Ik doe niet aan kerstquote:Gleðileg Jól - Glædelig Jul - Gelukkig Kerstmis - Merry Christmas - Frohe Weihnachten - Joyeux Noël - Feliz Navidad - Geseende Kersfees
![]()
Ik had Gutterflower opstaan...quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk nr?
* Ang3l is beetje half Goo Goo fan![]()
Als ze ooit naar NL komen wil ik er zeker heen (maar ze komen toch niet)
quote:
Ah. Tis kerst want de dildo met mutsjes is weer van stal gehaald.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kerst, maar toch bedankt
.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:14 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
* Timmah is er klaar voor.
Kijk, jij snapt het!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ah. Tis kerst want de dildo met mutsjes is weer van stal gehaald..
Oe laat ik DIE nou nog niet gemaakt hebben... *schijft op*quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
Tosti Tortellini.
Jeps..quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dus daarna haat je mij ofzo?
Volgens mij als ons tosti apparaat er mee zou stoppen op een dag...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:19 schreef petre86 het volgende:
tosti..
goed idee.
ik krijg ineens zin om te gaan ontbijten
die gebruik ik nooitquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Volgens mij als ons tosti apparaat er mee zou stoppen op een dag...
Zou ik gewoon zelden meer ontbijten
't Is van Finkers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef davidov het volgende:
Oe laat ik DIE nou nog niet gemaakt hebben... *schijft op*![]()
quote:
Tosti Tortellini als parodie op Rasti Rostelli.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef davidov het volgende:
*kijkt naar de grond* ik ken niet alles uit mn hoofd
912 - Trapped in the Closetquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:08 schreef Stroekie het volgende:
Tom Cruise blijft in de kast
De roddelstroom over de eventuele homoseksualiteit van steracteur Tom Cruise wil maar niet gaan liggen. Onlangs dook Tom Cruise –althans een getekende versie– op in de animatieserie South Park. Daarin gaat Cruise letterlijk in een kast zitten nadat hij kritiek krijgt van Stan. Wat ze ook proberen, niemand krijgt Cruise uit de kast. Zijn ex, Nicole Kidman, doet een poging: “Kom uit de kast, ik zal niet boos zijn en Katie ook niet”. Ook John Travolta en R. Kelly kruipen mee in de kast, om Cruise er dan uiteindelijk toch uit te halen
iemand deze episode al gezien? zo ja weet je ook het nummer nog?![]()
Thank you Santaquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
912 - Trapped in the Closet.
http://mrtwig.net/board/viewtopic.php?t=899&highlight=
Ga je dat ook volhouden als je straks in Amerika woont?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:53 schreef wonderer het volgende:
Ik kan The Descent trouwens aan elke suspense/horror fan aanraden. Alleen al om de Engelse accenten, wat een verademing naast al dat Amerikaanse geknauw
Bradley beheerst zo'n beetje alle Engelstalige accenten, van Australisch tot Iers, dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:00 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ga je dat ook volhouden als je straks in Amerika woont?
"More tea, my dear?"
Ik moet eerlijk zeggen dat het meestal makkelijker te verstaan is, tenzij het zo'n Eng Texaans accent is of zo, die Britten slikken de helft in, maar over het algemeen vind ik Brits toch prettiger om naar te luisteren, in films enzo. Daarnaast zijn Britten over het algemeen betere acteursquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind Amerikaans engels dan toch fijner.. al dat veel te correcte britse gewauwel vind ik helemaal niks...
Ik denk dat dat gewoon komt omdat Amerikanen vaak galbakken zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het meestal makkelijker te verstaan is, tenzij het zo'n Eng Texaans accent is of zo, die Britten slikken de helft in, maar over het algemeen vind ik Brits toch prettiger om naar te luisteren, in films enzo. Daarnaast zijn Britten over het algemeen betere acteurs
Alle kinderen hebben toch per definitie een glad hoofd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:07 schreef TehRockstar het volgende:
Oh god, m'n hoofd brandt zo erg..
Maar ik hoef niet bang te zijn voor puisten en heb zometeen weer een glad hoofd.
Een hoofd zonder hele kleine puistjes niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alle kinderen hebben toch per definitie een glad hoofd?.
Kan ook ja. In de meeste films zetten ze zich toch erg superieur neer enzo. Al die aliens en monsters landen ook altijd in New York, heel gek.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon komt omdat Amerikanen vaak galbakken zijn
Nee, met hete naalden en alcohol.quote:
Dat meisje uit die docu een paar dagen terug zal nooit last krijgen van puisten, nee...quote:
Wie glad wil zijn, moet pijn lijden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:19 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, met hete naalden en alcohol..
M'n zus doet het bij me. En als ik beweeg schiet ze misschien door naar m'n oog.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie glad wil zijn, moet pijn lijden.
But it sounds a bit freakish.
Kirikirikirikiri...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:25 schreef TehRockstar het volgende:
M'n zus doet het bij me. En als ik beweeg schiet ze misschien door naar m'n oog.
Ja, maar dan zonder Aziatische vrouw.quote:
Oh, daar zie ik geen been in.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, maar dan zonder Aziatische vrouw.
Ik moet nu nog een half uur m'n gezicht niet bewegen en het dan insmeren met creme.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, daar zie ik geen been in.
ieewwwwwwquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik moet nu nog een half uur m'n gezicht niet bewegen en het dan insmeren met creme..
.
wijfquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik moet nu nog een half uur m'n gezicht niet bewegen en het dan insmeren met creme..
.
Ik loop tenminste niet met een walgelijke puberale puisterige kutkop rond.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:14 schreef Burner82 het volgende:
afgerekend met me ex.....
mwoa zoietsquote:
Datquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:26 schreef creno het volgende:
tvp
een zeer effectieve... soms is de aanval de beste verdediging hequote:Op zaterdag 24 december 2005 18:23 schreef wonderer het volgende:
Da's ook een tactiek...
Dat zeggen ze ja...quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
een zeer effectieve... soms is de aanval de beste verdediging he
uit ervaring, zeg ik dat nu ookquote:
Ben Najib aan het kijken. Leuke dingen met een pistool...quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef petre86 het volgende:
schone schijn..
maar najib amhali is ook leuk
Een een beeldige uitleg over de SOA testquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben Najib aan het kijken. Leuke dingen met een pistool...
Ik moet er even niet aan denken...quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Een een beeldige uitleg over de SOA test![]()
en ik heb dus tot vanavond geloofd dat het probleem bij Lonny dus alleen in onze voorstelling zat, dat ik getuige was geweest van iets bijzondersquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet er even niet aan denken...
Dat hoorde erbij? Wat een nepquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik heb dus tot vanavond geloofd dat het probleem bij Lonny dus alleen in onze voorstelling zat, dat ik getuige was geweest van iets bijzonders![]()
Heb jequote:
En Constantine?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb jeThe Deep End
gezien?
Tilda Swinton.
gabriël uit dinges...quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
I love her
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee niet gezien, maar Swinton was ook al erg mooin in The Beach & Constantine.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb jeThe Deep End
gezien?
Tilda Swinton.
Daar kom ik net van terugquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef wonderer het volgende:
Maar Tilda Swinton heeft wel wat ja, ik ga morgen naarNarnia
Ze is zo cool.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet gezien, maar Swinton was ook al erg mooin in The Beach & Constantine.
Ze heeft iets statigs, terwijl ze niet eens knap is, maar wel mooi.
Zelfde geldt voor Cate Blanchet vind ik, zelfde soort schoonheid
Tja, ijskoningin hequote:
Dat had ik begrepen jaquote:
Ze is wel knap.quote:
o kut, idols is natuurlijk ana d egangquote:
te laatquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
o kut, idols is natuurlijk ana d egang
ff kijken, gaan we straks wel douchen
Yeah... Davide is niks meerquote:
Laat maarquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De uitslag volgt alleen nog doos..quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik volg het dit jaar niet zoquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De uitslag volgt alleen nog doos..
*zet douche aan*quote:
ik heb Serge aan gesmstquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De uitslag volgt alleen nog doos..
nou die zijjn moeiljkquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik volg het dit jaar niet zo
Ik weet die uitzendtijden niet
ursulaquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
deze vin ik beter:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jah, ik denk steeds van 9 tot 10 of zoquote:
Oersoela! Iek hou fan jou! *zwijmelt weg*quote:
waar ken jij haar van?quote:
en jij dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oersoela! Iek hou fan jou! *zwijmelt weg*
Andere Ursulaquote:
dit is Ursula Andressquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Andere Ursula
En dan heb ik het niet eens over Zuster Ursula uit de Griezelbus
weet ik veelquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ursula Andress is toch de eerste bond girl?
Althans de eerste good bondgirl, Honey Rider. Scene dat ze zo uit zee loopt is een bekend filmmoment. Later door Halle Berry nagedaan in Die Another Day.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ursula Andress is toch de eerste bond girl?
kijk, dat weet ik toch nie..quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Althans de eerste good bondgirl, Honey Rider. Scene dat ze zo uit zee loopt is een bekend filmmoment.
Dat weet ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Althans de eerste good bondgirl, Honey Rider. Scene dat ze zo uit zee loopt is een bekend filmmoment. Later door Halle Berry nagedaan in Die Another Day.
nee idd.. ik verveel me ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Altijd gezellig Kerstavond hier..
Nou verveling is t minste wat deze avond opleverde..quote:
Omg, ze heeft je geslagen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou verveling is t minste wat deze avond opleverde..
Wat blauwe en schaafplekken, flink wat scheldwoorden en n flinke huilbui wel..![]()
Hij..quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omg, ze heeft je geslagen?![]()
Op de dag voor kerst?![]()
![]()
Je midget-broertje? Je laat je door hem slaan?quote:
Nee, de vriend van mn moeder/buurman had t lef met zn gore poten aan me te zitten..quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je midget-broertje? Je laat je door hem slaan?
Een volwassen man heeft je geslagen? OMG!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, de vriend van mn moeder/buurman had t lef met zn gore poten aan me te zitten..
Eerst volgende keer dat ik mn begeleider zie ga k eens informeren hoe dat zit met aangifte..
Het is t huis boven mequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een volwassen man heeft je geslagen? OMG!Aangifte doen en z'n huis in brand steken!
T was eerst drvriend en toen kreeg ie t huis hierboven via woningruilquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
Wat on-classy. Buurman als vriend hebben.
Maar toch, wat een klootzak.Hij sloeg je alleen toch?
Ieuw, trailertrash.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T was eerst drvriend en toen kreeg ie t huis hierboven via woningruil
En meneer sloeg me en commandeerde me![]()
Ach ..ze zit nou bij m en slaapt daar ook..ik mag lijen dat ie met die steeds vettere pens bovenop dr duiktquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, trailertrash.
Bah, wat een viezerd..
Hallo, wie kent Ursula Andress nou niet?!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
dit is Ursula Andress
en de foto's uit een film ( 4 stuks)
vraag me af waar Ang3l haar van kent..
( hebt toch niet toevallig die film op dvd?)
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk, dat weet ik toch nie..
ik weet alleen dat ze de witte heks speelde in fantaghiro 1 t/m 4èn dat ik dat nog 1 van de beste sprookjes vind die ik ooit gezien heb.. gelijke hoogte als lotr voor mij.. en dat voor een italiaanse productie..
geef maar champie, tis veels te warm hier.. pfffffffffffffffffquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:11 schreef Manias het volgende:
(8) voor alle kerst ballerssss champagne knallersss
Zaterdag toch?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
VOlgens mij heb ik dat vroeger wel eens op RTL4 gezien, op zo'n zondagmiddag ofzo
Oh god.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:14 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook goedquote:
Ik zou ook Romualdo krijsen, keer op keerquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:17 schreef Cairon het volgende:
en Fantaghiro maar krijsen
ROMUALDO!
en later dan Tarabas... maar die was FUGLY
Kan er nog vaags iets van herinneren, omdat ik die dingen destijds bij m'n oma zag, rond 12:00 zoiets, idd na telekidsquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook goedna telekids in ieder geval
Later als ik groot ben word ik het kind van Tilda Swinton en Jake Gyllenhaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef Cairon het volgende:
later als ik groot ben wordt ik ook Darkman
Mag ik dan je gezicht in een bak zuur duwen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef Cairon het volgende:
later als ik groot ben wordt ik ook Darkman
Oh god, je usericon...quote:
yeah baby !!quote:Op zondag 25 december 2005 01:27 schreef Andyvie het volgende:Urban cookie collective - The Key, The Secret
Jeugdsentiment!
welkom in het leraren gildequote:Op zondag 25 december 2005 02:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb mijn jongens zojuist weer voorzien van een degelijk portie cultuur, zojuist was Les Misserables op belgië 1, ik wist natuurlijk dat als ik de titel eerst zou noemen, men de film nooit zou willen zien, daarom zette ik hem pas op vlak naar de begintiteling.
Sommige momenten vonden ze wat zoet, maar het conflict Valjean/Javert slikten ze als zoete koek, ook het idealisme voor de revolutie sprak erg aan, toen ik naar afloop vertelde hoe de film heette waren ze toch wel verbaasd
Net zoals ze dat laatst waren toen ik ze liet zien dat een van de hoofdrolspelers uit Hooligans, Charlie Dunham ook een van de hoofdrolspelers uit QAF UK was.
Op sommige momenten heb ik wel het gevoel dat ik ze iets bijbreng, dan heb ik het idee dat dat wat ik doe, er toe doet en dat ik er ook iets mee bereik.
Typisch precies 1 week geleden keek ik er toch heel anders tegenaan...
ligt bij mij wel iets anders, maar goedquote:
dan ben je net zo goed eraar, al val je nie precies in de categorie...quote:Op zondag 25 december 2005 02:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ligt bij mij wel iets anders, maar goed
ben jij leraar?
ik begeleid een 30tal probleemjongens in een open huiskamerpoject, ik vang ze op, houdt ze van de straat in overleg met hun ouders.
En tusdsendoor probeer ik ze wat bij te brengen van wat dingen die ik belangrijk vind, respect, cultureel besef, eigenwaarde dat soort dingen
Moet k me aangesproken voelen?quote:Op zondag 25 december 2005 02:43 schreef wonderer het volgende:
Mogen sommige mensen wel eens een voorbeeld aan nemen, in plaats van anderen af te kraken.
Ik had niet alleen jou in gedachten, maar ja. Een beetje wel.quote:Op zondag 25 december 2005 02:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet k me aangesproken voelen?
En wat suggereer je hiermee?quote:Op zondag 25 december 2005 02:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had niet alleen jou in gedachten, maar ja. Een beetje wel.
de grote vraag is.. vòel jij je ook aangesproken?quote:Op zondag 25 december 2005 02:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet k me aangesproken voelen?
Nee..quote:Op zondag 25 december 2005 02:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
de grote vraag is.. vòel jij je ook aangesproken?
( en jah.. doormiddel van bijv. JAA draag ook jìj een steentje bij hoor)
http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/kritiek/kritiek-ontvangen.htmlquote:
Nee hoor. Ik vind je op zich een aardige jongen en ik snap heus wel dat je leefsituatie nou niet echt uitnodigt tot een stralend humeur. Vind het alleen jammer (hoewel tot op zekere hoogte begrijpelijk) dat je het op zo'n manier uit in plaats van misschien wat constructiever.quote:Op zondag 25 december 2005 02:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En wat suggereer je hiermee?
Dat ik alleen maar aan mijnzelf denk en niet mn steentje bijdraag i/d maatschappij?
Ik zie het niet als kritiek. Voel me niet aangesproken. Ben wel geirriteerd dat ik bedoeld word, daardoor schiet ik in de verdediging.quote:Op zondag 25 december 2005 03:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://www.leren.nl/cursu(...)itiek-ontvangen.html
je kan het ook naast je neerleggen als je het niet herkend..
òf gaan rellen..
Ook zonder mn kutbuien kan iemand voorbij mijn irritatiegrens gaan en daar een reactie op verwachten.quote:Op zondag 25 december 2005 03:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind je op zich een aardige jongen en ik snap heus wel dat je leefsituatie nou niet echt uitnodigt tot een stralend humeur. Vind het alleen jammer (hoewel tot op zekere hoogte begrijpelijk) dat je het op zo'n manier uit in plaats van misschien wat constructiever.
Is de link parser stuk of zo? Ik zie meer links voorbij komen waar je ineens niet meer op kan klikken...quote:Op zondag 25 december 2005 03:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://www.leren.nl/cursu(...)itiek-ontvangen.html
je kan het ook naast je neerleggen als je het niet herkend..
òf gaan rellen..
Ik denk dat het "verwachten" hier het sleutelwoord is... Het kwam namelijk nogal onverwacht.quote:Op zondag 25 december 2005 03:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ook zonder mn kutbuien kan iemand voorbij mijn irritatiegrens gaan en daar een reactie op verwachten.
Heb mede dankzij mn thuissituatie leren negeren en tolereren (maar niet vergeten) ..maar dan blijft die grens wel staan.quote:Op zondag 25 december 2005 03:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat het "verwachten" hier het sleutelwoord is... Het kwam namelijk nogal onverwacht.
parser?? kun je dat eten?quote:Op zondag 25 december 2005 03:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is de link parser stuk of zo? Ik zie meer links voorbij komen waar je ineens niet meer op kan klikken...
Snap ik. Maar als mensen er overheen gaan zonder dat ze daar enig idee van hebben, kan je reactie nogal onverwacht komen.quote:Op zondag 25 december 2005 03:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb mede dankzij mn thuissituatie leren negeren en tolereren (maar niet vergeten) ..maar dan blijft die grens wel staan.
En dat moet mijn probleem zijn?quote:Op zondag 25 december 2005 03:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als mensen er overheen gaan zonder dat ze daar enig idee van hebben, kan je reactie nogal onverwacht komen.
Je zou je er iets van kunnen aantrekken, ja. Maakt de omgang toch wat prettiger.quote:Op zondag 25 december 2005 03:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dat moet mijn probleem zijn?
Ik zal er rekening meehouden. Meer niet.quote:Op zondag 25 december 2005 03:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zou je er iets van kunnen aantrekken, ja. Maakt de omgang toch wat prettiger.
Da's fijnquote:Op zondag 25 december 2005 03:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zal er rekening meehouden. Meer niet.
Mijn leuke gedeelte van de week begint zoals het er nu voor staat op donderdag...quote:Op zondag 25 december 2005 03:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's fijn
Anyway, ik ben kapot, weltrusten en ik hoop dat ondanks alles je toch een paar fijne dagen tegemoet gaat.
Beter laat dan nooit, veel plezier alvast. Ik wil hem ook graag zien, maar ik heb niemand om mee te gaanquote:Op zondag 25 december 2005 03:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn leuke gedeelte van de week begint zoals het er nu voor staat op donderdag...
Dan ga ik eindelijk King Kong zien met Mark
hadden Mark en ik ook niet..nu gaan we samenquote:Op zondag 25 december 2005 03:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, veel plezier alvast. Ik wil hem ook graag zien, maar ik heb niemand om mee te gaan
Nou ja, truste allemaal!
trustequote:Op zondag 25 december 2005 04:20 schreef Stroekie het volgende:
iIk zie dat de kerstgedachte ook dit topic bereikt heeft![]()
![]()
![]()
Dan kan ik met een gerust hart naar me nest toe
Sweet Dreams allemaal![]()
"loopt stilletjes weg onder het fluiten van...silent night, holy night"![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 02:43 schreef wonderer het volgende:
Mogen sommige mensen wel eens een voorbeeld aan nemen, in plaats van anderen af te kraken.
jij ook alquote:Op zondag 25 december 2005 10:53 schreef Vlarp het volgende:
'morge![]()
Eerste kerstdag, en ik heb een lichte kater
Eikelzuigende teringkabouter.quote:
ik zat nog geen 5 minuten, of de krat bier werd al voor me neer gezet, zodat ik nie zoveel hoefde te lopenquote:Op zondag 25 december 2005 10:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had me zó voorgenomen dat ik niet teveel zou drinken in de kroeg..
Geldt kerst ook voor jou dan? Hoor jij niet in een detentiekamp te zitten?quote:Op zondag 25 december 2005 10:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Eikelzuigende teringkabouter.Het is kerst!
Whehequote:Op zondag 25 december 2005 10:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik zat nog geen 5 minuten, of de krat bier werd al voor me neer gezet, zodat ik nie zoveel hoefde te lopen
Vast niet van de drankquote:Op zondag 25 december 2005 11:01 schreef Sunjammer het volgende:
*koppijn*
tuurlijkquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 11:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geldt kerst ook voor jou dan? Hoor jij niet in een detentiekamp te zitten?
ik bijna van de vriend van een meidquote:
kheb het nie helemaal zelf gedaan, maar ik had er thuis ook al wat op, dus denk dak een krat wel leeg had gisterquote:
tering.. ik lust best een biertje, maar na 6 flesjes heb ik het toch echt wel gehad, en na 8 kun je me waarschijnlijk oprapen..quote:Op zondag 25 december 2005 11:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb het nie helemaal zelf gedaan, maar ik had er thuis ook al wat op, dus denk dak een krat wel leeg had gister
mij normaal ook, mer gister ging het wel lekkerquote:Op zondag 25 december 2005 11:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
tering.. ik lust best een biertje, maar na 6 flesjes heb ik het toch echt wel gehad, en na 8 kun je me waarschijnlijk oprapen..
Heb je het niet gewoon over een lange periode uitgesmeerd?quote:Op zondag 25 december 2005 11:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mij normaal ook, mer gister ging het wel lekker
gewoon de hele avondquote:Op zondag 25 december 2005 11:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je het niet gewoon over een lange periode uitgesmeerd?
ja, hij is maar 1 keer per jaar jarig hequote:
quote:Op zondag 25 december 2005 01:27 schreef Andyvie het volgende:Urban cookie collective - The Key, The Secret
Jeugdsentiment!
ik heb nog helemaal geen zin in vast voedselquote:Op zondag 25 december 2005 12:25 schreef Ang3l het volgende:
Pup... (o nee, Tim) ... doet een poging chocolade te smelten voor een zelfgemaakte chocomoussezo schattig
*knabbelt op worstenbroodje* ik welquote:Op zondag 25 december 2005 12:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal geen zin in vast voedsel
Ik heb net 4 kaiser broodjes in de oven gemaakt en opgepeuzeldquote:Op zondag 25 december 2005 12:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal geen zin in vast voedsel
quote:Op zondag 25 december 2005 13:25 schreef petre86 het volgende:
wordt ik hodferdehodverdehodver om 12 uur uit bed gesleurd
ik moet mee kerst-ontbijten, en ik moet zo ook mee naar oma ... jeej
allemaal dingen die ik NIET eetquote:Op zondag 25 december 2005 13:29 schreef TehRockstar het volgende:
Oooeeh, ik heb zo'n zin in magisch kerstdiner..
Haas en eend in een ranzige saus.. Zalmmoes en aubergines, champignons.
ach.. zijn die mensen ook weer blijquote:
Als ik aan de kinderen van m'n zus vertel dat er k'nijntjes in de saus zitten moet ik zonder eten naar boven.quote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
allemaal dingen die ik NIET eet![]()
[..]
ach.. zijn die mensen ook weer blij
Daarom.. het zijn maar 160 dagen op een mensenlevenquote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
allemaal dingen die ik NIET eet![]()
[..]
ach.. zijn die mensen ook weer blij
Dan Flappie downloaden en voor die kinderen afspelenquote:Op zondag 25 december 2005 13:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik aan de kinderen van m'n zus vertel dat er k'nijntjes in de saus zitten moet ik zonder eten naar boven.
TIP: All eyes on me van de cd Dizzy up the girl is mooiquote:Op zondag 25 december 2005 13:03 schreef Vlarp het volgende:
En weer de Goo Goo Dolls opstaan..
Heerlijke muziek..
jij bij jou ouders, en tim bij de zijne?quote:
ja schat dát weten we nou echt welquote:Op zondag 25 december 2005 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geen kerst voor moi
Doctor Who vanavond
Wat?quote:Op zondag 25 december 2005 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja schat dát weten we nou echt wel
Ik zeg niet dat k t fijn vindquote:Op zondag 25 december 2005 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat jij geen kert viert
en je doet alsof je het fijn vind, maar eigenlijk zou jij ook niets liever willen
een liefdevolle omgeving en samen kerst vieren
quote:Op zondag 25 december 2005 16:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
en weer thuis
zo kerst met m'n oma's enzo.. erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |