sepoquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
fipo
Die is met Tinky Winky naar t Anne Frank Plantsoenquote:
Wat relletjes hier-en-daar...quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
bestel ik zo'n ijsje bij de mac, zeggen die meisjes zo in koor "NOOTJES ERBIJ"
ohja hier nog iets spannends gebeurd?
na je MCkroquet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
waren ze je aan het volgen? :pquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die is met Tinky Winky naar t Anne Frank Plantsoen![]()
ik had dit keer gezorgd voor wat afwisseling.. eerst een big tasty met frietjes (kreeg er gratis een cola glas bijquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
na je MCkroquet?
dat ze dat nog moeten vragen.. bij een vaste klant als jou![]()
Trouwens die 1 euro chili chicken burger.. is ie te vreten??quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ikga altijd naar de Nieuwe Meer ..tussen de hooglanders!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
na je MCkroquet?
dat ze dat nog moeten vragen.. bij een vaste klant als jou![]()
[..]
waren ze je aan het volgen? :p
[/valse nicht mode]
ik durfte em niet te nemen.. vriendin en vriend hadden em wel en vonden em wel lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Trouwens die 1 euro chili chicken burger.. is ie te vreten??
zo'n hoorn.. is dat niet te koud?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ikga altijd naar de Nieuwe Meer ..tussen de hooglanders!
Geen ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
zo'n hoorn.. is dat niet te koud?
krijg je blaasontsteking van heur
doet me denken aan die toreador.. die door een stier op de hoorns genomen werd..quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen ideeNooit last van!
Ruig, groot, harig en gespierdquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en die lange haren van zo'n hooglander zorgen voor extra houvast ?![]()
A12 of markt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik ga trouwens altijd in veenendaal.. in ede zit de mac vol met turken en marrokkanen enzo, niet echt gezellige sfeer
in ede heb je er alleen maar eentje in het centrum.. ook wel bekend als de verzamelplek voor het uitschot..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |