`quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu maar hopen op een leuke loting. Helmond Sport ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Hehehequote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Kontermanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wie was die fuckin' co-commentator? Volgende keer maar weer in het stadion, dit was echt kut!
Bert Kontermanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wie was die fuckin' co-commentator? Volgende keer maar weer in het stadion, dit was echt kut!
We loten az of psv uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu maar hopen op een leuke loting. Helmond Sport ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef Messenga het volgende:
Onze leraar Economie( tevens mn mentor) is voor Feyenoord. Iedereen in de klas zat zich vandaag al voor te bereiden hoe ik hem et makkelijkst irriteerde. Het begon al voor het lokaal, meneer liep langs mij en ik kwam met de opmerking : Hee X. ( klas genoot die naast me zit) Feyenoord weer mooi verloren he! terwijl ik naar hem keek.
Klas binnen, Rapportten uitdelen dus. Zo komt hij langs X., hij verteld hem dat hij beter kon, ik zag de lijst en maakte vervolgens de opmerking waardoor de hele klas even dubbel lag :
"Nahh, dat is in ieder geval meer punten dan Feyenoord dit seizoen heeft gehaald, goed bezig. ".
dat gevoel heb ikquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Feli, hebben jullie toch nog een keer in Eindhoven kunnen winnen
Dat uitvakquote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!![]()
Of Roda JC, dan kunnen we laten zien aan Feyenoord hoe het wel moet en dan is Stevens tenminste weer zichzelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Houniet het volgende:
Het grote AFC Ajax topic #250![]()
die komt er ook aan he, iemand misschien zin om een jubileum OP te maken ofzo?
Het grote AFC Ajax topic #243: Ad Smit is een mietje.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef JaWi het volgende:
Het grote AFC Ajax topic #243: Ad Smit is een eitje.
Dat zou geweldig zijn ja, wat feestelijk!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
Evenals wat zelf geschoten foto's van bijv een training oid.
Die fuckin' hoge combi-prijzen! Of zou Ajax ons opnieuw sponsoren?quote:
Vermaelenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef JeroenV het volgende:
Wie maakte de zesde?
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Goed idee.
Mss leuk om een stukje geschiedenis erin te proppen? Evenals wat zelf geschoten foto's van bijv een training oid. Belichting van de huidige selectiespelers (dus per speler een klein verhaaltje ofzo)?
Hij kopte eerst uit een corner, via iemand kwam hij bij hem terug, en schoot toen met een stuiter de bal in de goalquote:
Leuke loting.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef Houniet het volgende:
AZ-MVV
Heerenveen-Ajax
Groningen-PSV
Helmond Sport-Roda
Zullen we aan Groningen vragen of ze willen ruilen? heb je er meteen 2 mooie bijquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef Tvduijn het volgende:
inderdaad, buiten dat ajax kut geloot heeft is er ook geen andere mooie wedstrijd bij zoals MVV - Roda ofzo
Het siert hem wel dat hij het gewoon toegeeft, in tegenstelling tot enkele anderen die bij een duidelijke schwalbe voor de camera nog zielig gaan doen dat ze geraakt werden (kuch Jefferson "Schwalbe" Farfan kuch)quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef Nashje het volgende:
Smeekes de teringdebiel.
Leuke loting. Groningen wint sowieso van psv en MVV verrast in alkmaar.
Siert hem? Ik vind het diep triest! Je hebt een kans om te scoren en gaat vervolgens vrijwillig liggen om je tegenstander te naaien. Ontzettend zielig zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Het siert hem wel dat hij het gewoon toegeeft, in tegenstelling tot enkele anderen die bij een duidelijke schwalbe voor de camera nog zielig gaan doen dat ze geraakt werden (kuch Jefferson "Schwalbe" Farfan kuch)
Hij heeft al een paar weken meegetraind.. Zullen hem wel rustig willen brengen denk ik.. Eerst ff laten ruiken aan t grote werkquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:55 schreef cultheld het volgende:
Waarom traint Boerrigter nog niet mee met Ajax? Hij is sowieso het grootste talent op de vleugels bij Ajax, dus ik begrijp er niks van.
haha, geweldigquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:38 schreef DeTolk het volgende:
Zelfs Erik Meijer (36) wil niet naar Feyenoord
Maar ik neem aan dat AZ er iets van geleerd heeft, en daarbij kan Van Gaal redelijk rouleren binnen de selectie, en zo er voor zorgen dat er niet 1 of 2 belangrijke spelers instorten. PSV speelt vaak stabiel, geen mooi voetbal (competitie), maar gaan er vrijwel altijd met de 3 punten vandoor. Feyenoord heb ik nog m'n vraagtekens bij. Als ze punten blijven verspelen bij knullige wedstrijden dan kunnen zij naar de landstitel fluiten. Als ze ook de lagere tegenstanders niet onderschatten en hetzelfde niveau kunnen aanhouden dan gaat de strijd om de landstitel nog wel spannend worden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef -Wolf- het volgende:
AZ stortte vorig jaar helemaal in en Feyenoord bakt er sowieso nooit wat van, dus alleen PSV wordt nog lastig.
Met het eerste deel ben ik het wel eens. Maar aan de andere kant vergroot een AZ verlies hun gat met PSV. Aangezien ik ons niet meer de titel zie pakken, heb ik liever dat AZ de titel pakt... En met die play offs maakt de classering onder de nummer 1 nou ook niet bijster veel meer uit...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Van mij mag Feyenoord wel winnen van AZ, ook al geloof ik niet dat zij veel kans maken. Feyenoord halen wij zit seizoen tóch wel in, daar ben ik van overtuigd. Het verschil in punten is geflatteerd, daarbij is Feyenoord echt niet beter dan de voorgaande jaren. Wanneer de Rotterdamse club ook nog eens een blessuregolf krijgt te verduren, zal niet alleen Ajax ze op de ranglijst nog passeren.
Ajax zelf, want daar gaat het natuurlijk om, mag van mij best vasthouden aan 4-4-2, maar dan wel met enkele mutaties. Zdenek Grygera in plaats van Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson in plaats van Nourdin Boukhari, Ryan Babel in plaats van Markus Rosenberg en ook Nigel de Jong mag best weer naar de bank.
Probleem is dat er drie (nou ja, laat Ik Fnoord ook voor het gemaak maar ff meerekenen) ploegen zijn op wie je veel punten moet inlopen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
Elf punten in achtien wedstrijden moet natuurlijk makkelijk kunnen, Ajax heeft in zestien wedstrijden éénentwintig punten laten liggen, dus waarom niet?
Inderdaad, overstap naar Man U, kan ik nog begrijpen. Maar BVBquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
Ik zag veel toekomst in Nigel de Jong, als hij naar Man Utd zou zijn gegaan, kom het een soort RvP-succes worden, maar een overstap naar BVB snap ik werkelijk waar niets van! Natuurlijk is het een schitterende club, met een mooi stadion en een Nederlandse trainer, toch denk ik dat je dan net zo goed nog één á twee jaar bij Ajax kan blijven ballen.
klopt, maadag thuis tegen FC Groningen en vrijdag uit tegen Heerenveen (live op RTL5).quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:25 schreef jimjim1983 het volgende:
ja we moeten nog 2 wedstrijden dit jaar toch?
quote:Haarlem - AFC AJAX (11-01-2006)
Op woensdag 11 januari 2006 zal Ajax een oefenwedstrijd spelen tegen HFC Haarlem. De wedstrijd zal worden gespeeld in het Haarlem-stadion aan de Sportweg te Haarlem. De aanvang van de wedstrijd is 20.00 uur.
HFC Haarlem heeft 300 kaarten in het bezoekersvak gereserveerd voor de Ajax supporters. De kaarten (12 euro per stuk) zijn vanaf dinsdag 27 december te koop bij de Supportersbalie in het Rinus Michels Stadion.
quote:Nederlands paspoort optie voor Maxwell
EXCLUSIEF - De Braziliaan Maxwell overweegt een Nederlands paspoort aan te vragen. De linksback van Ajax vergroot op die manier zijn kansen op een lucratieve buitenlandse transfer.
Dat Maxwell aan het eind van het seizoen Ajax gaat verlaten staat al een tijdje vast. Tot op heden heeft de Braziliaan nog geen nieuwe club gevonden.
Met een Nederlands paspoort worden de mogelijkheden voor Maxwell een stuk groter. Hij geldt dan niet langer als speler van buiten de EU wat hem interessanter maakt voor onder andere Italiaanse en Spaanse clubs. In de competitie van deze twee Zuid-Europese landen gelden beperkingen voor het aantal niet-EU spelers dat een club onder contract mag hebben.
Omdat Maxwell al 4,5 jaar in Nederland is, komt hij in aanmerking voor een versnelde naturalisatieprocedure. Als de linksback een Nederlands paspoort krijgt, kan hij overigens niet voor Oranje uitkomen. Maxwell speelde al interlands voor Brazilië.
Momenteel is Maxwell herstellende van een ernstige knieblessure. Als gevolg van die kwetsuur speelde hij dit seizoen nog geen minuut.
Robin van Persie heeft natuurlijk net zoveel techniek en overzicht in z'n kleine teen dan Nigel de Jong in z'n hele lijf. Dus nee, dat had ik niet zien gebeuren. De Jong is gewoon een werker, waar van Persie een spelbepaler is of kan zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
Ik zag veel toekomst in Nigel de Jong, als hij naar Man Utd zou zijn gegaan, kom het een soort RvP-succes worden
Niet zoals wat anderen kan ik Maxwell gewoon weinig kwalijk nemen. Ik bedoel, je hoort hier regelmatig berichten van "een jaar lang revalideren op kosten van Ajax", en hoewel ik dat wel begrijp en 'm ook heel graag nog een jaartje langer had willen hebben, kan ik niets anders dan hopen dat 'ie dat paspoort gewoon makkelijk en snel krijgt en dat 'ie een mooie club vindt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef M0NTANA het volgende:
quote:'Van Basten tipt Nigel de Jong bij AC Milan'
Vrijdag 23 december, door SV, Amsterdam, 11.51u GMT+01.00, www.sports.it
Marco van Basten zou volgens de Italiaanse media zijn oude club AC Milan hebben getipt om Nigel de Jong aan te trekken. Volgens media gaf de bondscoach 'positief advies' over De Jong.
Gisteren vertelde de Amsterdammer nog dat hij met Borussia Dortmund in gesprek was, omdat hij graag met zijn maatje Steven Pienaar zou willen voetballen.
Naast AC Milan heeft nu ook Juventus belangstelling voor De Jong, wiens contract aan het eind van het seizoen afloopt bij Ajax.
Dit doet mijn Ajax hartje toch goedquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Vlaar twijfelt over vertrek naar Spurs
Ron Vlaar twijfelt over een vertrek naar Tottenham Hotspur, zo meldt BBC Sport. Een bod van 2,5 miljoen euro is door AZ geaccepteerd, maar de 20-jarige verdediger weet niet of het de juiste stap is om nu naar het buitenland te vertrekken.
Vlaar woont nog altijd bij zijn ouders, wat de beslissing nog moeilijker zou maken. Binnen enkele dagen zal de international zijn beslissing kenbaar moeten maken.
Toch lijkt Vlaar het liefst te kiezen voor Ajax, maar AZ-voorzitter Scheringa doet er alles aan om het talent niet naar Amsterdam te laten vertrekken.
Is ook zo zielig als je voor een dichte deur staat hequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
klopt, maadag dinsdag thuis tegen FC Groningen en vrijdag uit tegen Heerenveen (live op RTL5).
Nigel wordt de nieuwe Seedorf, in Nederland ondergewaardeerd, in het buitenland een held...!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Zooow, die van Basten.. Denk dat die bij Milan helemaal niet aan de bak komt!
Ik ging ervan uit dat de dag na zondag (en tevens mijn eerste werkdag) een maandag zou zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Is ook zo zielig als je voor een dichte deur staat he
Dat is ook nog steeds zo hoor, wees niet bang, maandag wordt niet overgeslagenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat de dag na zondag (en tevens mijn eerste werkdag) een maandag zou zijn.![]()
Jammer, laat die huilebalk maar lekker naat Tottenham gaan, bij Ajax is alleen maar plaats voor verdedigers met kwaliteit en karakter.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Vlaar twijfelt over vertrek naar Spurs
Ron Vlaar twijfelt over een vertrek naar Tottenham Hotspur, zo meldt BBC Sport. Een bod van 2,5 miljoen euro is door AZ geaccepteerd, maar de 20-jarige verdediger weet niet of het de juiste stap is om nu naar het buitenland te vertrekken.
Vlaar woont nog altijd bij zijn ouders, wat de beslissing nog moeilijker zou maken. Binnen enkele dagen zal de international zijn beslissing kenbaar moeten maken.
Toch lijkt Vlaar het liefst te kiezen voor Ajax, maar AZ-voorzitter Scheringa doet er alles aan om het talent niet naar Amsterdam te laten vertrekken.
Zijn we de wedstrijden waarin hij wel goed speelde vergeten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer, laat die huilebalk maar lekker naat Tottenham gaan, bij Ajax is alleen maar plaats voor verdedigers met kwaliteit en karakter.
Als Vlaar naar Ajax komt is dan momenteel eerder een verzwakking dan een versterking, of zijn we de oefeninterland tegen Italie nu alweer vergeten?![]()
Wat een onzin zeg. Zelfs Jaap Stam zou moeite hebben met Toni. Daarbij komt nog dat Vlaar weinig speelt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Vlaar naar Ajax komt is dan momenteel eerder een verzwakking dan een versterking, of zijn we de oefeninterland tegen Italie nu alweer vergeten?![]()
Ik ben ook niet volledig overtuigd van de meerwaarde van Vlaar voor Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer, laat die huilebalk maar lekker naat Tottenham gaan, bij Ajax is alleen maar plaats voor verdedigers met kwaliteit en karakter.
Je spreekt alleen jezelf wat tegen door eerst voor stabiele ervaren spelers te pleiten en vervolgens met de naam Schilder op de proppen te komen . . .quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet volledig overtuigd van de meerwaarde van Vlaar voor Ajax.
Het is wel een beetje simplistisch om deze mening te baseren op een oefeninterland.
Tijdens zijn (Europees) debuut voor AZ speelde hij een enorm sterke wedstrijd.
Ik heb ook een paar maanden terug een training van het Nederland Elftal waar Vlaar van Nistelrooij volledig in zijn zak had. Ruud reageerde daar toen ook echt ontzettend gefrustreerd op.
Dat die jongen kwaliteit heeft is duidelijk, maar ik vind dat Ajax zich moet concentreren op wat stabiele, ervaren spelers.
In de jeugd loopt ook nog een jongen als Schilder die op dezelfde plek als Vlaar kan spelen.
Dat vind ik een beetje te makkelijk om te zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:14 schreef mr_cucumber het volgende:
Ach, je bent zo goed als je laatste wedstrijd wordt vaak gezegd, en bij veel mensen telt dat ook alleen maar. Als Vlaar voor 2,5 miljoen over kan komen laat maar komen dan.
Klopt, nu ik het zo teruglees staat het er inderdaad wel een beetje krom.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Je spreekt alleen jezelf wat tegen door eerst voor stabiele ervaren spelers te pleiten en vervolgens met de naam Schilder op de proppen te komen . . .
Wat wil je nou?
Leuke avatar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:30 schreef Fathom het volgende:
2.5 voor een broekie als vlaar vind ik echt veel te overdreven. Zit veel potentie in die beste jongen maar ik heb meer vertrouwen in Heitinga. En als Emanuelson ook ze progressie doorzet daar dan heb je al 2 broekies achterin + de keeper. Ik denk dat het dan heel belangrijk is om 2 ervaren spelers daar te hebben.
Nee, niet dus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat was met een nieuwe nick. Niet dus.
Ja gewoon via google op cruijf zoeken.quote:
Ik vind hem de laatste paar wedstrijden al steeds stabieler spelen. Hopelijk krijgt ze zelfvertrouwen nu een flinke boost.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef twi het volgende:
Over Heitinga gesproken, het was dan wel tegen Eindhoven, en heb alleen de eerste helft gezien, maar hij was weer lekker bezig met strakke passing over de grond en z'n lichaam goed gebruikend tegen Demouge. Gaat de goede kant op met die jongen. Nog even en Grygera mag verkocht gaan worden
De tweede helft had ie wel weer een dipje maar het gaat idd weer de goede kant op met Johnny.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef twi het volgende:
Over Heitinga gesproken, het was dan wel tegen Eindhoven, en heb alleen de eerste helft gezien, maar hij was weer lekker bezig met strakke passing over de grond en z'n lichaam goed gebruikend tegen Demouge. Gaat de goede kant op met die jongen. Nog even en Grygera mag verkocht gaan worden
Je snapt het niet geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja gewoon via google op cruijf zoeken.
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-07,GGLD:nl&q=Cruijff
Joh.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja gewoon via google op cruijf zoeken.
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-07,GGLD:nl&q=Cruijff
Wat is je probleem nou precies?quote:
Ja, ander is het te lastig voor Inter om hem te contracteren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef pascalheister het volgende:
wil die maxwell nu ineens een nederlands paspoort aanvragen om makkelijker weg te komen?![]()
Zou het wel erg vreemd vinden. Snel een paspoort aanvragen om vervolgens weer te emigrerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ander is het te lastig voor Inter om hem te contracteren.
quote:
Er lopen hier 60.000 mensen met een avatarquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
gras heeft hier tijden lang met die avatar rondgelopen
Ja, die had er niet zoveel zin in.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
hij was in ieder geval enthousiaster dan Rosenberg
Hij houdt zijn gemiddelde goed op peilquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:08 schreef Radegast het volgende:
Wat vonden we gisteren van Charisteas? Pikt toch weer z'n goaltje mee...
1 op 2 nu net als Sneijder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij houdt zijn gemiddelde goed op peil
Klopt idd, maar hij kreeg ook werkelijk geen enkele fatsoenlijke bal viel me op.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, die had er niet zoveel zin in.
Maxwell komt niet voor de versnelde procedure in aanmerking. Die is namelijk bij Maxwell overbodig. Hij zit hier al 4,5 jaar en kan dus in juli gewoon een paspoort ophalen. Vind de woordkeuze van dat bericht dus een beetje raar. Misschien dat ze nog onder de indruk zijn van de versnelde procedure van Kalou.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef rompompom het volgende:
Het is alleen maar zo dat Maxwell voor die versnelde procedure in aanmerking komt. Dat betekent niet dat hij het toegewezen krijgt en het lijkt me stug dat hij het voor elkander krijgt. Anders krijgt Verdonk het erg lastig in de zaak Kalou...
Ah, op die fiets. Kan het niet alsnog geweigerd worden omdat het slechts als doorreisdocument gebruikt gaat worden? Ik vind het echt drie keer niks dat hij een Nederlands paspoort krijgt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:23 schreef twi het volgende:
[..]
Maxwell komt niet voor de versnelde procedure in aanmerking. Die is namelijk bij Maxwell overbodig. Hij zit hier al 4,5 jaar en kan dus in juli gewoon een paspoort ophalen. Vind de woordkeuze van dat bericht dus een beetje raar. Misschien dat ze nog onder de indruk zijn van de versnelde procedure van Kalou.
Dit vraag ik me ook af... Kan toch niet zo zijn dat iedereen dit zomaar kan doen? Zou lekker voor de terroristjes onder ons zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Kan het niet alsnog geweigerd worden omdat het slechts Als doorreisdocument gebruikt gaat worden? Ik vind het echt drie keer niks dat hij een Nederlands paspoort krijgt.
Als je de spelers hebt die 4-3-3 goed kunnen spelen heeft dat systeem toch echt mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Dat 4-4-2 draait toch echt lekker. Je ziet dat ze er ook aanvallend veel meer mogelijkheden mee hebben. Dus Van Geel moet niet zeuren over 4-3-3, maar lekker de clubcultuur laten verworden tot een mooie 4-4-2.
Deze groep juist wel, omdat we momenteel niet de spelers hebben voor een 4-3-3.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als je de spelers hebt die 4-3-3 goed kunnen spelen heeft dat systeem toch echt mijn voorkeur.
Deze groep kan het niet dus lekker doorgaan met 4-4-2.
Vind het ergens wel grappig dat we maar stug aan dat 4-3-3 systeem blijven hangen terwijl de doorstroom met eigen jeugd niet goed verloopt. ook is het moeilijk om goede vleugel spelers te vinden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Dat 4-4-2 draait toch echt lekker. Je ziet dat ze er ook aanvallend veel meer mogelijkheden mee hebben. Dus Van Geel moet niet zeuren over 4-3-3, maar lekker de clubcultuur laten verworden tot een mooie 4-4-2.
Dat is precies wat-ie zegtquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Deze groep juist wel, omdat we momenteel niet de spelers hebben voor een 4-3-3.
Ik vrees dat je nooit meer de spelers krijgt om 4-3-3 te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als je de spelers hebt die 4-3-3 goed kunnen spelen heeft dat systeem toch echt mijn voorkeur.
Deze groep kan het niet dus lekker doorgaan met 4-4-2.
Natuurlijk wel, je moet ze zelf opleiden. Dat kan best. Ajax doet het alleen niet meer, da's jammer.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nooit meer de spelers krijgt om 4-3-3 te kunnen spelen.
Dat begint al eerder. Ze mogen niet meer pingelen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je moet ze zelf opleiden. Dat kan best. Ajax doet het alleen niet meer, da's jammer.
Mwa, ben ik niet helemaal met je eens. Kijk hoe az nu speelt, prachtig voetbal, met 4-3-3. Het is wel degelijk mogelijk, maar door jarenlange mismanegement is er slecht ingekocht en er worden amper vleugelspelers voortgebracht uit de opleiding.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vrees dat je nooit meer de spelers krijgt om 4-3-3 te kunnen spelen.
AZ speelt een variant op 4-3-3, want zeker Van Galen houdt op links echt niet constant de vleugel bezet. Is meer 4-3-2-1.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:13 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Mwa, ben ik niet helemaal met je eens. Kijk hoe az nu speelt, prachtig voetbal, met 4-3-3. Het is wel degelijk mogelijk, maar door jarenlange mismanegement is er slecht ingekocht en er worden amper vleugelspelers voortgebracht uit de opleiding.
Co's Kerstboomquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
AZ speelt een variant op 4-3-3, want zeker Van Galen houdt op links echt niet constant de vleugel bezet. Is meer 4-3-2-1.
quote:Ajax rondt transfer Huntelaar af
Ajax heeft de langverwachte transfer van sc Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar afgerond. De 22-jarige topscorer van Nederland wordt op dit moment medisch gekeurd in het VU ziekenhuis in Amsterdam. Later op de dag zal de aanvaller zijn contract tekenen en worden gepresenteerd.
De Amsterdamse club bereikte afgelopen maandag al een akkoord met Huntelaar, wiens verbintenis in het Abe Lenstra Stadion in de zomer van 2007 afliep. Huntelaar kwam in de zomer van 2004 voor slechts 100.000 euro naar Friesland.
Hoewel het exacte bedrag niet bekend werd gemaakt, mag worden aangenomen dat het om een van de hoogste binnenlandse transfersommen ooit gaat. Heerenveen hing vorig jaar een prijskaartje van zes miljoen euro om de nek van de jeugdinternational. Gezien zijn prestaties dit seizoen is het transferbedrag verhoogd naar ongeveer tien miljoen.
Huntelaar staat inmiddels met veertien treffers uit dertien competitiewedstrijden op de eerste plaats van de topscorerslijst.
Tijdens de afgelopen jaargang kwam de aanvaller tot zeventien doelpunten voor de Friese formatie.
Huntelaar, die vier jaar geleden in het shirt van PSV zijn debuut in het betaalde voetbal maakte, moet in de Amsterdam Arena de concurrentie aangaan met Angelos Charisteas en Markus Rosenberg. Hoewel met name de Zweed de laatste tijd een groeiende vorm toont, lijkt de nieuwe rekruut het meeste te passen bij het Ajax-systeem met vleugelspitsen.
Naast Ajax zou ook Feyenoord interesse hebben gehad in Huntelaar, terwijl het Duitse HSV eveneens in verband werd gebracht met de goaltjesdief.
Bron: Talpa
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat moet blijken. Erg veel geld.
Lekker ook voor H'veen. 100.000 investeren, ca. 10 miljoen vangen. Hulde voor Riemer!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat moet blijken. Erg veel geld.
Hebben ze dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
10 miljoen is erg veel, maar ik ben blij dat Ajax eens niet aan het geld maar aan de ploeg heeft gedacht.
Ja.quote:
Ik weet niet hoe betrouwbaar de site is, maar dat lijkt mij wel een aannemelijk bedrag.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:48 schreef Mr.Mills het volgende:
transfermarkt.de heeft het trouwens over een bedrag van 7 miljoen.
Ik zou zeggen Huntelaar thuis, en Harry en Markus uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:50 schreef 2Drix het volgende:
Vraag me af of Blind weer terug gaat naar de 4-3-3 met Huntelaar![]()
Lekker lullig voor Charisteas en Rosenberg die nu net gewend beginnen te raken met de 4-4-2
Helemaal geen gek idee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Huntelaar thuis, en Harry en Markus uit
Laten verpieteren op de bank.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:52 schreef Houniet het volgende:
ik ben erg benieuwd wat we met al onze spitsen gaan doen
Op zich niet slechtquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Huntelaar thuis, en Harry en Markus uit
In het geval 4-4-3 systeem, zou ik willen zeggen: en nu nog fatsoenlijke buitenspelers!quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:54 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Op zich niet slecht![]()
kan je met 2 systemen spelen
4-3-3 met Huntelaar en 4-4-2 met Rosenberg en Chari
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Er is geen winterstop. 1 januari als het transferwindow opengaat denk ik.
D'as ijdele hoop. Babel is als centrumspits straks nummer 4 in de pikorde.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:57 schreef Vom het volgende:
Ben benieuwd hoe Huntelaar het gaat doen bij ons, ik hoop alleen dat het niet ten koste gaat van Babel.
Ik hoop het voor hem.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:58 schreef S-Two het volgende:
Neem aan dat Babel dan nu iig wordt verhuurd?
Ik hoop het niet, maar het is misschien voor hemzelf wel beter...quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:58 schreef S-Two het volgende:
Neem aan dat Babel dan nu iig wordt verhuurd?
Papegaai.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef twi het volgende:
en Babel verhuren aan Vitesse.
exacly my pointquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:01 schreef twi het volgende:
Anastasiou af laten lopen, Charisteas verkopen voor wat je voor 'm kunt krijgen, en Babel verhuren aan Vitesse.
Natuurlijk niet, welke speler wil wel weg bij Ajax, terwijl hij nog nauwelijks heeft laten zien wat 'ie kan? Maar als er een mooie club komt met een lekker potje geld, zoals Benfica, is 'ie gewoon wegquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:03 schreef ThomasBerge het volgende:
Het probleem is alleen dat Harry zelf niet weg wil
Volgens de NOS en Teletekst wel, ja.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:05 schreef ThomasBerge het volgende:
8,5 miljoen?
Ik zie het nuquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens de NOS en Teletekst wel, ja.
8 miljoen jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens de NOS en Teletekst wel, ja.
Benfica heeft dus juist geen lekker potje geld. Charisteas: Ajax-spits met het meeste rendement.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:06 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, welke speler wil wel weg bij Ajax, terwijl hij nog nauwelijks heeft laten zien wat 'ie kan? Maar als er een mooie club komt met een lekker potje geld, zoals Benfica, is 'ie gewoon weg
Omdat het contract dan in de winter aflooptquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:13 schreef Messenga het volgende:
Waarom nou weer 4,5 jaar, en niet direct 5 ?
Omdat 't contract dan halverwege een seizoen af loopt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:13 schreef Messenga het volgende:
Zie 't al gebeuren dat 'ie de 30e een hattrick scoortquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:19 schreef Houniet het volgende:
30 dec heerenveen - Ajax en per 1 jan Huntelaar bij Ajax
hij zal wel wat spreekkoren en spandoeken te horen/krijgenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:20 schreef twi het volgende:
[..]
Zie 't al gebeuren dat 'ie de 30e een hattrick scoort
Owja, tuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat het contract dan in de winter afloopt![]()
Hoor niet echt hier, maar het blijft natuurlijk een ex-Ajaciedquote:Zlatan op verlanglijstje Chelsea' (104)
Juventus heeft een megabod op Zlatan Ibrahimovic afgewezen, zo meldt de Italiaanse sportkrant Gazetta dello Sport. Het Chelsea van Roman Abramovich zou 35 miljoen euro geboden hebben op de Zweedse centrumspits.
omdatie in de winterstop komt hé...dus na dit jaar kunnen we nog 4 jaar van hem genieten (tot zomer 2010). Maar ik hoop dat het spitsen-probleem nu toch écht afgelopen is...quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:13 schreef Messenga het volgende:
Euh Rosenberg moet je zeker houden, die gozer kan nog groeien. Rosenberg krijgt genoeg speeltijd als ik van Geel mag gelovenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:28 schreef Gelderland het volgende:
[..]
omdatie in de winterstop komt hé...dus na dit jaar kunnen we nog 4 jaar van hem genieten (tot zomer 2010). Maar ik hoop dat het spitsen-probleem nu toch écht afgelopen is...En dat we harry( of rosenberg) en anas nog voor een leuk prijsje kunnen verkopen en Babel kunnne verhuren.
Hoeveel daarvan krijgt PSV ook alweer?quote:
viquote:Ajax en Heerenveen bijna akkoord over Huntelaar
23/12/2005 16:25
Klaas Jan Huntelaar speelt zeer waarschijnlijk na de winterstop voor Ajax. De onderhandelingen met SC Heerenveen over een afkoopsom bevinden zich in een 'vergevorderd stadium'.
Er ligt al een persoonlijk akkoord tussen Ajax en Huntelaar, die naar verluidt een contract voor vierenhalf jaar kan tekenen in Amsterdam. De onderhandelingen met SC Heerenveen zijn 'in een vergevorderd stadium, maar nog niet afgerond', zo meldt de Amsterdamse club over de gesprekken over de transfersom.
Huntelaar, die ook heeft gesproken met Feyenoord, hield zich rustig onder alle transferperikelen. De spits deed bij SC Heerenveen waarmee hij de transfer heeft verdiend: scoren. Tegen VVV-Venlo liet hij met een doelpunt en een assist zien dat zijn prestaties op het veld niet gebukt gaan onder alle aandacht.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:33 schreef bart83 het volgende:
Nou, tot zover de carierre van Huntelaar. Hij kwam zo slim over altijd.
15 %quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan krijgt PSV ook alweer?
25% volgens velen, 40% volgens cultheld. Ik gok dus op 25%, 2 miljoenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan krijgt PSV ook alweer?
en dan gaat er weer 13% naar sponsorenquote:
Hij had zeker beter naar fnoord kunnen gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:33 schreef bart83 het volgende:
Nou, tot zover de carierre van Huntelaar. Hij kwam zo slim over altijd.
En de overigen 87% wordt gebruikt om een weekje de stadionlasten te betalenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
en dan gaat er weer 13% naar sponsoren
Feyenoord kan Meijer al niet eens halenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij had zeker beter naar fnoord kunnen gaanDenk toch dat ie liever voor de prijzen speelt.
De kans dat Huntelaar bij Ajax faalt is een stuk groter dan de kans dat 'ie bij Feyenoord faalt. Dat heb je nu eenmaal als je op een hoger podium acteert.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij had zeker beter naar fnoord kunnen gaanDenk toch dat ie liever voor de prijzen speelt.
Feyenoord en spitsen is de afgelopen 9 jaar toch een iets betere combi geweest dan Ajax en spitsen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja en Heerenveen scoort niet meerquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:40 schreef S-Two het volgende:
Mijn vader heeft het erover dat een collega zei dat er een optie is bedongen dat Huntelaar niet uit mag komen tegen Heerenveen (in de gatorade cup dan). Weet niet waar die het vandaan haalt, maar ach, Harry en Rosenberg scoren anders wel.
Lijkt me meer wishful thinking, ook al is dat geen groot probleem. Had Ajax net zo goed een clausule erin kunnen zetten dat hij niet meer voor Heerenveen uit mag komen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:40 schreef S-Two het volgende:
Mijn vader heeft het erover dat een collega zei dat er een optie is bedongen dat Huntelaar niet uit mag komen tegen Heerenveen (in de gatorade cup dan). Weet niet waar die het vandaan haalt, maar ach, Harry en Rosenberg scoren anders wel.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
De kans dat Huntelaar bij Ajax faalt is een stuk groter dan de kans dat 'ie bij Feyenoord faalt. Dat heb je nu eenmaal als je op een hoger podium acteert.
Nog wel, dus geniet ervanquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef bart83 het volgende:
[..]Hoger podium? Volgens mij staan jullie nog een aantal puntjes onder ons.
Beter nu eruit, dan bij voorbaat al niet mee kunnen doen aan UEFA-cup voetbalquote:En in de CL is het half januari ook afgelopen
CL is half maart afgelopen op ze vroegstquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:44 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Nog wel, dus geniet ervan
[..]
Beter nu eruit, dan bij voorbaat al niet mee kunnen doen aan UEFA-cup voetbal
Ach, die paar puntjes, volgens mij zijn we er al 8 ingelopen. Bovendien spelen we nog 2 wedstrijden tegen Inter. En met Huntelaar erbij, wie weet nog een paar extraquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef bart83 het volgende:
[..]Hoger podium? Volgens mij staan jullie nog een aantal puntjes onder ons. En in de CL is het half januari ook afgelopen
quote:De transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Ajax is afgerond. De 22-jarige spits van SC Heerenveen is vandaag medische gekeurd in het Amsterdamse VU-ziekenhuis en zal later op de dag een contract tekenen.
De aanvaller van Jong Oranje bereikte afgelopen maandag al een overeenstemming met de Amsterdamse club. De transfer liet echter nog even op zich wachten, omdat Ajax en Heerenveen nog tot aan akkoord moesten komen. Naar verluidt betaalt Ajax acht miljoen euro.
Opvallend is dat Huntelaar zijn laatste duel in het Abe Lenstra Stadion in het Friese shirt tegen Ajax speelt. Na de winterstop komt Huntelaar opnieuw uit in het Heerenveen-stadion, maar dan in het Ajax-shirt.
Huntelaar verkoos Ajax boven AZ en Feyenoord. Redenen voor deze keuze waren volgens Huntelaar de rijke historie, het volgens hem unieke shirt en de speelstijl van de hoofdstedelijke club.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef bart83 het volgende:Hoger podium? Volgens mij staan jullie nog een aantal puntjes onder ons. En in de CL is het half januari ook afgelopen
True, maar ALS ie het goed doet speelt ie zich ook weer eerder in de picture, dus het werkt aan beide kanten.quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:40 schreef twi het volgende:
[..]
De kans dat Huntelaar bij Ajax faalt is een stuk groter dan de kans dat 'ie bij Feyenoord faalt. Dat heb je nu eenmaal als je op een hoger podium acteert.
Vandaar al die prijzen die jullie de laatste 9 jaar gewonnen hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:41 schreef bart83 het volgende:
[..]
Feyenoord en spitsen is de afgelopen 9 jaar toch een iets betere combi geweest dan Ajax en spitsen.
En je moet gewoon een arrogante terinleijer zijn om bij Ajax te overleven, en dat is KJ niet.
Wij hebben dan ook de slechtste seizoensstart in 45 jaar ofzo? En jullie gaan voor jullie doen ongewoon goed. En dan is het verschil nog acht punten en al aan het minderen.. Bovendien spelen wij Champions League en lagen jullie er in de eerste ronde UEFA cup uit. Wel realistisch blijven hequote:Op vrijdag 23 december 2005 16:42 schreef bart83 het volgende:
[..]Hoger podium? Volgens mij staan jullie nog een aantal puntjes onder ons. En in de CL is het half januari ook afgelopen
laat staan de Gatorade cupquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wij hebben dan ook de slechtste seizoensstart in 45 jaar ofzo? En jullie gaan voor jullie doen ongewoon goed. En dan is het verschil nog acht punten en al aan het minderen.. Bovendien spelen wij Champions League en lagen jullie er in de eerste ronde UEFA cup uit. Wel realistisch blijven he
Ja nu weer opdonderen loek. Kneusquote:Op vrijdag 23 december 2005 16:41 schreef bart83 het volgende:
[..]
Feyenoord en spitsen is de afgelopen 9 jaar toch een iets betere combi geweest dan Ajax en spitsen.
En je moet gewoon een arrogante terinleijer zijn om bij Ajax te overleven, en dat is KJ niet.
Zoals ik al zei; Huntelaar thuis, en Harry en Markus uitquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Huntelaar dus naar Ajax. Wat denken jullie ervan? Jullie willen eigenlijk 4-3-3 spelen maar hebben daar de buitenspelers niet voor. Dus daarom spelen jullie 4-4-2 de laatste paar wedstrijden. Het lijkt me logisch dat na de winterstop er 4-4-2 gespeelt blijft worden met Rosenberg en Huntelaar in de spits. Alleen Huntelaar is echt een spits voor in een 4-3-3 opstelling. Maar zoals gezegt daar hebben jullie geen buitenspelers voor. En als je 4-3-3 zou gaan spelen zouden Rosenberg, Charisteas, Babel en Anastasiou buiten de boot vallen. Wat gaat er met die spitsen dan allemaal gebeuren? Anastasiou zal vetrekken aan het eind van het seizoen, maar Charisteas heeft aangegeven te willen blijven. En het dan nog niet te hebben over Babel, (door veel Ajax supporters hier op het forum beter bevonden dan Kalou) die begint nu al te zeuren dat hij geen basis plek heeft.
Straatacties? Dat heet snelheid. En die jongen is 18 jaar dus heeft nog genoeg tijd om aan z'n kwaliteiten te werken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef Jasza het volgende:
Babel is niet zo goed man, zijn aanname is soms echt prut en die straatacties van hem komen me keel uit
Ja snelheid, maar soms wil hij tussen 3 man door dat noem ik straatacties. Een actie op snelheid is geen straatactie hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:18 schreef Nashje het volgende:
[..]
Straatacties? Dat heet snelheid. En die jongen is 18 jaar dus heeft nog genoeg tijd om aan z'n kwaliteiten te werken.
die buitenspelers komen echt nog wel....alleen met huntelaar moesten we snel handelen. Die buitenspelers zijn wat moeilijker te vinden maar komen nog wel...heb vertrouwen in v. Geelquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ik had liever gezien dat deze acht miljoen werd geïnvesteerd in twee fatsoenlijke buitenspelers en dat KJH pas zou worden gekocht, na verkoop van Angelos Harry Charisteas.
Waarom snel handelen? Feyenoord heeft nog geen geld en PSV heeft verlies gedraaid.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:22 schreef Gelderland het volgende:
[..]
die buitenspelers komen echt nog wel....alleen met huntelaar moesten we snel handelen. Die buitenspelers zijn wat moeilijker te vinden maar komen nog wel...heb vertrouwen in v. Geel
De mul komt wel terug waarschijnlijk, Mitea is wel aardig als hij aan zijn voorzet werkt en niet zovaak naar binnen trekt. Ben benieuwd ofz e nog wat halen, ik kan niemand bedenken. iig geen nederlandse.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik verwacht in ieder geval dat De Mul terughalen, na dit seizoen. Waardoor ze alleen nog op zoek gaan naar een linksbuiten. (Of ze vertrouwen gewoon op de terugkomst van Mitea)
HSV lag ook op de loer. Bovendien zou Feyenoord wel geld hebben bij een verkoop van Kuyt/Kalouquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom snel handelen? Feyenoord heeft nog geen geld en PSV heeft verlies gedraaid.
Ik denk dat juist Harry en Babel zich zorgen mogen gaan maken, ik zie zelf meer potentie in Rosenberg - Babel voorin waarin Rosenberg een soort Litmanen rol gaat spelen en Huntelaar in scorings positie gaat brengen. Babel zou ik verhuren om ervaring op te doen en even uit die droomwereld halen want hij is er nog lang niet en Harry gewoon vaak inbrengen om Huntelaar en Rosenberg te sparen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:42 schreef Radegast het volgende:
Nou, welkom KJH dan maar!
Charisteas trekt zich hier niks van aan, die raakt niet in paniek van nog een concurrent.
Over Babel en Rosenberg heb ik mijn twijfels, toch een mentale tik voor die twee.
Feyenoord had ook een lening kunnen afsluiten ofzo om Huntelaar te halen en zodra er geld binnenkomt van Kuijt of Kalou die lening af te lossen. Bij deze jongen moest Ajax er idd gewoon snel bij zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom snel handelen? Feyenoord heeft nog geen geld en PSV heeft verlies gedraaid.
Neem aan dat je Huntelaar bedoelt. Verder mee eens, Harry verkopen en Babel verhuren of als backup. Je hebt uiteindelijk toch een derde spits nodig mocht er een wegvallen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik denk dat juist Harry en Babel zich zorgen mogen gaan maken, ik zie zelf meer potentie in Rosenberg - Babel voorin waarin Rosenberg een soort Litmanen rol gaat spelen en Huntelaar in scorings positie gaat brengen. Babel zou ik verhuren om ervaring op te doen en even uit die droomwereld halen want hij is er nog lang niet en Harry gewoon vaak inbrengen om Huntelaar en Rosenberg te sparen.
Voor hoe lange tijd wil je Babel dan verhuren? Huntelaar en Rosenberg spelen nog wel een tijdje voor Ajax, en Charisteas wil niet weg. Dan komt Babel de komende seizoenen zowiezo niet voor in de basis 11. En al helemaal niet als er weer 4-3-3 word gespeelt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik denk dat juist Harry en Babel zich zorgen mogen gaan maken, ik zie zelf meer potentie in Rosenberg - Babel voorin waarin Rosenberg een soort Litmanen rol gaat spelen en Huntelaar in scorings positie gaat brengen. Babel zou ik verhuren om ervaring op te doen en even uit die droomwereld halen want hij is er nog lang niet en Harry gewoon vaak inbrengen om Huntelaar en Rosenberg te sparen.
Onzin. Ik heb genoeg vertrouwen in van Geel, dat is een hele goede voor ons.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:27 schreef bart83 het volgende:
Dit zal wel ten koste gaan van buitenspelers die gekocht moeten gaan worden.
Ja hoor, Loek. Ik weet niet of je het weet, maar Ajax kan wel 18 miljoen aan spelers uitgeven als Ajax dat zou willen. Ik vermoed dat Ajax Jenner, Luirink/Vlaar en Elia (welke club wil hem nou niet) zal proberen te halen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:27 schreef bart83 het volgende:
omdat hij concreet was. Buitenspelers heeft Ajax nog niet concreet op het oog. Maargoed we zullen zien wat hij brengt....quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jennerquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja hoor, Loek. Ik weet niet of je het weet, maar Ajax kan wel 18 miljoen aan spelers uitgeven als Ajax dat zou willen. Ik vermoed dat Ajax Jenner, Luirink/Vlaar en Elia (welke club wil hem nou niet) zal proberen te halen.
Haha, "jullie".. Hij denkt dat je bij ons hoort cultheld :xquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
JennerKom op zeg, ik zie daar dus echt geen versterking in voor jullie.
ach valt wel mee, maar nu naar je eigen kakkerlak hok terug het stinkt hier namelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:27 schreef bart83 het volgende:
Zuchtquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
JennerKom op zeg, ik zie daar dus echt geen versterking in voor jullie.
je kan best 433 spelen, maar dan met 3 spitsen, en de middenvelders op een lijn, zoals je ook af en toe bij oranje zag. Met charisteas vanaf rechts en rosenberg vanaf links. Sowieso is rosenberg vanaf links beter, want die gast kan amper kaatsen, maar is wel gruwelijk snel. Je moet dus het een beetje proberen zoals met Hoogendorp bij RKC, die komt ook vaak vanaf de zijkant inrennen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Huntelaar dus naar Ajax. Wat denken jullie ervan? Jullie willen eigenlijk 4-3-3 spelen maar hebben daar de buitenspelers niet voor. Dus daarom spelen jullie 4-4-2 de laatste paar wedstrijden. Het lijkt me logisch dat na de winterstop er 4-4-2 gespeelt blijft worden met Rosenberg en Huntelaar in de spits. Alleen Huntelaar is echt een spits voor in een 4-3-3 opstelling. Maar zoals gezegt daar hebben jullie geen buitenspelers voor. En als je 4-3-3 zou gaan spelen zouden Rosenberg, Charisteas, Babel en Anastasiou buiten de boot vallen. Wat gaat er met die spitsen dan allemaal gebeuren? Anastasiou zal vetrekken aan het eind van het seizoen, maar Charisteas heeft aangegeven te willen blijven. En het dan nog niet te hebben over Babel, (door veel Ajax supporters hier op het forum beter bevonden dan Kalou) die begint nu al te zeuren dat hij geen basis plek heeft.
Jenner?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
De mul komt wel terug waarschijnlijk, Mitea is wel aardig als hij aan zijn voorzet werkt en niet zovaak naar binnen trekt. Ben benieuwd ofz e nog wat halen, ik kan niemand bedenken. iig geen nederlandse.
Idd bedoelde Huntelaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Neem aan dat je Huntelaar bedoelt. Verder mee eens, Harry verkopen en Babel verhuren of als backup. Je hebt uiteindelijk toch een derde spits nodig mocht er een wegvallen...
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Nashje het volgende:
De Mul - Huntelaar - Boerrigter.
Heb je Manucharyan ook nog. Die kan op zowel rechts- als linksbuiten.
Waarom?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:27 schreef bart83 het volgende:
Had je toch gelijk dat ie naar Ajax zou gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
Gefeliciteerd met Huntelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |