yeah baby !!quote:Op zondag 25 december 2005 01:27 schreef Andyvie het volgende:Urban cookie collective - The Key, The Secret
Jeugdsentiment!
welkom in het leraren gildequote:Op zondag 25 december 2005 02:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb mijn jongens zojuist weer voorzien van een degelijk portie cultuur, zojuist was Les Misserables op belgië 1, ik wist natuurlijk dat als ik de titel eerst zou noemen, men de film nooit zou willen zien, daarom zette ik hem pas op vlak naar de begintiteling.
Sommige momenten vonden ze wat zoet, maar het conflict Valjean/Javert slikten ze als zoete koek, ook het idealisme voor de revolutie sprak erg aan, toen ik naar afloop vertelde hoe de film heette waren ze toch wel verbaasd
Net zoals ze dat laatst waren toen ik ze liet zien dat een van de hoofdrolspelers uit Hooligans, Charlie Dunham ook een van de hoofdrolspelers uit QAF UK was.
Op sommige momenten heb ik wel het gevoel dat ik ze iets bijbreng, dan heb ik het idee dat dat wat ik doe, er toe doet en dat ik er ook iets mee bereik.
Typisch precies 1 week geleden keek ik er toch heel anders tegenaan...
ligt bij mij wel iets anders, maar goedquote:
dan ben je net zo goed eraar, al val je nie precies in de categorie...quote:Op zondag 25 december 2005 02:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ligt bij mij wel iets anders, maar goed
ben jij leraar?
ik begeleid een 30tal probleemjongens in een open huiskamerpoject, ik vang ze op, houdt ze van de straat in overleg met hun ouders.
En tusdsendoor probeer ik ze wat bij te brengen van wat dingen die ik belangrijk vind, respect, cultureel besef, eigenwaarde dat soort dingen
Moet k me aangesproken voelen?quote:Op zondag 25 december 2005 02:43 schreef wonderer het volgende:
Mogen sommige mensen wel eens een voorbeeld aan nemen, in plaats van anderen af te kraken.
Ik had niet alleen jou in gedachten, maar ja. Een beetje wel.quote:Op zondag 25 december 2005 02:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet k me aangesproken voelen?
En wat suggereer je hiermee?quote:Op zondag 25 december 2005 02:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had niet alleen jou in gedachten, maar ja. Een beetje wel.
de grote vraag is.. vòel jij je ook aangesproken?quote:Op zondag 25 december 2005 02:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet k me aangesproken voelen?
Nee..quote:Op zondag 25 december 2005 02:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
de grote vraag is.. vòel jij je ook aangesproken?
( en jah.. doormiddel van bijv. JAA draag ook jìj een steentje bij hoor)
http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/kritiek/kritiek-ontvangen.htmlquote:
Nee hoor. Ik vind je op zich een aardige jongen en ik snap heus wel dat je leefsituatie nou niet echt uitnodigt tot een stralend humeur. Vind het alleen jammer (hoewel tot op zekere hoogte begrijpelijk) dat je het op zo'n manier uit in plaats van misschien wat constructiever.quote:Op zondag 25 december 2005 02:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En wat suggereer je hiermee?
Dat ik alleen maar aan mijnzelf denk en niet mn steentje bijdraag i/d maatschappij?
Ik zie het niet als kritiek. Voel me niet aangesproken. Ben wel geirriteerd dat ik bedoeld word, daardoor schiet ik in de verdediging.quote:Op zondag 25 december 2005 03:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://www.leren.nl/cursu(...)itiek-ontvangen.html
je kan het ook naast je neerleggen als je het niet herkend..
òf gaan rellen..
Ook zonder mn kutbuien kan iemand voorbij mijn irritatiegrens gaan en daar een reactie op verwachten.quote:Op zondag 25 december 2005 03:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind je op zich een aardige jongen en ik snap heus wel dat je leefsituatie nou niet echt uitnodigt tot een stralend humeur. Vind het alleen jammer (hoewel tot op zekere hoogte begrijpelijk) dat je het op zo'n manier uit in plaats van misschien wat constructiever.
Is de link parser stuk of zo? Ik zie meer links voorbij komen waar je ineens niet meer op kan klikken...quote:Op zondag 25 december 2005 03:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://www.leren.nl/cursu(...)itiek-ontvangen.html
je kan het ook naast je neerleggen als je het niet herkend..
òf gaan rellen..
Ik denk dat het "verwachten" hier het sleutelwoord is... Het kwam namelijk nogal onverwacht.quote:Op zondag 25 december 2005 03:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ook zonder mn kutbuien kan iemand voorbij mijn irritatiegrens gaan en daar een reactie op verwachten.
Heb mede dankzij mn thuissituatie leren negeren en tolereren (maar niet vergeten) ..maar dan blijft die grens wel staan.quote:Op zondag 25 december 2005 03:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat het "verwachten" hier het sleutelwoord is... Het kwam namelijk nogal onverwacht.
parser?? kun je dat eten?quote:Op zondag 25 december 2005 03:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is de link parser stuk of zo? Ik zie meer links voorbij komen waar je ineens niet meer op kan klikken...
Snap ik. Maar als mensen er overheen gaan zonder dat ze daar enig idee van hebben, kan je reactie nogal onverwacht komen.quote:Op zondag 25 december 2005 03:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb mede dankzij mn thuissituatie leren negeren en tolereren (maar niet vergeten) ..maar dan blijft die grens wel staan.
En dat moet mijn probleem zijn?quote:Op zondag 25 december 2005 03:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als mensen er overheen gaan zonder dat ze daar enig idee van hebben, kan je reactie nogal onverwacht komen.
Je zou je er iets van kunnen aantrekken, ja. Maakt de omgang toch wat prettiger.quote:Op zondag 25 december 2005 03:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dat moet mijn probleem zijn?
Ik zal er rekening meehouden. Meer niet.quote:Op zondag 25 december 2005 03:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zou je er iets van kunnen aantrekken, ja. Maakt de omgang toch wat prettiger.
Da's fijnquote:Op zondag 25 december 2005 03:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zal er rekening meehouden. Meer niet.
Mijn leuke gedeelte van de week begint zoals het er nu voor staat op donderdag...quote:Op zondag 25 december 2005 03:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's fijn
Anyway, ik ben kapot, weltrusten en ik hoop dat ondanks alles je toch een paar fijne dagen tegemoet gaat.
Beter laat dan nooit, veel plezier alvast. Ik wil hem ook graag zien, maar ik heb niemand om mee te gaanquote:Op zondag 25 december 2005 03:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn leuke gedeelte van de week begint zoals het er nu voor staat op donderdag...
Dan ga ik eindelijk King Kong zien met Mark
hadden Mark en ik ook niet..nu gaan we samenquote:Op zondag 25 december 2005 03:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit, veel plezier alvast. Ik wil hem ook graag zien, maar ik heb niemand om mee te gaan
Nou ja, truste allemaal!
trustequote:Op zondag 25 december 2005 04:20 schreef Stroekie het volgende:
iIk zie dat de kerstgedachte ook dit topic bereikt heeft![]()
![]()
![]()
Dan kan ik met een gerust hart naar me nest toe
Sweet Dreams allemaal![]()
"loopt stilletjes weg onder het fluiten van...silent night, holy night"![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 02:43 schreef wonderer het volgende:
Mogen sommige mensen wel eens een voorbeeld aan nemen, in plaats van anderen af te kraken.
jij ook alquote:Op zondag 25 december 2005 10:53 schreef Vlarp het volgende:
'morge![]()
Eerste kerstdag, en ik heb een lichte kater
Eikelzuigende teringkabouter.quote:
ik zat nog geen 5 minuten, of de krat bier werd al voor me neer gezet, zodat ik nie zoveel hoefde te lopenquote:Op zondag 25 december 2005 10:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had me zó voorgenomen dat ik niet teveel zou drinken in de kroeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |