abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33343309
Het is alleen maar zo dat Maxwell voor die versnelde procedure in aanmerking komt. Dat betekent niet dat hij het toegewezen krijgt en het lijkt me stug dat hij het voor elkander krijgt. Anders krijgt Verdonk het erg lastig in de zaak Kalou...
pi_33343362
Kan natuurlijk ook komen dat die slecht vrij liep waardoor de ballen niet aan kwamen.. Hij zag er een beetje futloos uit
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 23 december 2005 @ 14:23:52 #153
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33343405
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:19 schreef rompompom het volgende:
Het is alleen maar zo dat Maxwell voor die versnelde procedure in aanmerking komt. Dat betekent niet dat hij het toegewezen krijgt en het lijkt me stug dat hij het voor elkander krijgt. Anders krijgt Verdonk het erg lastig in de zaak Kalou...
Maxwell komt niet voor de versnelde procedure in aanmerking. Die is namelijk bij Maxwell overbodig. Hij zit hier al 4,5 jaar en kan dus in juli gewoon een paspoort ophalen. Vind de woordkeuze van dat bericht dus een beetje raar. Misschien dat ze nog onder de indruk zijn van de versnelde procedure van Kalou.
pi_33343682
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:23 schreef twi het volgende:

[..]

Maxwell komt niet voor de versnelde procedure in aanmerking. Die is namelijk bij Maxwell overbodig. Hij zit hier al 4,5 jaar en kan dus in juli gewoon een paspoort ophalen. Vind de woordkeuze van dat bericht dus een beetje raar. Misschien dat ze nog onder de indruk zijn van de versnelde procedure van Kalou.
Ah, op die fiets. Kan het niet alsnog geweigerd worden omdat het slechts als doorreisdocument gebruikt gaat worden? Ik vind het echt drie keer niks dat hij een Nederlands paspoort krijgt.
  Redactie Games vrijdag 23 december 2005 @ 14:34:25 #155
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33343717
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:33 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ah, op die fiets. Kan het niet alsnog geweigerd worden omdat het slechts Als doorreisdocument gebruikt gaat worden? Ik vind het echt drie keer niks dat hij een Nederlands paspoort krijgt.
Dit vraag ik me ook af... Kan toch niet zo zijn dat iedereen dit zomaar kan doen? Zou lekker voor de terroristjes onder ons zijn.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33343764
Dat 4-4-2 draait toch echt lekker. Je ziet dat ze er ook aanvallend veel meer mogelijkheden mee hebben. Dus Van Geel moet niet zeuren over 4-3-3, maar lekker de clubcultuur laten verworden tot een mooie 4-4-2.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33343805
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Dat 4-4-2 draait toch echt lekker. Je ziet dat ze er ook aanvallend veel meer mogelijkheden mee hebben. Dus Van Geel moet niet zeuren over 4-3-3, maar lekker de clubcultuur laten verworden tot een mooie 4-4-2.
Als je de spelers hebt die 4-3-3 goed kunnen spelen heeft dat systeem toch echt mijn voorkeur.
Deze groep kan het niet dus lekker doorgaan met 4-4-2.
pi_33343830
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:37 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als je de spelers hebt die 4-3-3 goed kunnen spelen heeft dat systeem toch echt mijn voorkeur.
Deze groep juist wel, omdat we momenteel niet de spelers hebben voor een 4-3-3.
  Redactie Games vrijdag 23 december 2005 @ 14:39:58 #159
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33343865
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:36 schreef methodmich het volgende:
Vind het ergens wel grappig dat we maar stug aan dat 4-3-3 systeem blijven hangen terwijl de doorstroom met eigen jeugd niet goed verloopt. ook is het moeilijk om goede vleugel spelers te vinden.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33343921
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:38 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Deze groep juist wel, omdat we momenteel niet de spelers hebben voor een 4-3-3.
Dat is precies wat-ie zegt
pi_33343956
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:37 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik vrees dat je nooit meer de spelers krijgt om 4-3-3 te kunnen spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33343993
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:42 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dat is precies wat-ie zegt
Ik zag iets over het hoofd
pi_33344014
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, je moet ze zelf opleiden. Dat kan best. Ajax doet het alleen niet meer, da's jammer.
pi_33344069
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ik zag iets over het hoofd
Ik moest ook drie keer kijken, hehehe
pi_33344075
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, je moet ze zelf opleiden. Dat kan best. Ajax doet het alleen niet meer, da's jammer.
Dat begint al eerder. Ze mogen niet meer pingelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33344944
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mwa, ben ik niet helemaal met je eens. Kijk hoe az nu speelt, prachtig voetbal, met 4-3-3. Het is wel degelijk mogelijk, maar door jarenlange mismanegement is er slecht ingekocht en er worden amper vleugelspelers voortgebracht uit de opleiding.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_33344974
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:13 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Mwa, ben ik niet helemaal met je eens. Kijk hoe az nu speelt, prachtig voetbal, met 4-3-3. Het is wel degelijk mogelijk, maar door jarenlange mismanegement is er slecht ingekocht en er worden amper vleugelspelers voortgebracht uit de opleiding.
AZ speelt een variant op 4-3-3, want zeker Van Galen houdt op links echt niet constant de vleugel bezet. Is meer 4-3-2-1.
www.thuisuiteten.nl
pi_33345263
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

AZ speelt een variant op 4-3-3, want zeker Van Galen houdt op links echt niet constant de vleugel bezet. Is meer 4-3-2-1.
Co's Kerstboom

Edit: oh nee, dat is 4-2-3-1 toch?
pi_33345456
Ja, hangt ervanaf hoe je het wilt invullen. Een echte kerstboom wordt naar boven toe dunner.
www.thuisuiteten.nl
pi_33345755
Welkom KJH!
pi_33345828
quote:
Ajax rondt transfer Huntelaar af

Ajax heeft de langverwachte transfer van sc Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar afgerond. De 22-jarige topscorer van Nederland wordt op dit moment medisch gekeurd in het VU ziekenhuis in Amsterdam. Later op de dag zal de aanvaller zijn contract tekenen en worden gepresenteerd.

De Amsterdamse club bereikte afgelopen maandag al een akkoord met Huntelaar, wiens verbintenis in het Abe Lenstra Stadion in de zomer van 2007 afliep. Huntelaar kwam in de zomer van 2004 voor slechts 100.000 euro naar Friesland.

Hoewel het exacte bedrag niet bekend werd gemaakt, mag worden aangenomen dat het om een van de hoogste binnenlandse transfersommen ooit gaat. Heerenveen hing vorig jaar een prijskaartje van zes miljoen euro om de nek van de jeugdinternational. Gezien zijn prestaties dit seizoen is het transferbedrag verhoogd naar ongeveer tien miljoen.

Huntelaar staat inmiddels met veertien treffers uit dertien competitiewedstrijden op de eerste plaats van de topscorerslijst.

Tijdens de afgelopen jaargang kwam de aanvaller tot zeventien doelpunten voor de Friese formatie.

Huntelaar, die vier jaar geleden in het shirt van PSV zijn debuut in het betaalde voetbal maakte, moet in de Amsterdam Arena de concurrentie aangaan met Angelos Charisteas en Markus Rosenberg. Hoewel met name de Zweed de laatste tijd een groeiende vorm toont, lijkt de nieuwe rekruut het meeste te passen bij het Ajax-systeem met vleugelspitsen.

Naast Ajax zou ook Feyenoord interesse hebben gehad in Huntelaar, terwijl het Duitse HSV eveneens in verband werd gebracht met de goaltjesdief.

Bron: Talpa
pi_33345880
Mooi zo
pi_33345933
Nou, welkom KJH dan maar!

Charisteas trekt zich hier niks van aan, die raakt niet in paniek van nog een concurrent.
Over Babel en Rosenberg heb ik mijn twijfels, toch een mentale tik voor die twee.
pi_33345938
Nou, dat moet blijken. Erg veel geld.
www.thuisuiteten.nl
pi_33345952
Yeah
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties