in duitsland brengen ze alles uit, maar alleen in het duits.. en de canadeese versie ( engels ) dies harstikke duurquote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef Niels_Korf het volgende:
Ik ben zelf ook op zoek naar deze dvd's. Is het je al gelukt hem te pakken te krijgen???
Zoja zou je mij misschien ook eraan kunnen helpen komen?
Mijn email is in mijn profiel inbegrepen. in ieder geval bedankt.
films deel 1 t/m 5?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:03 schreef Niels_Korf het volgende:
Ja die duitse was ik ook al tegen gekomen.
Had nog een paar oproepen geplaatst en vandaag reactie op gekregen.
Iemand kan voor mij tegen betaling copietjes regelen van deel 1 tm 4.
Alleen deel5 mist dus. Das beter dan niks lijkt me. Nu nog die laatste!
gemailtquote:Op zondag 21 mei 2006 12:31 schreef kasakidroop het volgende:
de flim is 8 delig en in het engels en nerderland onodre titeld
30 euro + 5,50 verzendkosten voor 8 dvd's deel 1t/m8 ( engels gesproken NL ondertiteld, opgenomen van TV, deel 9&10 zijn in NL nooit uitgezonden)quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:57 schreef Cairon het volgende:
als de kwaliteit ervan goed is, dan wil ik 'em ook wel kopen...
http://video.bubblegum.nl/video_voorwaarden.html staat iets over kwaliteit..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:13 schreef Cairon het volgende:
maar dan nog wil ik graag weten hoe goed de kwaliteit is. Ik heb videobanden waarop de beeldkwaliteit en geluidskwaliteit nog meer dan goed zijn, maar ik heb ook banden waarbij de kwaliteit slecht is geworden.
dingen die je kunt zien op videos van slechte kwaliteit zijn bijvoorbeeld horizontale lijnen die van boven naar beneden lopen, of op een vaste plek trillen. Verkleuringen en haperingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |