitresultaten, toch...?quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Sinds wanneer haalt SCH punten in uitwedstrijden?![]()
Wat een humor ook altijd hèquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Op 29 januari pas, als jullie tegen NAC spelen?
Denk dat dit keer de punten in Groningen blijven, Heerenveen valt me dit seizoen eigenlijk best wel tegen tot nog toe deze competitie, vooral de verdediging is vrij zwak te noemen en ik denk dat Heerenveen het verlies van Huntelaar die verantwoordelijk was voor bijna de helft van alle doelpunten niet snel boven komt. De verdediging van Groningen vind ik dit seizoen die op 3 wedstrijden na goed stond wel een verassing, zeker thuis met maar 2 doelpunten tegen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
verder hebben wij thuis onnodig punten verloren tegen Willem II (3-3), FC Utrecht (1-1) en Heracles (1-2), PSV (2-3) mag je verliezen.. (had niet gehoeven). daar doet Groningen het (vooralsnog) beter met slechts puntverlies tegen AZ (0-0) en Sparta (0-1). maar we zullen morgenavond wel zien met hoeveel doelpunten verschil de punten mee terug naar 't Fean gaan![]()
Ben wel in Groningen maar of ik naar de wedstrijd ga weet ik nog niet, zou een leuk verjaardagskado zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:12 schreef SCH het volgende:
Kom je ook morgen Chewie?
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:26 schreef Chewie het volgende:
een leuk verjaardagskado
Tussen dat bioscooppubliekquote:
Dank jequote:Alvast gefeliciteerd,
Welke spits moet dan scoren? Als Samaras ook nog een keer naar Arsenal vertrektquote:ik zal de spelers vragen jullie nederlaag niet te groot te maken
Je zult het merken morgenquote:
Bij ons kan iedereen scorenquote:Welke spits moet dan scoren? Als Samaras ook nog een keer naar Arsenal vertrekt![]()
Zou wel leuk zijn veel herrie vanaf de tribunes.quote:
Ook tijdens een wedstrijdquote:Bij ons kan iedereen scoren![]()
quote:GRONINGEN - 'Ron Jans is de beste voetbaltrainer van Nederland in de eerste helft van dit seizoen.'
Dat vindt althans oud-international Ruud Gullit, die tegenwoordig meewerkt aan de voetbalprogramma’s van Talpa en columnist is van het blad Sportweek.
Jans heeft op de lijst van Gullit twee zeer gewaardeerde collega’s achter zich gelaten: Guus Hiddink is nummer twee en Louis van Gaal staat op de derde plaats.
Bron: RTV Noord
Dit vind ik nog niet eens zo'n heel rare mening van Gullit, al zou ik zelf Erwin Koeman genoemd hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
En willen de mensen die tegenwoordig nog enige waarde hechten aan een mening van Ruud Gullit, nu opstaan?
Tarvajarvi is een hele goede en Nilsson is ook aardig en Samaras gaat niet eerder dan de zomer weg en dan kunnen we weer verder kijken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:50 schreef Chewie het volgende:
Maar serieus, voor Heerenveen lijkt het me bijhoorlijk problematisch als Arsenal echt serieus gaat bieden op Samaras, dan hou je zo'n speler nooit. Veel spitsen houden ze dan niet meer over en die Boersma lijkt me nog iets te onervaren.
Daarom zei ik ook dat als Arsenal serieus gaat bieden, wil Arsenal hem per direct dan is hij natuurlijk niet houdbaar voor Heerenveen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:55 schreef SCH het volgende:
Samaras gaat niet eerder dan de zomer weg en dan kunnen we weer verder kijken.
Heerenveen laat hem niet gaan voor de zomer en die transfertijd is toch ook al weer om?quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat als Arsenal serieus gaat bieden, wil Arsenal hem per direct dan is hij natuurlijk niet houdbaar voor Heerenveen.
*sidder* *beef*quote:Maar goed morgen zal hij zeker nog wel meedoen, mag hij zich stuklopen op de onneembare verdediging die Groningen (thuis) heeft.![]()
Loopt nog tot eind januari dacht ikquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:11 schreef SCH het volgende:
en die transfertijd is toch ook al weer om?
Goed zoquote:*sidder* *beef*
Jarig op vrijdag de 13e.... als dat maar geen voorbode is....quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben wel in Groningen maar of ik naar de wedstrijd ga weet ik nog niet, zou een leuk verjaardagskado zijn.
Ofwel je moet even over het spoor klimmen bij het skaterspleintje (kruizing helperzoom/helperbrink), of je moet over de spoorwegoverweg lodewijklaan...quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
weet iemand trouwens of de Euroborg vanuit Helpman al via de Helperzoom bereikbaar is? dan kan ik namelijk lopen ipv op de fiets
Gaat staanquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
En willen de mensen die tegenwoordig nog enige waarde hechten aan een mening van Ruud Gullit, nu opstaan?
Ik vind Tarvajarvi niet zo goed. Heb hem wel eens zien spelen, die wedstrijd scoorde hij wel. Hij is fysiek zeer sterk en ook in de lucht is hij meer dan uitstekend, maar hij is traag en komt voetballend te kort.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Tarvajarvi is een hele goede en Nilsson is ook aardig en Samaras gaat niet eerder dan de zomer weg en dan kunnen we weer verder kijken.
Is nog niet zeker. Ook Lindgren is geblesseerd trouwens.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:33 schreef Jeroen_M het volgende:
Balen dat Luirink geblesseerd is, iemand een idee voor hoe lang?
Klopt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:45 schreef mordradead het volgende:
En dat geldt ook voor Seedorf, Luirink was geloof ik ook de enige die was geschorst voor het duel morgen.
De kans dat je dan spoorwegpolitie tegenkomt is erg groot. Hier hebben ze zaterdag ook al heel veel bekeurd.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:01 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Ofwel je moet even over het spoor klimmen bij het skaterspleintje (kruizing helperzoom/helperbrink)
Idd en ik geloof dat ze daar morgen nog erger op gaan controleren.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:25 schreef Joagertje het volgende:
[..]
De kans dat je dan spoorwegpolitie tegenkomt is erg groot. Hier hebben ze zaterdag ook al heel veel bekeurd.
Inderdaad. En als je het zo graag kwijt wilt wil ik je mijn rekeningnummer ook wel ff mailen. Kun je het daar ook wel heensturenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
En dat zijn toch weer 75 euro's die je vast veel beter kan besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |