sepoquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
fipo
Die is met Tinky Winky naar t Anne Frank Plantsoenquote:
Wat relletjes hier-en-daar...quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
bestel ik zo'n ijsje bij de mac, zeggen die meisjes zo in koor "NOOTJES ERBIJ"
ohja hier nog iets spannends gebeurd?
na je MCkroquet?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
waren ze je aan het volgen? :pquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die is met Tinky Winky naar t Anne Frank Plantsoen![]()
ik had dit keer gezorgd voor wat afwisseling.. eerst een big tasty met frietjes (kreeg er gratis een cola glas bijquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
na je MCkroquet?
dat ze dat nog moeten vragen.. bij een vaste klant als jou![]()
Trouwens die 1 euro chili chicken burger.. is ie te vreten??quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ikga altijd naar de Nieuwe Meer ..tussen de hooglanders!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
na je MCkroquet?
dat ze dat nog moeten vragen.. bij een vaste klant als jou![]()
[..]
waren ze je aan het volgen? :p
[/valse nicht mode]
ik durfte em niet te nemen.. vriendin en vriend hadden em wel en vonden em wel lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Trouwens die 1 euro chili chicken burger.. is ie te vreten??
zo'n hoorn.. is dat niet te koud?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ikga altijd naar de Nieuwe Meer ..tussen de hooglanders!
Geen ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
zo'n hoorn.. is dat niet te koud?
krijg je blaasontsteking van heur
doet me denken aan die toreador.. die door een stier op de hoorns genomen werd..quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen ideeNooit last van!
Ruig, groot, harig en gespierdquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja en die lange haren van zo'n hooglander zorgen voor extra houvast ?![]()
A12 of markt?quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik ga trouwens altijd in veenendaal.. in ede zit de mac vol met turken en marrokkanen enzo, niet echt gezellige sfeer
in ede heb je er alleen maar eentje in het centrum.. ook wel bekend als de verzamelplek voor het uitschot..quote:
quote:
Niet alles wat uit Ede komt is uitschot!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
in ede heb je er alleen maar eentje in het centrum.. ook wel bekend als de verzamelplek voor het uitschot..
Schijnt (in ieder geval een paar jaar terug) de beste te zijn (geweest). Maar ik heb liever BKquote:
Haaaaj truffeltje van mequote:
mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroketquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schijnt (in ieder geval een paar jaar terug) de beste te zijn (geweest). Maar ik heb liever BK
Gimme one!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket
Haaj poppedijntjequote:
Kheb ook een lichte voorkeur voor de BK, maar die 1 euroknallers maakt de Mac wel verleidelijkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Schijnt (in ieder geval een paar jaar terug) de beste te zijn (geweest). Maar ik heb liever BK
Sinds ik er eentje had met een slijmerig iets erin, hoef ik ze niet meer...quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket mckroket
De cheesburgers van de BK.. vooral een tijd terug de triple cheeseburgerquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb ook een lichte voorkeur voor de BK, maar die 1 euroknallers maakt de Mac wel verleidelijker
Mmm, een koeieoog dat per ongeluk niet goed genoeg vermalen was. Ja, dat heb je wel eens.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sinds ik er eentje had met een slijmerig iets erin, hoef ik ze niet meer...
En de uitkomst is:quote:
donderdag?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
Peet.. we zijn eigenlijk nooit samen naar de Mac geweest(alleen een keer om te pissen ofzo, kan ik me nog vaag herinneren
)
Dag Parleur, heb je nu weer een halve avond moeten lurken op precies op het juiste moment die opmerking over het patiencen van Ang3l te kunnen maken,?quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:22 schreef Parleur het volgende:
[..]
Is dit de reden dat je nooit iets bakt van Patiencen?
URANUS IN GEMENI IN THE 4TH HOUSEquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
EN dan ga je over Dr Sjoerd vragen en dan zegt ie:
URANUS IN GEMENI IN THE 4TH HOUSE
"An unexpected change resulting from fluctuations of your home base or family"
Jah.
Boeiend.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dag Parleur, heb je nu weer een halve avond moeten lurken op precies op het juiste moment die opmerking over het patiencen van Ang3l te kunnen maken,?
dan moet ik je een compliment geven hoor, lijkt wel of jij daar patient op hebt![]()
Mja.. duhhhhh! Die kut boeken en kaarten werken niet!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
En dan vraag je aan het orakelboek:
Zal ik ooit een relatie krijgen met Dr Sjoerd en dan zegt het:
Als het vandaag vrijdag us, is het antwoord JA.DAAR HEBBEN WE WAT AAN
Jamaar jamaar, tis vandaag ook echt vrijdagquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. duhhhhh! Die kut boeken en kaarten werken niet!
Nee hoor... maar Ang3l kwam online op MSN en dan word ik als het ware getriggerd om even te kijken wat voor onzin meneer hier allemaal typt. Omdat ik hem van zijn begeleider een beetje in de gaten moest houden (eigenlijk omdat zijn begeleider er gewoon zelf geen zin meer in heeft). Vandaar. Maar het is niets persoonlijks hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dag Parleur, heb je nu weer een halve avond moeten lurken op precies op het juiste moment die opmerking over het patiencen van Ang3l te kunnen maken,?
dan moet ik je een compliment geven hoor, lijkt wel of jij daar patent op hebt![]()
Ach ga kerstliederen zingenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee hoor... maar Ang3l kwam online op MSN en dan word ik als het ware getriggerd om even te kijken wat voor onzin meneer hier allemaal typt. Omdat ik hem van zijn begeleider een beetje in de gaten moest houden (eigenlijk omdat zijn begeleider er gewoon zelf geen zin meer in heeft). Vandaar. Maar het is niets persoonlijks hoor.
Awww wat liefquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee hoor... maar Ang3l kwam online op MSN en dan word ik als het ware getriggerd om even te kijken wat voor onzin meneer hier allemaal typt. Omdat ik hem van zijn begeleider een beetje in de gaten moest houden (eigenlijk omdat zijn begeleider er gewoon zelf geen zin meer in heeft). Vandaar. Maar het is niets persoonlijks hoor.
Owh Ang3l... d'rling... Poppedopje van me... Over eten enzo... bij de Makro hebben ze afvalemmers in de aanbieding! Is dat niet keihandig voor in de keuken bij je?quote:
Maar dat is toch wel een heet hangijzer tussen jullie tweequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:31 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dr. Sjoerd krijg je toch niet!!! *zucht*quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, tis vandaag ook echt vrijdag
Volgens mij kan je beter in de gaten houden wanneer de koksroom in de aanbieding isquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh Ang3l... d'rling... Poppedopje van me... Over eten enzo... bij de Makro hebben ze afvalemmers in de aanbieding! Is dat niet keihandig voor in de keuken bij je?
ow? weet jij iets over Dr. Sjoerd wat Ang3l en wij niet wetenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dr. Sjoerd krijg je toch niet!!! *zucht*
Yeah. Dus ik eet alleen nog maar dingen waar geen gemalen vlees inzitquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:20 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Mmm, een koeieoog dat per ongeluk niet goed genoeg vermalen was. Ja, dat heb je wel eens.![]()
Nou die Turk aan de overkant van de Griekquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
wattan donderdag?
( vrijdag dan MacD?)
Maar Ang3l en ik ZIJN gewoon twee meningsverschillen! Daar kan geen jury, op welk terrein dan ook, natuurlijk enige invloed op uitoefenen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat is toch wel een heet hangijzer tussen jullie twee![]()
en daar blijven jullie ook altijd over mening verschillen is hier al in meerdere posts gebleken
Miisschien moest daar een onafhaneklijke jury op neutraal terrein eens naar kijken
En nee ik ben daarvoor niet beschikbaar![]()
I'd wish..quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
ow? weet jij iets over Dr. Sjoerd wat Ang3l en wij niet weten
(was het lekker? )
Mkayquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:37 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar Ang3l en ik ZIJN gewoon twee meningsverschillen! Daar kan geen jury, op welk terrein dan ook, natuurlijk enige invloed op uitoefenen!
Ik weet niet of ik het mag vertellen van Ang3l... maar ik heb echt een WERELD story met Ang3l en koksroom en een supermarktmeisje in de hoofdrol!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter in de gaten houden wanneer de koksroom in de aanbieding is
of was het creme fraish (tering woord)![]()
mompelt iets over ballen en amandelenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag vertellen van Ang3l... maar ik heb echt een WERELD story met Ang3l en koksroom en een supermarktmeisje in de hoofdrol!
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mag vertellen van Ang3l... maar ik heb echt een WERELD story met Ang3l en koksroom en een supermarktmeisje in de hoofdrol!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of hebbik het nu verklapt?
oneeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou die Turk aan de overkant van de Griek
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:43 schreef petre86 het volgende:
[..]Ik sluit niet helemaal uit dat ze in is gestort nadat ons engeltje zeg maar zijn eigen gekluns onbedoeld aan haar had opgebiecht en bij dat storten voor Ang3l is gevallen. Alle andere valpartijen sluit ik volkomen uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of hebbik het nu verklapt?Waarom ken ik jou niet ergens van?
Weet je ook van Dr Sjoerd en de trein??quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Leuks op tv.. Dunnow, kheb dat ding niet aanstaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:45 schreef petre86 het volgende:
[..]lekkah
is er nog iets leuks op tv?
nou wil ik niet heel veel onrust zaaienquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Weet je ook van Dr Sjoerd en de trein??![]()
Weet ik nog niet!!! Maar het klinkt al helemaal geweldig. Ang3l en een dokter in de trein... het IS gewoon al een mop!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Weet je ook van Dr Sjoerd en de trein??![]()
Smullenquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou wil ik niet heel veel onrust zaaien
maar ík heb pas een scoop over dr sjoerd en Ang3l
maar ik ben bang dat ik dat pas dinsdag openbaar mag maken...
Ja!! Dan kan alleen de persoon het lezen die het van jou mag lezen!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Smullen.. je kan het ook in spoilertags neerzetten
quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:49 schreef Parleur het volgende:
[..]
Weet ik nog niet!!! Maar het klinkt al helemaal geweldig. Ang3l en een dokter in de trein... het IS gewoon al een mop!
Laten we een clubje beginnen!!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben bang dat als ik daar lid van word ik mijn leven niet meer zeker benquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:52 schreef Parleur het volgende:
[..]
Laten we een clubje beginnen!!![]()
Allemaal mensen met leuke verhalen over het gekluns van Ang3l! Met verhelderende fotootjes, statistiekjes.... misschien een enkel politierapportje...
En laten we ons de eerste jaren in vredesnaam beperken tot de hoofdlijnen!...
Ang3l kan vreselijk sms'en! Echt!... Bij ons in het bedrijf is het een populaire bezigheid te raden wat voor ongein hij in het volgende smsje schreeuwt! Er is zelfs een complete pool opgezet - waarvoor het beheer een speciale stichting in het leven is geroepen - waarvoor de animo overweldigend is! Ik sta momenteel zelfs op de derde plaats (ex aequo)!quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..].. Nou Ang3l was wel min of meer aanwezig.. en tsjonge wat kan ie smsen.
dinsdag.. na het kerstdiner dus..quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Hoe wil je vermaakt worden dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:15 schreef Andyvie het volgende:
Kan iemand mij vermaken?
Ik zit nu naar een of ander belspelletje uit de Engeland te kijken, waarvan iemand wel heel erg hysterisch bezig isHoe triest is dat....
Maar een avond lang posten hier op Fok is ook niet altijd even verheffend hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 00:15 schreef Andyvie het volgende:
Kan iemand mij vermaken?
Ik zit nu naar een of ander belspelletje uit de Engeland te kijken, waarvan iemand wel heel erg hysterisch bezig isHoe triest is dat....
Oh god. Is er nou al weer een rel geweest?quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar een avond lang posten hier op Fok is ook niet altijd even verheffend hoor![]()
Mhmm..quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh god. Is er nou al weer een rel geweest?.
ja in de vorige 2 topics, onze pubers TRS en CDP streden tegen onze jongste aanwinst Burner82 en het ging er heftig aan toequote:Op zaterdag 24 december 2005 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh god. Is er nou al weer een rel geweest?.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-779682651375764094 ik wil zulke kerstverlichting
Sweet Dreams Andyviequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:12 schreef Andyvie het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk nog wakker?
Ik ben slapen. Truste!
Hoest met je hoofd, doet het nog zeer, of kan d'r alweer een drankje in?quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:15 schreef davidov het volgende:
*grote pre-kerstknuffel van alex*
owja.. *ploft neer* zow das weer 1 kerst-ding minder
Sweet Dreams Keizerpinguinquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:20 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga ook slapen!!![]()
morgen weer werken!![]()
Na mn pilletje en mn 2 tosti's van vanochtend was dat weer toppiequote:Op zaterdag 24 december 2005 01:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoest met je hoofd, doet het nog zeer, of kan d'r alweer een drankje in?
Maar kerstdiner was op andere locatie, en jullie mochten het vat van gisteren niet meenemenquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Na mn pilletje en mn 2 tosti's van vanochtend was dat weer toppie![]()
Heb er inmiddels al weer wat biertjes opzitten... kerst diner met mn vereniging
Niet genoeg om een kater aan over te houden echter
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar kerstdiner was op andere locatie, en jullie mochten het vat van gisteren niet meenemen![]()
Zoek ergens een religieuze discussie op. Entertainment gegarandeerd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
extreme verveling slaat toe..
Kan redelijk onthouden en heb vroeger ook in de societeit van m'n studentenvereniging "gewoond" dus acht het klinkt wel herkenbaar voor mijquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:30 schreef davidov het volgende:
[..](kan me niet herinneren sommige dingen verteld te hebben maar ok)
De volle fust ga ik proberen te retourneren....en het kerstdiner was op een studenten woonboot
quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7092597087689846900 zit maar wat nutteloze filmpjes te bekijken
Iemand die het snapt!quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kan redelijk onthouden en heb vroeger ook in de societeit van m'n studentenvereniging "gewoond" dus acht het klinkt wel herkenbaar voor mij![]()
Dan was het ik moet even naar de bar om een pakje shag te gaan halen, en dan zaten we op het moment van sluiten d'r nog steeds en dan hadden we alweer besloten om de volgende ochtend maar weer een vrije morgen in te plannen![]()
Okay die luxe hadden we niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:52 schreef davidov het volgende:
[..]
Iemand die het snapt!![]()
Ach bij mij begint het zo erg te worden, dat ik soms op een andere avond van onze societeit kom (wij huren op donderdag, andere dagen zijn andere verenigingen). Altijd leuk om van een vreemde vereniging een aantal mensen te kennen die je warm onthalenIk ga zelfs met een andere vereniging mee op wintersport
![]()
![]()
Op woensdag ben ik niet welkomquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay die luxe hadden we niet.
Maar ik spreek hier dan ook over het wilde studentenleven in Dronten eind jaren 80
Voordeel was toen wel dat een biertje maar 75 cent kostte![]()
Dat is...quote:Op zaterdag 24 december 2005 01:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7092597087689846900 zit maar wat nutteloze filmpjes te bekijken
We hadden maar 1 HBO opleiding met 1 studentenvereniging dus die rivalilteit ken ik dan niet. Weet wel dat ik het er erg naar me zin gehad heb en dat ik onder andere daarom in plaat van 4 jaar er toch maar 5,5 jaar over gedaan hebquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Op woensdag ben ik niet welkomdan zitten de christenhonden dr en die doen blijkbaar hun uiterste best om ervoor te zorgen dat iedereen een schijt hekel aan ze krijgt
Maar ik ben wel de eerste in jaaaren die alle namen van de 3 "leuke" besturen kent
Sommigen vinden dat leuk, anderen noemen me een verrader![]()
maar dat was dus wel nog het guldentijdperk hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Op woensdag ben ik niet welkomdan zitten de christenhonden dr en die doen blijkbaar hun uiterste best om ervoor te zorgen dat iedereen een schijt hekel aan ze krijgt
Maar ik ben wel de eerste in jaaaren die alle namen van de 3 "leuke" besturen kent
Sommigen vinden dat leuk, anderen noemen me een verrader![]()
bier 75ct
Bij ons is het 1 eurode anderen 80ct
Het is dat je het erbij zet dat het een hond is, want ik had direct gezegd dat dit het zusje van E.T wasquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.newsreview.info/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=NR&Date=20050701&Category=BLOG&ArtNo=50701005
dit helpt voor mij echt tegen een dip, god wat een lelijk beest, voor de duidelijkheid, het is een HOND
wat is het toch heerlijk om je op te trekken aan dingen/mensen die het erger hebben
Da's een gremlin, man!quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het is dat je het erbij zet dat het een hond is, want ik had direct gezegd dat dit het zusje van E.T was
ik heb me zwaai post nog niet gemaakt voor vannacht hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 02:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's een gremlin, man!
Dacht trouwens dat jij naar bed ging
Er zitten 3 vrij alternatieve verenigingen onder 1 dak... dus aan de ene kant pikken we elkaars leden in, aan de andere kant zijn we allemaal zo ontiegelijk klein (de grootste heeft 110 leden) dat we samen leukere dingen kunnen doen etc.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
We hadden maar 1 HBO opleiding met 1 studentenvereniging dus die rivalilteit ken ik dan niet. Weet wel dat ik het er erg naar me zin gehad heb en dat ik onder andere daarom in plaat van 4 jaar er toch maar 5,5 jaar over gedaan heb![]()
En ondanks dat het een Protestants Christelijke school was, waren we wel op dat moment een van de grootste Grolsch afnemers boven de grote rivieren op dat moment![]()
Ja, dat was reden #2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |