abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32513752

Inleiding

Need For Speed. Wie kent deze serie nou niet? Van Need For Speed komt er elk jaar weer een nieuwe deel uit. Na NFS, NFS2, NFS2SE, Hot Pursuit, Road Challenge/High Stakes, Porsche Unleashed, Hot Pursuit 2, Underground in 2003, en Underground 2 in 2004, komt er in dit jaar - november 2005 - een nieuwe serie van, genaamd: Most Wanted.

Volgens de makers van Most Wanted - EA Games - is het een kruising tussen de twee Underground series en Hot Pursuit. Ja, dit betekend dus weer dat er eindelijk politie-achtervolgingen zijn!

Need For Speed: Most Wanted word nog dit jaar verwacht. Scheur naar jouw verkooppunt op 16 november 2005!

Nieuwberichten
quote:
Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd

Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!

Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Verhaal
quote:
Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.

Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.

Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....

Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!

Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.

Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.

Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...

"the most wanted"

Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Opgesteld door Worldracing.nl Forum

Screenshots

pi_32513754
Verpakking

Hieronder kan je zien hoe je Need For Speed Most Wanted kan vinden in de winkels Ze zien er allemaal hetzelfde uit. Echter, voor de PSP versie is er nog een getal erbij toegevoegd.

Black Edition
Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal verschillende extra's bevatten.
quote:
# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.

# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.

# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.

# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.

# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.

# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
Movies

Hit the Streets (17 mei 2005)
Hoge resolutie - Lage resolutie

Intro - Mustang GT (20 juli 2005)

Thrill of the Chase (22 juli 2005)

Blacklist Tournamet - Sonoma (12 augustus 2005)

Blacklist Tournamet - Highlight Video (13 september 2005)

Need For Speed: Most Wanted Customization (27 september 2005)

Officiële Need For Speed Website

Vorige Need For Speed: Most Wanted topics

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |

Showroom NFS:MW

Need For Speed: Most Wanted Showroom

www.needforspeed.com
pi_32514157
Ik schiet op, hoop vandaag weer wat van het spul te doen voor de #6 . In m'n nieuwe DB9
pi_32515842
Ik ben nummer #9, maar ben eigenlijk niet zo met die blacklist bezig.. Alleen maar achtervolgingen (die stoppen wanneer ik t niet wil omdat ik ze kwijt raak, of die ik niet kan stoppen terwijl ik dat wel wil maar dan raak ik ze niet kwijt ).
Where facts are few, experts are many.
pi_32516007
Ik ben mn savegames vergeten mee te nemen naar deze PC.. ga dus maar weer even vanaf het begin beginnen
Who knew?
pi_32517059
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef Retuobak het volgende:
Ik schiet op, hoop vandaag weer wat van het spul te doen voor de #6 . In m'n nieuwe DB9
Ik ben nu ook bij de #6. Heb nog steeds mijn Mazda RX-8. Wil misschien wel een nieuwe auto kopen, maar kan alleen niet kiezen tussen de Aston Martin DB9 en de Porsche 911 Carrera S. Weet iemand toevallig welke van de twee het best rijdt? Aangezien de Porsche een stuk goedkoper is (90.000 om 75.000).
pi_32517123
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:03 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik ben nu ook bij de #6. Heb nog steeds mijn Mazda RX-8. Wil misschien wel een nieuwe auto kopen, maar kan alleen niet kiezen tussen de Aston Martin DB9 en de Porsche 911 Carrera S. Weet iemand toevallig welke van de twee het best rijdt? Aangezien de Porsche een stuk goedkoper is (90.000 om 75.000).
Iedereen met enigszins gevoel voor stijl gaat uiteraard voor de DB9
Who knew?
pi_32518646
Is dit spel een beetje de moeite waard om te kopen?
pi_32518655
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Whaha Martijn
Bij mij nu ook binnen !!
Hier vandaag nog niks Hopelijk morgen
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_32518818
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:53 schreef Wokkel1982 het volgende:
Is dit spel een beetje de moeite waard om te kopen?
Ik denk dat de meeste mensen in dit topic jou dit spel wel aanbevelen
Maar als je het niet weet kan je de demo downloaden
(of gewoon het hele spel, maar dat is stout)
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
pi_32519799
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:58 schreef i2Them2 het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen in dit topic jou dit spel wel aanbevelen
Maar als je het niet weet kan je de demo downloaden
(of gewoon het hele spel, maar dat is stout)
In het algemeen download ik meestal het gehele spel van internet en zodra ik het leuk vind koop ik daadwerkelijk het spel in de winkel, zo braaf ben ik dan ook weer wel. Alleen aangezien ik het nog niet kan vinden ben ik geneigd het zonder eerst te testen toch maar meteen te kopen...

PS: Hij is er volgens mij ook voor de GC, is dit nou duidelijk minder dan voor de PC?
pi_32520556
weet iemand waar ik een save game voor het spel kan vinden. ik heb nu namelijk zin om even in een snelle auto te rijden
pi_32523465
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:53 schreef i2Them2 het volgende:

[..]

Hier vandaag nog niks Hopelijk morgen
Heb geen Black Edition
pi_32523491
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:47 schreef dynamiet het volgende:
weet iemand waar ik een save game voor het spel kan vinden. ik heb nu namelijk zin om even in een snelle auto te rijden
Het staat bij
1"C:\Documents & Settings\<User>\Mijn Documenten\Most Wanted
pi_32523528
überphatte game
echt een heerlijke versie van nfs
  woensdag 23 november 2005 @ 23:33:08 #16
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_32524152
ik kom maar langzaam aan geld.
is ht normaal dat je bijna niks kan doen met die kutgolf?
ik verkoop dat ding echt zo snel mogelijk. jesus wat een kutbak.
  woensdag 23 november 2005 @ 23:44:02 #17
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32524473
Ooit een golf gezien zonder de gedachte te hebben dat het een kutauto is
pi_32524587
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:09 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Het staat bij
[ code verwijderd ]
ja, dit wist ik al. maar ik bedoelde een website met verschillende save games.
pi_32524647
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:47 schreef dynamiet het volgende:

[..]

ja, dit wist ik al. maar ik bedoelde een website met verschillende save games.
www.nfsunlimited.net?
  woensdag 23 november 2005 @ 23:54:12 #20
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_32524765
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:44 schreef Dacide het volgende:
Ooit een golf gezien zonder de gedachte te hebben dat het een kutauto is
Tja, hij had wel veel emer dan die LS300 die wel mooi wa smaar als die andere beter is, ach, ik mag tch een andere kopen nadat ik #16 heb verslagen. een of andre japanner.
pi_32526688
die kak AI die zo de hele tijd in je buurt blijft hangen dat is echt het grootste minpunt van de hele game dat de tegenstander zich zo 'aanpast' aan jou...echt heel fucking nep en frustrerend...werkt ook gewoon heel schraal, want dan gooi jij vol nitro erop...en dan rijdt die andere gast gewoon ook even zo met je mee zonder nitro bijv.

maar ja, verder speelt het heerlijk...zijn die achtervolgingen wel tof en afwisselend...en tsja, die Golf rijdt nog best prima...echt tot en met nummer 11 op de blacklist mee gereden...maar ja, na 1 setje updates trok die Golf ook al 299 km/h tijdens een tollbooth race
Jack does it in real time...
pi_32529911
welke auto kun je het beste in het begin dan pakken?
  donderdag 24 november 2005 @ 10:22:04 #23
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_32530725
Ik zweer bij de lexus...
Lekker achterwielaandrijving. Een motor die ongetuned al redelijk dik is (3 liter 6 cilinder). Heerlijk rijgedrag...

Maar vooral na de eerste performance updates doet ie t echt goed...

Op dit moment heb ik een Audi A4 3.2 Quattro, een Mitsubishi Lancer Evo VIII en een Porsche Cayman S.
  donderdag 24 november 2005 @ 10:22:40 #24
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_32530736
2 uur uit van school!!!
Hopen dat hij vanmiddag binnen is!!

_moder8ter_ en I2Them2, Hebben jullie hem al binnen
pi_32530963
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:22 schreef MosPos het volgende:
2 uur uit van school!!!
Hopen dat hij vanmiddag binnen is!!