Nou verveling is t minste wat deze avond opleverde..quote:
Omg, ze heeft je geslagen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou verveling is t minste wat deze avond opleverde..
Wat blauwe en schaafplekken, flink wat scheldwoorden en n flinke huilbui wel..![]()
Hij..quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omg, ze heeft je geslagen?![]()
Op de dag voor kerst?![]()
![]()
Je midget-broertje? Je laat je door hem slaan?quote:
Nee, de vriend van mn moeder/buurman had t lef met zn gore poten aan me te zitten..quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je midget-broertje? Je laat je door hem slaan?
Een volwassen man heeft je geslagen? OMG!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, de vriend van mn moeder/buurman had t lef met zn gore poten aan me te zitten..
Eerst volgende keer dat ik mn begeleider zie ga k eens informeren hoe dat zit met aangifte..
Het is t huis boven mequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Een volwassen man heeft je geslagen? OMG!Aangifte doen en z'n huis in brand steken!
T was eerst drvriend en toen kreeg ie t huis hierboven via woningruilquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
Wat on-classy. Buurman als vriend hebben.
Maar toch, wat een klootzak.Hij sloeg je alleen toch?
Ieuw, trailertrash.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T was eerst drvriend en toen kreeg ie t huis hierboven via woningruil
En meneer sloeg me en commandeerde me![]()
Ach ..ze zit nou bij m en slaapt daar ook..ik mag lijen dat ie met die steeds vettere pens bovenop dr duiktquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ieuw, trailertrash.
Bah, wat een viezerd..
Hallo, wie kent Ursula Andress nou niet?!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
dit is Ursula Andress
en de foto's uit een film ( 4 stuks)
vraag me af waar Ang3l haar van kent..
( hebt toch niet toevallig die film op dvd?)
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
kijk, dat weet ik toch nie..
ik weet alleen dat ze de witte heks speelde in fantaghiro 1 t/m 4èn dat ik dat nog 1 van de beste sprookjes vind die ik ooit gezien heb.. gelijke hoogte als lotr voor mij.. en dat voor een italiaanse productie..
geef maar champie, tis veels te warm hier.. pfffffffffffffffffquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:11 schreef Manias het volgende:
(8) voor alle kerst ballerssss champagne knallersss
Zaterdag toch?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
VOlgens mij heb ik dat vroeger wel eens op RTL4 gezien, op zo'n zondagmiddag ofzo
Oh god.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:14 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook goedquote:
Ik zou ook Romualdo krijsen, keer op keerquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:17 schreef Cairon het volgende:
en Fantaghiro maar krijsen
ROMUALDO!
en later dan Tarabas... maar die was FUGLY
Kan er nog vaags iets van herinneren, omdat ik die dingen destijds bij m'n oma zag, rond 12:00 zoiets, idd na telekidsquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook goedna telekids in ieder geval
Later als ik groot ben word ik het kind van Tilda Swinton en Jake Gyllenhaal.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef Cairon het volgende:
later als ik groot ben wordt ik ook Darkman
Mag ik dan je gezicht in een bak zuur duwen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef Cairon het volgende:
later als ik groot ben wordt ik ook Darkman
Oh god, je usericon...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |