Geldt kerst ook voor jou dan? Hoor jij niet in een detentiekamp te zitten?quote:Op zondag 25 december 2005 10:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Eikelzuigende teringkabouter.Het is kerst!
Whehequote:Op zondag 25 december 2005 10:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik zat nog geen 5 minuten, of de krat bier werd al voor me neer gezet, zodat ik nie zoveel hoefde te lopen
Vast niet van de drankquote:Op zondag 25 december 2005 11:01 schreef Sunjammer het volgende:
*koppijn*
tuurlijkquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 11:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geldt kerst ook voor jou dan? Hoor jij niet in een detentiekamp te zitten?
ik bijna van de vriend van een meidquote:
kheb het nie helemaal zelf gedaan, maar ik had er thuis ook al wat op, dus denk dak een krat wel leeg had gisterquote:
tering.. ik lust best een biertje, maar na 6 flesjes heb ik het toch echt wel gehad, en na 8 kun je me waarschijnlijk oprapen..quote:Op zondag 25 december 2005 11:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
kheb het nie helemaal zelf gedaan, maar ik had er thuis ook al wat op, dus denk dak een krat wel leeg had gister
mij normaal ook, mer gister ging het wel lekkerquote:Op zondag 25 december 2005 11:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
tering.. ik lust best een biertje, maar na 6 flesjes heb ik het toch echt wel gehad, en na 8 kun je me waarschijnlijk oprapen..
Heb je het niet gewoon over een lange periode uitgesmeerd?quote:Op zondag 25 december 2005 11:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mij normaal ook, mer gister ging het wel lekker
gewoon de hele avondquote:Op zondag 25 december 2005 11:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je het niet gewoon over een lange periode uitgesmeerd?
ja, hij is maar 1 keer per jaar jarig hequote:
quote:Op zondag 25 december 2005 01:27 schreef Andyvie het volgende:Urban cookie collective - The Key, The Secret
Jeugdsentiment!
ik heb nog helemaal geen zin in vast voedselquote:Op zondag 25 december 2005 12:25 schreef Ang3l het volgende:
Pup... (o nee, Tim) ... doet een poging chocolade te smelten voor een zelfgemaakte chocomoussezo schattig
*knabbelt op worstenbroodje* ik welquote:Op zondag 25 december 2005 12:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal geen zin in vast voedsel
Ik heb net 4 kaiser broodjes in de oven gemaakt en opgepeuzeldquote:Op zondag 25 december 2005 12:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal geen zin in vast voedsel
quote:Op zondag 25 december 2005 13:25 schreef petre86 het volgende:
wordt ik hodferdehodverdehodver om 12 uur uit bed gesleurd
ik moet mee kerst-ontbijten, en ik moet zo ook mee naar oma ... jeej
allemaal dingen die ik NIET eetquote:Op zondag 25 december 2005 13:29 schreef TehRockstar het volgende:
Oooeeh, ik heb zo'n zin in magisch kerstdiner..
Haas en eend in een ranzige saus.. Zalmmoes en aubergines, champignons.
ach.. zijn die mensen ook weer blijquote:
Als ik aan de kinderen van m'n zus vertel dat er k'nijntjes in de saus zitten moet ik zonder eten naar boven.quote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
allemaal dingen die ik NIET eet![]()
[..]
ach.. zijn die mensen ook weer blij
Daarom.. het zijn maar 160 dagen op een mensenlevenquote:Op zondag 25 december 2005 13:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
allemaal dingen die ik NIET eet![]()
[..]
ach.. zijn die mensen ook weer blij
Dan Flappie downloaden en voor die kinderen afspelenquote:Op zondag 25 december 2005 13:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als ik aan de kinderen van m'n zus vertel dat er k'nijntjes in de saus zitten moet ik zonder eten naar boven.
TIP: All eyes on me van de cd Dizzy up the girl is mooiquote:Op zondag 25 december 2005 13:03 schreef Vlarp het volgende:
En weer de Goo Goo Dolls opstaan..
Heerlijke muziek..
jij bij jou ouders, en tim bij de zijne?quote:
ja schat dát weten we nou echt welquote:Op zondag 25 december 2005 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geen kerst voor moi
Doctor Who vanavond
Wat?quote:Op zondag 25 december 2005 15:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja schat dát weten we nou echt wel
Ik zeg niet dat k t fijn vindquote:Op zondag 25 december 2005 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat jij geen kert viert
en je doet alsof je het fijn vind, maar eigenlijk zou jij ook niets liever willen
een liefdevolle omgeving en samen kerst vieren
quote:Op zondag 25 december 2005 16:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
en weer thuis
zo kerst met m'n oma's enzo.. erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |