Verhaalquote:Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd
Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.
In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!
Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Opgesteld door Worldracing.nl Forumquote:Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.
Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.
Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....
Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!
Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.
Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.
Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...
"the most wanted"
Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Moviesquote:# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
Had een virusje/spyware op mn pc met als gevolg dat ik alles moest gaan formatterenquote:
Dan had je deze keer toch wel je savegame kunnen bewaren........quote:Op donderdag 22 december 2005 14:50 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Had een virusje/spyware op mn pc met als gevolg dat ik alles moest gaan formatteren
Kan nog wel ff duren voordat ik weer bij de nr. 3 ben
Dat had ik ook gedaan maarja als dat virus ook naar mn andere schijven gaat dan is dat toch een probleempjequote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan had je deze keer toch wel je savegame kunnen bewaren........
Ik ben blij dat ik de career uit heb, alleen mijn rapsheet staat op 98% terwijl ik alles gehaald heb.....
Heb je bij lifetime ook wel alles op 1 staan? Zo niet, dan kan het kloppen dat je nog geen 100% hebt voor je Rap Sheet.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dan had je deze keer toch wel je savegame kunnen bewaren........
Ik ben blij dat ik de career uit heb, alleen mijn rapsheet staat op 98% terwijl ik alles gehaald heb.....
Bij lifetime? Die mis ik even, waar kan ik dat opbouwen?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb je bij lifetime ook wel alles op 1 staan? Zo niet, dan kan het kloppen dat je nog geen 100% hebt voor je Rap Sheet.
Als je de lijst voor je hebt van Single Pursuit kan je via 1 overschakelen naar Lifetime Pursuit (zie onderstaande pics). In beide lijsten moet je overal op de eerste plaats staan. Als je dat eenmaal staat heb je 100% gehaald voor je Rap Sheet.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:39 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Bij lifetime? Die mis ik even, waar kan ik dat opbouwen?
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je de lijst voor je hebt van Single Pursuit kan je via 1 overschakelen naar Lifetime Pursuit (zie onderstaande pics). In beide lijsten moet je overal op de eerste plaats staan. Als je dat eenmaal staat heb je 100% gehaald voor je Rap Sheet.
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05514/single.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs60.xs.to/pics/05514/lifetime.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
stel je aanquote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een kutspel zeg. Met kutgraphics, terwijl ik een erg degelijke videokaart heb. En kut-filmpjes. En kut-muziek.
Ik heb anders voor jou wel een savegamequote:Op donderdag 22 december 2005 14:50 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Had een virusje/spyware op mn pc met als gevolg dat ik alles moest gaan formatteren
Kan nog wel ff duren voordat ik weer bij de nr. 3 ben
Moest je weer patsenquote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Als je de lijst voor je hebt van Single Pursuit kan je via 1 overschakelen naar Lifetime Pursuit (zie onderstaande pics). In beide lijsten moet je overal op de eerste plaats staan. Als je dat eenmaal staat heb je 100% gehaald voor je Rap Sheet.
[[url=http://xs60.xs.to/pics/05514/single.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://xs60.xs.to/pics/05514/lifetime.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 22 december 2005 14:44 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een kutspel zeg. Met kutgraphics, terwijl ik een erg degelijke videokaart heb. En kut-filmpjes. En kut-muziek.
Tnx, maar nee ik race er liever zelf doorheenquote:Op donderdag 22 december 2005 16:54 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb anders voor jou wel een savegame
quote:Op donderdag 22 december 2005 17:19 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Tnx, maar nee ik race er liever zelf doorheen
Ga met kerst wel onder de boom zitten met mn pc, toch nog beetje kerstgevoel
"two wheel drive" zien vol te houden beetje heen en weer sturenquote:Op donderdag 22 december 2005 20:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was in een pursuit, neem ik een scherpe bocht sla ik gewoon compleet om.
Gelijk opgepakt.
Alt + F4
Ja, ik stuurde gelijk tegen, maar ik was al omgeslagen tegen zo'n muurtje.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef Dulk het volgende:
[..]
"two wheel drive" zien vol te houden beetje heen en weer sturen![]()
Met lifetime sta ik overal op 1, maar bij single niet, bij de meeste rond de 3...... Ik stopte altijd als ik mijn milestones had gehaald.quote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
M3 is geen 4WDquote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb alle auto's nu vrij, maar welke kan ik het beste nemen om nog een beetje politie te pesten? Ik rijd nu in een subaru of de M3, maar er zullen toch wel betere 4 wheel drives zijn?
dat denk jij jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 01:57 schreef Dulk het volgende:
hahah ja SP2 kan ook wel is, maarja eigenlijk niet als windows al langer dan uhm 50 dagen geinstalleerd staat
Maarja, daar staat die race nu wel voor bekend.quote:Op vrijdag 23 december 2005 00:31 schreef Dulk het volgende:
[afbeelding]
de eerste race tegen razor; speedtrap, makkie uiteindelijk met een verschil van 600+km gewonnen
In deel 11 staat het ergens uitgebreid beschrevenquote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef hejwazzup het volgende:
Hoe kan ik NFS MW nederlands maken ?![]()
Ik heb het Dutch.bin file.. maar ik weet niet hoe ik die moet gebruiken om hem NL te maken..![]()
Alvast bedankt voor jullie hulp![]()
nederlandse versie is drama, alles is veels te letterlijk vertaald !quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:04 schreef hejwazzup het volgende:
Hoe kan ik NFS MW nederlands maken ?![]()
Ik heb het Dutch.bin file.. maar ik weet niet hoe ik die moet gebruiken om hem NL te maken..![]()
Alvast bedankt voor jullie hulp![]()
'af zijn'quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Nee, ik speel zo goed als geen shooters, maar ik noem dat altijd dood, ook bij Mario vroeger enzo als je af bent. xD
Probeer de Gallardo, mijn persoonlijke favoriet voor politie onderonsjes.quote:Op donderdag 22 december 2005 22:51 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb alle auto's nu vrij, maar welke kan ik het beste nemen om nog een beetje politie te pesten? Ik rijd nu in een subaru of de M3, maar er zullen toch wel betere 4 wheel drives zijn?
Ik speel zelf ook GT4 (uitbundig) maar om nou te zeggen dat dat lekker realistisch isquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:20 schreef Inorbit het volgende:
jah inderdaad, GT4 speel ik zelf, maar zoals in NFS erger ik me er gewoon aan. het is ook appart als je op je hardst met een lambo door de bocht gaat dat je ingehaald word door een fiat punto.
Gewoon bij je options -> Music Traxx de nummers uitvinken die je niet wilt horenquote:Op zondag 25 december 2005 11:57 schreef PallominnoXIII het volgende:
'Heerschend spel, is er alleen een manier om de afschuwelijke muziek te vervangen?
Sommige nummers laten me echt kotsen
Ik weet wel dat er voor nfsu1 een progseltje was, waar je je eigen .asf bestanden erin kon proppen
Bijvoorbeeld
Je hebt het liedje skinnyman van static-x in nfs mw
Je hebt het liedje de smurfendans ()
Je start het programma, en die overschrijft dan als het ware skinnyman, en in de plaats komt de smurfendans
Als je daningame het liedje skinnyman ziet opkomen, hoor je de smurfendans
Is er ook zoiets dergelijks voor nfs mw?
En wat is het verschil ? in beide gevallen hoor je muziek :Squote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Zeg, ik bedoel dus dat de muziek ingame verandert word, ik wil wel graag muziek ingame
En als ik winamp opzet dan loopt het zo heerlijk synchroon, not
diezelfde catch-up mode was in nfsUG 1 en 2 afschuwelijk, in MW valt het wat meequote:Op zondag 25 december 2005 20:13 schreef babba het volgende:
Ik heb NFSMW ondertussen weer gedeinstalleerd, ik heb aan NFSU2 veel meer plezier gehad, ook al vond ik het politiegedeelte heel cool. Vooral de Catch-up mode die niet uitgezet kon worden vond ik één heel groot minpuntNeed for Speed: Most Wanted
noobquote:Op zondag 25 december 2005 22:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lame
Noobvraag - Wat is catch up?
Zorgt ervoor dat wanneer tegenstanders (ver) achterliggen ze sneller gaan rijden, en wanneer jij achterligt tegenstanders langzamer gaan rijden. Is een systeem dat er voor moet zorgen dat je altijd een uitdaging kan vinden in races, maar ik vind het maar een kutsysteem.quote:Op zondag 25 december 2005 22:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lame
Noobvraag - Wat is catch up?
praktijk voorbeelden:quote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zorgt ervoor dat wanneer tegenstanders (ver) achterliggen ze sneller gaan rijden, en wanneer jij achterligt tegenstanders langzamer gaan rijden. Is een systeem dat er voor moet zorgen dat je altijd een uitdaging kan vinden in races, maar ik vind het maar een kutsysteem.
Altijd fijn, die catchup modequote:Op maandag 26 december 2005 00:16 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
praktijk voorbeelden:
je rijdt 2e 3e 4e enz en tegenstander voor je vol op de rem op onnodig plaatsen![]()
of je rijdt 1e op je max!, tegenstanders achter je in mindere wagens halen je zo bij![]()
Whehehe, die is gaafquote:Op zondag 25 december 2005 22:09 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
diezelfde catch-up mode was in nfsUG 1 en 2 afschuwelijk, in MW valt het wat mee![]()
trouwens zit er een bug in het spel volgens mij:
Als je in je carriere een pink slip niet hebt gewonnen, geen nood want die auto kan je alsnog halen.
Doe een LAN game en kies die auto die je moet hebben. (kan volgens mij alleen van de tegenstanders waarvan je al gewonnen hebt in die blackist) Na de race staat deze in je garage![]()
Gewoon even je video drivers opnieuw installeren.quote:Op maandag 26 december 2005 11:19 schreef Boink het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/12/35904162958-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb sinds kort dit probleem
Laatste catalyst drivers voor radeon 9600 pro met winxp.
Heeft to 1 week geleden perfect gedraaid
Iemand enig idee?
Die moet je ook ontwijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:54 schreef Deadre het volgende:
Is er iemand gelukt om boven level 5 gezocht te komen???
Damn mij lukt het alsmaar niet, ze hebben van die bepaalde moordchauffeurs in Jeeps die genadeloos op je afkomen rijden, gruwelijke idioten![]()
[[url=http://img223.imageshack.us/img223/6431/copskiller0gl.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En anders in je challenges.
Dat was precies hetzelfde met NFSU & NFSU2quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:05 schreef cappp het volgende:
De catch-up in NFSMW is idd zo bagger. Rijdt mijn tegenstander tegen een auto op. Staat compleet stil, binnen 1 rondje rijdt hij alweer achter me![]()
Kan best, weet ik me niet meer te herinnerenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat was precies hetzelfde met NFSU & NFSU2
Ik wel, heb dat ding 12 keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:08 schreef cappp het volgende:
[..]
Kan best, weet ik me niet meer te herinneren![]()
Hoezo verslaafdquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wel, heb dat ding 12 keer uitgespeeld
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hoezo verslaafd
Ik ben inmiddels bij nr. 14
Ben nu maar begonnen met de challenges, nu bij nr. 40 daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefde is niet blind, het is achterlijk
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef Mad-Matt het volgende:FF een rondje rijden en dan belt mia je weer, krijg je ene puntje op je map en daar moet je heen rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:14 schreef Boink het volgende:
[..]SPOILER TAG!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan bepaalde Heats alleen maar halen als je verder vordert in het spel. Maar uit mijn hoofd gezegd kan je Heat 4 na nummer 9 (als je die gozer met z'n EVO VIII hebt gehad) halen. En dan duurt het wel weer een tijdje eer je Heat 5 kan halen.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:38 schreef SHERMAN het volgende:
Wanneer kan je dat 4de vlammetje van de politie krijgen?
Op de blacklist heb ik net nummer 11 of 10 verslagen volgens mij... Dat is die van de Porsche Cayman.
Ik wil meer gaan klooien namelijk maar ik krijg die 4de maar niet.
Heat 5 is na #4quote:Op donderdag 29 december 2005 16:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Je kan bepaalde Heats alleen maar halen als je verder vordert in het spel. Maar uit mijn hoofd gezegd kan je Heat 4 na nummer 9 (als je die gozer met z'n EVO VIII hebt gehad) halen. En dan duurt het wel weer een tijdje eer je Heat 5 kan halen.
No problem. Maar veel succes. Ik ga zometeen ook maar weer eventjes racenquote:Op donderdag 29 december 2005 17:02 schreef SHERMAN het volgende:
Oke, dan moet ik dus nog even dze rival verslaan.
Thanks.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:44 schreef Xtr3mE het volgende:
OMFG
eindelijk die 30 min pursuit achter de rug en aan het einde van die cooldown crasht NFS naar de desktop...![]()
[[url=http://xs61.xs.to/pics/05525/naamloos3.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef Mad-Matt het volgende:Dit heb ik ook, ik kan dus niet doorrijden maar krijg gelijk een menu waar ik kan kiezen tussen restart of back to carreer? Als ik op restart druk herhaalt hij dat dus gewoon... Weet iemand wat ik kan doen? Beetje zonde als ik zover ben gekomen voor niets....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
Iemand had dat laatst ook, gewoon PC/game herstarten en problem fixed.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:09 schreef cappp het volgende:
jawel, maar zodra ik de controls krijg, kan ik hem alleen maar restarten of terug gaan via dat menuutje![]()
Is het gelukt?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:36 schreef cappp het volgende:
Okay, dat had ik nog niet geprobeerdBedankt iig
![]()
Ik ben nu bij 2, had ik goffedomme alle milestones in de pursuit..quote:Op maandag 2 januari 2006 15:03 schreef Crazy-M het volgende:
hmm zit nu op blacklist 3
rijd alles uit in mn mazda rx8, 300 in 5de versnelling en nog een 6de versnelling over
moet denk ik alleen naar een nieuwe auto toe want net met een race zat die lambo de hele tijd in mn nek te hijgen. heb al wel de viper in mn garage maar ben ik niet echt tevreden over
heat 5 kun je al krijgen als je met blacklist 4 bezig bent. had namelijk toen al heat 5
ligt volgens mij aan je total bounty.
Jep, uitgespeeldquote:
Moeilijk, moeilijk. Ik heb het voor de eerste keer in 1 keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:02 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik moet nu alleen die laatste van de challenges doen, hij schijnt het moeilijkst te zijn, we zullen zien.....
is zoooo 2005quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:45 schreef janrad het volgende:
Leuk trucje voor het verkrijgen van een hoge bounty en mijlpalen. Rij naar het busstation en parkeer je auto op de rij bussen tijdens een achtervolging in heat 4 ofzo helemaal achteraan. De politie auto's blijven tegen elkaar opbotsen als gekken en je premie loopt hoog op terwijl ze je niet kunnen vinden. Als je dreigt te ontsnappen als je premie nog niet hoog genoeg is rijd je gewoon een rondje en ga weer op het dak van de bussen staan en laat de bounty teller oplopen. Het werkt echt .
Dat heb ik ook nog niet doorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef Focusdriver het volgende:
Hoe krijg je nu eigenlijk je eigen muziek in het spel ?
Vertel eens meer, ik wil mijn eigen muziek in most wantedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog niet doormaar er is wel een mogelijkheid om je MP3's te converten in het spel
Zoals ik zei. Met welk programma je dat doet, geeen ideequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Vertel eens meer, ik wil mijn eigen muziek in most wanted
surequote:Op zondag 8 januari 2006 16:51 schreef Googolplexian het volgende:
Als we zo gaan beginnen zie ik jullie graag in een eventueel GT4 topic![]()
Jaquote:Op zondag 8 januari 2006 18:16 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
surewil je mijn nordschleife tijd weten ?
![]()
Ik vind de uitdaging juist om met standaard auto's zo hard mogelijk te knallenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef Xtr3mE het volgende:
Helaas ik race niet in arcade
Alleen in career mét carriere auto's
en Jouw voorstel is SS dus eigenlijk geen raceuto's. Komt dus op cruisen neer en niet racen
Maar mijn snelste is dus 5.36.784
Met een Sauber C9 (niks aan veranderd, zo heb ik hem gekregen)![]()
![]()
Dus kom maar op met je ongetunde auto uit je career en suprise me![]()
- sry voor offtopic-
GT4 : Het Grote Laptimes Topicquote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef Xtr3mE het volgende:
Helaas ik race niet in arcade
Alleen in career mét carriere auto's
en Jouw voorstel is SS dus eigenlijk geen raceuto's. Komt dus op cruisen neer en niet racen
Maar mijn snelste is dus 5.36.784
Met een Sauber C9 (niks aan veranderd, zo heb ik hem gekregen)![]()
![]()
Dus kom maar op met je ongetunde auto uit je career en suprise me![]()
- sry voor offtopic-
Verslaafd?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed. Ben nu voor de derde keer bezigop naar #13
Zijn er niet meer spellen die je kunt spelen? Ik speel bijv ook COD2, een heel leuk spel...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed. Ben nu voor de derde keer bezigop naar #13
Ik doe ook nog SC4quote:Op maandag 9 januari 2006 15:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Zijn er niet meer spellen die je kunt spelen? Ik speel bijv ook COD2, een heel leuk spel...
As usualquote:
1quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef Onnib het volgende:
Wat vraagjes:de optie Catch Up aan/uit kan ik niet meer vinden sinds ik de 1.3 patch heb geinstalleerd, waar kan ik m vinden? Hoe kan ik de fimpjes terug zien nadat ik t heb uitgespeeld? (dus niet de bio's van de racers)
klopt.. ik heb de movie extractor gebruikt van nfsmostwanted.nl maar die maakt rare filmpjes: videogedeelte is realtime, maar audio is half zo traag, dus halverwege is het filmpje zwart en loopt de audio nog steeds op halve snelheid door... crap dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:32 schreef LaZZ het volgende:
Jij zal de filmpjes vast wel in een bepaalde DIR hebben staan van NFS. [...]
ik had m in ieder geval gevonden bij de quick match bij de bonus cars ofzoquote:Op maandag 9 januari 2006 15:48 schreef SynXteR het volgende:
Hallo mensen,
ik heb met een cheat de Castrol Ford GT geunlocked. Waar kan ik deze auto nou vinden dan?
In de racers biography. En die fout heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:39 schreef Onnib het volgende:
[..]
klopt.. ik heb de movie extractor gebruikt van nfsmostwanted.nl maar die maakt rare filmpjes: videogedeelte is realtime, maar audio is half zo traag, dus halverwege is het filmpje zwart en loopt de audio nog steeds op halve snelheid door... crap dus.
maar is er geen mogelijkheid om ze ingame terug te zien?
daar kan ik alleen de filmpjes vinden van de auto's die ze rijden, niet de cut-scenes zeg maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:47 schreef _moder8or_ het volgende:
In de racers biography. En die fout heb ik ook gehad
Ow je bedoeld met Mia enzo? En de intro?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:03 schreef Onnib het volgende:
[..]
daar kan ik alleen de filmpjes vinden van de auto's die ze rijden, niet de cut-scenes zeg maar
Nou, die filmpjes doe je met die movie ripper!quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:35 schreef Googolplexian het volgende:
dacht je dat je alle hidden plekken al kende?
http://video.google.com/videoplay?docid=8487891508319065005&q=speed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:18 schreef babba het volgende:
[..]dat wist ik wel maar wist jij dat je ook door de berg kon rijden VOORDAT die weg überhaupt open is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De politie stopt voor de berg...
Calm down, please!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:35 schreef Googolplexian het volgende:
dacht je dat je alle hidden plekken al kende?
http://video.google.com/videoplay?docid=8487891508319065005&q=speed
Die auto maakt 2 keer een vage sprong, waarschijnlijk met een trainer ofzo...quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dat wist ik wel maar wist jij dat je ook door de berg kon rijden VOORDAT die weg überhaupt open is?
De politie stopt voor de berg...
Yup. er is een trainer waarbij je oneindig nos/speedbreaker kan gebruiken en jump kan maken tot 100 meter (alles in te stellen)quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:25 schreef babba het volgende:
[..]
Die auto maakt 2 keer een vage sprong, waarschijnlijk met een trainer ofzo...
Waar heb je het geconfigureerd?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:36 schreef PallominnoXIII het volgende:
Okay, ik heb dus een stuur(microschoft saaidwindur usb)en die is aangesloten en in orde en blablabla
Goed, als ik dus voorwaards op de Y- as wil proppen, gaat dat gewoon zonder probleem
Wil ik achteruit ook op de Y-as doen, dan kan dat niet(want tja, vooruit en achteruit, zelfde as, want zijn pedalen)
Iemand weet dit te fixen?![]()
Hehe, dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:08 schreef PallominnoXIII het volgende:
Hoe bedoel je?
Uiteraard in controls en dan het stuur zelf, en niet het toetsenbord.
Ja, en daar doet de achteruit het wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hehe, dat bedoel ik niet
Heb jij hem ook geconfigureerd in Windows zelf?
Oké. Dus je hebt het in Windows geprobeerd te configureren al ik het nu goed begrijp?quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:34 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ja, en daar doet de achteruit het wel.
Trouwens, in nfsu 1 en 2 kon het wel gewoon![]()
Krijg je hè met trainersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iemand>?
Jup, als je dan de Y-as bind op achteruit, kan het niet meer op vooruit. en vica versaquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Oké. Dus je hebt het in Windows geprobeerd te configureren al ik het nu goed begrijp?
En hoe zit het als je het configureert in het spel zelf? Of krijg je dan hetzelfde probleem?
Weird, heel weird. Ik zal het eens navragen wat het probleem kan zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Jup, als je dan de Y-as bind op achteruit, kan het niet meer op vooruit. en vica versa![]()
nou ik krijg dat sterretje zelfs niet om dat een van de 3 nog niet completed is...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Krijg je hè met trainers
Maar, hoe probeer jij hem te challengen? Via de spelersbiography of gewoon Free Roam?
Ik heb dat ook eens gehadEn toen ben ik maar gaan rijden naar het sterretje.
Ik zal het verder echt niet weten gastquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nou ik krijg dat sterretje zelfs niet om dat een van de 3 nog niet completed is...
dus de races zijn klaar, de bounty challenges zijn klaar, alleen mn total bounty moet 10 miljoen zijn maar die is nu inmiddels 4 miljard ofzow... en nu is dat teveel blijkbaar... maar ik krijg t niet meer omlaag naar bv 30 miljoen ofzow... en nu pakt ie em niet... VAAAGGG
Ik heb je probleem voorgesteld aan Microsoft, hoop dat ik wat krijg te horenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Oh trouwens, net gezien, ik kan sturen ook maar 1 keer binden(x-as, dus óf links óf rechts)maar het spel doet automatisch sturen, links en rechts aan de x-as, dus het zou dat ook moeten doen bij de y-as ..
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bizarrrrrrrrrrrr
IK HAAL NET DE 5 MILJARD EN OPEENS IS TIE UNLOCKED... NOU SCHIET MIJ MAAR LEK....
MAAR THNX ANYWAY... NU KAN IK EINDELIJK FF MN BMW TERUG GAAN WINNEN!
ooh sorry voor de caps...
Misschien een apart topic openen in DIG? Ik denk dat je daar meer kans maaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Oh trouwens, net gezien, ik kan sturen ook maar 1 keer binden(x-as, dus óf links óf rechts)maar het spel doet automatisch sturen, links en rechts aan de x-as, dus het zou dat ook moeten doen bij de y-as ..
Dank!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb je probleem voorgesteld aan Microsoft, hoop dat ik wat krijg te horen
Alleen zeggen ze (hoe slim) dat je moet configureren in Wndows, anders in het spel zelfquote:
Is het niet handiger om bij de leverancier van het stuur te beginnen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Alleen zeggen ze (hoe slim) dat je moet configureren in Wndows, anders in het spel zelf
Nu probeer ik het bij de makers van het spel zelf.
Kan ook. Maar aangezien ik het al bij Microsoft ben geweest...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Is het niet handiger om bij de leverancier van het stuur te beginnen?
Is microschoftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:21 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Is het niet handiger om bij de leverancier van het stuur te beginnen?
gewoon blijven wachten daar, ze rijden zich zelf wel stuk en als ze weggaan beweeg je gewoon even dan vinden ze je weer. dat kan je uren volhouden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef janrad het volgende:
Sta 3 op de Blacklist, moet nog een milestone om de nummer 2 uit te dagen maar dat lukt maar niet wat een helVerstoppen op het dak van de bussen op het busstation helpt ook al niet meer want die coppers worden steeds slimmer en kunnen me daar steeds makkelijker vinden.
Nooit problemen mee gehad, gewoon heen en weer rijden en ze verliezen je gewoonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:27 schreef janrad het volgende:
Sta 3 op de Blacklist, moet nog een milestone om de nummer 2 uit te dagen maar dat lukt maar niet wat een helVerstoppen op het dak van de bussen op het busstation helpt ook al niet meer want die coppers worden steeds slimmer en kunnen me daar steeds makkelijker vinden.
Wat voor scherm had je dan? Zelf mijn 8 jaar oude scherm bij mijn server draait op 1024, de resolutie ligt meestal aan je videokaart:)quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst sinds 1 maand ofzo weer is mw gedaan. Ik heb nl. een nieuwe flatscreen, nu kon ik eindelijk op 1280*1024 spelen.Vele vetter dan 800*600.
Inderdaad. Volgens mij had hij gewoon een TNT2quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat voor scherm had je dan? Zelf mijn 8 jaar oude scherm bij mijn server draait op 1024, de resolutie ligt meestal aan je videokaart:)
Eigenlijk moet ik een 21" lcd scherm hebben........quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Volgens mij had hij gewoon een TNT2
En waarom dat?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een 21" lcd scherm hebben........
Mijn huidige 17" crt is natuurlijk een aanfluiting voor een prof gamerquote:
Koop dan gewoon een TFT man.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:46 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Mijn huidige 17" crt is natuurlijk een aanfluiting voor een prof gamer![]()
Nee dat niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:01 schreef Arnold_fan het volgende:
Maakt het scherm veel uit dan? Ik draai nu met een 9600XT en dat gaat ook redelijk goed, maar jij denkt dat met een goed scherm mijn instellingen omhoog kunnen qua kwaliteit?
Wat voor videokaart heb jij er eigenlijk inzitten?quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee dat niet.Maar hoe groter je scherm (vooral met TFT monitoren ) hoe hoger je resolutie kan
Met CRT schermen maakt het geen fuck uit eigenlijk. Die kunnen veel hoger dan een TFT
nVidia N6600GTquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb jij er eigenlijk inzitten?
AMD 64 3200+quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:27 schreef Arnold_fan het volgende:
En verder systeem? Ik heb
2,4 GHZ
1024 werkgeheugen
9600XT 256 MB
200 GB HD
Gewoon gassenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
nog iemand een tip voor de tollbooth van challenge 49 die met de porsche ?
volgens mij is het de porsche gt :x de eerste porsche in challenge.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef Henkmanz het volgende:
Omg gasten, dit is behalve rete-offtopic ook nog 's poser-gathering-of-tweakers-stijl.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:25 schreef Henkmanz het volgende:
Omg gasten, dit is behalve rete-offtopic ook nog 's poser-gathering-of-tweakers-stijl.
-edit-
dat systeem-specs-gelul dan...
Dude, ik weet heel goed wat er in mijn systeem en zit en weet heus wel wat de specs van jouw pc'tje inhouden hoor. Ik vroeg me alleen af wat het in godsnaam toevoegd aan een topic over NFS:MW. Maar goed, dit is ook offtopic.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, we hebben er terminste nog verstand van
Je kan met de muis op de pijltjes naast Gloss klikken. Je krijgt dan nog Metallic en Custom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hmmm, kan iemand mij vertellen hoe ik andere paints dan "Gloss" kan selecteren? Of moet je daarvoor al heel ver in het spel zijn? Ik zit ongeveer op 25%.
Probleem is dat ik in dat scherm geen muiscursor hebquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je kan met de muis op de pijltjes naast Gloss klikken. Je krijgt dan nog Metallic en Custom.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probleem is dat ik in dat scherm geen muiscursor heb... Iemand enig idee hoe dit komt?
Net geprobeerd, wel vet irritant, maar goed...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:37 schreef Henkmanz het volgende:
[..]had ik ook.
gewoon proberen. Je ziet hem van kleur veranderen als je er overheen gaat
Uhm, mag hij dat niet vragen dan :quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dude, ik weet heel goed wat er in mijn systeem en zit en weet heus wel wat de specs van jouw pc'tje inhouden hoor. Ik vroeg me alleen af wat het in godsnaam toevoegd aan een topic over NFS:MW. Maar goed, dit is ook offtopic.
De vraag is wat dan nog een nuttige toevoeging er nog in topic 12 kan, zal ik anders gelijk maar een slotje vragenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:03 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dude, ik weet heel goed wat er in mijn systeem en zit en weet heus wel wat de specs van jouw pc'tje inhouden hoor. Ik vroeg me alleen af wat het in godsnaam toevoegd aan een topic over NFS:MW. Maar goed, dit is ook offtopic.
[..]
Je kan met de muis op de pijltjes naast Gloss klikken. Je krijgt dan nog Metallic en Custom.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
De vraag is wat dan nog een nuttige toevoeging er nog in topic 12 kan, zal ik anders gelijk maar een slotje vragen![]()
Je ging wel die richting opquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:05 schreef Henkmanz het volgende:
[..]het is dat je zelf zo redeneert, ik zei het niet.
Ok het was challenge 29 :$quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
nog iemand een tip voor de tollbooth van challenge 49 die met de porsche ?
volgens mij is het de porsche gt :x de eerste porsche in challenge.
0 en/of 9quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net geprobeerd, wel vet irritant, maar goed...
anyone?quote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Hoe kan ik de FPS (frames per seconde) in het spel zien? Dan kan ik mijn instellingen beter maken.
Bedankt, ik heb hem gedownload, zo even installeren en dan kijken of het werkt.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef Retuobak het volgende:
Het programma FRAPS downloaden.
Meer overtredingen maken, meer ruzie met politie, hoe meer bounty hoe beterquote:Op maandag 23 januari 2006 19:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Als ik mijn gamestats bekijk (1), loopt mijn rap sheet percentage erg achter bij de andere. Hoe kan ik wat meer rap sheet procenten krijgen?
Maak je niet al te druk, de laatste paar racers vragen erg veel bountie, dus tegen die tijd wordt je wel gedwongen om je score beter te maken. En hoe verder je in het spel bent hoe makkelijker het wordt, want hoe hoger je wantedlevel, hoe meer punten je overal voor krijgt...quote:Op maandag 23 januari 2006 22:31 schreef Quyxz_ het volgende:
OK, want met carreer enzo heb ik wel telkens genoeg bounty voor de blacklist enzo.
Heb je ook alle races van de verslagen bl;acklist racers gedaan? Want als je nummer 7 bijvoorbeeld niet helemaal verslagen hebt( lees alle races die mogelijk waren) kom je niet op 100%quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:55 schreef armmoetzaaier het volgende:
de politie opdracht zijn opzich lastig maar de laaste race tegen razor of zo die was erg makkelijk.
maar wat ik niet snap ik sta nu op 95% hen hoef nog meer twee politie opdrachten te doen. wat moet ik nog meer doen om 100% te halen.
ik hoef nog alleen 2 politie opdrachen van blacklist 1quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Heb je ook alle races van de verslagen bl;acklist racers gedaan? Want als je nummer 7 bijvoorbeeld niet helemaal verslagen hebt( lees alle races die mogelijk waren) kom je niet op 100%
Nr 1 vraagt een 30 minuten durende achtervolging.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:47 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
ik hoef nog alleen 2 politie opdrachen van blacklist 1
13 minurten rijden en 250.000 geld bij elkaar rijden
15, hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nr 1 vraagt een 30 minuten durende achtervolging.
Waarschijnlijk omdat jij cheatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom moest ik dan 30 minuten doen om tegen Razor te mogen racen
Cheaten is voor newbies.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:43 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat jij cheatOf omdat je verder te slecht hebt gereden
![]()
ik denk dat je je vergist hebt, het moet echt geen half uur zijn, dat heb ik gereden nadat ik hem verslagen heb, nadat hij verslagen was was mijn hoogste totaaltijd veel lager![]()
Wat voor eentje?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:23 schreef Arnold_fan het volgende:
Morgen komt mijn videokaart binnen, en kan ik mijn pc afbouwen..... Even kijken hoe hij op mijn nieuwe pc speelt......
P 3,2 GHZ Intel Dual core 64 bitquote:
Netjes.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:44 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
P 3,2 GHZ Intel Dual core
512werkgeheugen DDR2 (ga ik nieuwe ingooien uiteraard, maar over 2 weken zijn die in de aanbieding bij de winkel waar de onderdelen vandaan komen, dan kan deze terug, en krijg ik 2x 1024 of 2x 512, afhankelijk van de prijs)
6800 GS 256 MB
120 GB HD
dvd brander
En dat voor slechts 800 eurotjes...... Komt natuurlijk wel minimaal 150 bij voor geheugen, DDR2 schijnt een stuk sneller te zijn, ik heb ook aparte sloten hiervoor, dan is 1024 leuk, maar 2048 zou wel ultiem zijn natuurlijk....quote:
Ik ga binnenkort over naar SLIquote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En dat voor slechts 800 eurotjes...... Komt natuurlijk wel minimaal 150 bij voor geheugen, DDR2 schijnt een stuk sneller te zijn, ik heb ook aparte sloten hiervoor, dan is 1024 leuk, maar 2048 zou wel ultiem zijn natuurlijk....
Kijk kijk, ga je een hele nieuwe pc kopen? Of stop je er 1 in je huidige computer bij?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort over naar SLI. 2 videokaarten
Nieuw mobo, proc, en videokaarten + DDR2 geheugenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Kijk kijk, ga je een hele nieuwe pc kopen? Of stop je er 1 in je huidige computer bij?
Als je dat eerder had gezegd had ik jou pc over kunnen nemenquote:Op zondag 5 februari 2006 15:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nieuw mobo, proc, en videokaarten + DDR2 geheugen
Hij is te koopquote:Op zondag 5 februari 2006 15:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Als je dat eerder had gezegd had ik jou pc over kunnen nemen
Met of zonder kast en voeding?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Asus K8N-E Deluxe + AMD64 Athlon 3200+ + 1536 DDR 400Mhz geheugen + N6600GT = 400 euro
Stuur? Van microsoft, was jij dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
Lijkt me vuurmuurtje kwestie..
Iemand nog iets gehoord over mijn stuur?
O-zo bekendquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik had hetzelfde met NFSU2, dat was inderdaad een firewall kwestie....
Yupquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Stuur? Van microsoft, was jij dat?
Een handigere manier is om de knoppen 9 en 0 te gebruiken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Net geprobeerd, wel vet irritant, maar goed...
Wij doen hier altijd met 4-en lannen, maar er is maar 1 iemand die kan hosten zodat anderen hem kunnen joinen, en de andere 3 hebben hetzelfde probleem als jij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:52 schreef BillyOcean het volgende:
Hoi! ik had een topic geopend in digitaal maar ben hiernaartoe geschopt dus bij deze nog eenmaal mijn vraag...:
Ik heb dus NFS most wanted liggen, en het spel is echt super vet. Vermaak me prima, maar nou wil ik het graag tegen een huisgenoot spelen maar dat lukt niet..![]()
Ik doe het volgende:
- Ik ga naar LAN party, dan zegt ie "looking for lan servers"
- Create server, dan zegt ie "starting Lan server"
- Kies ik Quick race
- En daarna Circuit
- Krijg ik de melding "searching for games"
- dan "no suitable matches could be found"
- en dan doe ik Create game"
Vervolgens ziet het er zo uit:
[afbeelding]
En mijn huisgenoot ziet mijn server ook maar als hij connect moet hij zijn naam invullen en dan ook aangeven of hij quick race wil en circuit en dat soort zooi, maar connecten lukt niet... :S
Als je het via een hub doet moet het zeker werken.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:40 schreef JosvG het volgende:
[..]
Wij doen hier altijd met 4-en lannen, maar er is maar 1 iemand die kan hosten zodat anderen hem kunnen joinen, en de andere 3 hebben hetzelfde probleem als jij.
Ik wil ook wel een oplossing weten, ik heb trouwens geen firewall ofzo.
Bij mijn huisgenoot was dat eerst inderdaad wel het geval, maar ook als we de firewall uitzetten (de interne van windows) dan lukt het nog steeds niet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:21 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik had hetzelfde met NFSU2, dat was inderdaad een firewall kwestie....
Ik moet mijn pc nog installeren, en daana moet ik weer racen om een normale auto te hebben......quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey A_f. Nog steeds aan het racen? Eens een keer online?
ik vond die laaste erg makkelijk. ik dacht dat ik hem met de viper van een blacklist speler uit gereden had. ik moet zeggen dat die gast niet kan rijden want ik had er veel voorsprong telkens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:54 schreef Gravit het volgende:
Ben nu bij blacklist nr 1 beland
Alleen de eerst 3e races gaan nog wel maar daarna wordt het klote. Ik heb het al met een aantal wagens geprobeerd (murcielago, porsche, gallardo) maar het wil maar niet lukken.
Waarmee hebben jullie de laatste Blacklist gewonnen?
Edit: Zit nu bij de laatste race tegen die Razor, ik leg het alleen steeds af in de laatste 10% met al die scherpe bochten.
En wordt nog steeds ziek van die functie dat als je volop ver voor ligt dat ie dan in een paar seconden weer bij je is![]()
met mn rx8quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
ik vond die laaste erg makkelijk. ik dacht dat ik hem met de viper van een blacklist speler uit gereden had. ik moet zeggen dat die gast niet kan rijden want ik had er veel voorsprong telkens.
die politie was wel wat moeilijker. ik heb ik wel 1 hele avond over gedaan.
Ik ben ook niet meer zo verquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:09 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik moet mijn pc nog installeren, en daana moet ik weer racen om een normale auto te hebben......
Tenzij je natuurlijk dan een savegame kunt sturen, dan wil ik best een keer rijden, overigens heb ik al 2 maanden het spel niet meer gedaan, meer COD2, maar een wedstrijdje is nooit weg.
Mijn moederbord werkte niet goed, als alles goed is krijg ik morgen mijn nieuwe binnen, dus zaterdag gamen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben ook niet meer zo verMaar dan hebben we even veel kans
Dealquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:03 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Mijn moederbord werkte niet goed, als alles goed is krijg ik morgen mijn nieuwe binnen, dus zaterdag gamen....
Moeten we wel allebei dezelfde auto nemen natuurlijk...... Niet dat jij al in een porsche rijdt, en ik in mijn golfjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
Whhehe. Why notquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:12 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Moeten we wel allebei dezelfde auto nemen natuurlijk...... Niet dat jij al in een porsche rijdt, en ik in mijn golfje
Dat zou je winkansen kunnen vergroten...En als bijkomend gevolg mijn verlieskansenquote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:14 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat zou je winkansen kunnen vergroten...En als bijkomend gevolg mijn verlieskansen![]()
moder8tor regelt wel even wat zodat we dat kunnen toch?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil ook wel een keer online MW doen.Alleen ik heb geen idee hoe... Op de niet legale wijze.
![]()
Ik kan niets regelen met een illegale versie. Sorry.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:50 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
moder8tor regelt wel even wat zodat we dat kunnen toch?
Mail me anders evenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kan niets regelen met een illegale versie. Sorry.
Hoezo moeet ik mailenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Mail me anders evenZomaar voor de gezelligheid
![]()
Voor de gezelligheid.....quote:
Whaha, dat is best genaaid.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef M.Picanto het volgende:
[afbeelding]
dit lijkt een heel saaie screenshot, maar lees verder...
ik sta hier stil met VOL gas...![]()
alle banden zijn lek, maar geen pursuit meer
tijdens een pursuit raakte ik uiteindelijk de politie kwijt, en kwam een roadblok/spikestrip zonder wagens... (dus enkel een spikestrip...)
hier ging ik dus vol over heen, en alle banden gingen dus lek...
verder alleen afwachten... dus ontkomen... en daar sta ik dan, kan nergens heen, want m'n banden zijn eraan![]()
Die worden meteen op je auto geschroefd. Het zijn altijd net één level hogere upgrades dan je in de winkel kunt kopen.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef Don_Tom het volgende:
Hey ff een vraagje,
Ik heb de topics niet gevolgd dus misschien is het al langsgeweest, maar ik heb geen zin om alles door te gaan spitten, en google heeft ook geen uitkomst geboden.
Ik neem dus nu elke keer unique perfomance upgrades, maar als ik dan naar een shop ga kan ik die vervolgens helemaal niet kopen. Ik heb bijvoorbeeld een supercharger en een unique engine upgrade unlocked, maar als ik (met gallardo) naar de shop rijd, is er nog steeds niets nieuws te koop.
Niets gekregen.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:00 schreef Arnold_fan het volgende:
He Moder8or heb je mijn mailtje gehad?
Naar het gmail adres uit je profiel......quote:
Nope niets mogen ontvangenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Naar het gmail adres uit je profiel......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |