Ik doe niet aan kerstquote:Gleðileg Jól - Glædelig Jul - Gelukkig Kerstmis - Merry Christmas - Frohe Weihnachten - Joyeux Noël - Feliz Navidad - Geseende Kersfees
![]()
Ik had Gutterflower opstaan...quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk nr?
* Ang3l is beetje half Goo Goo fan![]()
Als ze ooit naar NL komen wil ik er zeker heen (maar ze komen toch niet)
quote:
Ah. Tis kerst want de dildo met mutsjes is weer van stal gehaald.quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kerst, maar toch bedankt
.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:14 schreef Timmah het volgende:
[afbeelding]
* Timmah is er klaar voor.
Kijk, jij snapt het!quote:Op zaterdag 24 december 2005 14:16 schreef beaverhausen het volgende:
Ah. Tis kerst want de dildo met mutsjes is weer van stal gehaald..
Oe laat ik DIE nou nog niet gemaakt hebben... *schijft op*quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
Tosti Tortellini.
Jeps..quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dus daarna haat je mij ofzo?
Volgens mij als ons tosti apparaat er mee zou stoppen op een dag...quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:19 schreef petre86 het volgende:
tosti..
goed idee.
ik krijg ineens zin om te gaan ontbijten
die gebruik ik nooitquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Volgens mij als ons tosti apparaat er mee zou stoppen op een dag...
Zou ik gewoon zelden meer ontbijten
't Is van Finkers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef davidov het volgende:
Oe laat ik DIE nou nog niet gemaakt hebben... *schijft op*![]()
quote:
Tosti Tortellini als parodie op Rasti Rostelli.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef davidov het volgende:
*kijkt naar de grond* ik ken niet alles uit mn hoofd
912 - Trapped in the Closetquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:08 schreef Stroekie het volgende:
Tom Cruise blijft in de kast
De roddelstroom over de eventuele homoseksualiteit van steracteur Tom Cruise wil maar niet gaan liggen. Onlangs dook Tom Cruise –althans een getekende versie– op in de animatieserie South Park. Daarin gaat Cruise letterlijk in een kast zitten nadat hij kritiek krijgt van Stan. Wat ze ook proberen, niemand krijgt Cruise uit de kast. Zijn ex, Nicole Kidman, doet een poging: “Kom uit de kast, ik zal niet boos zijn en Katie ook niet”. Ook John Travolta en R. Kelly kruipen mee in de kast, om Cruise er dan uiteindelijk toch uit te halen
iemand deze episode al gezien? zo ja weet je ook het nummer nog?![]()
Thank you Santaquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
912 - Trapped in the Closet.
http://mrtwig.net/board/viewtopic.php?t=899&highlight=
Ga je dat ook volhouden als je straks in Amerika woont?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:53 schreef wonderer het volgende:
Ik kan The Descent trouwens aan elke suspense/horror fan aanraden. Alleen al om de Engelse accenten, wat een verademing naast al dat Amerikaanse geknauw
Bradley beheerst zo'n beetje alle Engelstalige accenten, van Australisch tot Iers, dus dat komt wel goedquote:Op zaterdag 24 december 2005 17:00 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ga je dat ook volhouden als je straks in Amerika woont?
"More tea, my dear?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |