Ik moet eerlijk zeggen dat het meestal makkelijker te verstaan is, tenzij het zo'n Eng Texaans accent is of zo, die Britten slikken de helft in, maar over het algemeen vind ik Brits toch prettiger om naar te luisteren, in films enzo. Daarnaast zijn Britten over het algemeen betere acteursquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:06 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind Amerikaans engels dan toch fijner.. al dat veel te correcte britse gewauwel vind ik helemaal niks...
Ik denk dat dat gewoon komt omdat Amerikanen vaak galbakken zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het meestal makkelijker te verstaan is, tenzij het zo'n Eng Texaans accent is of zo, die Britten slikken de helft in, maar over het algemeen vind ik Brits toch prettiger om naar te luisteren, in films enzo. Daarnaast zijn Britten over het algemeen betere acteurs
Alle kinderen hebben toch per definitie een glad hoofd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:07 schreef TehRockstar het volgende:
Oh god, m'n hoofd brandt zo erg..
Maar ik hoef niet bang te zijn voor puisten en heb zometeen weer een glad hoofd.
Een hoofd zonder hele kleine puistjes niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Alle kinderen hebben toch per definitie een glad hoofd?.
Kan ook ja. In de meeste films zetten ze zich toch erg superieur neer enzo. Al die aliens en monsters landen ook altijd in New York, heel gek.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon komt omdat Amerikanen vaak galbakken zijn
Nee, met hete naalden en alcohol.quote:
Dat meisje uit die docu een paar dagen terug zal nooit last krijgen van puisten, nee...quote:
Wie glad wil zijn, moet pijn lijden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:19 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, met hete naalden en alcohol..
M'n zus doet het bij me. En als ik beweeg schiet ze misschien door naar m'n oog.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wie glad wil zijn, moet pijn lijden.
But it sounds a bit freakish.
Kirikirikirikiri...quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:25 schreef TehRockstar het volgende:
M'n zus doet het bij me. En als ik beweeg schiet ze misschien door naar m'n oog.
Ja, maar dan zonder Aziatische vrouw.quote:
Oh, daar zie ik geen been in.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:27 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, maar dan zonder Aziatische vrouw.
Ik moet nu nog een half uur m'n gezicht niet bewegen en het dan insmeren met creme.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, daar zie ik geen been in.
ieewwwwwwquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik moet nu nog een half uur m'n gezicht niet bewegen en het dan insmeren met creme..
.
wijfquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik moet nu nog een half uur m'n gezicht niet bewegen en het dan insmeren met creme..
.
Ik loop tenminste niet met een walgelijke puberale puisterige kutkop rond.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:14 schreef Burner82 het volgende:
afgerekend met me ex.....
mwoa zoietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |