`quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu maar hopen op een leuke loting. Helmond Sport ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Hehehequote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Kontermanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wie was die fuckin' co-commentator? Volgende keer maar weer in het stadion, dit was echt kut!
Bert Kontermanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wie was die fuckin' co-commentator? Volgende keer maar weer in het stadion, dit was echt kut!
We loten az of psv uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu maar hopen op een leuke loting. Helmond Sport ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef Messenga het volgende:
Onze leraar Economie( tevens mn mentor) is voor Feyenoord. Iedereen in de klas zat zich vandaag al voor te bereiden hoe ik hem et makkelijkst irriteerde. Het begon al voor het lokaal, meneer liep langs mij en ik kwam met de opmerking : Hee X. ( klas genoot die naast me zit) Feyenoord weer mooi verloren he! terwijl ik naar hem keek.
Klas binnen, Rapportten uitdelen dus. Zo komt hij langs X., hij verteld hem dat hij beter kon, ik zag de lijst en maakte vervolgens de opmerking waardoor de hele klas even dubbel lag :
"Nahh, dat is in ieder geval meer punten dan Feyenoord dit seizoen heeft gehaald, goed bezig. ".
dat gevoel heb ikquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Feli, hebben jullie toch nog een keer in Eindhoven kunnen winnen
Dat uitvakquote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!![]()
Of Roda JC, dan kunnen we laten zien aan Feyenoord hoe het wel moet en dan is Stevens tenminste weer zichzelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Houniet het volgende:
Het grote AFC Ajax topic #250![]()
die komt er ook aan he, iemand misschien zin om een jubileum OP te maken ofzo?
Het grote AFC Ajax topic #243: Ad Smit is een mietje.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef JaWi het volgende:
Het grote AFC Ajax topic #243: Ad Smit is een eitje.
Dat zou geweldig zijn ja, wat feestelijk!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
Evenals wat zelf geschoten foto's van bijv een training oid.
Die fuckin' hoge combi-prijzen! Of zou Ajax ons opnieuw sponsoren?quote:
Vermaelenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef JeroenV het volgende:
Wie maakte de zesde?
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Goed idee.
Mss leuk om een stukje geschiedenis erin te proppen? Evenals wat zelf geschoten foto's van bijv een training oid. Belichting van de huidige selectiespelers (dus per speler een klein verhaaltje ofzo)?
Hij kopte eerst uit een corner, via iemand kwam hij bij hem terug, en schoot toen met een stuiter de bal in de goalquote:
Leuke loting.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef Houniet het volgende:
AZ-MVV
Heerenveen-Ajax
Groningen-PSV
Helmond Sport-Roda
Zullen we aan Groningen vragen of ze willen ruilen? heb je er meteen 2 mooie bijquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef Tvduijn het volgende:
inderdaad, buiten dat ajax kut geloot heeft is er ook geen andere mooie wedstrijd bij zoals MVV - Roda ofzo
Het siert hem wel dat hij het gewoon toegeeft, in tegenstelling tot enkele anderen die bij een duidelijke schwalbe voor de camera nog zielig gaan doen dat ze geraakt werden (kuch Jefferson "Schwalbe" Farfan kuch)quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef Nashje het volgende:
Smeekes de teringdebiel.
Leuke loting. Groningen wint sowieso van psv en MVV verrast in alkmaar.
Siert hem? Ik vind het diep triest! Je hebt een kans om te scoren en gaat vervolgens vrijwillig liggen om je tegenstander te naaien. Ontzettend zielig zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Het siert hem wel dat hij het gewoon toegeeft, in tegenstelling tot enkele anderen die bij een duidelijke schwalbe voor de camera nog zielig gaan doen dat ze geraakt werden (kuch Jefferson "Schwalbe" Farfan kuch)
Hij heeft al een paar weken meegetraind.. Zullen hem wel rustig willen brengen denk ik.. Eerst ff laten ruiken aan t grote werkquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:55 schreef cultheld het volgende:
Waarom traint Boerrigter nog niet mee met Ajax? Hij is sowieso het grootste talent op de vleugels bij Ajax, dus ik begrijp er niks van.
haha, geweldigquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:38 schreef DeTolk het volgende:
Zelfs Erik Meijer (36) wil niet naar Feyenoord
Maar ik neem aan dat AZ er iets van geleerd heeft, en daarbij kan Van Gaal redelijk rouleren binnen de selectie, en zo er voor zorgen dat er niet 1 of 2 belangrijke spelers instorten. PSV speelt vaak stabiel, geen mooi voetbal (competitie), maar gaan er vrijwel altijd met de 3 punten vandoor. Feyenoord heb ik nog m'n vraagtekens bij. Als ze punten blijven verspelen bij knullige wedstrijden dan kunnen zij naar de landstitel fluiten. Als ze ook de lagere tegenstanders niet onderschatten en hetzelfde niveau kunnen aanhouden dan gaat de strijd om de landstitel nog wel spannend worden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef -Wolf- het volgende:
AZ stortte vorig jaar helemaal in en Feyenoord bakt er sowieso nooit wat van, dus alleen PSV wordt nog lastig.
Met het eerste deel ben ik het wel eens. Maar aan de andere kant vergroot een AZ verlies hun gat met PSV. Aangezien ik ons niet meer de titel zie pakken, heb ik liever dat AZ de titel pakt... En met die play offs maakt de classering onder de nummer 1 nou ook niet bijster veel meer uit...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Van mij mag Feyenoord wel winnen van AZ, ook al geloof ik niet dat zij veel kans maken. Feyenoord halen wij zit seizoen tóch wel in, daar ben ik van overtuigd. Het verschil in punten is geflatteerd, daarbij is Feyenoord echt niet beter dan de voorgaande jaren. Wanneer de Rotterdamse club ook nog eens een blessuregolf krijgt te verduren, zal niet alleen Ajax ze op de ranglijst nog passeren.
Ajax zelf, want daar gaat het natuurlijk om, mag van mij best vasthouden aan 4-4-2, maar dan wel met enkele mutaties. Zdenek Grygera in plaats van Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson in plaats van Nourdin Boukhari, Ryan Babel in plaats van Markus Rosenberg en ook Nigel de Jong mag best weer naar de bank.
Probleem is dat er drie (nou ja, laat Ik Fnoord ook voor het gemaak maar ff meerekenen) ploegen zijn op wie je veel punten moet inlopen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
Elf punten in achtien wedstrijden moet natuurlijk makkelijk kunnen, Ajax heeft in zestien wedstrijden éénentwintig punten laten liggen, dus waarom niet?
Inderdaad, overstap naar Man U, kan ik nog begrijpen. Maar BVBquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
Ik zag veel toekomst in Nigel de Jong, als hij naar Man Utd zou zijn gegaan, kom het een soort RvP-succes worden, maar een overstap naar BVB snap ik werkelijk waar niets van! Natuurlijk is het een schitterende club, met een mooi stadion en een Nederlandse trainer, toch denk ik dat je dan net zo goed nog één á twee jaar bij Ajax kan blijven ballen.
klopt, maadag thuis tegen FC Groningen en vrijdag uit tegen Heerenveen (live op RTL5).quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:25 schreef jimjim1983 het volgende:
ja we moeten nog 2 wedstrijden dit jaar toch?
quote:Haarlem - AFC AJAX (11-01-2006)
Op woensdag 11 januari 2006 zal Ajax een oefenwedstrijd spelen tegen HFC Haarlem. De wedstrijd zal worden gespeeld in het Haarlem-stadion aan de Sportweg te Haarlem. De aanvang van de wedstrijd is 20.00 uur.
HFC Haarlem heeft 300 kaarten in het bezoekersvak gereserveerd voor de Ajax supporters. De kaarten (12 euro per stuk) zijn vanaf dinsdag 27 december te koop bij de Supportersbalie in het Rinus Michels Stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |