abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32321074

Inleiding

Need For Speed. Wie kent deze serie nou niet? Van Need For Speed komt er elk jaar weer een nieuwe deel uit. Na NFS, NFS2, NFS2SE, Hot Pursuit, Road Challenge/High Stakes, Porsche Unleashed, Hot Pursuit 2, Underground in 2003, en Underground 2 in 2004, komt er in dit jaar - november 2005 - een nieuwe serie van, genaamd: Most Wanted.

Volgens de makers van Most Wanted - EA Games - is het een kruising tussen de twee Underground series en Hot Pursuit. Ja, dit betekend dus weer dat er eindelijk politie-achtervolgingen zijn!

Need For Speed: Most Wanted word nog dit jaar verwacht. Scheur naar jouw verkooppunt op 16 november 2005!

Nieuwberichten
quote:
Need for Speed: Most Wanted officieel aangekondigd

Electronic Arts heeft het nieuwste deel in de Need for Speed reeks, Need for Speed: Most Wanted, vandaag officieel aangekondigd. Het spel lijkt een mix te gaan worden tussen de eerste Need for Speed games, waarin het veelal draaide om politie-achtervolgingen, en de laatste twee Underground spellen.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die, in een compleet vrije spelwereld, op de vlucht is voor de politie. Net als bij echte illegale straatraces komt de politie namelijk regelmatig om de hoek kijken. EA belooft alvast Hollywood-achtige achtervolgingen, waarbij je tientallen politie-agenten tegelijk op je hielen hebt. Het tuning-aspect dat de Underground games tot een succes maakte is ook weer van de partij, evenals de mogelijkheid je reputatie te verbeteren met het winnen van races. De reputatie is deze keer vooral in negatieve zin, namelijk hoe berucht je bent bij de sterke arm der wet!

Het meest opvallende is dat Need for Speed: Most Wanted officiëel wordt aangekondigd voor een next-generation console, waarschijnlijk de volgende van Microsoft. Daarnaast mag je het spel ook verwachten op Playstation 2, Xbox, GameCube, Nintendo DS, GameBoy Advance, PSP en PC.
Verhaal
quote:
Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.

Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.

Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....

Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!

Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.

Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.

Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...

"the most wanted"

Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
Opgesteld door Worldracing.nl Forum

Screenshots

[ Bericht 17% gewijzigd door _moder8or_ op 17-11-2005 00:07:13 ]
pi_32321077
Verpakking

Hieronder kan je zien hoe je Need For Speed Most Wanted kan vinden in de winkels Ze zien er allemaal hetzelfde uit. Echter, voor de PSP versie is er nog een getal erbij toegevoegd.

Movies

Hit the Streets (17 mei 2005)
Hoge resolutie - Lage resolutie

Intro - Mustang GT (20 juli 2005)

Thrill of the Chase (22 juli 2005)

Blacklist Tournamet - Sonoma (12 augustus 2005)

Blacklist Tournamet - Highlight Video (13 september 2005)

Need For Speed: Most Wanted Customization (27 september 2005)

Officiële Need For Speed Website

Vorige Need For Speed: Most Wanted topics

| 01 | 02 | 03 |

www.needforspeed.com
pi_32321170
yup kom maar op met die nfs: mw
  woensdag 16 november 2005 @ 18:32:24 #4
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_32321204
Ik ga het spel meteen kopen. Maar ik heb gehoord dat je voor de PC alleen de Black-edition kan krijgen Is dat waar want ik wil de orginele kopen! Veel mooier doosje
pi_32321277
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:32 schreef MosPos het volgende:
Ik ga het spel meteen kopen. Maar ik heb gehoord dat je voor de PC alleen de Black-edition kan krijgen Is dat waar want ik wil de orginele kopen! Veel mooier doosje
In Europa krijg je geen Black Edition versie op de PC en Xbox, alleen maar op de PS2 console.
  woensdag 16 november 2005 @ 18:41:38 #6
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32321421

Helaas doet mijn stuurtje het niet in de demo. De teksten die door de politie worden omgeroepen zijn wel enorm gaaf!!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 16 november 2005 @ 18:43:16 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32321468
he, he zit in mijn lievelingsmode
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 16 november 2005 @ 18:45:45 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_32321535
Mooie op
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_32321707
lijkt me een leuk spel maar de demo die ik gespeeld heb op de x-box vond ik grafisch nogal tegenvallen, hoe zit dat t.o.v. de volledige versie?
  woensdag 16 november 2005 @ 18:58:55 #10
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_32322031
Vraagje: staat de performance van Most Wanted een beetje gelijk aan die in NFSU - 2?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_32322058
quote:
Op woensdag 16 november 2005 18:58 schreef Stievus het volgende:
psp versie nouw al uit dan?
Toch in december pas
  woensdag 16 november 2005 @ 19:05:11 #13
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_32322111
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:03 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Toch in december pas
hmm had al zow een vermoeden. najah ben beniewd wat ze ervan gemaakt hebben. denk toch maar is een racegame voor me psp
pi_32322116
tvp
pi_32322204
quote:
Op woensdag 16 november 2005 19:05 schreef Stievus het volgende:

[..]

hmm had al zow een vermoeden. najah ben beniewd wat ze ervan gemaakt hebben. denk toch maar is een racegame voor me psp
Ik heb alleen maar racegames voor mijn PC
maargoed, het zal wel weer dik in orde zijn
pi_32325496
Ik speel de demo eigenlijk alleen nog maar online. Wat trouwens helemaal niet zo slecht gaat
Een nichterige moslim, is een Islamietje.[/b] H. Finkers
[b]Die met de hoogste percentages gaan het eerst.[/b] B. B.
|[b]DASOO
| LastFM|
  woensdag 16 november 2005 @ 21:04:00 #17
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32325576

Aan de kant
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_32325651
Opgesteld door Worldracing.nl Forum
quote:
Je begint met een race, tegen de No.1 op de blacklist. halverwege wordt de race onderbroken en blik je terug.

Je start in die stad, rocktown oid. Daar knal je naar binnen met je vriendinnetje (mia). Aan het stoplicht wordt je aangehouden door de hoofdagent, die zegt dat ie je auto gaat strippen om te kijken of hij wel streetlegal is enz. Het is duidelijk dat deze man niet van streetracen houdt. Als hij dan wordt weggeroepen om een high-speed achtervolging te gaan ondersteunen neemt hij nog wel even de moeite om een flinke kras op je BMW M3-GTR te zetten.

Dan krijg je in een afwisseling van races en filmpjes te zien hoe jij de stad bent binnengekomen en hoe je je carriere hebt gemaakt. Zo race je bijvoorbeeld tegen enkele gasten op de blacklist. Als je deze races hebt afgerond kom je weer terug in de race die je onafgemaakt achter je liet. Je begint weer bij de start. Na een tijdje racen hoor je je vriendin, net zoals in het eerste filmpje, zeggen dat er iets mis is met je auto en dat je MOET stoppen. Omdat je raced voor eigendomsbewijzen laat je dat natuurlijk en knal je door. Na een paar bochten begeeft je auto het alsnog....

Race verloren, M3 kwijt. Back to stock!

Dan mag je dus met het geld wat je in de races (dagen) daarvoor hebt verdiend je weg terug naar de top gaan bevechten. Je moet de blacklist, een lijst met racers die het meest gezocht worden, afwerken. Je begint onderaan, en zo werk je je weg op.

Niet alleen moet je racen, het aanzien wordt ook bepaald in hoeverre jij gezocht wordt door de politie. Des te hoger de beloning voor jouw hoofd (bounty), des te beter voor de blacklist. Naar mate je hoger komt in de blacklist (ik heb no. 15 inmiddels op zijn donder gegeven), krijg je meer aanzien. Autobedrijven verkopen je betere en duurdere auto's, tuners verkopen je betere onderdelen en ga zo maar door.

Ook is het gebied wat we in de demo speelde maar 1/4e van de totale map. De andere gebieden moet je ook unlocken door je hoger op de blacklist te classificeren. Als je uiteindelijk je doel volbracht hebt ben je, inderdaad...

"the most wanted"

Maar om daar te komen, moet je een hoop doen. Het blijkt dat razor, de gast die je auto krijgt, je in de val heeft gelokt. Hij heeft je auto gesaboteerd. Inmiddels staat razor bovenaan de blacklist, en hij heeft jouw auto gebruikt om daar te komen!
  woensdag 16 november 2005 @ 21:06:55 #19
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32325681

Volgt u maar!
  woensdag 16 november 2005 @ 21:07:05 #20
21321 IAMUSEMUSE
It's You That I Adore!
pi_32325690
Ik zie steeds vaker een Audi A4 voorbij komen bij die online play. Enige idee waar je die kan halen ?
The human heart feels things the eyes cannot see, and knows what the mind cannot understand..
  woensdag 16 november 2005 @ 21:11:35 #21
109352 rwbrink
be happy live fast
pi_32325858
Geen warez hier.

[ Bericht 80% gewijzigd door MMaRsu op 16-11-2005 21:32:10 ]
juist ja, de stekker ligt eruit
  woensdag 16 november 2005 @ 21:20:16 #22
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_32326107

Hier even snel wat ingameplay

Even wat auto`s posten nog, er zit zelfs een fiat punto in waar je mee kunt rijden.
Uiteraard kun je ze naderhand weer pimpen

Moment even wat screenshots maken van de auto`s die je bij de Black edition van NfS MW krijgt.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_32326141
psst DarkManta, wil je ze dan aub uploaden en posten als thumbnail op http://xs.to?
  woensdag 16 november 2005 @ 21:23:32 #24
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32326196

Dwars door de lucht
  woensdag 16 november 2005 @ 21:25:09 #25
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_32326249

De Viper

Do I need say more?

Een ford GT, wat doen ze me aan?
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')