En Constantine?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb jeThe Deep End
gezien?
Tilda Swinton.
gabriël uit dinges...quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
I love her
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee niet gezien, maar Swinton was ook al erg mooin in The Beach & Constantine.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb jeThe Deep End
gezien?
Tilda Swinton.
Daar kom ik net van terugquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:06 schreef wonderer het volgende:
Maar Tilda Swinton heeft wel wat ja, ik ga morgen naarNarnia
Ze is zo cool.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet gezien, maar Swinton was ook al erg mooin in The Beach & Constantine.
Ze heeft iets statigs, terwijl ze niet eens knap is, maar wel mooi.
Zelfde geldt voor Cate Blanchet vind ik, zelfde soort schoonheid
Tja, ijskoningin hequote:
Dat had ik begrepen jaquote:
Ze is wel knap.quote:
o kut, idols is natuurlijk ana d egangquote:
te laatquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
o kut, idols is natuurlijk ana d egang
ff kijken, gaan we straks wel douchen
Yeah... Davide is niks meerquote:
Laat maarquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De uitslag volgt alleen nog doos..quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik volg het dit jaar niet zoquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De uitslag volgt alleen nog doos..
*zet douche aan*quote:
ik heb Serge aan gesmstquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De uitslag volgt alleen nog doos..
nou die zijjn moeiljkquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik volg het dit jaar niet zo
Ik weet die uitzendtijden niet
ursulaquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
deze vin ik beter:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jah, ik denk steeds van 9 tot 10 of zoquote:
Oersoela! Iek hou fan jou! *zwijmelt weg*quote:
waar ken jij haar van?quote:
en jij dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oersoela! Iek hou fan jou! *zwijmelt weg*
Andere Ursulaquote:
dit is Ursula Andressquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Andere Ursula
En dan heb ik het niet eens over Zuster Ursula uit de Griezelbus
weet ik veelquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ursula Andress is toch de eerste bond girl?
Althans de eerste good bondgirl, Honey Rider. Scene dat ze zo uit zee loopt is een bekend filmmoment. Later door Halle Berry nagedaan in Die Another Day.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:19 schreef TehRockstar het volgende:
Ursula Andress is toch de eerste bond girl?
kijk, dat weet ik toch nie..quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Althans de eerste good bondgirl, Honey Rider. Scene dat ze zo uit zee loopt is een bekend filmmoment.
Dat weet ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Althans de eerste good bondgirl, Honey Rider. Scene dat ze zo uit zee loopt is een bekend filmmoment. Later door Halle Berry nagedaan in Die Another Day.
nee idd.. ik verveel me ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Altijd gezellig Kerstavond hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |