`quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu maar hopen op een leuke loting. Helmond Sport ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Hehehequote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Kontermanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wie was die fuckin' co-commentator? Volgende keer maar weer in het stadion, dit was echt kut!
Bert Kontermanquote:Op donderdag 22 december 2005 22:46 schreef M0NTANA het volgende:
Wie was die fuckin' co-commentator? Volgende keer maar weer in het stadion, dit was echt kut!
We loten az of psv uit.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:43 schreef TimmyAsd het volgende:
En nu maar hopen op een leuke loting. Helmond Sport ofzo
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:50 schreef Messenga het volgende:
Onze leraar Economie( tevens mn mentor) is voor Feyenoord. Iedereen in de klas zat zich vandaag al voor te bereiden hoe ik hem et makkelijkst irriteerde. Het begon al voor het lokaal, meneer liep langs mij en ik kwam met de opmerking : Hee X. ( klas genoot die naast me zit) Feyenoord weer mooi verloren he! terwijl ik naar hem keek.
Klas binnen, Rapportten uitdelen dus. Zo komt hij langs X., hij verteld hem dat hij beter kon, ik zag de lijst en maakte vervolgens de opmerking waardoor de hele klas even dubbel lag :
"Nahh, dat is in ieder geval meer punten dan Feyenoord dit seizoen heeft gehaald, goed bezig. ".
dat gevoel heb ikquote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
`
Of tegen Feyenoord![]()
Oh nee wacht![]()
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:06 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Feli, hebben jullie toch nog een keer in Eindhoven kunnen winnen
Dat uitvakquote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!![]()
Of Roda JC, dan kunnen we laten zien aan Feyenoord hoe het wel moet en dan is Stevens tenminste weer zichzelf.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat ons gelijk maar PSV-uit loten, die arrogante boertjes gaan eraan! Dit smaakt naar meer!![]()
Goed idee.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:08 schreef Houniet het volgende:
Het grote AFC Ajax topic #250![]()
die komt er ook aan he, iemand misschien zin om een jubileum OP te maken ofzo?
Het grote AFC Ajax topic #243: Ad Smit is een mietje.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:11 schreef JaWi het volgende:
Het grote AFC Ajax topic #243: Ad Smit is een eitje.
Dat zou geweldig zijn ja, wat feestelijk!quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
Evenals wat zelf geschoten foto's van bijv een training oid.
Die fuckin' hoge combi-prijzen! Of zou Ajax ons opnieuw sponsoren?quote:
Vermaelenquote:Op donderdag 22 december 2005 23:15 schreef JeroenV het volgende:
Wie maakte de zesde?
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:12 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Goed idee.
Mss leuk om een stukje geschiedenis erin te proppen? Evenals wat zelf geschoten foto's van bijv een training oid. Belichting van de huidige selectiespelers (dus per speler een klein verhaaltje ofzo)?
Hij kopte eerst uit een corner, via iemand kwam hij bij hem terug, en schoot toen met een stuiter de bal in de goalquote:
Leuke loting.quote:Op donderdag 22 december 2005 23:45 schreef Houniet het volgende:
AZ-MVV
Heerenveen-Ajax
Groningen-PSV
Helmond Sport-Roda
Zullen we aan Groningen vragen of ze willen ruilen? heb je er meteen 2 mooie bijquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:03 schreef Tvduijn het volgende:
inderdaad, buiten dat ajax kut geloot heeft is er ook geen andere mooie wedstrijd bij zoals MVV - Roda ofzo
Het siert hem wel dat hij het gewoon toegeeft, in tegenstelling tot enkele anderen die bij een duidelijke schwalbe voor de camera nog zielig gaan doen dat ze geraakt werden (kuch Jefferson "Schwalbe" Farfan kuch)quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:26 schreef Nashje het volgende:
Smeekes de teringdebiel.
Leuke loting. Groningen wint sowieso van psv en MVV verrast in alkmaar.
Siert hem? Ik vind het diep triest! Je hebt een kans om te scoren en gaat vervolgens vrijwillig liggen om je tegenstander te naaien. Ontzettend zielig zegquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:32 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Het siert hem wel dat hij het gewoon toegeeft, in tegenstelling tot enkele anderen die bij een duidelijke schwalbe voor de camera nog zielig gaan doen dat ze geraakt werden (kuch Jefferson "Schwalbe" Farfan kuch)
Hij heeft al een paar weken meegetraind.. Zullen hem wel rustig willen brengen denk ik.. Eerst ff laten ruiken aan t grote werkquote:Op vrijdag 23 december 2005 02:55 schreef cultheld het volgende:
Waarom traint Boerrigter nog niet mee met Ajax? Hij is sowieso het grootste talent op de vleugels bij Ajax, dus ik begrijp er niks van.
haha, geweldigquote:Op vrijdag 23 december 2005 09:38 schreef DeTolk het volgende:
Zelfs Erik Meijer (36) wil niet naar Feyenoord
Maar ik neem aan dat AZ er iets van geleerd heeft, en daarbij kan Van Gaal redelijk rouleren binnen de selectie, en zo er voor zorgen dat er niet 1 of 2 belangrijke spelers instorten. PSV speelt vaak stabiel, geen mooi voetbal (competitie), maar gaan er vrijwel altijd met de 3 punten vandoor. Feyenoord heb ik nog m'n vraagtekens bij. Als ze punten blijven verspelen bij knullige wedstrijden dan kunnen zij naar de landstitel fluiten. Als ze ook de lagere tegenstanders niet onderschatten en hetzelfde niveau kunnen aanhouden dan gaat de strijd om de landstitel nog wel spannend worden.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:17 schreef -Wolf- het volgende:
AZ stortte vorig jaar helemaal in en Feyenoord bakt er sowieso nooit wat van, dus alleen PSV wordt nog lastig.
Met het eerste deel ben ik het wel eens. Maar aan de andere kant vergroot een AZ verlies hun gat met PSV. Aangezien ik ons niet meer de titel zie pakken, heb ik liever dat AZ de titel pakt... En met die play offs maakt de classering onder de nummer 1 nou ook niet bijster veel meer uit...quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:01 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Van mij mag Feyenoord wel winnen van AZ, ook al geloof ik niet dat zij veel kans maken. Feyenoord halen wij zit seizoen tóch wel in, daar ben ik van overtuigd. Het verschil in punten is geflatteerd, daarbij is Feyenoord echt niet beter dan de voorgaande jaren. Wanneer de Rotterdamse club ook nog eens een blessuregolf krijgt te verduren, zal niet alleen Ajax ze op de ranglijst nog passeren.
Ajax zelf, want daar gaat het natuurlijk om, mag van mij best vasthouden aan 4-4-2, maar dan wel met enkele mutaties. Zdenek Grygera in plaats van Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson in plaats van Nourdin Boukhari, Ryan Babel in plaats van Markus Rosenberg en ook Nigel de Jong mag best weer naar de bank.
Probleem is dat er drie (nou ja, laat Ik Fnoord ook voor het gemaak maar ff meerekenen) ploegen zijn op wie je veel punten moet inlopen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:14 schreef M0NTANA het volgende:
Elf punten in achtien wedstrijden moet natuurlijk makkelijk kunnen, Ajax heeft in zestien wedstrijden éénentwintig punten laten liggen, dus waarom niet?
Inderdaad, overstap naar Man U, kan ik nog begrijpen. Maar BVBquote:Op vrijdag 23 december 2005 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
Ik zag veel toekomst in Nigel de Jong, als hij naar Man Utd zou zijn gegaan, kom het een soort RvP-succes worden, maar een overstap naar BVB snap ik werkelijk waar niets van! Natuurlijk is het een schitterende club, met een mooi stadion en een Nederlandse trainer, toch denk ik dat je dan net zo goed nog één á twee jaar bij Ajax kan blijven ballen.
klopt, maadag thuis tegen FC Groningen en vrijdag uit tegen Heerenveen (live op RTL5).quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:25 schreef jimjim1983 het volgende:
ja we moeten nog 2 wedstrijden dit jaar toch?
quote:Haarlem - AFC AJAX (11-01-2006)
Op woensdag 11 januari 2006 zal Ajax een oefenwedstrijd spelen tegen HFC Haarlem. De wedstrijd zal worden gespeeld in het Haarlem-stadion aan de Sportweg te Haarlem. De aanvang van de wedstrijd is 20.00 uur.
HFC Haarlem heeft 300 kaarten in het bezoekersvak gereserveerd voor de Ajax supporters. De kaarten (12 euro per stuk) zijn vanaf dinsdag 27 december te koop bij de Supportersbalie in het Rinus Michels Stadion.
quote:Nederlands paspoort optie voor Maxwell
EXCLUSIEF - De Braziliaan Maxwell overweegt een Nederlands paspoort aan te vragen. De linksback van Ajax vergroot op die manier zijn kansen op een lucratieve buitenlandse transfer.
Dat Maxwell aan het eind van het seizoen Ajax gaat verlaten staat al een tijdje vast. Tot op heden heeft de Braziliaan nog geen nieuwe club gevonden.
Met een Nederlands paspoort worden de mogelijkheden voor Maxwell een stuk groter. Hij geldt dan niet langer als speler van buiten de EU wat hem interessanter maakt voor onder andere Italiaanse en Spaanse clubs. In de competitie van deze twee Zuid-Europese landen gelden beperkingen voor het aantal niet-EU spelers dat een club onder contract mag hebben.
Omdat Maxwell al 4,5 jaar in Nederland is, komt hij in aanmerking voor een versnelde naturalisatieprocedure. Als de linksback een Nederlands paspoort krijgt, kan hij overigens niet voor Oranje uitkomen. Maxwell speelde al interlands voor Brazilië.
Momenteel is Maxwell herstellende van een ernstige knieblessure. Als gevolg van die kwetsuur speelde hij dit seizoen nog geen minuut.
Robin van Persie heeft natuurlijk net zoveel techniek en overzicht in z'n kleine teen dan Nigel de Jong in z'n hele lijf. Dus nee, dat had ik niet zien gebeuren. De Jong is gewoon een werker, waar van Persie een spelbepaler is of kan zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
Ik zag veel toekomst in Nigel de Jong, als hij naar Man Utd zou zijn gegaan, kom het een soort RvP-succes worden
Niet zoals wat anderen kan ik Maxwell gewoon weinig kwalijk nemen. Ik bedoel, je hoort hier regelmatig berichten van "een jaar lang revalideren op kosten van Ajax", en hoewel ik dat wel begrijp en 'm ook heel graag nog een jaartje langer had willen hebben, kan ik niets anders dan hopen dat 'ie dat paspoort gewoon makkelijk en snel krijgt en dat 'ie een mooie club vindt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:20 schreef M0NTANA het volgende:
quote:'Van Basten tipt Nigel de Jong bij AC Milan'
Vrijdag 23 december, door SV, Amsterdam, 11.51u GMT+01.00, www.sports.it
Marco van Basten zou volgens de Italiaanse media zijn oude club AC Milan hebben getipt om Nigel de Jong aan te trekken. Volgens media gaf de bondscoach 'positief advies' over De Jong.
Gisteren vertelde de Amsterdammer nog dat hij met Borussia Dortmund in gesprek was, omdat hij graag met zijn maatje Steven Pienaar zou willen voetballen.
Naast AC Milan heeft nu ook Juventus belangstelling voor De Jong, wiens contract aan het eind van het seizoen afloopt bij Ajax.
Dit doet mijn Ajax hartje toch goedquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Vlaar twijfelt over vertrek naar Spurs
Ron Vlaar twijfelt over een vertrek naar Tottenham Hotspur, zo meldt BBC Sport. Een bod van 2,5 miljoen euro is door AZ geaccepteerd, maar de 20-jarige verdediger weet niet of het de juiste stap is om nu naar het buitenland te vertrekken.
Vlaar woont nog altijd bij zijn ouders, wat de beslissing nog moeilijker zou maken. Binnen enkele dagen zal de international zijn beslissing kenbaar moeten maken.
Toch lijkt Vlaar het liefst te kiezen voor Ajax, maar AZ-voorzitter Scheringa doet er alles aan om het talent niet naar Amsterdam te laten vertrekken.
Is ook zo zielig als je voor een dichte deur staat hequote:Op vrijdag 23 december 2005 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
klopt, maadag dinsdag thuis tegen FC Groningen en vrijdag uit tegen Heerenveen (live op RTL5).
Nigel wordt de nieuwe Seedorf, in Nederland ondergewaardeerd, in het buitenland een held...!quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef Roycoooooo het volgende:
Zooow, die van Basten.. Denk dat die bij Milan helemaal niet aan de bak komt!
Ik ging ervan uit dat de dag na zondag (en tevens mijn eerste werkdag) een maandag zou zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Is ook zo zielig als je voor een dichte deur staat he
Dat is ook nog steeds zo hoor, wees niet bang, maandag wordt niet overgeslagenquote:Op vrijdag 23 december 2005 12:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat de dag na zondag (en tevens mijn eerste werkdag) een maandag zou zijn.![]()
Jammer, laat die huilebalk maar lekker naat Tottenham gaan, bij Ajax is alleen maar plaats voor verdedigers met kwaliteit en karakter.quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:16 schreef ThomasBerge het volgende:
Vlaar twijfelt over vertrek naar Spurs
Ron Vlaar twijfelt over een vertrek naar Tottenham Hotspur, zo meldt BBC Sport. Een bod van 2,5 miljoen euro is door AZ geaccepteerd, maar de 20-jarige verdediger weet niet of het de juiste stap is om nu naar het buitenland te vertrekken.
Vlaar woont nog altijd bij zijn ouders, wat de beslissing nog moeilijker zou maken. Binnen enkele dagen zal de international zijn beslissing kenbaar moeten maken.
Toch lijkt Vlaar het liefst te kiezen voor Ajax, maar AZ-voorzitter Scheringa doet er alles aan om het talent niet naar Amsterdam te laten vertrekken.
Zijn we de wedstrijden waarin hij wel goed speelde vergeten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer, laat die huilebalk maar lekker naat Tottenham gaan, bij Ajax is alleen maar plaats voor verdedigers met kwaliteit en karakter.
Als Vlaar naar Ajax komt is dan momenteel eerder een verzwakking dan een versterking, of zijn we de oefeninterland tegen Italie nu alweer vergeten?![]()
Wat een onzin zeg. Zelfs Jaap Stam zou moeite hebben met Toni. Daarbij komt nog dat Vlaar weinig speelt.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Vlaar naar Ajax komt is dan momenteel eerder een verzwakking dan een versterking, of zijn we de oefeninterland tegen Italie nu alweer vergeten?![]()
Ik ben ook niet volledig overtuigd van de meerwaarde van Vlaar voor Ajax.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer, laat die huilebalk maar lekker naat Tottenham gaan, bij Ajax is alleen maar plaats voor verdedigers met kwaliteit en karakter.
Je spreekt alleen jezelf wat tegen door eerst voor stabiele ervaren spelers te pleiten en vervolgens met de naam Schilder op de proppen te komen . . .quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet volledig overtuigd van de meerwaarde van Vlaar voor Ajax.
Het is wel een beetje simplistisch om deze mening te baseren op een oefeninterland.
Tijdens zijn (Europees) debuut voor AZ speelde hij een enorm sterke wedstrijd.
Ik heb ook een paar maanden terug een training van het Nederland Elftal waar Vlaar van Nistelrooij volledig in zijn zak had. Ruud reageerde daar toen ook echt ontzettend gefrustreerd op.
Dat die jongen kwaliteit heeft is duidelijk, maar ik vind dat Ajax zich moet concentreren op wat stabiele, ervaren spelers.
In de jeugd loopt ook nog een jongen als Schilder die op dezelfde plek als Vlaar kan spelen.
Dat vind ik een beetje te makkelijk om te zeggen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:14 schreef mr_cucumber het volgende:
Ach, je bent zo goed als je laatste wedstrijd wordt vaak gezegd, en bij veel mensen telt dat ook alleen maar. Als Vlaar voor 2,5 miljoen over kan komen laat maar komen dan.
Klopt, nu ik het zo teruglees staat het er inderdaad wel een beetje krom.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Je spreekt alleen jezelf wat tegen door eerst voor stabiele ervaren spelers te pleiten en vervolgens met de naam Schilder op de proppen te komen . . .
Wat wil je nou?
Leuke avatar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:30 schreef Fathom het volgende:
2.5 voor een broekie als vlaar vind ik echt veel te overdreven. Zit veel potentie in die beste jongen maar ik heb meer vertrouwen in Heitinga. En als Emanuelson ook ze progressie doorzet daar dan heb je al 2 broekies achterin + de keeper. Ik denk dat het dan heel belangrijk is om 2 ervaren spelers daar te hebben.
Nee, niet dus.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat was met een nieuwe nick. Niet dus.
Ja gewoon via google op cruijf zoeken.quote:
Ik vind hem de laatste paar wedstrijden al steeds stabieler spelen. Hopelijk krijgt ze zelfvertrouwen nu een flinke boost.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef twi het volgende:
Over Heitinga gesproken, het was dan wel tegen Eindhoven, en heb alleen de eerste helft gezien, maar hij was weer lekker bezig met strakke passing over de grond en z'n lichaam goed gebruikend tegen Demouge. Gaat de goede kant op met die jongen. Nog even en Grygera mag verkocht gaan worden
De tweede helft had ie wel weer een dipje maar het gaat idd weer de goede kant op met Johnny.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:51 schreef twi het volgende:
Over Heitinga gesproken, het was dan wel tegen Eindhoven, en heb alleen de eerste helft gezien, maar hij was weer lekker bezig met strakke passing over de grond en z'n lichaam goed gebruikend tegen Demouge. Gaat de goede kant op met die jongen. Nog even en Grygera mag verkocht gaan worden
Je snapt het niet geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja gewoon via google op cruijf zoeken.
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-07,GGLD:nl&q=Cruijff
Joh.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:55 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja gewoon via google op cruijf zoeken.
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-07,GGLD:nl&q=Cruijff
Wat is je probleem nou precies?quote:
Ja, ander is het te lastig voor Inter om hem te contracteren.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:57 schreef pascalheister het volgende:
wil die maxwell nu ineens een nederlands paspoort aanvragen om makkelijker weg te komen?![]()
Zou het wel erg vreemd vinden. Snel een paspoort aanvragen om vervolgens weer te emigrerenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:59 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ander is het te lastig voor Inter om hem te contracteren.
quote:
Er lopen hier 60.000 mensen met een avatarquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
gras heeft hier tijden lang met die avatar rondgelopen
Ja, die had er niet zoveel zin in.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:09 schreef Erwtensoep het volgende:
hij was in ieder geval enthousiaster dan Rosenberg
Hij houdt zijn gemiddelde goed op peilquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:08 schreef Radegast het volgende:
Wat vonden we gisteren van Charisteas? Pikt toch weer z'n goaltje mee...
1 op 2 nu net als Sneijder.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij houdt zijn gemiddelde goed op peil
Klopt idd, maar hij kreeg ook werkelijk geen enkele fatsoenlijke bal viel me op.quote:Op vrijdag 23 december 2005 14:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, die had er niet zoveel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |