Klopt, nu ik het zo teruglees staat het er inderdaad wel een beetje krom.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Je spreekt alleen jezelf wat tegen door eerst voor stabiele ervaren spelers te pleiten en vervolgens met de naam Schilder op de proppen te komen . . .
Wat wil je nou?
Leuke avatar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:30 schreef Fathom het volgende:
2.5 voor een broekie als vlaar vind ik echt veel te overdreven. Zit veel potentie in die beste jongen maar ik heb meer vertrouwen in Heitinga. En als Emanuelson ook ze progressie doorzet daar dan heb je al 2 broekies achterin + de keeper. Ik denk dat het dan heel belangrijk is om 2 ervaren spelers daar te hebben.
Nee, niet dus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat was met een nieuwe nick. Niet dus.
Ja gewoon via google op cruijf zoeken.quote:
Ik vind hem de laatste paar wedstrijden al steeds stabieler spelen. Hopelijk krijgt ze zelfvertrouwen nu een flinke boost.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef twi het volgende:
Over Heitinga gesproken, het was dan wel tegen Eindhoven, en heb alleen de eerste helft gezien, maar hij was weer lekker bezig met strakke passing over de grond en z'n lichaam goed gebruikend tegen Demouge. Gaat de goede kant op met die jongen. Nog even en Grygera mag verkocht gaan worden
De tweede helft had ie wel weer een dipje maar het gaat idd weer de goede kant op met Johnny.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef twi het volgende:
Over Heitinga gesproken, het was dan wel tegen Eindhoven, en heb alleen de eerste helft gezien, maar hij was weer lekker bezig met strakke passing over de grond en z'n lichaam goed gebruikend tegen Demouge. Gaat de goede kant op met die jongen. Nog even en Grygera mag verkocht gaan worden
Je snapt het niet geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja gewoon via google op cruijf zoeken.
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-07,GGLD:nl&q=Cruijff
Joh.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja gewoon via google op cruijf zoeken.
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-07,GGLD:nl&q=Cruijff
Wat is je probleem nou precies?quote:
Ja, ander is het te lastig voor Inter om hem te contracteren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef pascalheister het volgende:
wil die maxwell nu ineens een nederlands paspoort aanvragen om makkelijker weg te komen?![]()
Zou het wel erg vreemd vinden. Snel een paspoort aanvragen om vervolgens weer te emigrerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ander is het te lastig voor Inter om hem te contracteren.
quote:
Er lopen hier 60.000 mensen met een avatarquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
gras heeft hier tijden lang met die avatar rondgelopen
Ja, die had er niet zoveel zin in.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
hij was in ieder geval enthousiaster dan Rosenberg
Hij houdt zijn gemiddelde goed op peilquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:08 schreef Radegast het volgende:
Wat vonden we gisteren van Charisteas? Pikt toch weer z'n goaltje mee...
1 op 2 nu net als Sneijder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij houdt zijn gemiddelde goed op peil
Klopt idd, maar hij kreeg ook werkelijk geen enkele fatsoenlijke bal viel me op.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, die had er niet zoveel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |