sepoquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
fipo
Die is met Tinky Winky naar t Anne Frank Plantsoenquote:
Wat relletjes hier-en-daar...quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
bestel ik zo'n ijsje bij de mac, zeggen die meisjes zo in koor "NOOTJES ERBIJ"
ohja hier nog iets spannends gebeurd?
na je MCkroquet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
waren ze je aan het volgen? :pquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die is met Tinky Winky naar t Anne Frank Plantsoen![]()
ik had dit keer gezorgd voor wat afwisseling.. eerst een big tasty met frietjes (kreeg er gratis een cola glas bijquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
na je MCkroquet?
dat ze dat nog moeten vragen.. bij een vaste klant als jou![]()
Trouwens die 1 euro chili chicken burger.. is ie te vreten??quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ikga altijd naar de Nieuwe Meer ..tussen de hooglanders!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
na je MCkroquet?
dat ze dat nog moeten vragen.. bij een vaste klant als jou![]()
[..]
waren ze je aan het volgen? :p
[/valse nicht mode]
ik durfte em niet te nemen.. vriendin en vriend hadden em wel en vonden em wel lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Trouwens die 1 euro chili chicken burger.. is ie te vreten??
zo'n hoorn.. is dat niet te koud?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ikga altijd naar de Nieuwe Meer ..tussen de hooglanders!
Geen ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
zo'n hoorn.. is dat niet te koud?
krijg je blaasontsteking van heur
doet me denken aan die toreador.. die door een stier op de hoorns genomen werd..quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen ideeNooit last van!
Ruig, groot, harig en gespierdquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en die lange haren van zo'n hooglander zorgen voor extra houvast ?![]()
A12 of markt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik ga trouwens altijd in veenendaal.. in ede zit de mac vol met turken en marrokkanen enzo, niet echt gezellige sfeer
in ede heb je er alleen maar eentje in het centrum.. ook wel bekend als de verzamelplek voor het uitschot..quote:
quote:
Niet alles wat uit Ede komt is uitschot!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
in ede heb je er alleen maar eentje in het centrum.. ook wel bekend als de verzamelplek voor het uitschot..
Schijnt (in ieder geval een paar jaar terug) de beste te zijn (geweest). Maar ik heb liever BKquote:
Haaaaj truffeltje van mequote:
mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroketquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schijnt (in ieder geval een paar jaar terug) de beste te zijn (geweest). Maar ik heb liever BK
Gimme one!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket
Haaj poppedijntjequote:
Kheb ook een lichte voorkeur voor de BK, maar die 1 euroknallers maakt de Mac wel verleidelijkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schijnt (in ieder geval een paar jaar terug) de beste te zijn (geweest). Maar ik heb liever BK
Sinds ik er eentje had met een slijmerig iets erin, hoef ik ze niet meer...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket
De cheesburgers van de BK.. vooral een tijd terug de triple cheeseburgerquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb ook een lichte voorkeur voor de BK, maar die 1 euroknallers maakt de Mac wel verleidelijker
Mmm, een koeieoog dat per ongeluk niet goed genoeg vermalen was. Ja, dat heb je wel eens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sinds ik er eentje had met een slijmerig iets erin, hoef ik ze niet meer...
En de uitkomst is:quote:
donderdag?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
Peet.. we zijn eigenlijk nooit samen naar de Mac geweest(alleen een keer om te pissen ofzo, kan ik me nog vaag herinneren
)
Dag Parleur, heb je nu weer een halve avond moeten lurken op precies op het juiste moment die opmerking over het patiencen van Ang3l te kunnen maken,?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:22 schreef Parleur het volgende:
[..]
Is dit de reden dat je nooit iets bakt van Patiencen?
URANUS IN GEMENI IN THE 4TH HOUSEquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
EN dan ga je over Dr Sjoerd vragen en dan zegt ie:
URANUS IN GEMENI IN THE 4TH HOUSE
"An unexpected change resulting from fluctuations of your home base or family"
Jah.
Boeiend.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dag Parleur, heb je nu weer een halve avond moeten lurken op precies op het juiste moment die opmerking over het patiencen van Ang3l te kunnen maken,?
dan moet ik je een compliment geven hoor, lijkt wel of jij daar patient op hebt![]()
Mja.. duhhhhh! Die kut boeken en kaarten werken niet!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
En dan vraag je aan het orakelboek:
Zal ik ooit een relatie krijgen met Dr Sjoerd en dan zegt het:
Als het vandaag vrijdag us, is het antwoord JA.DAAR HEBBEN WE WAT AAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |