`quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu maar hopen op een leuke loting. Helmond Sport ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Hehehequote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Kontermanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wie was die fuckin' co-commentator? Volgende keer maar weer in het stadion, dit was echt kut!
Bert Kontermanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wie was die fuckin' co-commentator? Volgende keer maar weer in het stadion, dit was echt kut!
We loten az of psv uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu maar hopen op een leuke loting. Helmond Sport ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef Messenga het volgende:
Onze leraar Economie( tevens mn mentor) is voor Feyenoord. Iedereen in de klas zat zich vandaag al voor te bereiden hoe ik hem et makkelijkst irriteerde. Het begon al voor het lokaal, meneer liep langs mij en ik kwam met de opmerking : Hee X. ( klas genoot die naast me zit) Feyenoord weer mooi verloren he! terwijl ik naar hem keek.
Klas binnen, Rapportten uitdelen dus. Zo komt hij langs X., hij verteld hem dat hij beter kon, ik zag de lijst en maakte vervolgens de opmerking waardoor de hele klas even dubbel lag :
"Nahh, dat is in ieder geval meer punten dan Feyenoord dit seizoen heeft gehaald, goed bezig. ".
dat gevoel heb ikquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Feli, hebben jullie toch nog een keer in Eindhoven kunnen winnen
Dat uitvakquote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!![]()
Of Roda JC, dan kunnen we laten zien aan Feyenoord hoe het wel moet en dan is Stevens tenminste weer zichzelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Houniet het volgende:
Het grote AFC Ajax topic #250![]()
die komt er ook aan he, iemand misschien zin om een jubileum OP te maken ofzo?
Het grote AFC Ajax topic #243: Ad Smit is een mietje.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef JaWi het volgende:
Het grote AFC Ajax topic #243: Ad Smit is een eitje.
Dat zou geweldig zijn ja, wat feestelijk!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
Evenals wat zelf geschoten foto's van bijv een training oid.
Die fuckin' hoge combi-prijzen! Of zou Ajax ons opnieuw sponsoren?quote:
Vermaelenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef JeroenV het volgende:
Wie maakte de zesde?
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Goed idee.
Mss leuk om een stukje geschiedenis erin te proppen? Evenals wat zelf geschoten foto's van bijv een training oid. Belichting van de huidige selectiespelers (dus per speler een klein verhaaltje ofzo)?
Hij kopte eerst uit een corner, via iemand kwam hij bij hem terug, en schoot toen met een stuiter de bal in de goalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |