abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:20:12 #101
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33340176
quote:
Nederlands paspoort optie voor Maxwell

EXCLUSIEF
- De Braziliaan Maxwell overweegt een Nederlands paspoort aan te vragen. De linksback van Ajax vergroot op die manier zijn kansen op een lucratieve buitenlandse transfer.

Dat Maxwell aan het eind van het seizoen Ajax gaat verlaten staat al een tijdje vast. Tot op heden heeft de Braziliaan nog geen nieuwe club gevonden.

Met een Nederlands paspoort worden de mogelijkheden voor Maxwell een stuk groter. Hij geldt dan niet langer als speler van buiten de EU wat hem interessanter maakt voor onder andere Italiaanse en Spaanse clubs. In de competitie van deze twee Zuid-Europese landen gelden beperkingen voor het aantal niet-EU spelers dat een club onder contract mag hebben.

Omdat Maxwell al 4,5 jaar in Nederland is, komt hij in aanmerking voor een versnelde naturalisatieprocedure. Als de linksback een Nederlands paspoort krijgt, kan hij overigens niet voor Oranje uitkomen. Maxwell speelde al interlands voor Brazilië.

Momenteel is Maxwell herstellende van een ernstige knieblessure. Als gevolg van die kwetsuur speelde hij dit seizoen nog geen minuut.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:22:07 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33340227
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
Ik zag veel toekomst in Nigel de Jong, als hij naar Man Utd zou zijn gegaan, kom het een soort RvP-succes worden
Robin van Persie heeft natuurlijk net zoveel techniek en overzicht in z'n kleine teen dan Nigel de Jong in z'n hele lijf. Dus nee, dat had ik niet zien gebeuren. De Jong is gewoon een werker, waar van Persie een spelbepaler is of kan zijn.
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:25:36 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33340306
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef M0NTANA het volgende:
Niet zoals wat anderen kan ik Maxwell gewoon weinig kwalijk nemen. Ik bedoel, je hoort hier regelmatig berichten van "een jaar lang revalideren op kosten van Ajax", en hoewel ik dat wel begrijp en 'm ook heel graag nog een jaartje langer had willen hebben, kan ik niets anders dan hopen dat 'ie dat paspoort gewoon makkelijk en snel krijgt en dat 'ie een mooie club vindt.

Weet iemand trouwens hoe dat zit? Hij is hier 4,5 jaar, dus hij zou pas rond augustus dat paspoort kunnen krijgen. Maar kun je zo'n paspoort krijgen wanneer je bijvoorbeeld al vrij duidelijk hebt gezegd dat je voor september naar Italie of Spanje vertrekt? Ondanks dat ik hem het beste gun vind ik dat op zich dan wel weer wat vreemd.

Hoe dan ook, het gaat 'm goed Hopelijk zien we 'm nog een paar wedstrijdjes in Ajax shirt.
pi_33340326
quote:
'Van Basten tipt Nigel de Jong bij AC Milan'
Vrijdag 23 december, door SV, Amsterdam, 11.51u GMT+01.00, www.sports.it

Marco van Basten zou volgens de Italiaanse media zijn oude club AC Milan hebben getipt om Nigel de Jong aan te trekken. Volgens media gaf de bondscoach 'positief advies' over De Jong.

Gisteren vertelde de Amsterdammer nog dat hij met Borussia Dortmund in gesprek was, omdat hij graag met zijn maatje Steven Pienaar zou willen voetballen.

Naast AC Milan heeft nu ook Juventus belangstelling voor De Jong, wiens contract aan het eind van het seizoen afloopt bij Ajax.
pi_33340379
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Vlaar twijfelt over vertrek naar Spurs

Ron Vlaar twijfelt over een vertrek naar Tottenham Hotspur, zo meldt BBC Sport. Een bod van 2,5 miljoen euro is door AZ geaccepteerd, maar de 20-jarige verdediger weet niet of het de juiste stap is om nu naar het buitenland te vertrekken.

Vlaar woont nog altijd bij zijn ouders, wat de beslissing nog moeilijker zou maken. Binnen enkele dagen zal de international zijn beslissing kenbaar moeten maken.

Toch lijkt Vlaar het liefst te kiezen voor Ajax, maar AZ-voorzitter Scheringa doet er alles aan om het talent niet naar Amsterdam te laten vertrekken.
Dit doet mijn Ajax hartje toch goed
Houd van een lijntje.
pi_33340535
Zooow, die van Basten.. Denk dat die bij Milan helemaal niet aan de bak komt !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:35:40 #107
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_33340537
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 11:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

klopt, maadag dinsdag thuis tegen FC Groningen en vrijdag uit tegen Heerenveen (live op RTL5).
Is ook zo zielig als je voor een dichte deur staat he
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:36:19 #108
53851 BoNi
pi_33340558
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Zooow, die van Basten.. Denk dat die bij Milan helemaal niet aan de bak komt !
Nigel wordt de nieuwe Seedorf, in Nederland ondergewaardeerd, in het buitenland een held...!
Schitterend!
pi_33340871
Lijkt me Dortmund voor Nigel een beter alternatief, bij Milan komt hij in het rotatieschema en minder aan spelen toe.
That's all folks!
  vrijdag 23 december 2005 @ 12:53:19 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33340948
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef BoNi het volgende:

[..]

Is ook zo zielig als je voor een dichte deur staat he
Ik ging ervan uit dat de dag na zondag (en tevens mijn eerste werkdag) een maandag zou zijn.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:00:39 #111
53851 BoNi
pi_33341109
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik ging ervan uit dat de dag na zondag (en tevens mijn eerste werkdag) een maandag zou zijn.
Dat is ook nog steeds zo hoor, wees niet bang, maandag wordt niet overgeslagen
Maar de wedstrijd is de dag die daar weer op volgt, de dinsdag dus
Sorry, ik ben echt toe aan mijn lange weekend....
Schitterend!
pi_33341239
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Vlaar twijfelt over vertrek naar Spurs

Ron Vlaar twijfelt over een vertrek naar Tottenham Hotspur, zo meldt BBC Sport. Een bod van 2,5 miljoen euro is door AZ geaccepteerd, maar de 20-jarige verdediger weet niet of het de juiste stap is om nu naar het buitenland te vertrekken.

Vlaar woont nog altijd bij zijn ouders, wat de beslissing nog moeilijker zou maken. Binnen enkele dagen zal de international zijn beslissing kenbaar moeten maken.

Toch lijkt Vlaar het liefst te kiezen voor Ajax, maar AZ-voorzitter Scheringa doet er alles aan om het talent niet naar Amsterdam te laten vertrekken.
Jammer, laat die huilebalk maar lekker naat Tottenham gaan, bij Ajax is alleen maar plaats voor verdedigers met kwaliteit en karakter.
Als Vlaar naar Ajax komt is dan momenteel eerder een verzwakking dan een versterking, of zijn we de oefeninterland tegen Italie nu alweer vergeten?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_33341359
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Jammer, laat die huilebalk maar lekker naat Tottenham gaan, bij Ajax is alleen maar plaats voor verdedigers met kwaliteit en karakter.
Als Vlaar naar Ajax komt is dan momenteel eerder een verzwakking dan een versterking, of zijn we de oefeninterland tegen Italie nu alweer vergeten?
Zijn we de wedstrijden waarin hij wel goed speelde vergeten?

En waarom is het een huilebalk, hij krijgt geen kans bij az en wil naar het grote Ajax, neem hem dan eens kwalijk. De enige huilebalk in deze soap is die rat van een Scheringa.
Houd van een lijntje.
pi_33341398
quote:

[..]

Wat een onzin zeg. Zelfs Jaap Stam zou moeite hebben met Toni. Daarbij komt nog dat Vlaar weinig speelt.
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:12:52 #115
53851 BoNi
pi_33341399
quote:

[..]

Ik ben ook niet volledig overtuigd van de meerwaarde van Vlaar voor Ajax.
Het is wel een beetje simplistisch om deze mening te baseren op een oefeninterland.
Tijdens zijn (Europees) debuut voor AZ speelde hij een enorm sterke wedstrijd.
Ik heb ook een paar maanden terug een training van het Nederland Elftal gezien waar Vlaar van Nistelrooij volledig in zijn zak had. Ruud reageerde daar toen ook echt ontzettend gefrustreerd op.
Dat die jongen kwaliteit heeft is duidelijk, maar ik vind dat Ajax zich moet concentreren op wat stabiele, ervaren spelers.
In de jeugd loopt ook nog een jongen als Schilder die op dezelfde plek als Vlaar kan spelen.
Schitterend!
pi_33341403
Scheringa is hier degene die zich als een klein kind aanstelt . . .
Of is Willem II geen hofleverancier voor AZ geweest?

Ik vind het een beetje hypocriet.
pi_33341429
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ik ben ook niet volledig overtuigd van de meerwaarde van Vlaar voor Ajax.
Het is wel een beetje simplistisch om deze mening te baseren op een oefeninterland.
Tijdens zijn (Europees) debuut voor AZ speelde hij een enorm sterke wedstrijd.
Ik heb ook een paar maanden terug een training van het Nederland Elftal waar Vlaar van Nistelrooij volledig in zijn zak had. Ruud reageerde daar toen ook echt ontzettend gefrustreerd op.
Dat die jongen kwaliteit heeft is duidelijk, maar ik vind dat Ajax zich moet concentreren op wat stabiele, ervaren spelers.
In de jeugd loopt ook nog een jongen als Schilder die op dezelfde plek als Vlaar kan spelen.
Je spreekt alleen jezelf wat tegen door eerst voor stabiele ervaren spelers te pleiten en vervolgens met de naam Schilder op de proppen te komen . . .

Wat wil je nou?
pi_33341435
Ach, je bent zo goed als je laatste wedstrijd wordt vaak gezegd, en bij veel mensen telt dat ook alleen maar. Als Vlaar voor 2,5 miljoen over kan komen laat maar komen dan.
pi_33341534
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:14 schreef mr_cucumber het volgende:
Ach, je bent zo goed als je laatste wedstrijd wordt vaak gezegd, en bij veel mensen telt dat ook alleen maar. Als Vlaar voor 2,5 miljoen over kan komen laat maar komen dan.
Dat vind ik een beetje te makkelijk om te zeggen.
Je hebt het wel over een jeugdspeler met een aflopend contract (volgend jaar).
Aangezien Ajax veel nieuwe spelers nodig zal hebben, kun je niet met extra miljoenen gaan smijten.
pi_33341570
Pcies ... Vlaar lijkt me een welkome aanvulling. Grygera blijft hooguit nog een jaar ... dus een beetje anticiperen kan geen kwaad.
pi_33341608
Ik weet het nog niet zo met Vlaar. Van mij hoeft het niet meer eigenlijk. Ik hou het liever op Schilder.
pi_33341630
Van mij mag die ook wel komen, maar niet voor 3,5 mln.. Veel te veel geld voor zo'n jonge jongen!
Hij heeft terdege kwaliteit, maar moet nog stabieler worden..
A.F.C.A.
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:22:25 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33341632
2,5 miljoen is teveel. Laat 'm dan na 2006/2007 maar gratis komen.
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:22:48 #124
53851 BoNi
pi_33341639
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:14 schreef Robar het volgende:

[..]

Je spreekt alleen jezelf wat tegen door eerst voor stabiele ervaren spelers te pleiten en vervolgens met de naam Schilder op de proppen te komen . . .

Wat wil je nou?
Klopt, nu ik het zo teruglees staat het er inderdaad wel een beetje krom.
Ik vind dat Ajax zich op dit moment moet focussen op wat ervaring en stabiliteit in het elftal.

Je moet natuurlijk wel je ogen open houden voor spelers als Vlaar voor de toekomst. Met Schilder heb je echter een goede talentvolle jongen in je eigen jeugd lopen die naar mijn idee zelfs meer potentie heeft.

Korte termijn en lange termijn zullen we maar even zeggen.
Schitterend!
  Redactie Games vrijdag 23 december 2005 @ 13:30:57 #125
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33341887
2.5 voor een broekie als vlaar vind ik echt veel te overdreven. Zit veel potentie in die beste jongen maar ik heb meer vertrouwen in Heitinga. En als Emanuelson ook ze progressie doorzet daar dan heb je al 2 broekies achterin + de keeper. Ik denk dat het dan heel belangrijk is om 2 ervaren spelers daar te hebben.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33341909
Ik stem ook voor ervaring en stabiliteit halen, de jongen jongens die nu nog in de eigen jeugd voetballen kunnen zich hieraan optrekken en veel leren. Deze kunnen dan mooi de plaats in nemen van de ouwe rotten
A.F.C.A.
pi_33342372
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:30 schreef Fathom het volgende:
2.5 voor een broekie als vlaar vind ik echt veel te overdreven. Zit veel potentie in die beste jongen maar ik heb meer vertrouwen in Heitinga. En als Emanuelson ook ze progressie doorzet daar dan heb je al 2 broekies achterin + de keeper. Ik denk dat het dan heel belangrijk is om 2 ervaren spelers daar te hebben.
Leuke avatar.

Nieuw?
pi_33342429
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33342457
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef gras het volgende:

[..]

Leuke avatar.

Nieuw?
Ik dacht dat jij dat was met een nieuwe nick. Niet dus.
  vrijdag 23 december 2005 @ 13:51:39 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33342469
Over Heitinga gesproken, het was dan wel tegen Eindhoven, en heb alleen de eerste helft gezien, maar hij was weer lekker bezig met strakke passing over de grond en z'n lichaam goed gebruikend tegen Demouge. Gaat de goede kant op met die jongen. Nog even en Grygera mag verkocht gaan worden
pi_33342518
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij dat was met een nieuwe nick. Niet dus.
Nee, niet dus.
  Redactie Games vrijdag 23 december 2005 @ 13:55:31 #132
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33342586
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:48 schreef gras het volgende:

[..]

Leuke avatar.

Nieuw?
Ja gewoon via google op cruijf zoeken.

http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-07,GGLD:nl&q=Cruijff
  Redactie Games vrijdag 23 december 2005 @ 13:56:21 #133
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33342609
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef twi het volgende:
Over Heitinga gesproken, het was dan wel tegen Eindhoven, en heb alleen de eerste helft gezien, maar hij was weer lekker bezig met strakke passing over de grond en z'n lichaam goed gebruikend tegen Demouge. Gaat de goede kant op met die jongen. Nog even en Grygera mag verkocht gaan worden
Ik vind hem de laatste paar wedstrijden al steeds stabieler spelen. Hopelijk krijgt ze zelfvertrouwen nu een flinke boost.
pi_33342618
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef twi het volgende:
De tweede helft had ie wel weer een dipje maar het gaat idd weer de goede kant op met Johnny.
pi_33342641
wil die maxwell nu ineens een nederlands paspoort aanvragen om makkelijker weg te komen?
pi_33342643
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef Fathom het volgende:

[..]

http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-07,GGLD:nl&q=Cruijff
Je snapt het niet geloof ik
In Southern Sun
pi_33342657
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef Fathom het volgende:

[..]

Joh.
  Redactie Games vrijdag 23 december 2005 @ 13:59:00 #138
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33342693
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef gras het volgende:

[..]

Joh.
Wat is je probleem nou precies?
pi_33342694
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef pascalheister het volgende:
wil die maxwell nu ineens een nederlands paspoort aanvragen om makkelijker weg te komen?
Ja, ander is het te lastig voor Inter om hem te contracteren.
  Redactie Games vrijdag 23 december 2005 @ 13:59:40 #140
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33342715
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja, ander is het te lastig voor Inter om hem te contracteren.
Zou het wel erg vreemd vinden. Snel een paspoort aanvragen om vervolgens weer te emigreren
pi_33342765
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef Fathom het volgende:

[..]

Wat is je probleem nou precies?

gras heeft hier tijden lang met die avatar rondgelopen
In Southern Sun
  Redactie Games vrijdag 23 december 2005 @ 14:02:38 #142
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33342814
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

gras heeft hier tijden lang met die avatar rondgelopen
Er lopen hier 60.000 mensen met een avatar

Maar ik heb hem aangepast. Dan is iedereen weer blij.. Tenslotte bijna kerst
pi_33342824
Pff lekker boeiend of je dezelfde avater heb
Houd van een lijntje.
pi_33342990
Wat vonden we gisteren van Charisteas? Pikt toch weer z'n goaltje mee...
pi_33343021
hij was in ieder geval enthousiaster dan Rosenberg
Houd van een lijntje.
pi_33343064
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
hij was in ieder geval enthousiaster dan Rosenberg
Ja, die had er niet zoveel zin in.
pi_33343065
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:08 schreef Radegast het volgende:
Wat vonden we gisteren van Charisteas? Pikt toch weer z'n goaltje mee...
Hij houdt zijn gemiddelde goed op peil
  Redactie Games vrijdag 23 december 2005 @ 14:12:15 #148
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33343093
Ja als dit zo doorgaat en Huntelaar komt pas na de zomer vraag ik me af een spits wel nodig was. hehehe straks hebben we weer een luxe probleem
pi_33343098
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Hij houdt zijn gemiddelde goed op peil
1 op 2 nu net als Sneijder.
pi_33343176
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ja, die had er niet zoveel zin in.
Klopt idd, maar hij kreeg ook werkelijk geen enkele fatsoenlijke bal viel me op.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33343309
Het is alleen maar zo dat Maxwell voor die versnelde procedure in aanmerking komt. Dat betekent niet dat hij het toegewezen krijgt en het lijkt me stug dat hij het voor elkander krijgt. Anders krijgt Verdonk het erg lastig in de zaak Kalou...
pi_33343362
Kan natuurlijk ook komen dat die slecht vrij liep waardoor de ballen niet aan kwamen.. Hij zag er een beetje futloos uit
A.F.C.A.
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:23:52 #153
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33343405
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef rompompom het volgende:
Het is alleen maar zo dat Maxwell voor die versnelde procedure in aanmerking komt. Dat betekent niet dat hij het toegewezen krijgt en het lijkt me stug dat hij het voor elkander krijgt. Anders krijgt Verdonk het erg lastig in de zaak Kalou...
Maxwell komt niet voor de versnelde procedure in aanmerking. Die is namelijk bij Maxwell overbodig. Hij zit hier al 4,5 jaar en kan dus in juli gewoon een paspoort ophalen. Vind de woordkeuze van dat bericht dus een beetje raar. Misschien dat ze nog onder de indruk zijn van de versnelde procedure van Kalou.
pi_33343682
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:23 schreef twi het volgende:

[..]

Maxwell komt niet voor de versnelde procedure in aanmerking. Die is namelijk bij Maxwell overbodig. Hij zit hier al 4,5 jaar en kan dus in juli gewoon een paspoort ophalen. Vind de woordkeuze van dat bericht dus een beetje raar. Misschien dat ze nog onder de indruk zijn van de versnelde procedure van Kalou.
Ah, op die fiets. Kan het niet alsnog geweigerd worden omdat het slechts als doorreisdocument gebruikt gaat worden? Ik vind het echt drie keer niks dat hij een Nederlands paspoort krijgt.
  Redactie Games vrijdag 23 december 2005 @ 14:34:25 #155
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33343717
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:33 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ah, op die fiets. Kan het niet alsnog geweigerd worden omdat het slechts Als doorreisdocument gebruikt gaat worden? Ik vind het echt drie keer niks dat hij een Nederlands paspoort krijgt.
Dit vraag ik me ook af... Kan toch niet zo zijn dat iedereen dit zomaar kan doen? Zou lekker voor de terroristjes onder ons zijn.
pi_33343764
Dat 4-4-2 draait toch echt lekker. Je ziet dat ze er ook aanvallend veel meer mogelijkheden mee hebben. Dus Van Geel moet niet zeuren over 4-3-3, maar lekker de clubcultuur laten verworden tot een mooie 4-4-2.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33343805
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Dat 4-4-2 draait toch echt lekker. Je ziet dat ze er ook aanvallend veel meer mogelijkheden mee hebben. Dus Van Geel moet niet zeuren over 4-3-3, maar lekker de clubcultuur laten verworden tot een mooie 4-4-2.
Als je de spelers hebt die 4-3-3 goed kunnen spelen heeft dat systeem toch echt mijn voorkeur.
Deze groep kan het niet dus lekker doorgaan met 4-4-2.
pi_33343830
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:37 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als je de spelers hebt die 4-3-3 goed kunnen spelen heeft dat systeem toch echt mijn voorkeur.
Deze groep juist wel, omdat we momenteel niet de spelers hebben voor een 4-3-3.
  Redactie Games vrijdag 23 december 2005 @ 14:39:58 #159
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33343865
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Vind het ergens wel grappig dat we maar stug aan dat 4-3-3 systeem blijven hangen terwijl de doorstroom met eigen jeugd niet goed verloopt. ook is het moeilijk om goede vleugel spelers te vinden.
pi_33343921
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Deze groep juist wel, omdat we momenteel niet de spelers hebben voor een 4-3-3.
Dat is precies wat-ie zegt
pi_33343956
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:37 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik vrees dat je nooit meer de spelers krijgt om 4-3-3 te kunnen spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33343993
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:42 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dat is precies wat-ie zegt
Ik zag iets over het hoofd
pi_33344014
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, je moet ze zelf opleiden. Dat kan best. Ajax doet het alleen niet meer, da's jammer.
pi_33344069
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ik zag iets over het hoofd
Ik moest ook drie keer kijken, hehehe
pi_33344075
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, je moet ze zelf opleiden. Dat kan best. Ajax doet het alleen niet meer, da's jammer.
Dat begint al eerder. Ze mogen niet meer pingelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33344944
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mwa, ben ik niet helemaal met je eens. Kijk hoe az nu speelt, prachtig voetbal, met 4-3-3. Het is wel degelijk mogelijk, maar door jarenlange mismanegement is er slecht ingekocht en er worden amper vleugelspelers voortgebracht uit de opleiding.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_33344974
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:13 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Mwa, ben ik niet helemaal met je eens. Kijk hoe az nu speelt, prachtig voetbal, met 4-3-3. Het is wel degelijk mogelijk, maar door jarenlange mismanegement is er slecht ingekocht en er worden amper vleugelspelers voortgebracht uit de opleiding.
AZ speelt een variant op 4-3-3, want zeker Van Galen houdt op links echt niet constant de vleugel bezet. Is meer 4-3-2-1.
www.thuisuiteten.nl
pi_33345263
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

AZ speelt een variant op 4-3-3, want zeker Van Galen houdt op links echt niet constant de vleugel bezet. Is meer 4-3-2-1.
Co's Kerstboom

Edit: oh nee, dat is 4-2-3-1 toch?
pi_33345456
Ja, hangt ervanaf hoe je het wilt invullen. Een echte kerstboom wordt naar boven toe dunner.
www.thuisuiteten.nl
pi_33345755
Welkom KJH!
pi_33345828
quote:
Ajax rondt transfer Huntelaar af

Ajax heeft de langverwachte transfer van sc Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar afgerond. De 22-jarige topscorer van Nederland wordt op dit moment medisch gekeurd in het VU ziekenhuis in Amsterdam. Later op de dag zal de aanvaller zijn contract tekenen en worden gepresenteerd.

De Amsterdamse club bereikte afgelopen maandag al een akkoord met Huntelaar, wiens verbintenis in het Abe Lenstra Stadion in de zomer van 2007 afliep. Huntelaar kwam in de zomer van 2004 voor slechts 100.000 euro naar Friesland.

Hoewel het exacte bedrag niet bekend werd gemaakt, mag worden aangenomen dat het om een van de hoogste binnenlandse transfersommen ooit gaat. Heerenveen hing vorig jaar een prijskaartje van zes miljoen euro om de nek van de jeugdinternational. Gezien zijn prestaties dit seizoen is het transferbedrag verhoogd naar ongeveer tien miljoen.

Huntelaar staat inmiddels met veertien treffers uit dertien competitiewedstrijden op de eerste plaats van de topscorerslijst.

Tijdens de afgelopen jaargang kwam de aanvaller tot zeventien doelpunten voor de Friese formatie.

Huntelaar, die vier jaar geleden in het shirt van PSV zijn debuut in het betaalde voetbal maakte, moet in de Amsterdam Arena de concurrentie aangaan met Angelos Charisteas en Markus Rosenberg. Hoewel met name de Zweed de laatste tijd een groeiende vorm toont, lijkt de nieuwe rekruut het meeste te passen bij het Ajax-systeem met vleugelspitsen.

Naast Ajax zou ook Feyenoord interesse hebben gehad in Huntelaar, terwijl het Duitse HSV eveneens in verband werd gebracht met de goaltjesdief.

Bron: Talpa
pi_33345880
Mooi zo
pi_33345933
Nou, welkom KJH dan maar!

Charisteas trekt zich hier niks van aan, die raakt niet in paniek van nog een concurrent.
Over Babel en Rosenberg heb ik mijn twijfels, toch een mentale tik voor die twee.
pi_33345938
Nou, dat moet blijken. Erg veel geld.
www.thuisuiteten.nl
pi_33345952
Yeah
In Southern Sun
pi_33345956
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Dat wel ja.
pi_33345966
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Lekker ook voor H'veen. 100.000 investeren, ca. 10 miljoen vangen. Hulde voor Riemer!
pi_33346015
10 miljoen is erg veel, maar ik ben blij dat Ajax eens niet aan het geld maar aan de ploeg heeft gedacht.
In Southern Sun
pi_33346023
Lang geleden dat ik een moment van vreugde had na een transferbericht .
pi_33346060
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
10 miljoen is erg veel, maar ik ben blij dat Ajax eens niet aan het geld maar aan de ploeg heeft gedacht.
Hebben ze dat gedaan dan?
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:47:22 #181
82589 S-Two
barba macacu
pi_33346076
Het is idd een hele goede speler, maar ja, de zoveelste spits.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_33346115
transfermarkt.de heeft het trouwens over een bedrag van 7 miljoen.
pi_33346118
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hebben ze dat gedaan dan?
Ja.
In Southern Sun
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:49:07 #184
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33346120
wtf hij komt !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:50:22 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33346159
Gelukkig duidelijkheid nu .

Nou welkom dan maar .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33346164
Vraag me af of Blind weer terug gaat naar de 4-3-3 met Huntelaar

Lekker lullig voor Charisteas en Rosenberg die nu net gewend beginnen te raken met de 4-4-2
pi_33346169
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:48 schreef Mr.Mills het volgende:
transfermarkt.de heeft het trouwens over een bedrag van 7 miljoen.
Ik weet niet hoe betrouwbaar de site is, maar dat lijkt mij wel een aannemelijk bedrag.
pi_33346171
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja.
Wil je dat even uitleggen?
pi_33346194
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:50 schreef 2Drix het volgende:
Vraag me af of Blind weer terug gaat naar de 4-3-3 met Huntelaar

Lekker lullig voor Charisteas en Rosenberg die nu net gewend beginnen te raken met de 4-4-2
Ik zou zeggen Huntelaar thuis, en Harry en Markus uit
pi_33346212
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Helemaal geen gek idee.
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:52:40 #191
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33346241
ik ben erg benieuwd wat we met al onze spitsen gaan doen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:53:02 #192
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33346256
Finally

Komt die nou per direct?
pi_33346281
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:52 schreef Houniet het volgende:
ik ben erg benieuwd wat we met al onze spitsen gaan doen
Laten verpieteren op de bank.
pi_33346294
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:51 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Op zich niet slecht
kan je met 2 systemen spelen
4-3-3 met Huntelaar en 4-4-2 met Rosenberg en Chari
pi_33346296
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:53 schreef Messenga het volgende:
Finally

Komt die nou per direct?
Ik denk winterstop.
pi_33346362
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:54 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ik denk winterstop.
Er is geen winterstop . 1 januari als het transferwindow opengaat denk ik.
pi_33346376
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:54 schreef 2Drix het volgende:

[..]

Op zich niet slecht
kan je met 2 systemen spelen
4-3-3 met Huntelaar en 4-4-2 met Rosenberg en Chari
In het geval 4-4-3 systeem, zou ik willen zeggen: en nu nog fatsoenlijke buitenspelers!
pi_33346385
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:56 schreef Radegast het volgende:

[..]

Er is geen winterstop . 1 januari als het transferwindow opengaat denk ik.
Dat bedoel ik
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:57:38 #199
73091 Vom
de Cowboy
pi_33346398
Ben benieuwd hoe Huntelaar het gaat doen bij ons, ik hoop alleen dat het niet ten koste gaat van Babel.
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:58:32 #200
82589 S-Two
barba macacu
pi_33346429
Neem aan dat Babel dan nu iig wordt verhuurd?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')