Screenshots:quote:Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd
Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.
In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!
Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Het spel zelf is voor zover ik weet nog niet uit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:46 schreef Burbo het volgende:
Is ie al uit? Ik dacht alleen de demo...
Wat voor videokaart heb jij?quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:22 schreef babba het volgende:
Ook leuk, de shadows zien er op low beter uit dan op full:
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsmw_shadow_small.jpg]afbeelding][/url]
Klik op het plaatje voor een grotere weergave
Dit screenshot is dus gemaakt met shadows op full
Jij hebt Nvidea misschienquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat voor videokaart heb jij?
Bij mij is het schitterend.
25 novemberquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef pindapeller het volgende:
kan niet wachten totdat ie egt uitkomt ma 16 nov na de winkel? nee geen zin om te fietse dus een andere manier dan maar scheelt ook geld maja ik wil em iig zo snel mogelijk!![]()
Ik heb een nVidia N6600GT 128MBquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jij hebt Nvidea misschien
Ik heb een ATI Radeon9800pro maar ik heb ook crappy schaduwen...
Dus misschien zit het in de videokaart. Waren de graphics in het begin bij Underground 1 of 2 ook niet helemaal crap. Dan moest je een beetje omslachtig te werk gaan en dan zag het er wel goed uit
Ik heb er met m'n Radeon X1800XL ook last van als ik de shadows op full zet. En als ik ze op medium zet ziet het er gewoon goed uit (zie onderstaand screenshot). Misschien is het wel een driver probleem.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dus misschien zit het in de videokaart. Waren de graphics in het begin bij Underground 1 of 2 ook niet helemaal crap. Dan moest je een beetje omslachtig te werk gaan en dan zag het er wel goed uit
Ik heb idd ook een radeon 9800 pro en de lelijke schaduwen, op GoT hadden meerdere mensen dit ook alquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Oeps. De mijne staat ook op mediumquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb er met m'n Radeon X1800XL ook last van als ik de shadows op full zet. En als ik ze op medium zet ziet het er gewoon goed uit (zie onderstaand screenshot). Misschien is het wel een driver probleem.
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/13/thumbs/Naamloos-1kopie.jpg]afbeelding][/url]
Ik vind het er nog niet echt super uit zien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 23:50 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb er met m'n Radeon X1800XL ook last van als ik de shadows op full zet. En als ik ze op medium zet ziet het er gewoon goed uit (zie onderstaand screenshot). Misschien is het wel een driver probleem.
[[url=http://img5.picsplace.to/img5/13/thumbs/Naamloos-1kopie.jpg]afbeelding][/url]
-dat "langzame systeem" heb ik nog niet getest.. mn vooroordeel is wel dat het weinig toevoegd aan het spelquote:Op vrijdag 11 november 2005 23:41 schreef Komakie het volgende:
Ik heb ook eens ff die demo gespeeld.
Bevindingen:
- Politieachtervolgingen zijn leuk en de manier waarop je eraan kunt ontkomen.
- Dat nieuwe langzame systeem (hoe heet het ook weer). Geen id wat er nou zo geweldig aan is. Een beetje dik doen met het matrix achtige effect maar toch weer niet.
- Schaduwen zien er echt crap uit op de hoogste resolutie.
- Totaal niet vernieuwend.
- Weer een heerlijke soundtrack
- Nieuwe vormgeving werkt wel ok.
- Je kunt weer eens overdag racen
- Engine loopt nog crap. Bij het opstarten van een level is alles heel traag. Na een tijdje laden wordt het wel beter maar goed... Misschien dat het aan mij ligt
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:28 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm...gezien mijn zwaar crappy videokaart zal ik het wel weer moeten ontgelden....
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |